Da prav imaš od Eatona in na tistem Jeepu si ga mel gor ki ste ga zduauali



kopron je napisal/-a:E, to se mi je kr zdel, da bo od neki tacga. Namreč edino pri Jeepu od malega bratranca Primoža sem ravno takega vidu, in tud rihtu . Smo menjal lamelce in osi kot spodnje gate ...Samo naš Primož je pač norc, še hujš kot Alex, ker trma dela svoje ...
Osi je potrgalo, zobnike zmlelo, lamelce pa scefralo do nerazpoznavnosti ...
Ampak Alex je na AX-u to rešil, tko da nima več problemov z raznimi šperami, ker jih že ne rabi več.
Glede sklopk, pa sem jaz tlačil sintrano v Peugeot 206 Turbo By Kopron, ampak brez veze . Isto drsenje od tovornjaškega navora in teže pa še tresla je bolj kot
. Potem pa sem naredil novo potisno ploščo z 2. vzmetema, in ne lamelama . Nooo, edino to je zdržalo top NM , vendar je bila sklopka tolk trda, da si 0,5 ure potreboval , da si se privadil . Ampak kaj je pa potem avto naredil pri 1,35 bara, je pa več kot poezija ...
In potem le še uživanje v vožnji z raketo ...
Problem je pa še ostal pri AX-u , ker Alex nima časa se spravit nad tisto sklopko, ker dela po cele dneve . Bomo pa naredili moj sistem potisne z 2. vzmetema, ker je bistveno cenejši, in ne 2 lamelni, ki je pre drag za našo "odpad" varijanto . Pa še pol fitnesa imaš zastonj
![]()
! Drugo polovico moraš pač plačati , če nočeš šepati
![]()
![]()
, ali pa kako drugače nadoknaditi ...
Upam , de v SG privlečejo kake Ventilatorje za valjarje, ker drugače z mano ne bo nič in bom samo gledalec , za razliko od Alexa, ki bo vozil ... Zduauamo pa še naprej, tko, al pa drugač ...
![]()
![]()
The only way is up .
VAG_mehatronik je napisal/-a:strmi je napisal/-a:0,6 bara, preverjeno!
sam je ne morm prodat, ker bi jo rad na mašino spravu
0,6 bara nadtlaka imaš pri pretoku (porabi) zraka 0,0 g/s. Predvidevam, da izstopno odprtino pokriješ z roko....
Koliko nadtlaka pa je sposoben ta ventilatorček ustvariti pri aktualni porabi zraka, ki ga ima avtomobilski motor ????
batek je napisal/-a:O mislite da bi se kaj poznal na moči če bi tale motorček dal nekam med filtrom in motorjem. Hmmm zanimiva stvar
kopron je napisal/-a:Hja, Maddox, veš da, da smo že predhodno mislili na hidravliko, sploh pa ko je šla moja potisna v 206 Turbo. Ampak se je zdel mal kompliciran, pa še placa ni blo več. Skrbel pa nas je še axialni ležaj na motorni gredi, da nebi zdržal take kontra-obremenitve sile.Vse to smo tud z Senico študiral ...
Btw, Alfa je pa itak špica . Uuu, sinoč sva pa spet dragala z Borisom, z Turbo 206 Peugeotom by Kopron . V štartu sem ga še lovil, ker mam krajši menjalnik in majnšo težo, pozneje pa se je meni z mojim tractor-pullingom samo še odpeljal, da ga je kar zmankal
. Pa mu polni le 0,8 bara z KKK k-14 , kolk je šele šlo z 1,35 !!! Moral pa bi motor zdržati nad 1,5 bara, ker sem ga jaz pripravil . Drugače je pa res raketa, nimam pripomb, ne zato ker smo ga mi naredili
ops: , ampak ker je ogromna razlika med original-skretom in vrhunsko turbo-raketo ( kot noč+dan ) .
. The only way is up !
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov