
TurboINSIDE je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Ta garancija na elektroniko je smešna; po čipanju trpijo mehanski deli ne pa elektronika, in če ti zjebe turbino ti ta garancija nič ne pomaga
Preden čipa gre sz avtom "en krog" ga ma priklopljenga na komp in vid kko se avto obnaša in podobno. Nato pa ti svetuje kko pa kaj naprej. Še posebi če ma avto dost kilometrov. Glede trpljenja turbine in to: RSR vedno čipa optimalno varianto - torej kolikor motor prenese samo z čipanjem (da ne menjaš nobenega dela)! In seveda stoji za tem.
Sicer pa je tako: če ti bilokaj crkne - kar še nism doživu oz. ne da bi jz vedu da bi kdaj po čipanju pr njem - greš lahko nazaj h njemu, ti vzame čip dol, naštima nastavitve na prvotne in potem odpelješ na servis!
...ni res ABT ima manj navora kot moj A4 od rsr - imam 201 Km in 293 Nm pri 3900 o/min ... abt ima več Km in nima tako linearnega navora meni vleče spodaj dobro zato nimam turbo luknjeINFINITI je napisal/-a:TurboINSIDE je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Ta garancija na elektroniko je smešna; po čipanju trpijo mehanski deli ne pa elektronika, in če ti zjebe turbino ti ta garancija nič ne pomaga
Preden čipa gre sz avtom "en krog" ga ma priklopljenga na komp in vid kko se avto obnaša in podobno. Nato pa ti svetuje kko pa kaj naprej. Še posebi če ma avto dost kilometrov. Glede trpljenja turbine in to: RSR vedno čipa optimalno varianto - torej kolikor motor prenese samo z čipanjem (da ne menjaš nobenega dela)! In seveda stoji za tem.
Sicer pa je tako: če ti bilokaj crkne - kar še nism doživu oz. ne da bi jz vedu da bi kdaj po čipanju pr njem - greš lahko nazaj h njemu, ti vzame čip dol, naštima nastavitve na prvotne in potem odpelješ na servis!
Ah nehaj no - turbo motorji že v serijali crkujejo, ko pa ti načipa motor, se ti turbina vrti ene par 10.000 obratov preko tovarniške meje proizvajalca turbine in se v bistvu zanašaš koliko je "overengineered" vse skupaj. Pa tu je še dodatno obremenjevanje pogona, še posebej sklopk, pa tisti bogi intercooler ki je VW dal gor tudi ne ohladi več zraka in temperatura v motorju grozovito naraste. Naj RSR enkrat vtakne senzor za merjenje temperature izpuha, pa boš videl kaj dejansko naredi tako čipanje. Poglej samo kako mu TDI kadi -ko tovarna plastike ko ga da od sebe.
Torej spet pravim tisto garancijo na elektroniko lahko vržeš v smeti ko ti kaj crkne.
Drugače pa vozil sem 1.8T od njega in se je na diagramu v ZG videlo kako živčna in polna lukenj je bila njegova krivulja v primerjavi z ABT predelavo.
TurboINSIDE je napisal/-a:Sicer pa tule še en komentar. Po pogovoru z tisim, ki je čipal (ni bil Matjaž) je rekel da imajo največ potenciala TURBO motorji iz VAG grupe, najhitreje opravi z njimi in so najbolj zanesljivi! ZA primer samo lahko povem, da je peugeota 807 čipal uro in pol, medtem ko je za 1.9TDI porabil okoli 20 minut!!!
TurboINSIDE je napisal/-a:Hm... kot prvo nima samo 1.8T turbinegovoril sem nasplošno o vseh iz VAG grupe! pa naj gre za 1.8T, 1.9TDI, 1.4TDI, 2.0TDI, 2.0T in podobno
glede tistga da je bil prvi in je rabu več cajta - buče sorry. To ga sicer nism prašu zakaj tok dlje cajta vse skp traja sam tko je. Po mojem mnenju imajo (avti) tak računalnik, da rab dlje cajta al pa kej podobnga.
TurboINSIDE je napisal/-a:@Savinjcan NE jz osebno nimam TOLIKO avtomobilov, pa tud ne delam pr RSR-u. Samo mam pa tok frendov, ki meni zaupajo svoje avtomobile, vedo kaj sem zmožen in še nikoli nisem nikogar "okol prnesu". Torej če kdo od mojih frendov kej rab se obrne name in pol mu jz zrihtam. Simpl k pasulj sam da so vsi zadovoljni pa še pocen skoz pridejo. Da o kvaliteti ne govorim
ShineR je napisal/-a:kaj dejansko ti pol delaš če niso tvoji avti in če ne delaš pri matjažu? vzameš kolegu avto in ga odpelješ na čipanje? je to to al se pač še nekak dogovoriš za kkšn popust?
Vag com. je bil njegov prvi instrument ... dela pa kot vsi kupijo program in pol se igrajo na malenkostnih spremembah ... samo Matjaž je dokazal da ve kako in kaj in dela najdlje (največ časa) z tem pri nasTurboINSIDE je napisal/-a:ShineR je napisal/-a:kaj dejansko ti pol delaš če niso tvoji avti in če ne delaš pri matjažu? vzameš kolegu avto in ga odpelješ na čipanje? je to to al se pač še nekak dogovoriš za kkšn popust?
ne mislm zdej tle u podrobnosti razlagat![]()
sicer pa na začetku sm reku da poznam najmn 25 avtomobilov ki so bli čipani pr RSR-u in nben nima problemov. V tem je bil celoten point! da se ne gleda samo po ENEM čipanem!![]()
aja pa ne mislm bit pametn sam sej sm reku "po mojem mnenju" tko da če kdo točn ve kaj pa kako se dela ok! PAč jz sm sam tko predvidevu. Aja pa še to VAG grupo ma pa zto naštudirano k se pr njej da največ iztržt! To pa itak skor vsak ve![]()
OVER & OUT from me!
...ne vem nimam pojma kakorkoli sam sem opazil da sem z 17 col feltno težje vozil ker je več materiala gor in ko odskoči na luknji pol kolo rabi več časa da spet pristane na cesti in dela svoje delo (mali avti) pa tudi meja pri nizkoprofilni gumi gre v ovinkih višje in se nevarno pšribližaš trenutku ko vse spusti - višja guma daje občutek kdaj bo spustila in na polo jaz nebi sral zase govorim seveda z več kot 16 col pol roke trpijo in gredo prej silent bloki k hudiču lepše je se strinjam a raje imam doma boljši avto - ( bolj vozen ), kot lepši avtoPolooo je napisal/-a:Ej Mad neki me zanima...a misl,da ti lahko po meritvah na valjih zračuna kok se zmanjšajo zmogljivosti pr večjih felgah?al pa, če ti zanjo svetovat glede idelane dimenzije gum in felge?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost