Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky Pe maj 30, 2003 9:39 pm

BRAVO TechnoBoy !!!!!!!!!

A pol v Afriki, kjer je topleje kot na Aljaski afričani full težko dihajo, ker je zrak toplejši in vsebuje manj O2 ??????? Kot je TECHNOBOJ lepo povedal je fora samo v temu, da se toplejši zrak širi in ga zaradi tega v motor spravimo občutno manj. Če bi ti neglede na temperaturo uspelo spraviti enako količino zraka v valje, potem bi moč bila enaka. Sicer ni ravno tako, ampak je stvar dosti kompleksnejša kon nekateri mislijo (tisti med vami, ki so študirali strojništvo in imajo to v krvi vrjetno vedo o čem govorim). Termodinamika je kar komplicirana, kaj čmo.
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Pe maj 30, 2003 10:12 pm

Piz****ja... pol sm ga pa zgleda res mal mem pihnu :oops:
Ne vem kje sem to slišu, nisem strojnik...
no kakorkoli - res je pa pomembno, da za boljše performance spravmo čimbolj mrzel zrak v mašinco... :roll:
Slika
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky So maj 31, 2003 1:36 am

Ah sej jaz nočem pametovat, ampak pri vsaki stvari je treba malce logike uporabiti. Enkrat nam je en profesor rekel: "Fantje vsako stvar povežite s kakšno drugo analogno zadevo in odgovor bo preprostejši. pomembno je, da ste odprtih glav in da zmeraj uporabljate logiko. Če se vozite po cesti in na cesto nenadoma prileti žoga, vam že sama logika pove, da za žogo menda ne bo pritekla KOZA ampak vrjetno otrok".
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So maj 31, 2003 7:43 am

hehe tale z zogo je dobra primerjava :) logika ja..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar So maj 31, 2003 2:46 pm

Sej za nas smrtnike itak nima veze kaj dogaja v masini:) Vazen da ves da mora filter ulect v masino mrzu zrak in to civka ze vsak vrabec na vsakem forumu:) Ni mi pa jasno recimo, nekateri govorijo da dobi masina tudi vec zraka, to po moje ne drzi, saj bi moral sprogramirati cip po moje no?

LP,Sandi
Slika
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar So maj 31, 2003 2:49 pm

Aja mal sam tuhtal, torej vecja kompresija in al da racunalnik zahtevo tudi za vec bencina, torej bi blo pametno manjat crpalko za bencin, sem bral po netu da majo tudi take da se stelajo 2-3 bare, original je kao manj. Kaj mislite al bi kej pomagal, razen da bi vec kuril?

ps, Vseved ma montirano drugo crpalko na svoji raketi:)

LP,Sandi
Slika
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Ne jun 01, 2003 12:46 am

Za večjo moč je ponavadi treba tudi več bencina. Brez nič ni nič (več zraka gor ali dol). Bencinska črpalka lahko pri tem izdatno pomaga - jaz imam kar 2 :twisted: :twisted: ( in temu primerno dvojno porabo :evil: :evil: :P ) .
Slika Slika
 
eden
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 18, 2005 8:56 pm

Napisal/-a eden Sr mar 18, 2009 2:29 pm

Pozdravljeni!
Zanima me če se splača kupit K&N filter za Seat Ibizo 1.2 12V, mislim tega ki se vgradi v original ohišje, se pridobi kaj na moči ali samo na zvoku ?
 
MuRiCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 719
Pridružen: Pe maj 18, 2007 5:04 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a MuRiCi Sr mar 18, 2009 2:58 pm

eden je napisal/-a:Pozdravljeni!
Zanima me če se splača kupit K&N filter za Seat Ibizo 1.2 12V, mislim tega ki se vgradi v original ohišje, se pridobi kaj na moči ali samo na zvoku ?

saj 10-20 konjev dobiš,pa zvok w12 motorja :P :P :P če bi malo poiskal po forumo,bi našel odgovor na to tvoje vprašanje.No resno,zvok bo globlji,konjev pa ne boš dobil kej zravenm,kvečjemu bo še slabše,če ti bo topel zrak vleklo v mašino. Edino če narediš dovod hlednega zraka na filter ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 18, 2009 3:06 pm

Obujanje 6 let stare teme - BRAVO!

Ja, s športnim filtrom dobiš vsaj 20 konjev in osla za volanom, zvok je pa tak kt u igricah na računalniku - 7.1
Old subarus never die, they just get faster!
 
eden
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 18, 2005 8:56 pm

Napisal/-a eden Sr mar 18, 2009 3:18 pm

hehe ja ne :P hvala za tvoj specialen odgovor :roll:
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Sr mar 18, 2009 4:06 pm

Iz lastnih izkušenj ti povem, da se motor lažje zavrti in lažje diha, še posebej v visokih vrtljajih. Probi pripeljat vsaj malo hladnega zraka in pa športni filter in boš videl pri sebi.
LP d
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Sr mar 18, 2009 4:12 pm

No če kupš vgradni filtr je prau gotovo bolša varjanta kot kak konusni.Zvok ne bo prav nič drugačen pa tud na odzivnosti ne boš pravdosti pridobiv(če sploh kaj).Prednost je edino ta,da ti ga ne bo potrebno menjavat kot navadnega ampak ga čistiš in oljiš na vsak servisni interval.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr mar 18, 2009 4:44 pm

.....če nič druge, je "placebo efekt" ....pa ta fileter je večen, kar tudi ni zanemarljivo

Osebno prakticiram v vseh avtih - če že ne koristi, škodit tud ne more....

je nekaj takega, kot je rekel Skubic"....

nebivedu je napisal/-a:Obujanje 6 let stare teme - BRAVO!


še vedno bolje, kot pa novo odpret....
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Sr mar 18, 2009 5:16 pm

Nikoli se nisem poglabljal v športne f. ali kakšni :?: vgradni :?: A ti se montirajo na isto mesto kot navadni :?: Aja ali je dolžina cevi pomembna, če bi hotel dovod zraka recimo speljati od reže pred/pod kilerjem :?:

lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov