Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
psycho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jun 09, 2003 8:56 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a psycho So jun 14, 2003 8:49 pm

venom daj reči keri filter si dal not... kaj maš 1.3 al 1.6 ??
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jun 15, 2003 7:50 am

vsak ki ima ''švas-aparat'' ti ne more naredit dobrega ispuha. Za dober ispuh je potrebno nekaj znanja in veliko testiranja.

Če menjaš izpušni kolektor, potem pričakuj manj navora v nižjih obratih, za optimalno moč pa moraš prilagodit še sesalni del, odmično gred, kanale... Za vse to probaj z kakšnim brskalnikom poiskat kakšno Češko stran če obstajajo tuning deli za ta motor. Moj nasvet je vse eno da poiščeš zbito 1,6 z dobrim motorjem in zamenjaš motor, potem pa nebi smel biti problem priti na 100 KM.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

škoda majstr

Napisal/-a _VeNoM_ Ne jun 22, 2003 12:54 pm

ej hvala za nasvet :lol:
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

ŠKODA MAJSTR

Napisal/-a _VeNoM_ Ne jun 22, 2003 12:57 pm

mam 1.6 lx mam predelan izpuh.od devitota,sej bom dal slike gor da si mal ogledate,filtr mam od apexa
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Če feb 12, 2004 8:54 pm

Za Škodo navijat ni problema sam do Češke se moreš zapeljat! Majo vse od kitov za povečanje kubature, izpušnih kolektorjev... ma vse kar hočeš delajo te nori čehi, še 6 stopenjski menjalnik obstaja za to stane pa 270.000 sit in to nov. Kit za predelavo na 1.4 je cca 60k cene majo smešno nizke za predelavo na citiram:

75 kW 141 Nm 35.500,- Kč (39.100,- Kč) (hlava, vačka, ŘJ, 1568 ccm)

Torej po naše 102KM 141Nm cena 285.000sit menjajo pa odmično, čip, predelana glava, pa večji bati in glavna gred od fabie pa maš pol 1568ccm
, fora je pa da se od zunaj motorju nič ne vidi.

S friziranjem svoje Favoritke se že dlje časa ukvarjam tako da mi lahko pišeš če te še kaj zanima!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če feb 12, 2004 9:42 pm

O fak kere base - ne moreš verjet!

Glavo od 1.6 motorja na 1.3!
1.3 motor je stara češka zasnova s 3krat uležajeno glavno gredjo, ter odmično v bloku! 1.6 je pa VW motor (AEE) s petkrat uležajeno gredjo in odmično v glavi motorja! To je k dan in noč.

Felicie kitcar so ble pa 1.4 - izpeljanka tvojega motorja. Na češkem pa dobiš VSE za frizirat!

Glede diskov felicia nehlajeni, polo hlajeni! Čeljusti: salomonc, zbiti poloti...to pa paše! Če vzmet škriplje, bremze nč slabš ne primejo.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe feb 13, 2004 2:36 am

Po mojih OSEBNIH poznavanjih raj avto peljem na predelavo v NEMČIJO na predelavo no namreč mam to v planu!!
ali pa bom šow sam po dele!!??? :?
na češk pa tko ti rečem NOBEN NEZNA ANGLEŠK oz 1 od 100!!
torej mej experta sabo!!za jezik,če se napotiš na češk!!
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Pe feb 13, 2004 10:15 am

super98 je napisal/-a:O fak kere base - ne moreš verjet!

Glavo od 1.6 motorja na 1.3!
1.3 motor je stara češka zasnova s 3krat uležajeno glavno gredjo, ter odmično v bloku! 1.6 je pa VW motor (AEE) s petkrat uležajeno gredjo in odmično v glavi motorja! To je k dan in noč.

Felicie kitcar so ble pa 1.4 - izpeljanka tvojega motorja. Na češkem pa dobiš VSE za frizirat!

Glede diskov felicia nehlajeni, polo hlajeni! Čeljusti: salomonc, zbiti poloti...to pa paše! Če vzmet škriplje, bremze nč slabš ne primejo.


Kdo je pa o VW glavi kaj govoril? Oni predelajo glavo od felicije, kanali, ventili, vzmeti...

Prodajajo celo titan ojnice... komplet za predelavo na 183 KM kolikor je imela Favoritka KIT car!

če pa kdo ne verjame pa naj si na netu mal pogleda recimo na www.engitec.wz.cz
cene ki sem jih navajal so iz njihove strani! Pa tud hlajene bremze se da dobit za felicijo pa če hočeš majo tudi vodno hlajene čeljusti!

Vozit češki avto v Nemčijo na tuning je pa mal neumno,(razen če ma VW motor notr)!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe feb 13, 2004 12:16 pm

psycho je napisal/-a:Ve kdo kje bi našel popolne mere motorjev 1,3 in 16, kajti dobro bi bilo da bi samo glavo menjal od 1,6...


Škoda lover - tuki maš eno brihtno idejo! Me je kr mal zategnl k sm to vidu!
TJUNING PA TO...
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Pe feb 13, 2004 12:30 pm

La kaj čmo eni se itak tolk spoznajo da bi najrajši kar "batzajle krajšal pa kompresijo v tubi kupovali na bencinki!"

Jaz sem dve leti vložil v iskanje firem ki se ukvarjajo z predelavami škod, in imam že pol kufer vseh majstrov ki mi razlagajo kaj se da in kaj se ne da!

Pa itak je na tem forumu polno mojstrov ki so ta glavni za predelave, u real lifu grejo pa na servis pregorelo žarnico zamenjat!
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe feb 13, 2004 7:41 pm

Škoda lover je napisal/-a:La kaj čmo eni se itak tolk spoznajo da bi najrajši kar "batzajle krajšal pa kompresijo v tubi kupovali na bencinki!"

Jaz sem dve leti vložil v iskanje firem ki se ukvarjajo z predelavami škod, in imam že pol kufer vseh majstrov ki mi razlagajo kaj se da in kaj se ne da!

Pa itak je na tem forumu polno mojstrov ki so ta glavni za predelave, u real lifu grejo pa na servis pregorelo žarnico zamenjat!




jebiga tko je dons REAL life!!
jst žarnico menjam sam pa še kej druzga znam zamenjat!!
zaenkrat Škoda Felicia mi ni problem kej zamenjat 8)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 13, 2004 11:52 pm

Škoda lover je napisal/-a:La kaj čmo eni se itak tolk spoznajo da bi najrajši kar "batzajle krajšal pa kompresijo v tubi kupovali na bencinki!"

Jaz sem dve leti vložil v iskanje firem ki se ukvarjajo z predelavami škod, in imam že pol kufer vseh majstrov ki mi razlagajo kaj se da in kaj se ne da!

Pa itak je na tem forumu polno mojstrov ki so ta glavni za predelave, u real lifu grejo pa na servis pregorelo žarnico zamenjat!


Lepo povedo, sploh pa da ne govorimo o takih ko majo par postov in se hvalijo kako zadevo ima doma v garazi parkirano :D
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Ne feb 15, 2004 1:30 pm

Jaz imam felicio 1.6, letnik 96, pa sem gor motiral zracni filter (sportni konusni), problem pa imam pri dovodu hladnega zraka.

cevi za dovod zraka sem postavil ze vsepovsod pa ni nikjer primernega kraja. prvo sem filter postavil na mesto prejsnjega air boxa, pa se je prevec grel. potem sem mu cev podaljsal do luknje kjer original prihaja v air box cev, pa vseeno ni bilo ravno najbolje, ker se je filter ful mazal pa tudi izgube sem imel zaradi dolzine cevi (mogoce tudi zato ker je bila rebrasta - ne cela ampak samo en del, kar je bilo originala), zdaj imam filter direkt na cev, cimblizje loputi in naredil dovod zraka iz originalne luknje do filtra a je dobro dokler se motor ne ogreje ali dokler se vozim po avtocesti (cevi so fi 70mm ampak vzstopna luknja je fi 50mm) a je dotok zraka pri starih odbijacih malo zgresen in mimo luknje.

videl sem da je pri stari maski nad hladilnikom neka ovalna luknja, tako priblizno kot imajo zrihtani novi audiji, pa bi rad iz tam spravil zrak, ker bi pihalo bolj direkt na filter a rabim nastavek in ga ne vem kje dobit. oziroma kako zrihtat tisto, ker sem z prsti zacutil tudi neko plasticno pregrado v tisti luknji.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Ne feb 15, 2004 1:59 pm

Ena varianta je tudi, da daš gor športni filter, ki ima toplotno zaščito. Imajo jih v a3m carbon look (16k sit), potem pa mi na tisto škatlo odspredi daš rebrasto sev in jo spelaš čim nižje pod avto (dajo se dobiti tudi taki nastavku za zajemanje zraka, ki se montirajo v prednji odbijač zraven meglenk). Jaz mislim, da bi tako rešil problem segrevanja :roll:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Ne feb 15, 2004 2:00 pm

monster_d je napisal/-a:
Škoda lover je napisal/-a:La kaj čmo eni se itak tolk spoznajo da bi najrajši kar "batzajle krajšal pa kompresijo v tubi kupovali na bencinki!"

Jaz sem dve leti vložil v iskanje firem ki se ukvarjajo z predelavami škod, in imam že pol kufer vseh majstrov ki mi razlagajo kaj se da in kaj se ne da!

Pa itak je na tem forumu polno mojstrov ki so ta glavni za predelave, u real lifu grejo pa na servis pregorelo žarnico zamenjat!


Lepo povedo, sploh pa da ne govorimo o takih ko majo par postov in se hvalijo kako zadevo ima doma v garazi parkirano :D


ja tudi taksni mojstri obstajajo :g:
Slika
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Ne feb 15, 2004 4:59 pm

monster_d je napisal/-a:
Škoda lover je napisal/-a:La kaj čmo eni se itak tolk spoznajo da bi najrajši kar "batzajle krajšal pa kompresijo v tubi kupovali na bencinki!"

Jaz sem dve leti vložil v iskanje firem ki se ukvarjajo z predelavami škod, in imam že pol kufer vseh majstrov ki mi razlagajo kaj se da in kaj se ne da!

Pa itak je na tem forumu polno mojstrov ki so ta glavni za predelave, u real lifu grejo pa na servis pregorelo žarnico zamenjat!


Lepo povedo, sploh pa da ne govorimo o takih ko majo par postov in se hvalijo kako zadevo ima doma v garazi parkirano :D


Od kdaj je pa pogojeno, da mora človek sodelovat na forumih, da ima lahko predelan avto?
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Ne feb 15, 2004 5:08 pm

saj ni bilo misleno na splosno samo na nekatere,ki naj bi imeli ne vem kaksne stroje
Slika
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Ne feb 15, 2004 5:38 pm

Vidiš to je pa tudi meni vedno bilo zanimivo koliko zadev s turbinami, NOS-i, in oh in sploh zadev se baje vozi po Soveniji samo nihče jih nikoli ne vidi!

Pa zanimivo je tudi to, je pri nekaterih čas povsem relativen! Nekateri za svoje avtomobile ki imajo samo športne filtre nameščene in zadnji lonec zamenjan pa imajo avtomobili že 2 s do 100 manj kot prej.

Zanimivo mar ne?
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Ne feb 15, 2004 6:23 pm

kar se tice tega kar pravis glede sportnih filtrov in zadnjih loncev je vedno tako. das gor napacen filter ali ga napacno montiras pa imas res +2s do 100 vec. Vcasih se zgodi da je sportni filter prevec odprt za masino ali pa nima dovolj hladnega zraka. Vsasih se bolj splaca predelat skatlo od filtra in zamenjat panelni filter z enim bolj pretocnim in imas vec moci, ce je sistem ze dober, kot naprimer pri opel ali vw. Pri ta novih 16v motorjih od renault pa je itak zgodba gretja filtra veleznana, ker imajo slab dotok hladnega zraka kljub sobi za dotok le tega (slabost namestitve filtra za motor.

Ista zgodba se ponovi pri avspuhih, kjer univerzalni avspuhi so lahko prevec prepustni za manjse kubature in motor pride komaj pri blokadi do povecanja moci (neuporabne), prej pa krivulja celo pade pod originalno!

Fantje, zato se kupuje originalne dele ali pa dele, ki so narejeni prav za tisti model ki ga imate.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Ne feb 15, 2004 6:37 pm

Koncno pa nekateri itak pretiravajo, ker ne verjamem da je toliko premoznih slovencev, ki bi vlagali v svojo plehasto skatlico, zato da bi za 2mio sit dosegli +15hp, za ta dnar raje kupim kaj bolj mocnega novega.

Vecinoma imajo ljudje samo nalepke gor nalepljene in kup spoljerjev gor nametanih, da ima avto 50 kg vec pod pokrovom pa nula, najvec kaksen zadnji lonec da cimbolj ropoce.

Ravno tako se mi je nekega dne zgodilo, da se en model ven metal, da njegov peugeot 106 z 1.4 masino premore neverjetnih stvari, da ima neverjetno moc. Saj ropotalo je res neverjetno in z surovim zvokom, da sem se skoraj malo prestrasil.

Koncno pa me je vseeno tako sprovociral, da bi sla malo dragat. Jaz z mojo felicio 1.6 on pa z njegovim peugeotom. Po kartoncku imata itak oba isto konjev, tako da ne bi smelo bit prevelike razlike, pa tud sem vedel da je on hud sofer. gume sva imela tud enakih mer gor (185/60/14) pa se je slo. Mislim da sem ga na 400m ruknil za enih 50 m, sploh ne vem zakaj a se je kar zgubu za mano, prej se je pa nekaj hudo vazil, potem pa se je kar odpeljal in me ni vec izzival. Zame je bilo to povsem nepricakovano a ocitno je felicia hud avto.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov