Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Jasminko
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Ne avg 18, 2002 3:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jasminko Če jun 29, 2006 6:46 am

Slika
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor So jul 01, 2006 8:26 am

bass je napisal/-a:No off topic please!

No da razjasnimo DOKONČNO s tem smartom:

FORTWO - "navaden" smart, un jajček za po mestu
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=453428

ROADSTER - klasična roadster oblika, nizek, športen, motor spredaj, zadnji pogon
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=377646

FORFOUR - za štiri - ala polo, clio...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=867290


ROADSTER - motor zadaj, turbo

če razjasnjuješ DOKONČNO, navajaj prave podatke

P.S.da ne bo čisti offtopic tole sem videl v živo pred dvemi dnevi v italiji in me je kar presunlo kok je lep v živo s temi feltnami, sicer pa mislim da bi bil avto kar zanimiv za tvoj projekt...čez par let kot osnova...
Priponke
roadster.jpg
 
Uporabniški avatar
Liquid
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1794
Pridružen: Sr jun 30, 2004 1:08 pm
Kraj: ob smaragdni reki

Napisal/-a Liquid So jul 01, 2006 9:45 am

konec OFFTOPICA :!: :!: :!:
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So avg 12, 2006 7:08 pm

Thor je napisal/-a:
bass je napisal/-a:No off topic please!

No da razjasnimo DOKONČNO s tem smartom:

FORTWO - "navaden" smart, un jajček za po mestu
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=453428

ROADSTER - klasična roadster oblika, nizek, športen, motor spredaj, zadnji pogon
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=377646

FORFOUR - za štiri - ala polo, clio...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=867290


ROADSTER - motor zadaj, turbo

če razjasnjuješ DOKONČNO, navajaj prave podatke

P.S.da ne bo čisti offtopic tole sem videl v živo pred dvemi dnevi v italiji in me je kar presunlo kok je lep v živo s temi feltnami, sicer pa mislim da bi bil avto kar zanimiv za tvoj projekt...čez par let kot osnova...


Smart roadster ima motor na sredini, torej ni klasični roadster. Never mind.

Vidim, da ste se zapičli v tega smarta, zato še 1x poudarjam, da smart za projekt odpade zaradi teh razlogov:
1. CENA
2. ni mi všeč njegova karizma, je igračka za sinove in hčerke po poklicu (moje mnenje)
3. po moje je gay lookin
4. nihče, ki ima pikico pojma o avtomobilizmu ga ne povoha, me included

Bi pa prosil, če ima kdo še kako idejo. Torej avto z mašino iz motocikla.
Bi turbina rešila primankovanje navora?
Kateri avto bi bil primeren za darovalca ozr. osnovo, izhodišče.
Torej, avto, ki bi s predelavo stal nekje toliko kot en smart jajček.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne avg 13, 2006 12:12 am

Moram reči, da sem pričakoval več odgovorov. :roll:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne avg 13, 2006 7:40 am

projekt bi se splaču na kšnih starih automobilih recmo bouhca,fičo, stoenka, katrca, trabant, diana, renault 5, uglaunem str auto pa da nima velik kilaže, po možnosti se vrže še kej vn da se zbije kile, pol po želji kletka, nato styling itd. mašino se pa splača tut od kšnih starih motorjou suzuki, honda, kavasaki. sam neki je treba vedt da se mašin od useh motociklou ne da kej preveč tjunat tko kokr pr avtomobilih mogoče samo še doda nx sistem
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash Ne avg 13, 2006 8:46 am

Trabant je pretežek..........

Drugače pa tale zanimivost:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8181859502945869301
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne avg 13, 2006 9:30 am

Crash je napisal/-a:Trabant je pretežek..........

Drugače pa tale zanimivost:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8181859502945869301

ja no ewo zlo lep pirmer. hm kok kej leti tole ker se ne razloč dobr
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne avg 13, 2006 12:40 pm

Registriras seveda lahko ce prej zadeve ki si jih vgrajeval homologiras. Nekaj denarja te bo prislo ampak nic drasticnega in vse brez vecjih problemov ce bo dobro narejeno.

Sprednji pogon menjat za zadnji je sicer mozno ampak cist neoptimalno in dodatna skrb. Zakaj ne sprednji pogon? Bolj kot na pospeske bi se jst v tvojem primeru skoncentriral na vozne lastnosti ki bi lahko bile dih jemajoce (predvsem vstopna hitrost v ovinke in bremze) :D


jst te podpiram. :lol:
 
M-silver
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po feb 13, 2006 9:07 pm
Kraj: kranj

jo

Napisal/-a M-silver Ne avg 13, 2006 1:11 pm

Isto imam jest v garaži že projekt predelave fičota ampak ne bom dajal od motorja mašine ampak bomo obstoječo mal predelal tko da jo bom spravu na 90 do 100 konjev pa mogoče pol še čist eno mejčkeno turbinco gor. Bomo vidl kaj bo ratalo, trenutno pa zbiram vse dele ki jih bom rabil za predelavo motorja pol morm pa še kompletno podvozje in bremze prilagoditi močnejšemu motorju.

Upam da v tem primeru na a testu ne bo preveč problemov ker bo original mašina predelana in bo videti kot original razen parih malenkosti ki bodo vidne na zunaj.

če te pa zanima kako bo s papirji se pa obrni na lpp in povprašaj če se bo to dalo spravit na cesto.
Če fičko ne kople z 2 prestavo ni nc
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne avg 13, 2006 3:27 pm

Mislim, da bo kar težko aspravit na cesto avto z mašino iz motorja :P
Ampak sej konec koncev ne rabi nihče vedet kaj je notri.
Tehnični bomo pa že zrihtal ;)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman Ne avg 13, 2006 7:01 pm

bass je napisal/-a:No off topic please!

No da razjasnimo DOKONČNO s tem smartom:

FORTWO - "navaden" smart, un jajček za po mestu
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=453428

ROADSTER - klasična roadster oblika, nizek, športen, motor spredaj, zadnji pogon
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=377646

FORFOUR - za štiri - ala polo, clio...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=867290


tud ne bo drzalo...
motor je ZADAJ, prav tako je pogon zadaj....
no zdej pa drzi!
LP
Kennman
 
Uporabniški avatar
Jasminko
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Ne avg 18, 2002 3:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jasminko Po avg 14, 2006 5:39 pm

Smart roadster ima motor na sredini, torej ni klasični roadster. Never mind.

Vidim, da ste se zapičli v tega smarta, zato še 1x poudarjam, da smart za projekt odpade zaradi teh razlogov:
1. CENA
2. ni mi všeč njegova karizma, je igračka za sinove in hčerke po poklicu (moje mnenje)
3. po moje je gay lookin
4. nihče, ki ima pikico pojma o avtomobilizmu ga ne povoha, me included

no glede na to da sm lastnik smarta roadsterja bi lahko reku da
1. cena - vsaka stvar ima svojo ceno, in pri smartu dobiš veliko
2. igračka za sinove/hčerke - jst v slo še nism vidu ženske za volanom smart roadsteja, pa tud vsi tipi ki so ga vozil so pomoje že fotri, no razn mene :)
3. tega sploh ne bom komentiral
4. mogoče v slo, poglej malo čez mejo, UK, nemčija, ...

pa brez zamere, tud to je samo moje mnenje.
nismo se zapičl v to, smo ti samo dal predlog, ker smo to vidl da je nekdo naredu.

lp

jasmin
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po avg 14, 2006 5:50 pm

Prosim pišite v skladu z naslovom teme! Meni je čisto vseeno za smarta.
Če gre komu kaj v nos pa naj napiše ZS!

Če ima kdo izkušnje pri podobnemu projektu naj podeli to z nami.

M-silver, povej kaj več, si me zainteresiral.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Re: jo

Napisal/-a B3NZ0 Po avg 14, 2006 7:04 pm

M-silver je napisal/-a:jo bom spravu na 90 do 100 konjev


SVAKA TI ČAST!!!
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin Po avg 14, 2006 8:35 pm

Trabant pretezk? Sam avto ni bil iz pleha in je pretezk?

Zal mi ne pride na pamet katero karoserijo bi lahko uzel.
There is no time...
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash To avg 15, 2006 5:37 am

Ronin je napisal/-a:Trabant pretezk? Sam avto ni bil iz pleha in je pretezk?

Zal mi ne pride na pamet katero karoserijo bi lahko uzel.


Trabant ima poden in osnovo kar lepo ojačano!! Nato gor pa so dane plošče - zunanjost, kao iz plastike!! Ima pa okoli 650 kg......kar je nekje enako teži kakega marutija ali ticota......
Imaš dva tipa trabanta in med njima je razlika v kg!!

Sem imel v planu nekaj v zvezi z trabantom......ampak potem sem šel na nekaj podobnega kot je maruti, je imelo nekaj kg manj.......in lepše ohranjen je bil :D
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če avg 17, 2006 9:52 am

Kaj pa če bi razmislil o kakšnem hrošču?

Noter pašejo motorji od porscheja (starejši letnik), če mi je prav znano obstajajo celo avtomobili s cca 200km, s predelavo podvozja ne bo "veliko" dela, saj lahko uporabiš zopet porsche dele (4X disk zavore, menjalnik....). Avtomobil je že v osnovi dovolj močan za tako predelavo (šasija) in rabi samo manjše dodelave okrog motorja. Z nakupom primernega body kita, pa lahko narediš iz njega volka v ovčji preobleki, ali pa cestno pošast, pa še z homologacijo ne bo prevelikih težav, saj je večina delov že homologiranih za cestno rabo.

Če pa se povežeš še s katerim izmed forumašev, ki obvladajo turbinske polnilnike, pa je lahko konjenica pod motornim pokrovom še večja (nekaj časa nazaj je bila na forumu celo tema o takšne hrošču, ki ga je nekdo izmed forumašev imel).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 933
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Če avg 17, 2006 10:11 am

[quote=".. sam neki je treba vedt da se mašin od useh motociklou ne da kej preveč tjunat..[/quote]

Se ne bi čist strinjal s tabo....ti dobis za Kawasakija ZX 14 oziroma ZZR 1400, ki ima serijsko 192 HP in 1352 ccm, moznost nakupa kit kompleta, ki ti poveca prostornino na cca 1500 ccm z moznostjo vgradnje turbine in dobis ven cca 450 HP. Drugace so pa s seriskim motorjem vozili 402m cca 9.985 sekunde....
8)
LP
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če avg 17, 2006 10:59 am

tristan01 je napisal/-a:Kaj pa če bi razmislil o kakšnem hrošču?

Noter pašejo motorji od porscheja (starejši letnik), če mi je prav znano obstajajo celo avtomobili s cca 200km, s predelavo podvozja ne bo "veliko" dela, saj lahko uporabiš zopet porsche dele (4X disk zavore, menjalnik....). Avtomobil je že v osnovi dovolj močan za tako predelavo (šasija) in rabi samo manjše dodelave okrog motorja. Z nakupom primernega body kita, pa lahko narediš iz njega volka v ovčji preobleki, ali pa cestno pošast, pa še z homologacijo ne bo prevelikih težav, saj je večina delov že homologiranih za cestno rabo.

Če pa se povežeš še s katerim izmed forumašev, ki obvladajo turbinske polnilnike, pa je lahko konjenica pod motornim pokrovom še večja (nekaj časa nazaj je bila na forumu celo tema o takšne hrošču, ki ga je nekdo izmed forumašev imel).

LP Tristan01


Zdaj si mi dal za mislit, a skrbi me, da je vse s porsche znakom drago - ali pač?
Prav tako me skrbi tudi teža, saj je cilj nizka teža, veliko konj in predvsem čimmanjši stroški.
Body kit me ne mika preveč, če bi se že spuščal v predelavo hrošča, bi naredil clean design, mogoče chopsterja ? Xenon luči od novega minija, kaj takega.
Koliko sploh tehta vw beatle? Ideja ni slaba.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov