Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Pe okt 05, 2007 4:27 pm

Ko ga daš gor kaj je bolje, da skupaj "vleče" amortizerja al narazen?

LP
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe okt 05, 2007 4:40 pm

Josephe je napisal/-a:Ko ga daš gor kaj je bolje, da skupaj "vleče" amortizerja al narazen?

LP


nc od tega.pac da drzi salcke tko k morjo bit.ker med letenjem skoz ovinke se mau zvija karoserija to pa ne primore k legi avta.
 
Uporabniški avatar
neyc
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Sr nov 27, 2002 3:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a neyc Pe okt 05, 2007 6:43 pm

pa ko razbiješ eno stran ti še druga gre poleg... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe okt 05, 2007 6:46 pm

neyc je napisal/-a:pa ko razbiješ eno stran ti še druga gre poleg... :roll:

se mi zdi da je treba kr dost sile da se ti salcka premakne ce pa te zok razbijes avto je pa itak zanc(premaknjeno podvozje)
lahko pa da se motm zlo...
sm pa zvedu danes da ma velik avtomobilov ze serisko strur notr.s3,tt (225km)..
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe okt 05, 2007 7:15 pm

im nobody je napisal/-a:ne nagiba se tolk...pripomore k malo boljši legi


Ne zviaj se tolk, z anagib so sway-i.. Zadeba se pozna, sploh če daš še spodaj pod avto, spredaj in zadaj. Je bolj čvrsto, na Hondi je zelo bolj direkten feling z cesto..
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 So okt 06, 2007 12:04 am

pozna se ful... ubistvu kr nevrjetno... sam ne kaki bogi strutbari in tie bari iz a3ma ki so samo za gledat pa nič drugega...

narjen more bit čim bolj močno da deluje kot je treba...

rečmo iz izkušenj se pozna da avto velik mn strese na luknjah, zavijanje je bolj direktno, avto se bolj drži ceste...

do sedaj so bili vsi ki imajo moje strute zadovoljni... lih zdele sm naredu enmu k ma vti turbo ker je hotu ojačat vse skupi...
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N So okt 06, 2007 11:36 am

roki125 je napisal/-a:pozna se ful... ubistvu kr nevrjetno... sam ne kaki bogi strutbari in tie bari iz a3ma ki so samo za gledat pa nič drugega...

narjen more bit čim bolj močno da deluje kot je treba...

rečmo iz izkušenj se pozna da avto velik mn strese na luknjah, zavijanje je bolj direktno, avto se bolj drži ceste...

do sedaj so bili vsi ki imajo moje strute zadovoljni... lih zdele sm naredu enmu k ma vti turbo ker je hotu ojačat vse skupi...


kolko racunas? :D:D
Extreme N
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P So okt 06, 2007 12:42 pm

Mene tut zanima.. Če se pač da javno zvedet :) Okvirno pač..

lp
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 So okt 06, 2007 3:43 pm

kok računam je čist odvisno od designa oziroma kok je zajebancije...

takle rečmo je prašno barvan 80€

Slika

bom pa še posliku ker mam doma da vidte kako zgleda...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 06, 2007 4:23 pm

Da komentiram njegove izdelke: poceni je :D
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So okt 06, 2007 4:29 pm

Pavel_P je napisal/-a:Zmanjšuje zvijanje karoserije v ovinkih. Čeprav pri večini je ponavadi to le styling :)

To je pri tistih, ki ne vejo čemu sploh služi. Ker so videli v F&F neke "štange".
Tole pride v poštev pri bočnih obremenitvah, se pravi v ovinkih, še posebej na zaviranju v ovinek.
In pri tistih, ki uživamo v ovinkih. Moram staro mazdico bolj togo narest, ste me razdražili, banda :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 06, 2007 4:34 pm

Ti samo jačaj :P :P

Recimo zadaj spodaj se pa kaj takega da, je pa tale moja zadeva bolj " u ezay" no pa se vseno svinsko pozna..
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So okt 06, 2007 5:00 pm

spredaj spodaj...
če že delaš naredi na ta način...
da ko u kaj zapneš, ne zapneš direktno s štango ki povezuje upetje rok...
+lepše ga poveže spredaj
+zaščitiš karter, menjalnik, kolektor,...
js sem naredu tko...
Slika

edin minus je da maš nižji avto.. oz. del avtomobila :P
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 06, 2007 5:04 pm

Jp tut to je varjanta, takrat ko sm kupoval sm bil še mal "skeptičen" do teh zadev, sedaj bi sigurno vzel kaj takega..

Slika

Slika
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 So okt 06, 2007 5:14 pm

jst sm si čist takega kot ga je cupra pokau naprimer naredu na mojmu...

evo na hitrco par fotk strutov za hondo vti turbo:


Slika

Slika

ta strutbar ma pa še brake cilinder brace:

Slika

Slika
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 Po okt 22, 2007 6:30 pm

še par fotk pobarvanih in zmonteranih:

zadnji tie bar:

Slika
Slika
Slika

sprednji tie bar:

Slika

zadnji 4 točkovni strutbar:

Slika
Slika
Slika

sprednji 3 točkovni strutbar z ojačevalcem zavornega cilindra:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov