KeXeK je napisal/-a:zanimivo zanimivo.... tukaj pa se lahko kaj koristnega zves... bravo fantje
KeXeK je napisal/-a:zanimivo zanimivo.... tukaj pa se lahko kaj koristnega zves... bravo fantje
Mate je napisal/-a:Razlika je definitivno več kot opazna. Pri svojm TDIju bolj kot manjšo moč opažam slabšo odzivnost in večjo turbo luknjo, če je vroče.
Ko je ravno že govora o intercoolerjih, bi vprašal pri kakšnih zneskih se sploh lahko začnemo pogovarjati o večjem in boljšem intercoolerju za 1.9 TDI motor (moj v originalu 115KM).
seat je napisal/-a:Ja kot si reku Symon mormo videt kaj in kako.Pa sej,če se začneš z Cicero-tom menit glede tuninga to pol postane odvisnost.No sej tut on mi je prvi pač povedu kje naj bi začel z tuningom,najprej šobe pol remap čipa,turbina....... in najpomembnejše zanesljive zavore.Tko v avtu kot v glavi
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
bass je napisal/-a:Koliko stanejo šobe za zamenjat in a je veliko variant, kakšne so sploh razlike med šobami?
Zanima pa me za jtd-ja, ki bo šel kaj kmalu na čipanje..
PD = ? ? Prav domače ? Jaz imam TD ...Cicero je napisal/-a:Za VAG grupo je intercooler najmanjši problem.
Od Golfa 150 TDI stane nov ca. 250 EUR , od Ibize 160 KM pa ca. 290 EUR
Zdaj glede šob je pa stvar sledeča... odvisno na kolk KM ciljaš in kaj imaš za osnovo PD al ni PD.
Dobi se za oboje in to do ca. 250 KM!
Pol pa seveda turbina, od 150 TDIja ( VNT17) in 160TDIja je dobra za ca. 210 KM
Pol pa greš na večjo, kakšen VNT20 in ostalimi komponentami tam blizu 235 -240 KM!
Možnosti je ogromno!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov