Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 17, 2006 11:19 pm

[quote="kopron"]Kaj , a ste zdej kaj poštudiral že ? A ni ta 2. slikca od 5-ih diferencial z zaporo, špero brez ta velikega zobnika ?[/quote

Da prav imaš od Eatona in na tistem Jeepu si ga mel gor ki ste ga zduauali ;) tu imaš še en dvostopenjski ventilator ;) ... To je tisto kar bi ti rabilo za AX-a sklopka z dvojno lamelo, da ne bo vrtelo v prazno in boš hitrejši ... meni je skoraj zlomil hrbtenico na Sierri in za vsakodnevno cijazenje v koloni ni! Torej poglej si ... je pa iz sintranega materiala in zdrži vse - Turbo + Nitro... L.p. Mad ;)
Priponke
1c_1_b.jpg
diff3.jpg
...vsake toliko tudi kaj zlomi...
etn-19599-010.jpg
špera
diff1.jpg
nekaj je polomilo...
BIDISCO.jpg
sklopka sintrane obloge dvojna lamela...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če maj 18, 2006 1:03 pm

E, to se mi je kr zdel, da bo od neki tacga. Namreč edino pri Jeepu od malega bratranca Primoža sem ravno takega vidu, in tud rihtu . Smo menjal lamelce in osi kot spodnje gate ... :lol: Samo naš Primož je pač norc, še hujš kot Alex, ker trma dela svoje ... :lol: Osi je potrgalo, zobnike zmlelo, lamelce pa scefralo do nerazpoznavnosti ... :lol: Ampak Alex je na AX-u to rešil, tko da nima več problemov z raznimi šperami, ker jih že ne rabi več. 8) Glede sklopk, pa sem jaz tlačil sintrano v Peugeot 206 Turbo By Kopron, ampak brez veze . Isto drsenje od tovornjaškega navora in teže pa še tresla je bolj kot :roll: . Potem pa sem naredil novo potisno ploščo z 2. vzmetema, in ne lamelama . Nooo, edino to je zdržalo top NM , vendar je bila sklopka tolk trda, da si 0,5 ure potreboval , da si se privadil . Ampak kaj je pa potem avto naredil pri 1,35 bara, je pa več kot poezija ... 8) In potem le še uživanje v vožnji z raketo ... :) Problem je pa še ostal pri AX-u , ker Alex nima časa se spravit nad tisto sklopko, ker dela po cele dneve . Bomo pa naredili moj sistem potisne z 2. vzmetema, ker je bistveno cenejši, in ne 2 lamelni, ki je pre drag za našo "odpad" varijanto . Pa še pol fitnesa imaš zastonj :) :lol: ! Drugo polovico moraš pač plačati , če nočeš šepati :lol: :lol: :lol: , ali pa kako drugače nadoknaditi ... ;) Upam , de v SG privlečejo kake Ventilatorje za valjarje, ker drugače z mano ne bo nič in bom samo gledalec , za razliko od Alexa, ki bo vozil ... Zduauamo pa še naprej, tko, al pa drugač ... 8) 8) 8) The only way is up .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če maj 18, 2006 4:33 pm

kopron je napisal/-a:E, to se mi je kr zdel, da bo od neki tacga. Namreč edino pri Jeepu od malega bratranca Primoža sem ravno takega vidu, in tud rihtu . Smo menjal lamelce in osi kot spodnje gate ... :lol: Samo naš Primož je pač norc, še hujš kot Alex, ker trma dela svoje ... :lol: Osi je potrgalo, zobnike zmlelo, lamelce pa scefralo do nerazpoznavnosti ... :lol: Ampak Alex je na AX-u to rešil, tko da nima več problemov z raznimi šperami, ker jih že ne rabi več. 8) Glede sklopk, pa sem jaz tlačil sintrano v Peugeot 206 Turbo By Kopron, ampak brez veze . Isto drsenje od tovornjaškega navora in teže pa še tresla je bolj kot :roll: . Potem pa sem naredil novo potisno ploščo z 2. vzmetema, in ne lamelama . Nooo, edino to je zdržalo top NM , vendar je bila sklopka tolk trda, da si 0,5 ure potreboval , da si se privadil . Ampak kaj je pa potem avto naredil pri 1,35 bara, je pa več kot poezija ... 8) In potem le še uživanje v vožnji z raketo ... :) Problem je pa še ostal pri AX-u , ker Alex nima časa se spravit nad tisto sklopko, ker dela po cele dneve . Bomo pa naredili moj sistem potisne z 2. vzmetema, ker je bistveno cenejši, in ne 2 lamelni, ki je pre drag za našo "odpad" varijanto . Pa še pol fitnesa imaš zastonj :) :lol: ! Drugo polovico moraš pač plačati , če nočeš šepati :lol: :lol: :lol: , ali pa kako drugače nadoknaditi ... ;) Upam , de v SG privlečejo kake Ventilatorje za valjarje, ker drugače z mano ne bo nič in bom samo gledalec , za razliko od Alexa, ki bo vozil ... Zduauamo pa še naprej, tko, al pa drugač ... 8) 8) 8) The only way is up .


Zrihtaj si hidravlični cilindrček pa ne boš več rabil pol ure za se privadit sklopki ...dobiš ga od starih Alf pol še pol metra cevi in eno posodico in mehanizem pedala moraš predelat da ti pritiska na cil....verjetno moraš razmisliti kako ker bo stvar izvedljiva samo navpično ;) ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če maj 18, 2006 5:04 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:
strmi je napisal/-a:0,6 bara, preverjeno!
sam je ne morm prodat, ker bi jo rad na mašino spravu


0,6 bara nadtlaka imaš pri pretoku (porabi) zraka 0,0 g/s. Predvidevam, da izstopno odprtino pokriješ z roko....

Koliko nadtlaka pa je sposoben ta ventilatorček ustvariti pri aktualni porabi zraka, ki ga ima avtomobilski motor ????

Kaj pa, če bi stvar nekako vzporedno vezal? :twisted: :idea: naredil bi naprimer CAI in potem nekako še eno vstopno odprtino od strani, kjer bi bil ta "elektroturbina" :lol: in filter jasno. Potem bi pa moral preštudirati kdaj ti bo sploh pomagalo. Ker pri 5000 obratov bi avto rabil več zraka, kot bi ga lahko poganjala "turbina" in bi ti potem pravzaprav oviralo pretok. Zato bi morali nekako naštudirati, da bi nad določenimi obrati loputa odprla običen CAI in zaprla "turbino".
EDIT:Kolega je temu rekel bencinar s simptomi dizla! :lol: Več navora v nižjih obratih! :P
OK stvar je popolnoma neumna in laična ampak ideja je pa čist nora! :lol:
Dobesedno. :P Ampak, kdo ve, mogoče bi se dalo nekako ščarati tole zadevo. :shock:

Ta moj patent bom poimenoval VTAC --> Variable Turbine Aspirated CAI :lol: :P 8)
Priponke
turbonator!.JPG
Zadnjič spremenil Symon, dne Če maj 18, 2006 8:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če maj 18, 2006 6:09 pm

Ta moj patent bom poimenoval VTAC --> Variable Turbine Aspirated CAI :lol: :P 8)[/quote]

... probaj narediti ker bi moralo bit tako ... pol bomo videli efekt...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
batek
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So apr 29, 2006 5:39 pm

Napisal/-a batek Če maj 18, 2006 6:43 pm

O mislite da bi se kaj poznal na moči če bi tale motorček dal nekam med filtrom in motorjem. Hmmm zanimiva stvar
batek
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če maj 18, 2006 10:03 pm

batek je napisal/-a:O mislite da bi se kaj poznal na moči če bi tale motorček dal nekam med filtrom in motorjem. Hmmm zanimiva stvar

Pssssst! :P Tole bi jaz Američanom prodajal. Fogret Turbonator, it's fake! But this... It realy works. :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe maj 19, 2006 8:37 am

Hja, Maddox, veš da, da smo že predhodno mislili na hidravliko, sploh pa ko je šla moja potisna v 206 Turbo. Ampak se je zdel mal kompliciran, pa še placa ni blo več. Skrbel pa nas je še axialni ležaj na motorni gredi, da nebi zdržal take kontra-obremenitve sile. ;) Vse to smo tud z Senico študiral ... ;) Btw, Alfa je pa itak špica . Uuu, sinoč sva pa spet dragala z Borisom, z Turbo 206 Peugeotom by Kopron . V štartu sem ga še lovil, ker mam krajši menjalnik in majnšo težo, pozneje pa se je meni z mojim tractor-pullingom samo še odpeljal, da ga je kar zmankal ;) . Pa mu polni le 0,8 bara z KKK k-14 , kolk je šele šlo z 1,35 !!! Moral pa bi motor zdržati nad 1,5 bara, ker sem ga jaz pripravil . Drugače je pa res raketa, nimam pripomb, ne zato ker smo ga mi naredili :oops: , ampak ker je ogromna razlika med original-skretom in vrhunsko turbo-raketo ( kot noč+dan ) . :idea: . The only way is up !
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe maj 19, 2006 11:41 am

kopron je napisal/-a:Hja, Maddox, veš da, da smo že predhodno mislili na hidravliko, sploh pa ko je šla moja potisna v 206 Turbo. Ampak se je zdel mal kompliciran, pa še placa ni blo več. Skrbel pa nas je še axialni ležaj na motorni gredi, da nebi zdržal take kontra-obremenitve sile. ;) Vse to smo tud z Senico študiral ... ;) Btw, Alfa je pa itak špica . Uuu, sinoč sva pa spet dragala z Borisom, z Turbo 206 Peugeotom by Kopron . V štartu sem ga še lovil, ker mam krajši menjalnik in majnšo težo, pozneje pa se je meni z mojim tractor-pullingom samo še odpeljal, da ga je kar zmankal ;) . Pa mu polni le 0,8 bara z KKK k-14 , kolk je šele šlo z 1,35 !!! Moral pa bi motor zdržati nad 1,5 bara, ker sem ga jaz pripravil . Drugače je pa res raketa, nimam pripomb, ne zato ker smo ga mi naredili :oops: , ampak ker je ogromna razlika med original-skretom in vrhunsko turbo-raketo ( kot noč+dan ) . :idea: . The only way is up !


Sam ne mi rečt da pije 9 litrov :P :P :P
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe maj 19, 2006 11:50 am

Glede porabe je pa lastnik na začetku reku, da ni bistvene razlike med original in Turbo, (verjetno zato, ker ga še ni upal tišat ) no, zdej pa že mal bolj jamra ...
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

žalost žalostna

Napisal/-a strmi Pe maj 26, 2006 4:53 pm

jap, sporočam žalostno vest da je poginil jugo koral 65 oz. njegov motor! s kolegom sva priklopla turbino al kompresor, ne vem ker JE NA ŠTROMMMMMM!!!! V glavnem zadevo sva priklopila na jugota pa je le ugašal. pol ko sva pogruntala kak to deluje-pa ubijema motor! glava je eksplodirala, motor je za centimeter višji, ker je kompletno glavo dvignilo!!! no, zdej sva pogruntala in imava naslednjega pacijenta:
kupil sem motor 1,8 g60 (160hp), in zadevo bova montirala pred g-lader , da bo pritisk 0,6 bara do 2900 obratov, kjer se zbudi g-lader.

aja, ve kdo, kako se poveča močg-laderja, menda je obstajala verzija g60 limited z menda 260hp, večja jermenica, itd...
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe maj 26, 2006 5:20 pm

Če bi vezal regulator obratov za tvoj puhalnik, motorja ne bi razneslo

Ne moreš imet turbine na max ko je motor v praznem teku

Sicer sem tudi jaz tuhtal da bi montiral nekaj podobnega (sesalec za kabino :lol: ), a izgleda, da ni tako nedolžno, če ti je razneslo motor

Lp
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič So maj 27, 2006 10:51 am

fantje.....preden se spravte delat nad 0.4-0.5 bara tla morate začet razmišlat nižat kompresijo.isto je blo pr jugotu....poleg tega de ni mel bene regulacije seveda.kompresijo znižaš tako da dvigneš glavo.že samo debelejše tesnilo bo povsem zadovoljivo.kr prašate vse k so montiral turbino.kaj se zgodi če ne?avto začne "klenkati".pride do predvžiga ko cilinder še ni dosegel skrajne višine kjer se napoti nazaj.pride pa tudi do večih detonacij u cilindru.kjer se zmes užge na večih delih hkrati u cilindru in kje se eksplozije srečajo rata "detonacija".to pa prinese motorju neprimerno večje obremenitve.to kar se je pomoje zgodilo vašemu jugotu....
kako tako stvar popravimo? seveda z manšanjem kompresije....ter točenjem več oktanskega bencina ki je dosti bolj odporen proti klenkanju....98-100.pri nekaterih primerih je dost že samo menjava bencina...
če je kdo nasprotnega prepričanja naj me prosim popravi...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So maj 27, 2006 1:14 pm

:lol: Yugo turbo! Res ste se preveč amatersko lotili tega.... Škoda. Je pa zanimivo, da je stvar tako močna! 8)
G60 una verzija, mislim, da je imela res drugačne jermenice. Saj je bila že enkrat neka tema tu na forumu, uporabi iskanje.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway So maj 27, 2006 3:16 pm

Dejte še kaj tule napisat hehe k tole bom pa od zdej naprej redno bral....
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So maj 27, 2006 3:46 pm

hemingway je napisal/-a:Dejte še kaj tule napisat hehe k tole bom pa od zdej naprej redno bral....

Kaj, a nisem dober patent izumil? Samo izvedba je očitno tako šepala, da je motor razneslo!!! LOOOOOOOL! :D


:P
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So maj 27, 2006 7:02 pm

hemingway:

Vidim da si v fiesto vtaknil kompresor, tako, da bi verjetno lahko kaj svetoval, da ne izgubljamo časa in uničujemo motorjev, ter te ob tem zabavamo :lol:

Lp
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Ne maj 28, 2006 1:16 am

Jaz sem vedno pravil da postane dober tuner le tisti ki na svojem motorju občuti in ugotovi kaj je naredil narobe. Sicer pa tudi jaz ne vem vsega in je vsaka mašina specifičen problem v katerega se je potrebno najprej teoretično nato pa tudi izvedensko poglobiti. Sam lahko priznam da o fergazar motorjih nimam nikoli toliko pojma kot alex in boštjan. Ne me narobe zastopit da me zabavate na posmehovalen način ampak se mi neke ideje zdijo res prav duhovite ampak so vseeno za predebatirat. Drugače če vas pa kej vač zanima konkretno o mojem motorju in predelavi vam pa zagotovo lahko pomagam z odgovori.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne maj 28, 2006 1:52 am

Prdvsem me zanima tvoje mnenje glede električnih turbin. Misliš da bi se poznalo na moči tako kot pri mehanskih?. Jaz sem bil na začetku malo skeptičen, potem pa glede na to da je nekomu celo razneslo motor, nisem več

Turbine ne bi imel stalno prižgane, ampak bi jo vključil le ob kakšnem prehitevanju, ker s 60KM kolikor jih ima originalno moj avto je to malo zoprno in nevarno

Tisto fiesto si super zrihtal. A si moral računalnik menjat, ali je original? Meni se zdi, da bi bili bolj enostavni za predelavo fergazerski motorji, kot je moj, ker ne vem, kako bi računalnik prebavil dodano

Lp
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Ne maj 28, 2006 9:09 am

Sam uporabljam stand alone managemant kar pomeni samostojno enoto za krmiljenje motorja (megasquirt). stari računalnik sem vrgel v grmovje in naredil čisto na novo vso napeljavo kar se tiče senzorjev in elektrike ki je potrebna za krmiljenje motorja.
Za te električne turbine pa ne vem ker nimam dovolj izkušenj ampak če bi to delovao bi v ameriki sugurno to že uporabljali na tekmovanjih tako pa.... ne vem no
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov