sandi27 je napisal/-a:Ma tiste da bi neke švase dol brusu je brezveze pa kletka od znotr ma tut čist drug pomen kot pa sama ojačitev podvozja seveda mal že pomaga kej dost pa ne
brez večjih posegov na avtu ti predlagam prečke čez amortizerje ki se dajo kupit
al pa si ih sam narediš mal pomaga!
če hočeš pa orng ojačitve je pa treba vse dol zavta pobrat od znotri vse ven
motor je treba ven vzet jest sem to že delu sam najbolš je če se avto na novo skup dela da se dajo novi pragi ker vdovžne ojačitve je najbolš zavarit v notranji prag
se pa pol nikjer ne vidi pol pa razni profili in 3mm plehi vse povsod tam kjer so pritrjene roke stabilizatorji vse se gor na obstoječo šasijo zavari da je bol debelo in nima kaj zvijat ker avto ko ga lomi bo prej al slej pri polnem ajnšlagu volana polsvoino začelo ven iz getribov metat to pa ni fajn
Pač dela je ful no če hočeš fajn narest ne tako po kavbojsko
da ti pa avto prelom se pa tut lahko naredi sem popravljal nekrat eno alfo 33
ki je bila prelomljena na sprednjih vzdolžnih nosilcih samo to se dogaja vrjetno samo pri italjanaih??
Khm. A ti veš kam je varjena varnostna kletka v dirkalnih avtomobilih? Malo se pozanimaj in boš videl da ti ravno kletka konkretno poveča togost podvozja in kompletne šasije...
Samo na italijanih??? Hah, spet eden. Ne, samo na gnilih avtomobilih starejšega letnika, ki jih kupuje mularija s premalo denarja za vzdrževanje, ker so nekje slišali, da ti motorji grejo ko pes. Na žalost tudi Alfe 33 spadajo v to kategorijo in na žalost so kot posledica omenjene mularije potem na zelo slabem glasu. Kar se pa pleha tiče - mislim da takorekoč vsi avtomobili, narejeni v 80. letih prejšnjega stoletja, radi kaj porjavijo, potem pa imaš primere, kakršnega si omenil...