Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...

Rsr Vs Chiptuning

Rsr
34
71%
Chiptuning
14
29%
 
Skupaj glasov : 48
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Ne jun 11, 2006 11:27 am

Sam kaj, če ti na konc rečejo,da ni kriu čip in ti ta garancija bl mau pomaga :?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne jun 11, 2006 11:29 am

TurboINSIDE je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Ta garancija na elektroniko je smešna; po čipanju trpijo mehanski deli ne pa elektronika, in če ti zjebe turbino ti ta garancija nič ne pomaga


Preden čipa gre sz avtom "en krog" ga ma priklopljenga na komp in vid kko se avto obnaša in podobno. Nato pa ti svetuje kko pa kaj naprej. Še posebi če ma avto dost kilometrov. Glede trpljenja turbine in to: RSR vedno čipa optimalno varianto - torej kolikor motor prenese samo z čipanjem (da ne menjaš nobenega dela)! In seveda stoji za tem.
Sicer pa je tako: če ti bilokaj crkne - kar še nism doživu oz. ne da bi jz vedu da bi kdaj po čipanju pr njem - greš lahko nazaj h njemu, ti vzame čip dol, naštima nastavitve na prvotne in potem odpelješ na servis! ;)


Ah nehaj no - turbo motorji že v serijali crkujejo, ko pa ti načipa motor, se ti turbina vrti ene par 10.000 obratov preko tovarniške meje proizvajalca turbine in se v bistvu zanašaš koliko je "overengineered" vse skupaj. Pa tu je še dodatno obremenjevanje pogona, še posebej sklopk, pa tisti bogi intercooler ki je VW dal gor tudi ne ohladi več zraka in temperatura v motorju grozovito naraste. Naj RSR enkrat vtakne senzor za merjenje temperature izpuha, pa boš videl kaj dejansko naredi tako čipanje. Poglej samo kako mu TDI kadi -ko tovarna plastike ko ga da od sebe.
Torej spet pravim tisto garancijo na elektroniko lahko vržeš v smeti ko ti kaj crkne.
Drugače pa vozil sem 1.8T od njega in se je na diagramu v ZG videlo kako živčna in polna lukenj je bila njegova krivulja v primerjavi z ABT predelavo.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Jasminko
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Ne avg 18, 2002 3:25 pm
Kraj: Ljubljana

chip

Napisal/-a Jasminko Ne jun 11, 2006 11:42 am

k sm se odlocu za povecanje moci sm prvo prebral na forumu mnenja, ....
pol sm sov do obeh, torej rsr in chiptuning
na koncu sm se odlocu za chiptuning in mi ni žav.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 11, 2006 12:05 pm

INFINITI je napisal/-a:
TurboINSIDE je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Ta garancija na elektroniko je smešna; po čipanju trpijo mehanski deli ne pa elektronika, in če ti zjebe turbino ti ta garancija nič ne pomaga


Preden čipa gre sz avtom "en krog" ga ma priklopljenga na komp in vid kko se avto obnaša in podobno. Nato pa ti svetuje kko pa kaj naprej. Še posebi če ma avto dost kilometrov. Glede trpljenja turbine in to: RSR vedno čipa optimalno varianto - torej kolikor motor prenese samo z čipanjem (da ne menjaš nobenega dela)! In seveda stoji za tem.
Sicer pa je tako: če ti bilokaj crkne - kar še nism doživu oz. ne da bi jz vedu da bi kdaj po čipanju pr njem - greš lahko nazaj h njemu, ti vzame čip dol, naštima nastavitve na prvotne in potem odpelješ na servis! ;)


Ah nehaj no - turbo motorji že v serijali crkujejo, ko pa ti načipa motor, se ti turbina vrti ene par 10.000 obratov preko tovarniške meje proizvajalca turbine in se v bistvu zanašaš koliko je "overengineered" vse skupaj. Pa tu je še dodatno obremenjevanje pogona, še posebej sklopk, pa tisti bogi intercooler ki je VW dal gor tudi ne ohladi več zraka in temperatura v motorju grozovito naraste. Naj RSR enkrat vtakne senzor za merjenje temperature izpuha, pa boš videl kaj dejansko naredi tako čipanje. Poglej samo kako mu TDI kadi -ko tovarna plastike ko ga da od sebe.
Torej spet pravim tisto garancijo na elektroniko lahko vržeš v smeti ko ti kaj crkne.
Drugače pa vozil sem 1.8T od njega in se je na diagramu v ZG videlo kako živčna in polna lukenj je bila njegova krivulja v primerjavi z ABT predelavo.
...ni res ABT ima manj navora kot moj A4 od rsr - imam 201 Km in 293 Nm pri 3900 o/min ... abt ima več Km in nima tako linearnega navora meni vleče spodaj dobro zato nimam turbo luknje ;) in ves navor kjer dejansko največ vozim - kar poglej si ... majhna poraba torej. L.p. Mad
Priponke
IMG_0277.jpg
...imam kar nekaj testov ... več vozil po navadi ko prodam dam zraven diagrame ...
IMG_0276.jpg
...modra črta je moč na motorni gredi siva črta je moč na kolesu ,rdeča črta je navor, zelena črta so izgube v prenosih - avto je 4x4 in tudi menjalnik da svoje ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne jun 11, 2006 12:35 pm

TurboINSIDE je napisal/-a:Sicer pa tule še en komentar. Po pogovoru z tisim, ki je čipal (ni bil Matjaž) je rekel da imajo največ potenciala TURBO motorji iz VAG grupe, najhitreje opravi z njimi in so najbolj zanesljivi! ZA primer samo lahko povem, da je peugeota 807 čipal uro in pol, medtem ko je za 1.9TDI porabil okoli 20 minut!!!


to je pač enostavno zato ker ima VAG grupo naštudirano in jo obvlada, za ostalo se pa še sproti uči in testira kako pa kaj... valda da pol traja dalj časa.
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Ne jun 11, 2006 12:37 pm

Ej Mad neki me zanima...a misl,da ti lahko po meritvah na valjih zračuna kok se zmanjšajo zmogljivosti pr večjih felgah?al pa, če ti zanjo svetovat glede idelane dimenzije gum in felge?
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne jun 11, 2006 12:40 pm

TurboINSIDE je napisal/-a:Hm... kot prvo nima samo 1.8T turbine ;) govoril sem nasplošno o vseh iz VAG grupe! pa naj gre za 1.8T, 1.9TDI, 1.4TDI, 2.0TDI, 2.0T in podobno ;) glede tistga da je bil prvi in je rabu več cajta - buče sorry. To ga sicer nism prašu zakaj tok dlje cajta vse skp traja sam tko je. Po mojem mnenju imajo (avti) tak računalnik, da rab dlje cajta al pa kej podobnga.


sorry ampak buče so to k ti pišeš - itaq da ma veze če je že kdaj čipal kkšn ECU ali pa ga šele prvič spoznava. sam ECU tuki nima veze v smislu da je bl čudn narejen al pa tko kej, enostavno je drugačen in matjaž ga ne pozna. vidm da res obvladaš sceno :)


TurboINSIDE je napisal/-a:@Savinjcan NE jz osebno nimam TOLIKO avtomobilov, pa tud ne delam pr RSR-u. Samo mam pa tok frendov, ki meni zaupajo svoje avtomobile, vedo kaj sem zmožen in še nikoli nisem nikogar "okol prnesu". Torej če kdo od mojih frendov kej rab se obrne name in pol mu jz zrihtam. Simpl k pasulj sam da so vsi zadovoljni pa še pocen skoz pridejo. Da o kvaliteti ne govorim 8)


kaj dejansko ti pol delaš če niso tvoji avti in če ne delaš pri matjažu? vzameš kolegu avto in ga odpelješ na čipanje? je to to al se pač še nekak dogovoriš za kkšn popust?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
TurboINSIDE
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Po mar 13, 2006 11:07 am

Napisal/-a TurboINSIDE Ne jun 11, 2006 1:28 pm

ShineR je napisal/-a:kaj dejansko ti pol delaš če niso tvoji avti in če ne delaš pri matjažu? vzameš kolegu avto in ga odpelješ na čipanje? je to to al se pač še nekak dogovoriš za kkšn popust?


ne mislm zdej tle u podrobnosti razlagat ;)
sicer pa na začetku sm reku da poznam najmn 25 avtomobilov ki so bli čipani pr RSR-u in nben nima problemov. V tem je bil celoten point! da se ne gleda samo po ENEM čipanem! :D
aja pa ne mislm bit pametn sam sej sm reku "po mojem mnenju" tko da če kdo točn ve kaj pa kako se dela ok! PAč jz sm sam tko predvidevu. Aja pa še to VAG grupo ma pa zto naštudirano k se pr njej da največ iztržt! To pa itak skor vsak ve ;)

OVER & OUT from me!
Big boss in da haus!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 11, 2006 3:14 pm

TurboINSIDE je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:kaj dejansko ti pol delaš če niso tvoji avti in če ne delaš pri matjažu? vzameš kolegu avto in ga odpelješ na čipanje? je to to al se pač še nekak dogovoriš za kkšn popust?


ne mislm zdej tle u podrobnosti razlagat ;)
sicer pa na začetku sm reku da poznam najmn 25 avtomobilov ki so bli čipani pr RSR-u in nben nima problemov. V tem je bil celoten point! da se ne gleda samo po ENEM čipanem! :D
aja pa ne mislm bit pametn sam sej sm reku "po mojem mnenju" tko da če kdo točn ve kaj pa kako se dela ok! PAč jz sm sam tko predvidevu. Aja pa še to VAG grupo ma pa zto naštudirano k se pr njej da največ iztržt! To pa itak skor vsak ve ;)

OVER & OUT from me!
Vag com. je bil njegov prvi instrument ... dela pa kot vsi kupijo program in pol se igrajo na malenkostnih spremembah ... samo Matjaž je dokazal da ve kako in kaj in dela najdlje (največ časa) z tem pri nas ;) ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Ne jun 11, 2006 3:23 pm

No saj je bil še kar dolgo mir tuki gor. :lol:
A moramo zopet razgreti strasti s kregarijo do zaklepa teme ?????

Jaz se ne mislim spuščati v vašo debato kdo je boljši.

Vseeno pa bi vas spomnil na avtomobilski salon v Celju. Tam sta bili obe omenjeni podjetji postavljeni "face-to-face" preko sprehajalne poti. Obe sta pokazali kaj znata in zmoreta. Tukaj predvsem ciljam na tehnične poslastice, ki si jih je bilo moč ogledati. Tisti, ki ste bili na sejmu verjetno točno veste o čemu govorim. :) in to verjetno niso utripajoče disko luči in stroboskop pod serijskim avtomobilom.

Jaz sem si o obeh podjetjih (po pogovorih s predstavniki obeh) ustvaril dovolj objektivno mnenje vendar ga javno v izogib kregariji ne mislim objavlajti.

Pa uspešno kregarijo še naprej....
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 11, 2006 3:24 pm

Polooo je napisal/-a:Ej Mad neki me zanima...a misl,da ti lahko po meritvah na valjih zračuna kok se zmanjšajo zmogljivosti pr večjih felgah?al pa, če ti zanjo svetovat glede idelane dimenzije gum in felge?
...ne vem nimam pojma kakorkoli sam sem opazil da sem z 17 col feltno težje vozil ker je več materiala gor in ko odskoči na luknji pol kolo rabi več časa da spet pristane na cesti in dela svoje delo (mali avti) pa tudi meja pri nizkoprofilni gumi gre v ovinkih višje in se nevarno pšribližaš trenutku ko vse spusti - višja guma daje občutek kdaj bo spustila in na polo jaz nebi sral zase govorim seveda z več kot 16 col pol roke trpijo in gredo prej silent bloki k hudiču lepše je se strinjam a raje imam doma boljši avto - ( bolj vozen ), kot lepši avto ;) ... Večja feltna poveča kotalni odpor in porabo... drži na idealnem cestišču malo bolj, hitrost se ne zmanjša samo avto rabi malenkost več časa da jo pridobi zaradi povečanega trenja pri bremzanju pa mislim da ti pomaga ... Kakorkoli sam se odločaš jaz vzamem raje nižjo kot je original in to na feltni z širšim ramenom - 7 ali 7.5 cole četudi malo števec laže imaš pa boljši pospešek in boljšo lego ;) L.p. mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Ne jun 11, 2006 3:42 pm

Offtopic;pa smo spet v precepu glede 16" pa 17" :noro
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 11, 2006 4:14 pm

Polooo je napisal/-a:Offtopic;pa smo spet v precepu glede 16" pa 17" :noro
...sposodi si jih od kakega člana ali pa naj te pelje okrog pol primerjaj z kom ki ima manjše ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Ne jun 11, 2006 8:57 pm

Itq te teme nimajo smisla. Toplo vodo odkrivat je bedarija. Se bo čez par let pokazalo kako in kaj. Ponudba podobnih storitev je znana, vsak pa sam ve kako se bo odločil in zakaj.
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Ne jun 11, 2006 9:38 pm

Js sem čipu pri RSR in so me sprejeli takoj ko sem prišel tja (nenaročen - takrat so meli še sejemski -25% in je blo še več gužve) in čez eno uro sem se že odpeljal od tam (branje, nalagaje, test in keširanje :D ) . Sem ful zadovoln, sam ne verjamem pa da je mašina zdej večna (sej tut prej ni bla) in bo prej ali slej kej šlo, sploh ob nepravilni uporabi ;)
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Ne jun 11, 2006 11:00 pm

Vidm,da ti tud nisi dobr prebrou glede garancije.Premium garancija je garancija za okvare na motorju zarad čipa, ne pa garancaija za čip... :roll:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 12, 2006 12:24 am

ga-ma je napisal/-a:Itq te teme nimajo smisla. Toplo vodo odkrivat je bedarija. Se bo čez par let pokazalo kako in kaj. Ponudba podobnih storitev je znana, vsak pa sam ve kako se bo odločil in zakaj.
...se strinjam . L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po jun 12, 2006 10:17 am

jaz sem svojega čipal v petek :P (1.9 TDI Passat 130 -> 160 km)

pri RSR-ju (sem imel opcijo čipat tudi pri avtoelektroniki pa sem se raje odločil za RSR ...ne vem....zgolj osebno prepričanje in mnenje).

avto ima (verjetno 200.000 km) po števcu pa slabih 100.000. Lahko pa samo rečem da je razlika očitna! In se splača dat teh 'par' tolarjev...avto dobesedno oživi (še žena je komentirala da se ga pelje čisto lahkotno :twisted: pol bo že držalo).

In res....zadeva traja vsega skupaj pol ure. Je pa bil ravno (ponovno) na štantu Renaultov 1.9 dCi, kjer kot kaže so precejšni problemi - dotičnemu po čipanju močno kadi in poraba mu je šla v nebo...tako da so z vidika tuninga kot kaže najbolj zahtevni (beri: nezanesljivi)..nekaterim dela OK drugim pa porazno...pa vsi imajo iste motorje.

Poraba se je po posegu še melankost spustila (za občutek...sobota: Bled - LJ, 50 km, po stari cesti...vožnja v koloni 80 - 100 km/h (gužva)...poraba 4,8 po BC-ju)- avto lepše vleče, živahen (sem umirjen voznik, ki rad vsake toliko časa stisne avto, ko je treba prehitevat oz. se kam vključit) je postal...skratka ni da ni.

Priporočam!

Tunerja pa naj si vsak izbere po lastni presoji.

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost