Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
andy77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr maj 07, 2003 1:20 pm

Napisal/-a andy77 To jun 10, 2003 2:14 pm

Kill em All je napisal/-a:Jest ti pa tko povem ce bos APEXE kupu bos naredu svetovno napako jest za nih se za 1L vina ne bi dal.Ztao ker apexi so slaba kvaliteta in po dolocenem casu se sami od sebe se bol spustijo pol pa tam zacne drgnt pa tam pa si v riti.Ne da bi jih kritiziral sam tko je dokazano.Kaj pa zej narest ja nove bo treba kupt!Ce kupuje kupuj dobr materjal ne pa neki tko.Se sam ves mal dnara mal muske to je blo vedno in vedno bo!Poklici Amortizerja Turnska Dragota pa ga poprasi.Jest ti priporocam Eibach namontirano preizkuseno kupljeno.Se to glede trdote z fedri dobis max. 20 % trsi avto nec vec.Trdoto dobis z amortizerji.
EIbachi se pa cena giblje od 50 kil naprej odvisno od avta.Dobr nakup! :twisted:


Apex fedri imajo 5 let garancije, tako da res ne vem od kje teb taki podatki. To kar si napisal velja za prvo serijo apex-ovim fedrov, poglej kakšen test pa boš videl. A tebi ni 5 let garancije nekakšna potrditev o kvaliteti?
Slika

BMW 528
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To jun 10, 2003 3:30 pm

jah to mas prav..samo jest bi sevedno poj turnskovo nizanje+trsanje vzel...1. cenejs....
2. bols ( ma visji certifikat kakovosti oz. enak)
3. komplet use ti nardi + homologacija
V8 POWER
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko To jun 10, 2003 4:42 pm

TechnoBoy je napisal/-a:jah to mas prav..samo jest bi sevedno poj turnskovo nizanje+trsanje vzel...1. cenejs....
2. bols ( ma visji certifikat kakovosti oz. enak)
3. komplet use ti nardi + homologacija


Maš čist prov Tehno tko so mene prvič nategnil pa sm dal Apex-a gor pa ni blo za pu k........a, pol sm šu pa k Turnšku pa je zrihtu tko k je treba, sicer je pa tko fantje odločil se boste pa itak sami pa pazte da vas ne nategnejo 8)
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To jun 10, 2003 5:11 pm

Jest sem mel prej Apexe gor, zdej jih mam pa v garaži in imam avto orig. višine. Če bom gor kaj dajal bo to Vogtland. Fedri so malenkostno bolj udobni, kot pa Eibach. Tudi Eibach ni slabo, ravno nasprotno, Eibach so prav super fedri. Veliko poznam namreč zadovoljnih uporabnikov.
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To jun 10, 2003 5:45 pm

VTEC zdej pa povej 1ga ki dvomi v eibache :)
mi dvomimo v apexe :)
Zadnjič spremenil WhiteCell, dne To jun 10, 2003 5:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY To jun 10, 2003 5:52 pm

TechnoBoy je napisal/-a:eibache



zweibache ne pozabit, pa še mogoče za kakega citroëna še kake dreibache :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc :vc LOL


p.s.: eibach je pravilno :D
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To jun 10, 2003 5:59 pm

hehe LOL....a si kej hotu rect : :twisted:
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jun 10, 2003 6:04 pm

TechnoBoy je napisal/-a:hehe LOL....a si kej hotu rect : :twisted:


Hotu je to povedat!
Rezanje feder je spet in!!! Sportne fedre out + draga homologacija, ce jo sploh dobis :))))
Gremo po brusike iz rezat fedre 3-4 navije manj se ne splaca :)))))
hehe
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To jun 10, 2003 6:12 pm

WTF???
Kuga je zdej narobe? Vse kar sem hotel povedati:
Eibach - kul
Apex - sux
Sooooo?
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 11, 2003 12:05 am

em em em technoboy maš kak cenik al pa približn veš kok pride pr turnško tršanje+nižanje+homologacija?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jun 11, 2003 1:10 am

lisko1 je napisal/-a:em em em technoboy maš kak cenik al pa približn veš kok pride pr turnško tršanje+nižanje+homologacija?


LIsko uprasi GVX-a on je to pr turensku dal nardit!
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko Sr jun 11, 2003 1:33 am

lisko1 je napisal/-a:em em em technoboy maš kak cenik al pa približn veš kok pride pr turnško tršanje+nižanje+homologacija?


Za Bravota je pršlo okol 45000 SIT + 5000 SIT homologacija, tko da bi blo pomoje za tvojga tud tuki nekje 8)
 
stany
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jun 19, 2003 8:43 am

Tuning R Clia letnik 2001

Napisal/-a stany Če jun 19, 2003 8:49 am

Lep pozdrav folk. Mene nekaj zanima. Mam Cliona 1.4 16V (98 KM), pa me zanima, katere fedre priporočate, brez blažilnikov, ampak samo fedre, da bi spustu avto dol za 3,5 - 4 cm. Nekateri pravijo da je Apex slab, kolega mi je priporocil Vogtland, nekateri Eibach. Ni tolko problem denar, važna mi je kvaliteta. Prosim, če lahko pomagate. LP
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Če jun 19, 2003 9:06 am

Mogoče kaj lahkko pomagam...se pa tudi sam še odločam..

Apex me pride okoli 30k + delo + homologacija. To me pride sigurno nekje čez 40 tisoč.

Mi je pa poslal Turnšek enkrat odgovor na moj email
Pozdravljen!
Po zamenjavi vzmeti se nastavi še torzijska vzmet.
Garnitura športnih vzmeti Eibach z montažo in nastavitvijo torzije, homologacija vas stanejo cca 48.000,00 sit + Amortizerji 4 kom cca 35.000,00 sit.
Informacijo lahko dobite na telefonu 01 564 77 82 vsak delavnik od 7-11 in 12-15,30.
LP
Turnšek


Torej....48k stanejo vzmeti in homologacija pri meni, ker mam od zadaj torzijo. Mislim pa, da ta cena velja tudi za ostale Renaulte. Jaz se bom verjetno za Eibache odločil, samo naj do keša pridem. :wink:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
stany
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jun 19, 2003 8:43 am

Nižanje Clia

Napisal/-a stany Če jun 19, 2003 9:26 am

48.000 vse 4 vzmeti z vgradnjo vred? To NI drago sploh ne. Če je pa to tok denarja po enem kosu, pol je pa drugo:)) Zadeva je taka, da nekje do 100.000 bi še dal za te reči. Eibach pa je menda res zelo carska firma ja. Turnšek je po mojih razmišljanjih eden izmed redkih v SLO, ki se spoznajo na to.

LP, in hvala za odgovor.
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Če jun 19, 2003 9:38 am

Za ta denar si potem kompletno naredi, z amortizeri vred.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Subaru
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr mar 19, 2003 10:11 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Subaru Če jun 19, 2003 10:58 am

kakšni so pa kej H&R fedri po kvaliteti? jaz sem jih namreč naročil....če pa vi veste, da so ti fedri slabi oz primerljiva kvaliteta z apexi, pol pa skenslam naročilo in grem k turnšku...
Slika
 
stany
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jun 19, 2003 8:43 am

Nižanje!

Napisal/-a stany Če jun 19, 2003 11:07 am

Ja, pravijo da so H&R sicer mau boljši kot Apexovi, samo, Eibach je menda kvaliteta. Sm pisu na Avto Magazin pa so rekli da je Eibach ok, pa po drugi strani je tut Turnšek car, kar se tiče fedrov, eden najboljših v SLO. Jst bom svoj avto pelu k njemu po Eibacha. Pa ti uredi homologacijo in vse. Pa še 5 let garancije imajo Eibach. Razlika v ceni pa tudi ni nevem kako grozna, saj pridejo fedri cca 50.000 komplet - Eibachovi, medtem ko pa Apexovi okol 35.000. Premisli.
 
Uporabniški avatar
Subaru
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr mar 19, 2003 10:11 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Subaru Če jun 19, 2003 12:09 pm

ja eibach so res dobri...sam je finta v tem, da so od H&R edini fedri k jih dobim za moj avto :( pr eibachu majo samo od letnika 97 naprej, jaz mam pa letnik 93....tko da je pr men izbira samo H&R ali TURNŠEK

a so H&R po kvaliteti bližje APEXu al bližje Eibachu? po ceni sodeč so bliži Eibachu
Slika
 
Uporabniški avatar
Subaru
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr mar 19, 2003 10:11 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Subaru Če jun 19, 2003 12:34 pm

Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov