Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To maj 09, 2006 10:22 pm

Dariooo je napisal/-a:drugace pa tu nekdo prodaja motor...uprasanje je kaj po njegovo vse spada pod ta motor.......uprasi pa poklici...drugace pa tudi od 1.1 menjalnik pase na motor od turbo tko da ni blema.. ;)

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=745029
LP

Števce ima digitalne oz by wire ... dva rezervarja ker turbo ni dobro da zmanjka med vožnjo bencina ... hladilnik od 1.1 odpade , menjalnik ... kaj ga misli samo montirat ali tudi vozit ??? ga odpre preden bo naredil 20 km polosi?? pumpa za bencin je potrebna - mislim električno ... regulator pritiska , elektronika ... Saga z 195/ koliko/koliko - mislim da bi vsake tri tedne moral menjat volanske zglobe enkrat na leto pa letev... intercooler - sami kosi so več kot je vreden cel delujoč in registriran avto to najbrž že veš ... sicer si pa lahko originalen - nobeden ti ne brani ... boš pa imel potem manj za bencin ... če rabiš samo turbino ti jo pošljem za 10000 sit ... mi je ostala :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To maj 09, 2006 10:31 pm

Kaj če bi rajš kr kupu gtt :?: :idea:
Menjalnik od 1.1 na 1.4T? Zakaj pa ne? Sej eni tut tdije stunajo za 60-70%...























potem pa kabum... :lol: :P
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To maj 09, 2006 10:39 pm

kan je napisal/-a:mal offtopic. little ti gledaš mal preveč stand up comediy :D


he sold tortillas on the corner.. and the mob wanted in :lol:

ajde dost ircanja pa offtopicov :D

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po okt 31, 2005 3:27 pm

Napisal/-a Little_tortilia_boy To maj 09, 2006 10:52 pm

lisko ok izuzamemo dizla...sploh pa amortizerji in diski niso del karoserije...uglavnem...mašino se da notr dat zdej je še na teb da jo najdeš in se spravš zravn...to je to...
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 10, 2006 1:34 am

[quote="metallic"]Kaj če bi rajš kr kupu gtt :?: :idea:
Menjalnik od 1.1 na 1.4T? Zakaj pa ne? Sej eni tut tdije stunajo za 60-70%...



TDI je v osnovi močen 60-70% pa nima nihče na td-iu 25 do 30 maybe no pri petki 1.1 gre lahko motor 1.4 ... GTT pa je čisto nekaj drugega 100 % ni 30 % ... oz je nekje na oko cca 210 % - če bi bil R5 letalo ali tovorna ladja bi mogoče še imel kako šanso pri avtu pa recimo predimenzionirajo tam do 30% to je ...70 km? Pri R5 Gtt se spomnem smo iskali vedno polosovine od Fuegota ali 18-ke Turbo ... 1.1 probaj pa boš videl ... ko ti bo odprlo ohišje diferenciala pol se spomni name... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Sr maj 10, 2006 8:27 am

Po vsem prebranem, sem ugotovil da je moja ideja perspektiva, čeprav se vam mogoče zdi destruktivna (smolar). No. iz navadne 5 je torej MOGOČE pridelati turbo, TODA samo če imaš globok žep. Bom jaz ostal kr pri tem kar imam... :)
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Sr maj 10, 2006 8:28 am

Aja, trenutna mašina je zelo zamaščena, zasajena, batni obročki so zje.ani, ko ga prižgem, se kadi moder dim... . Torej bi se mi spačalo celotno mašino kompletno prenovit.. ?
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr maj 10, 2006 8:56 am

Mad je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:drugace pa tu nekdo prodaja motor...uprasanje je kaj po njegovo vse spada pod ta motor.......uprasi pa poklici...drugace pa tudi od 1.1 menjalnik pase na motor od turbo tko da ni blema.. ;)

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=745029
LP

Števce ima digitalne oz by wire ... dva rezervarja ker turbo ni dobro da zmanjka med vožnjo bencina ... hladilnik od 1.1 odpade , menjalnik ... kaj ga misli samo montirat ali tudi vozit ??? ga odpre preden bo naredil 20 km polosi?? pumpa za bencin je potrebna - mislim električno ... regulator pritiska , elektronika ... Saga z 195/ koliko/koliko - mislim da bi vsake tri tedne moral menjat volanske zglobe enkrat na leto pa letev... intercooler - sami kosi so več kot je vreden cel delujoč in registriran avto to najbrž že veš ... sicer si pa lahko originalen - nobeden ti ne brani ... boš pa imel potem manj za bencin ... če rabiš samo turbino ti jo pošljem za 10000 sit ... mi je ostala :P :P :P L.p. Mad


ok poslji tubino, damo not motor in imas r5 campus trubo, ker motorj je trenutno vnih, ker je sla turbina....drugace od petke kampus je samo se karoserija....vse ostalo od tega ki si ti nastel je od turbo, cepraw menjalnik tudi od kampus pase....drugace pa intercooler, hladilnik, vsa prema, rezervarja, pumpa, elektronika, polosi, zavore......da se nastevam? je od petke turbo....ce ne verjames ti lahko polakezm :)
drugace avto je ze homologiran in je ze bil registriran kot renault 5 campus s 120 konji :twisted: lahko stavimo ce ces ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr maj 10, 2006 9:00 am

lisko je napisal/-a:Zaj ne vem al sem jaz nor ali pa....

Doma mam petko 1.1 , 1,4 in pa 1.6D vse pet vratne..... pri dizlu niti podobna karoserija ni.... od tega da ma spred še eno vezno..... do tega da ma amortizerje močnejše.... diske debelejše.... ojačane nosilce amortizerjev...... pa ma u končni fazi sam 55 konjev....

Pol bi naj ble po vašem vse karosrije iste od 45 konjev pa do 125?


hmm...ok karoseriji so po obili identicne samo da eno so vec ojacane ene pa manj....in to s kakimi dvojnimi stenami ter zvari so mocnejsi....
glede amortizerjev, diski ter vse ostalo od podvozja das gor od r5gtt in problem resen...
to ki smo jo mi predelali je sla brez problema...nic se ni lomlo in niti ni kej pokalo ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr maj 10, 2006 2:14 pm

ŽVal je napisal/-a:Aja, trenutna mašina je zelo zamaščena, zasajena, batni obročki so zje.ani, ko ga prižgem, se kadi moder dim... . Torej bi se mi spačalo celotno mašino kompletno prenovit.. ?


Komplet batov ,obročkov , sornikov in cilindrov za R5 1.1....... 60 jurjo.....
Ojnični ležaji......6-8 jurjo...
Tesnila.. okol 5 jurjo...
Tesnilo glave..... 2 jurja.
Tefloni 80 tolarjev komad....
Olje,antifriz....

Od oka rečeno 100 jurjo.
Za delo ti pa vzamem 15-20 jurjo ;)

Lahko pa menjaš samo obročke.... 6 jurjo za vse štir bate...... se prav prideš za 30-40 jurjo skoz z delom
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 10, 2006 7:41 pm

Dariooo je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Zaj ne vem al sem jaz nor ali pa....

Doma mam petko 1.1 , 1,4 in pa 1.6D vse pet vratne..... pri dizlu niti podobna karoserija ni.... od tega da ma spred še eno vezno..... do tega da ma amortizerje močnejše.... diske debelejše.... ojačane nosilce amortizerjev...... pa ma u končni fazi sam 55 konjev....

Pol bi naj ble po vašem vse karosrije iste od 45 konjev pa do 125?


hmm...ok karoseriji so po obili identicne samo da eno so vec ojacane ene pa manj....in to s kakimi dvojnimi stenami ter zvari so mocnejsi....
glede amortizerjev, diski ter vse ostalo od podvozja das gor od r5gtt in problem resen...
to ki smo jo mi predelali je sla brez problema...nic se ni lomlo in niti ni kej pokalo ;)
LP

Daj povej kateri majster si se pridem zaposlit z vitotom k tebi ... turbino dobiš če me pokličeš na 031 704-996 in me prav zanima če me bo kdo poklical... toliko o tem pa še - a si preveril za luciota - a dirka z eno calibro a a še z lancio a se z ... daj ne s*** dario ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
dirkač85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če maj 11, 2006 11:12 am
Kraj: zreče

Napisal/-a dirkač85 Če maj 11, 2006 11:20 am

Lejga kok jz ve je to možno sam edin ka boš lahka mel probleme pa je z delovanjem motorja kr ti mogoče nebo deloval tak kot bi ti hotu.Pa sam da ti še svetujem se ti bol splača kupit drug motor kr namestit turbino je lahka problematično.

Ajde uživaj pa upam da ti bo ratal.
Hya folk če koga kaj zanima naj kr upraša drgač pa Lep dan še na prej.
 
Uporabniški avatar
5ka
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: So apr 29, 2006 5:37 pm
Kraj: planina

Napisal/-a 5ka Pe maj 12, 2006 5:36 am

karoserija od kampuske je za cirka 3 cm krajša od turbo tako da je treba prage krajšat
in zadnji kolotek je po obrobah gledano na vsaki strani ožji za centi ali še kaj več.
mene so opozarjal na moč karosetije ko sem hitel vanjo vtaknt motor z 100konji
ride to live live to ride
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe maj 12, 2006 7:55 am

5ka je napisal/-a:karoserija od kampuske je za cirka 3 cm krajša od turbo tako da je treba prage krajšat
in zadnji kolotek je po obrobah gledano na vsaki strani ožji za centi ali še kaj več.
mene so opozarjal na moč karosetije ko sem hitel vanjo vtaknt motor z 100konji


a ni za 5cm? ;)aja maybe 5 vratna je za 5cm....3 vratna pa lahko da za 3... :)

LP
Slika
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Pe maj 12, 2006 8:52 am

o madona, kaj ne boste vi vsega ugotovil...
karoserija 3vratnih 5k in 5vratnih se seveda razlikujeta po dolžini. trivratna 5ka z 60imi hrčki pa ni nič daljša ali krajša od turbetke, ker je šasija I S T A!!!
in nima nobenih dodananih ojačitev, vse kar se je pa pršraufal na šasijo, ki je mela to čast, da bo GTT, je pa res da drugačno. osnova je pa enaka.
tut jz sm že mislu it v ta projekt...zej pa iščem celo GTjko ;) kolk kletja bi to kej blo, ko bi hotu zadeve dat na svojo jajčko.
my advice: kup celo, če maš keš. al pa zle, ko maš opcojo, ko je ta mašina bolj pr koncu, daj drugo not. te še cenej to pride.
 
GENESIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če apr 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a GENESIS Pe maj 12, 2006 12:40 pm

Ewo jst mam turbopetko, poglejte moj profil, prvič Moja petka ima v prometni 950 kil, campuska lohk o tem samo sanja, če ma ma 750 kil, se prav če vtakneš v campus 117 KM z 0.75 bara pritiska v turbači, izgleda vse podobno trugi na štirih kolesih, če sam pogledam polosovino, od campus-ke al pa moje se mi zdi od campus-ke zobotrebec, pri podvozju ne bi izgubljal besed, sploh pa ne vem če bi ti zdržala mašina če bi prklopu turbo, bi mogu res vse ornk ojačat, aja pa tist k misl da vse paše na turbino se je kr zmotu, turbina je srce motorja, in grejo vse cevi v turbino(carter, hlajenje, pumpa, itd) tako da bi blo treba zamenjat še, killer, ekspanzijsko cev, bencinsko pumpo, cevke, karburator in še marsikaj bi se najdl, zdej če že hočš neki ornk, paše tud od Volvo-ta 1.7 turbo, pa zrihti še intercooler, ker zračno hlajenje turbine je bistveno premau, razen če se ti da zjutraj laufat 5 min da turbina laufa v prazno, in preden ugasneš tud tam nekje, da se turbina shladi, tako da če bom jst kej swapu bom dal verjetno od Volvota
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Pe maj 12, 2006 3:15 pm

ja, ne morš dat 120 hrčkov na orginalne polosi, bremze tut morš menjat,... sej zato pa vse iz GTjke daš na navadno. pa bo kmal dobla vseh 950kil. Šasija je enaka, ti sam šraufaš dol in pol nazaj gor. ampak...bolš kupit celo Gtjko pa jo met takop ko je, razn če je res veselje do transplantacije vsega živega.
 
GENESIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če apr 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a GENESIS Pe maj 12, 2006 4:18 pm

Veš za kako lepo ohranjeno turbačo :D :D jih zmanjkuje počas, am pa kako bo na campus- diske dau( zadnje gume)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Pe maj 12, 2006 5:10 pm

ja...takole...
premo bo prešraufu :P
 
GENESIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če apr 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a GENESIS Pe maj 12, 2006 10:55 pm

Jst lohka potrkam nimam problemov z bremzami, sem menju ploščice lansko jesen( lukas) tko da zdej ne bi smel bit problemov, kako drugač poteka sploh, a se kej rihta al nč
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost