Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po maj 01, 2006 12:09 pm

mloncar je napisal/-a:..na enem UK forumu sem bral, da je en mehanik, ki je delav enga Cliota Williamsa (odmične, ITBs (posamične lopute), obdelava glave itd) in ni sedežev ventilov brusil pod koti (33, 45, 75 oz pod katerimi drugimi koti), ampak je sedež zbrusil tako, da je imel ovalno obliko (SLIKA). kje je prednost takšne obdelave sedežev?


pomoje je tuki potem samo razlika v samem flow-u, osnovna aerodinamika - manj vrtinčenja pa to, lepši pretok... po možnosti mu je glede na ostalo predelavo glave to bolj prav prišlo kot pa brušenje pod koti :)

moram pa rečt da se tako (kotno) brušenje sedežev full lepo pozna, tudi pri serijskih odmičnih in če imaš samo še povečane in spolirane kanale na glavi 8)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 12:13 pm

Mad je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:pred časom mi je en mehanik, ki pripravlja Yugote za rally napisal nekaj o obdelavi glave:

Drugače, pa je bistvo friziranja v motorsni glavi. Sesalne kanale moramo speljati čimbolj aerodinamičmo,da ne pride do vrtinčenja v kanalih. Od oblike in dimenzij kanalov, je odvisna narava motorja ( navor, moč) Navor in moč sta nekako skregana in težko je pridobiti oba. Tretja stvar je pa odzivnost in agresivnost motorja, Če maximalno olajšamo vstrajnik, glavno gred, jermenice potem povečamo odzivnost motorja. Pravtako pa mu zmanjšamo ustrajnost.
Pri posegih v motor ponavadi izberemo en kompromis med vsem tem. Naredimo malo več tistega kot rabimo za vožnjo ki jo nameravamo.

No,to je nekaj pravil o predelavi.
Če pa hočeš nekaj naredit iz svojega avta, da bi mu malo pboljšal lastnosti, pa stori takole:
Na motorni glavi, dobro preglej,kje se ti križa sesalni kolektor ni glava. Robove,ki segajo v klanal, obrusi, da se zmes tam ne zatika in vrtinči, V kanalu proti ventilu,pa obrusi vse, kar se ti zdi,da ga lahko zapira,ali vrtinči pline.
Ventile dobro očisti in jih RES DOBRO ušlifaj, Sedež, kjer ventilj nanj nalega, ne sme biti širši od 1,2 mm, če bo širši ti ne omogoča maximalnega tesnenja,
Glavo poravnaj,lahko jo malo ponižaš, pa ni potrebno preveč ( po pravilu bi si moral izračunat razmerje in nato tako naredit).

Skompletiraj in to bo dobro za kar rabiš. Pa ne da podcenujem tvojih namen, ampak, pri večjem posegu, menjavi odmične al pa še kaj več, ti bo poraba goriva skočila za več kot 100% !!!!!!
Dobro, če pa hočeš več, pa bi se moral oglasit pri meni, ko bi mel čas in bi ti pokazal, kako je treba obdelati glavo motorja.


Mad je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:symon - a na sedeže ventilov se pol boš kej spravu?


Koti 33 45 75 stopinj...

kje bi mi lahko poreskal sedeže ventilov? me pa še nekaj zanima.. ..na enem UK forumu sem bral, da je en mehanik, ki je delav enga Cliota Williamsa (odmične, ITBs (posamične lopute), obdelava glave itd) in ni sedežev ventilov brusil pod koti (33, 45, 75 oz pod katerimi drugimi koti), ampak je sedež zbrusil tako, da je imel ovalno obliko (SLIKA). kje je prednost takšne obdelave sedežev?


Verjetno zato da ima čim manj oviranja pretoka in da tika resnično minimalni del na ventil tako imaš najbolj odprt kanal vendar - verjetno ta stric podira motor po vsaki dirki jaz ga, ... ko prdne tesnilo ...


Lahko pošlješ glavo k meni ti bom nesel v Trst narediti ali pa na ADRIATIKA avtomehanika v Šmarje pri Kopru ... Motorno gred moraš olajšati vedno, ko se pripravljaš na poseg - dvig več kot 2000 obratov sicer ti raztrga motorno gred ... minimalno pa pomeni samo doma z flexom pobrusiti nepravilnosti odlitka in na grebenih gredi ostre kote - samo malo zaobljiš in ker si že tako daleč od obale - zvagaj si ojnice in videl boš katera je najlažja - ostale fino pobrusi, da jih izenačiš na teži... P.s ko si to storil ne pozabi stvar dat nazaj v vago - Balansiranje gredi vztrajnika in ojnic oz vseh vrtečih mas ... če ne boš imel velik problem ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po maj 01, 2006 12:21 pm

Mad je napisal/-a: Verjetno zato da ima čim manj oviranja pretoka in da tika resnično minimalni del na ventil tako imaš najbolj odprt kanal vendar - verjetno ta stric podira motor po vsaki dirki jaz ga, ... ko prdne tesnilo ...

pri pretoku se verjetno pozna, ampak vprašanje kako tesni tako oblikovan sedež.. ..če brusiš sedež pod kotom, potem je večja stična površina med ventilom in sedežm, posledično tudi večja verjetnost dobrega tesnenja (ki je zelo pomembno), pri ovalno brušenih sedežih je pa pomoje manjša stična površina med ventilom in sedežem in če ni 100% narejeno, potem verjetno ne tesni dobro (tko si jst razlagam).

aja, tist clio je Ph.1 1.8 16V, ampak so menjal mašino z 2.0 16V. avto ima cca 220KM in se uporablja za drage, track daye in podobno (pred časom mu je cam pully dobesedno raztrgal :roll: ).

Mad je napisal/-a: Lahko pošlješ glavo k meni ti bom nesel v Trst narediti ali pa na ADRIATIKA avtomehanika v Šmarje pri Kopru ... Motorno gred moraš olajšati vedno, ko se pripravljaš na poseg - dvig več kot 2000 obratov sicer ti raztrga motorno gred ... minimalno pa pomeni samo doma z flexom pobrusiti nepravilnosti odlitka in na grebenih gredi ostre kote - samo malo zaobljiš in ker si že tako daleč od obale - zvagaj si ojnice in videl boš katera je najlažja - ostale fino pobrusi, da jih izenačiš na teži... P.s ko si to storil ne pozabi stvar dat nazaj v vago - Balansiranje gredi vztrajnika in ojnic oz vseh vrtečih mas ... če ne boš imel velik problem ! L.p. Mad

zdle se še nič ne dela, se bo pa začelo poleti!

sam takšno balansiranje (s fleksarco) je statično balansiranje (torej, da dosežež, da so vse npr. ojnice enako težke), ampak to še ne pomeni, da so dinamično balansirane, ne? verjetno se pa pozna. je pa to precej zamudno delo :roll:

če bom potreboval kakšno pomoč, sedaj vem na koga se morem obrnt ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 12:36 pm

mloncar je napisal/-a:
Mad je napisal/-a: Verjetno zato da ima čim manj oviranja pretoka in da tika resnično minimalni del na ventil tako imaš najbolj odprt kanal vendar - verjetno ta stric podira motor po vsaki dirki jaz ga, ... ko prdne tesnilo ...

pri pretoku se verjetno pozna, ampak vprašanje kako tesni tako oblikovan sedež.. ..če brusiš sedež pod kotom, potem je večja stična površina med ventilom in sedežm, posledično tudi večja verjetnost dobrega tesnenja (ki je zelo pomembno), pri ovalno brušenih sedežih je pa pomoje manjša stična površina med ventilom in sedežem in če ni 100% narejeno, potem verjetno ne tesni dobro (tko si jst razlagam).

aja, tist clio je Ph.1 1.8 16V, ampak so menjal mašino z 2.0 16V. avto ima cca 220KM in se uporablja za drage, track daye in podobno (pred časom mu je cam pully dobesedno raztrgal :roll: ).

Mad je napisal/-a: Lahko pošlješ glavo k meni ti bom nesel v Trst narediti ali pa na ADRIATIKA avtomehanika v Šmarje pri Kopru ... Motorno gred moraš olajšati vedno, ko se pripravljaš na poseg - dvig več kot 2000 obratov sicer ti raztrga motorno gred ... minimalno pa pomeni samo doma z flexom pobrusiti nepravilnosti odlitka in na grebenih gredi ostre kote - samo malo zaobljiš in ker si že tako daleč od obale - zvagaj si ojnice in videl boš katera je najlažja - ostale fino pobrusi, da jih izenačiš na teži... P.s ko si to storil ne pozabi stvar dat nazaj v vago - Balansiranje gredi vztrajnika in ojnic oz vseh vrtečih mas ... če ne boš imel velik problem ! L.p. Mad

zdle se še nič ne dela, se bo pa začelo poleti!

sam takšno balansiranje (s fleksarco) je statično balansiranje (torej, da dosežež, da so vse npr. ojnice enako težke), ampak to še ne pomeni, da so dinamično balansirane, ne? verjetno se pa pozna. je pa to precej zamudno delo :roll:

če bom potreboval kakšno pomoč, sedaj vem na koga se morem obrnt ;)


Ne dobesedno ... meni se kaj dosti ne da lahko pa prideš in te peljem k stricom, ki to poznajo in to delajo... pokažem ti kaj približno naredi, ker imam vedno kakšen kos kje po delavnici in povem ti kaj naredi - ker dosti takih ki se imajo za poznavalce radi to stiskajo zase - tebi se smejijo ker si k****n kao, da bi te te pa poučili se jim ne da ker si jim lahko "konkurenca" pa še cene približno povem, da te ne bi kdo natepaval...... dosti je tega v literaturi moraš jo samo poiskati za tvoj model avta ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 01, 2006 9:12 pm

@shiner
Ko si imel motor podrt a si mogoce vagal tezo ojnic ter batov.
Sam mam olajsane bate.
No pol me je zanimalo kolko je razlike ane, pa sem stehtal bate z ojnicami in razlike med najtezjo in najlazjo je blo 7gramov.

Se keri drugi tehtal bate?
Tudi tovarniski naj bi meli neko malo odstopanje.
lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 9:23 pm

monster_d je napisal/-a:@shiner
Ko si imel motor podrt a si mogoce vagal tezo ojnic ter batov.
Sam mam olajsane bate.
No pol me je zanimalo kolko je razlike ane, pa sem stehtal bate z ojnicami in razlike med najtezjo in najlazjo je blo 7gramov.

Se keri drugi tehtal bate?
Tudi tovarniski naj bi meli neko malo odstopanje.
lp

Tudi 23 gramov - Tipo 1.4 delali smo komplet motor - ojnice , Motorna gred , bati vztrajnik mislim da smo olajšali vse skupaj za 3.5 kg - sicer je bil brez navora a se je zavrtel do 9500 120 km cirka bil je v Yugotu poraba 14 do 22l 330 sopinjska odmična in dva dupla Weberja - motor je naredil cca 5000 km potem smo menjali obročke in ga prodali . L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po maj 01, 2006 10:18 pm

Monster: nism nč vagal, ni blo časa hehe.. drgač sm pa sam tko na easy primerjal OEM in CP bate.. fuuuull razlike, itaq. ojnice bom pa tehtal malo kasneje ko jih bom menjal, brez tega itaq ne bo šlo.
in ja, so odstopanja pri OEM ojnicah, ampak to so minimalne razlike, nč special :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 10:57 pm

ShineR je napisal/-a:Monster: nism nč vagal, ni blo časa hehe.. drgač sm pa sam tko na easy primerjal OEM in CP bate.. fuuuull razlike, itaq. ojnice bom pa tehtal malo kasneje ko jih bom menjal, brez tega itaq ne bo šlo.
in ja, so odstopanja pri OEM ojnicah, ampak to so minimalne razlike, nč special :)


...Arrows so dobre ojnice ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po maj 01, 2006 11:25 pm

Eaglove tud 8)

pol mamo pa še kkšne TOMEI, JUN, ipd. samo kaj ko so pa le.te tako poceni... :lol:
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 11:33 pm

ShineR je napisal/-a:Eaglove tud 8)

pol mamo pa še kkšne TOMEI, JUN, ipd. samo kaj ko so pa le.te tako poceni... :lol:


...Seveda originalne so dobre ... jaz jih spoliram in zvagam no sem pa bil pred nekaj dnevi v Trstu na Fly Motors in sem jih videl in držal v rokah ... ko primem titan v roke se naježim ... no ima tudi jeklene H ... in dobre cene za trobentice ... to sem mislil vzeti vendar, ko mi je povedal koliko bi moral dat za elektroniko, ki gre zraven sem tekel domov v joku in sem začel iskat po delavnici karburatorje od jugota .... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov