
...ja kaj pa želiš več - vsi motorji so zeelo podobni in če poznaš njihovo delovanje si zmagal... tuning se dela šele ko veš kako motor deluje kako se kaj menja nastavi popravi ker če ne znaš ko si kupil tunan avto boš marsikaj spoznal skozi denarnico glej ravnanje glave ko prepiha dihtungo je par jurjev novo tesnilo parkrat par jurjev in jermen pumpa in natezalec 10 jurjev do 20 jurjev pri močnejših avtih tebe bo samo delo prišlo 50 če si kupiš pa manual book in knjigo kako deluje imaš skoraj že zadosti znanja za popravit zastonj ... prvič smo vsi kaj pozabli ali zjebali smo pa počasi prišli do tistega znanja ki ti da nazaj tistih 50 jurjev za delo ... sedaj učim sina se spopadat z mehaniko ... pustil sem ga da zajebe namerno da pol gledam kaj bo naredil ... ko je drugič popravljal in mu je uspelo se je usedel in na glas razmislil o vsem ... sedaj sedi kot petelin na kupu gnoja ... :P :P :P prvo rabiš osnovno znanje - motor kako deluje kaj je kaj in ko to veš rabiš tehnične podatke - kako se zatiska kaj koliko kg v kakšnem zaporedju itd ... tuning pride za tem ... tunerji po navadi ugibajo spreminjajo x krat stvari se primerjajo med seboj tekmujejo za prestiž a vsi so predhodno hodili v mehanično šolo ... to je naša Osnovna šola :P :P :P L.p. MadLIBERTY je napisal/-a:jst mam knjigo PERFORMANCE od HAYNES manual and MAX Tuninga, kr solidna knjiga. Sam je bolj poudarek na delovanjih usega mozenga ja pa tud ksna stvar kako se namontira.
Po forumu brska: mevden in 17 gostov