Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Pe jul 07, 2006 10:54 am

MacAudio je napisal/-a:Sej se da, sam škoda je cajta se s čim takim ubadat. Stalno neki crkne pa morš skos šraufat. Bol pametn v šolo hodit pa do neke izobrazbe pridit pa pol na šiht pa si lahka neki uornk kupiš. Sej če pa gledaš to iz stališča "hobi" je pa tut to kul.eh,whatever


Ja to je malo tak zaj ves ... po mojih izkusnjah imajo najvec denarja tisti ki se v zivljenju znajo obrnit, imajo talent na nekem podrocju in so ob pravem casu na pravem mestu.
Je pa seveda res da ce bos delal 8 urni siht pa gotovo, bos z visjo izobrazbo lepse zivel.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 07, 2006 5:27 pm

GENESIS je napisal/-a:Jst mam namen dat volvo 1.7 turbo, se ne mislm več jebat s pregrevanjem turbine pa hlajenjem pa raznimi počenimi cevmi, 17 let ma kr dost
...ja in najceneje te pride če kupiš cel volvo ... pol pa postane brezveze dajat to v petko ko je volvo bolj kul :P in bolj zdržljiv ... in preden karkoli začneš delat gor je najbolje naredit takoj komplet prenovo motorja turbine in ostalega - pol tudi traja ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jul 08, 2006 7:34 am

Ampak verjetno je on to mislu delat, zato, ker je R5 bistveno lažja kot vsak Volvo, ( na račun varnosti ) da bo bolj letel, in še lepša je kot stari Volvoti, če drugače ne, že zaradi zaobljenosti robov . Samo, ko se bo z R5 skantal, bo imel celo življenje zaobljeno ... v oglato trugo . No, kakorkol , bo že videl z onega sveta ( višjih dimenzij ) nazaj dol, ali pa iz invalidskega gokarda ven ... jaz bi šel raje drugačno pot ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jul 08, 2006 7:38 am

kopron je napisal/-a:Ampak verjetno je on to mislu delat, zato, ker je R5 bistveno lažja kot vsak Volvo, ( na račun varnosti ) da bo bolj letel, in še lepša je kot stari Volvoti, če drugače ne, že zaradi zaobljenosti robov . Samo, ko se bo z R5 skantal, bo imel celo življenje zaobljeno ... v oglato trugo . Bo že videl z onega sveta ( višjih dimenzij ) nazaj dol, ali pa iz invalidskega gokarda ven ...
...meni je bila R5 Gtt najboljša ko sem jo potegnu gor v tisti dolg ovinek pred Škofijami in pred ovinkom spustil gas ona pa potegne :P :P :P še zdaj se spotim, ko se spomnem ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
GENESIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če apr 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a GENESIS So jul 08, 2006 2:29 pm

kopron je napisal/-a:Ampak verjetno je on to mislu delat, zato, ker je R5 bistveno lažja kot vsak Volvo, ( na račun varnosti ) da bo bolj letel, in še lepša je kot stari Volvoti, če drugače ne, že zaradi zaobljenosti robov . Samo, ko se bo z R5 skantal, bo imel celo življenje zaobljeno ... v oglato trugo . No, kakorkol , bo že videl z onega sveta ( višjih dimenzij ) nazaj dol, ali pa iz invalidskega gokarda ven ... jaz bi šel raje drugačno pot ...


Ja dobr a lohk še bl pesimističn poveš tole, itaq da je petka bol k noben nima v slo take petke k jst, pa ne mislt da je to tok truga, ma 950 kil tko k velik avtov, kaj če mi volvo tista ladja proti petki
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jul 08, 2006 6:27 pm

440 T, 460 T, 480 T ... vsi majhni vsi všečni vsi samo malo težji od R5 Gtt ... nobenih ladij ni tukaj ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jul 08, 2006 6:46 pm

kopron je napisal/-a:Ampak verjetno je on to mislu delat, zato, ker je R5 bistveno lažja kot vsak Volvo, ( na račun varnosti ) da bo bolj letel, in še lepša je kot stari Volvoti, če drugače ne, že zaradi zaobljenosti robov . Samo, ko se bo z R5 skantal, bo imel celo življenje zaobljeno ... v oglato trugo . No, kakorkol , bo že videl z onega sveta ( višjih dimenzij ) nazaj dol, ali pa iz invalidskega gokarda ven ... jaz bi šel raje drugačno pot ...

A AX je pa kaj bolj varen... :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So jul 08, 2006 7:08 pm

Mad je napisal/-a:440 T, 460 T, 480 T ... vsi majhni vsi všečni vsi samo malo težji od R5 Gtt ... nobenih ladij ni tukaj ...

Mam petko 1.7 in volvota 460 1.7 turbo in je volvo letalonosilka proti petki :)
Pa že zdle petka bolj potegne, čeprav ma 20 konjev manj.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jul 08, 2006 8:52 pm

urosr je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:440 T, 460 T, 480 T ... vsi majhni vsi všečni vsi samo malo težji od R5 Gtt ... nobenih ladij ni tukaj ...

Mam petko 1.7 in volvota 460 1.7 turbo in je volvo letalonosilka proti petki :)
Pa že zdle petka bolj potegne, čeprav ma 20 konjev manj.
...razlika v teži je 950 R 5 Gtt in 1066 Volvo 460 1.7 T ... ni bisvene razlike original gre petka bolje ima pa Volvo višjo hitrost in tudi boljšo lego če startamo tu in olajšamo avto pa napnemo motorček bo zlahka kos dosti močnejšim škatlicam kot je R5 ;) Turbo je potencial ki če ti ni žal denarja in motorja lahko največ da od sebe ... vseeno imam osebno raje karburator... pa še glede ax-a - mislim da bi veliko raje z njim priletel kam kot pa z petko ... ax je iz poljeklene pločevine in modernejše zasnove da ne omenim manjše mase ki tudi pripomore ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So jul 08, 2006 9:08 pm

Mad je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:440 T, 460 T, 480 T ... vsi majhni vsi všečni vsi samo malo težji od R5 Gtt ... nobenih ladij ni tukaj ...

Mam petko 1.7 in volvota 460 1.7 turbo in je volvo letalonosilka proti petki :)
Pa že zdle petka bolj potegne, čeprav ma 20 konjev manj.
...razlika v teži je 950 R 5 Gtt in 1066 Volvo 460 1.7 T ... ni bisvene razlike original gre petka bolje ima pa Volvo višjo hitrost in tudi boljšo lego če startamo tu in olajšamo avto pa napnemo motorček bo zlahka kos dosti močnejšim škatlicam kot je R5 ;) Turbo je potencial ki če ti ni žal denarja in motorja lahko največ da od sebe ... vseeno imam osebno raje karburator... pa še glede ax-a - mislim da bi veliko raje z njim priletel kam kot pa z petko ... ax je iz poljeklene pločevine in modernejše zasnove da ne omenim manjše mase ki tudi pripomore ...

Hitrost je pri obeh enaka, to je neki cez 200km/h, sam to ne govorimo o gtt ampak o 1.7 frgazer f2n ki je dosti lažja, to je okol 850kg, volvo je pa enostavno počasnejši zato ker ma premalo turbino, komi t2 in prehitro zagrabi in jo zmanka v visokih obratih, edini plus volvotu gre udobje in navor v nizkih obratih, drgac pa kar se karoserije tiče pri petki, resda je nikakva proti novejsim avtom, vendar proti ax je se vedno boljsa, je dooosti vec prostora not kot pa v axu, ima tudi "consko lomljivo" no sicer sta pa oba res katastrofa kar se varnosti tiče proti novejsim avtom!
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jul 08, 2006 10:20 pm

...motiš se ax je boljši pri čelnem trku ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So jul 08, 2006 10:23 pm

Mad je napisal/-a:...motiš se ax je boljši pri čelnem trku ...

No ja, sej zaka pa ne, sam vseeno nebi bil rad ko se to nardi ne v enem ne v drugem :P
Slika
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Ne jul 09, 2006 12:16 am

GENESIS je napisal/-a: Ja dobr a lohk še bl pesimističn poveš tole, itaq da je petka bol k noben nima v slo take petke k jst, pa ne mislt da je to tok truga, ma 950 kil tko k velik avtov, kaj če mi volvo tista ladja proti petki


Kaj ti si še sebe zravn štel? :P Ker men v prometni piše 870kg za gtt
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jul 09, 2006 12:38 am

easy je napisal/-a:
GENESIS je napisal/-a: Ja dobr a lohk še bl pesimističn poveš tole, itaq da je petka bol k noben nima v slo take petke k jst, pa ne mislt da je to tok truga, ma 950 kil tko k velik avtov, kaj če mi volvo tista ladja proti petki


Kaj ti si še sebe zravn štel? :P Ker men v prometni piše 870kg za gtt


R5GTT ima več različnih tež vpisanih v prometno. Najpogostejša je 970kg, vendar to je z 80kg osebo za volanom in 20 litri(približno 20kg) v tanku skupaj. Normalna teža R5GTT je 870kg in tudi če jo daš vagat bo teža okoli 870kg, če je prazna in z praznim tankom.
Old subarus never die, they just get faster!
 
GENESIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če apr 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a GENESIS Ne jul 09, 2006 2:26 am

Recmo jst mam sparco podvozje :P :P
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Ne jul 09, 2006 10:30 am

GENESIS je napisal/-a:Recmo jst mam sparco podvozje :P :P

In kaj maš od sparcota, sam fedre al kej več?
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jul 10, 2006 9:07 am

No, v Kamniku smo že pred leti preveril , trke, ob raznih nesrečah. Pri R5 je porinilo motor pod volanom skozi v kabino, in voznici stisnilo noge tolk, da je odtrgalo sedež in je punca komaj shodila, rodila pa bo težko, ker ji je zdrobilo medenico, in še par kosti zraven . No, pri Ax-u pa do tega ni prišlo, ampak je bil celoten avto nekako pomanjšan, skrčen, vendar je voznik sam zlezel iz avta, ker je vrata odtrgalo, sicer poln bušk, tako avto kot voznik.Končna razlika je bila, da so ono muco v R5 nevem kolk ur rezali ven iz avta. In kot je rekel Mad, je Ax že pač tudi novejše zasnove, kot stara katrca/petka ... ( Ax Mengeš, R5 Kamnik ) ... The only way is up .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jul 10, 2006 11:14 am

...Kolega iz Škofij je izbiral med tem ali bo pri 130 km/h udaril v bok vozila ki mu je izsililo prednost ali zavil z ceste ... skoraj bi mu uspelo zapel pa je v globini desne lučji v obcestni zidek in pri tem odtrgal blatnik potisnil desni nosilec do kabine in premaknil kolo pod prvi sovoznikov sedež in potisnil komplet oboja vrata za kakih 10 cm nazaj - za tolikor se je vozilo zvilo ... mislim, da je kar močen avtomobilček kar nekaj je srečnežev ki so jo potegnili kar srečno z njim iz nesrečnih pripetljajev največ pa pripomore majhna teža ker avto ne prodira daleč zaradi majhne teže torej zmanjšane inercije - če ste pozorni tudi zelo malo gnijejo kar pomeni da so trdno sestavljeni tu ne mislim na robove blatnikov temveč na spoje v karoseriji nosilce in kolone - če je avto trden potem se na spojih ne pojavlja rja ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov