Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po jul 24, 2006 10:30 pm

Ja no zame samo zamenjava intercoolerja ne pokmeni veliko jst bi za dodatne konje mogu menjat še šobe pa potem razmišljat naprej o kaki velji turbini in podobno.Mene je sam informativno zanimalo
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To jul 25, 2006 7:13 am

seat je napisal/-a:Ja no zame samo zamenjava intercoolerja ne pokmeni veliko jst bi za dodatne konje mogu menjat še šobe pa potem razmišljat naprej o kaki velji turbini in podobno.Mene je sam informativno zanimalo



Katerega TDIja imaš?
 
KeXeK
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne jul 16, 2006 6:39 pm
Kraj: Pragersko + Slov. Bisterca

Napisal/-a KeXeK To jul 25, 2006 7:15 am

zanimivo zanimivo.... tukaj pa se lahko kaj koristnega zves... bravo fantje :D
NeVi@ + ToMaZ
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To jul 25, 2006 12:40 pm

KeXeK je napisal/-a:zanimivo zanimivo.... tukaj pa se lahko kaj koristnega zves... bravo fantje :D


Nevem na kaj ciljaš sam res nekatere teme so lahk tut poučne v tuning forumu kr precej če sodeluje not kak Cicero in podobni.

Cicero kot si reku se mormo dobit pa da kako rečemo,mam pa 1.9TDI 81kw/110hp (zaenkrat :D)
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To jul 25, 2006 1:52 pm

KeXeK je napisal/-a:zanimivo zanimivo.... tukaj pa se lahko kaj koristnega zves... bravo fantje :D

Ja vsake toliko se res še najde kakšen biser med svinjami! :P Oziroma še kakšna zanimiva tema, ne samo klobasanje. 8)
Seat najbolje, da se res pozanimaš kakšne so vse razlike med tvojim in 150 konjskim (intercooler, injektorji, pritisk turine, elektronika/čip).
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To jul 25, 2006 1:56 pm

Ja kot si reku Symon mormo videt kaj in kako.Pa sej,če se začneš z Cicero-tom menit glede tuninga to pol postane odvisnost.No sej tut on mi je prvi pač povedu kje naj bi začel z tuningom,najprej šobe pol remap čipa,turbina....... in najpomembnejše zanesljive zavore.Tko v avtu kot v glavi :lol:
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jul 25, 2006 2:13 pm

Razlika je definitivno več kot opazna. Pri svojm TDIju bolj kot manjšo moč opažam slabšo odzivnost in večjo turbo luknjo, če je vroče.

Ko je ravno že govora o intercoolerjih, bi vprašal pri kakšnih zneskih se sploh lahko začnemo pogovarjati o večjem in boljšem intercoolerju za 1.9 TDI motor (moj v originalu 115KM).
Slika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To jul 25, 2006 2:41 pm

Mate je napisal/-a:Razlika je definitivno več kot opazna. Pri svojm TDIju bolj kot manjšo moč opažam slabšo odzivnost in večjo turbo luknjo, če je vroče.

Ko je ravno že govora o intercoolerjih, bi vprašal pri kakšnih zneskih se sploh lahko začnemo pogovarjati o večjem in boljšem intercoolerju za 1.9 TDI motor (moj v originalu 115KM).


Krasno vprašanje tut sam sem hotu neki podobnega vprašat torej kakšna je cena večjega intercoolerja in pa če se sploh splača investirat v intercooler,če maš avto samo čipan.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To jul 25, 2006 3:44 pm

Tu meni zmanjka besed. :oops: Cena za recimo (spet) Nissana 200SX za FMIC kit (večji intercooler+ celoten kit, da ga montiraš spredaj) te recimo pride minimalno 100 jurjev oziroma par tisočakov manj, če se dovolj znajdeš. Za Evropejce pa nimam pojma. Mogoče bi malo uporabil iskanje po Googlu/ebayu/autoscoutu? Morda poiščeš zbito 150 konjsko verzijo itd... Treba se je znajdt. :D
Glede čipa mislim, da ni panike ampak, če imaš optimirano elektroniko za manjši intercooler bi po moje skoraj mogu it še enkrat zoptimirati zadevo. Ampak saj pravim ne emne za besedo držati ker nisem doma v teh (evropejskih / dizlaških) vodah. :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To jul 25, 2006 3:59 pm

pri meni se zelo pozna tale vročina pri konjušnici. Bo treba vzet water/etanol injection za vroče poletne dni da nebo kakega neljubega pripetljaja ko me bo kdo ownal na avtocesti :lol: :lol: :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To jul 25, 2006 4:07 pm

seat je napisal/-a:Ja kot si reku Symon mormo videt kaj in kako.Pa sej,če se začneš z Cicero-tom menit glede tuninga to pol postane odvisnost.No sej tut on mi je prvi pač povedu kje naj bi začel z tuningom,najprej šobe pol remap čipa,turbina....... in najpomembnejše zanesljive zavore.Tko v avtu kot v glavi :lol:


Koliko stanejo šobe za zamenjat in a je veliko variant, kakšne so sploh razlike med šobami?

Zanima pa me za jtd-ja, ki bo šel kaj kmalu na čipanje..
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To jul 25, 2006 5:00 pm

bass je napisal/-a:Koliko stanejo šobe za zamenjat in a je veliko variant, kakšne so sploh razlike med šobami?
Zanima pa me za jtd-ja, ki bo šel kaj kmalu na čipanje..


No recimo men je Cicero naredu enkrt mal "predračuna" za kr konkreten tuning seveda je blo zraven všteto vse kar pač mora bit sam naj on raje napiše kake cene,da naum jst zavajal naroda :lol:
Sam mislim,da sam z menjavo IC-ja ne bom pridobu konjev.Konji se dobijo z menjavo šob in turbin.
Sej se bo Caf kj oglasu tle pa bo on podal taprave podatke.Vem pa da so šobe precej pomembne,če hočeš karkol več iztisnit iz avtomobila.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To jul 25, 2006 5:20 pm

Za VAG grupo je intercooler najmanjši problem.
Od Golfa 150 TDI stane nov ca. 250 EUR , od Ibize 160 KM pa ca. 290 EUR

Zdaj glede šob je pa stvar sledeča... odvisno na kolk KM ciljaš in kaj imaš za osnovo PD al ni PD.
Dobi se za oboje in to do ca. 250 KM!
Pol pa seveda turbina, od 150 TDIja ( VNT17) in 160TDIja je dobra za ca. 210 KM
Pol pa greš na večjo, kakšen VNT20 in ostalimi komponentami tam blizu 235 -240 KM!
Možnosti je ogromno!!
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To jul 25, 2006 5:27 pm

ok vem,da je tema malo zašla sam zanima pa me kaj bi pridobil samo z zamenjavo IC-ja
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To jul 25, 2006 8:49 pm

sorry seat :oops:

Cicero, maš pm.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To jul 25, 2006 9:37 pm

Ne ne bass sej ni pene sej sem jst skrenu z teme :D
Itaq pa najbrž tut tebe zanima kolk bi teoretično pridobu,če bi dal samo večji intercooler in pa šobe.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe jul 28, 2006 9:44 pm

Cicero je napisal/-a:Za VAG grupo je intercooler najmanjši problem.
Od Golfa 150 TDI stane nov ca. 250 EUR , od Ibize 160 KM pa ca. 290 EUR

Zdaj glede šob je pa stvar sledeča... odvisno na kolk KM ciljaš in kaj imaš za osnovo PD al ni PD.
Dobi se za oboje in to do ca. 250 KM!
Pol pa seveda turbina, od 150 TDIja ( VNT17) in 160TDIja je dobra za ca. 210 KM
Pol pa greš na večjo, kakšen VNT20 in ostalimi komponentami tam blizu 235 -240 KM!
Možnosti je ogromno!!
PD = ? ? Prav domače ? Jaz imam TD ... :lol: :?:
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So jul 29, 2006 8:30 am

PD = pumpe duse sistem.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jul 29, 2006 8:37 am

croma_man je napisal/-a:pri meni se zelo pozna tale vročina pri konjušnici. Bo treba vzet water/etanol injection za vroče poletne dni da nebo kakega neljubega pripetljaja ko me bo kdo ownal na avtocesti :lol: :lol: :lol:


Kaj pa water killer za hlajenje zraka?
Naj bi bli dokaj ucinkoviti :P

p.s. Ic ti bom spizdo :vc
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man So jul 29, 2006 9:14 am

konc leta ti prodam moj IC, je brez poškodb ker je dobro skrit v tunelu v odbijaču.

I need bigger IC for bigger turbo :twisted:
the brand with the three stripes :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov