Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So avg 26, 2006 11:08 am

SENATOR je napisal/-a:Glavo mal znizat, pa kanale spolirat, pa kolektorje, pa kaksen sporten avspuh, od 5-ke turbo npr.
En kolega je vse te posege naredu, no on je se sportne ventile, pa vzmeti za te nabavu pa se marsikaj, je pa stisnu 86KM iz 1.4 motorja.
Ampak ce samo glavo spustis, pa mal spoliras kanale in kolektor,ze cist zadost pridobis.

tuning 1.4 (60KM) iz 5ke se ne splača, če se že spraviš predelovat to mašino se splača pogledat kje so razlike med to 1.4 mašino in 1.4 mašino iz R21 itd (ki je imela dobrih 70KM), mislim pa, da je razlika v odmični in pa v glavi, pa verjetno fergazer!

drugače če pa že enkrat menjaš mašino, bi jst reku, da se splača dat notr 1.4 mašino iz cliota, r19, r express.. ..torej 1.4 E6J (fergazer ali E7J (enotočkovni vbrizg); obe mašni pa imata 80KM in s samo vgradnjo ni prav veliko dela (predelat je treba en nosilec, pa izpuh), menjalnik lahko ostane 5kin.
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion So avg 26, 2006 11:12 am

Kar motor od 5ke turbo :P tisto pa zahodi! Pol pa še turbino odpreš, avspuh malo predelaš, maš pa raketo na 4ih kolesih ;) aja, če bi že kupoval takšno mašino bi se splačalo kar celo tako petko dobit strupano po možnosti, pa kr komplet podvozje pa vse dat na ono, reg 60km imet jih pa 120km+++ 8)
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
drej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe avg 25, 2006 5:22 pm
Kraj: nm

Napisal/-a drej So avg 26, 2006 11:22 am

kera mašina bi bila potem najbolj primerna za not? je zakomplicirano to za montirat k je druga mašina??
 
Uporabniški avatar
drej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe avg 25, 2006 5:22 pm
Kraj: nm

Napisal/-a drej So avg 26, 2006 11:23 am

kaj pa od turbo 5ke?? se ne splača??
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So avg 26, 2006 11:50 am

če boš kje dobil dobro mašino od 5ke GTT, potem veselo na delo! samo poraba tut ne bo ravno 7l :lol:

če mene vprašaš, se najbolj splača dat notri 1.4 Energy mašino (E6J) iz cliota, 19ke itd, kajti to se mi zdi tak dober kompromis med ugodno porabo in pa kr zmogljivo mašino. Campuska v to mašino tehta ene 750kg in pri 80KM je avto kr živahen.
 
Uporabniški avatar
drej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe avg 25, 2006 5:22 pm
Kraj: nm

Napisal/-a drej So avg 26, 2006 11:53 am

k nima clio 1.4 75 KM? kaj pa glede nosilcev??treba velik preuredit?
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion So avg 26, 2006 11:55 am

A energy motorji imajo že večtočkovni vbrizg ali še enotočkovnega. Ker enotočkovni ni tako poskočen, vsaj za mene ne 8) če bi spravil od 19-ke 1.8i 93km ali pa 110km noter bi pa ponorela petka pa še poraba bi zaradi atmosferskega motrja in malo kg ostala nizka :D ali ima kdo kakšne izkušnje s tem?
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
drej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe avg 25, 2006 5:22 pm
Kraj: nm

Napisal/-a drej So avg 26, 2006 11:57 am

1.4 al pa 1.6 bi dal največ...bi se dalo...sej homologacijo ni treba ;) ;) ;) tehničnga pa itq nardim tko da mam avto doma parkiran ;)
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion So avg 26, 2006 12:02 pm

Zihr tudi pri renault-u tudi obstaja kaka finta, da lahko na 1.4 energy iz clion daš glavo pa cpu od novejše 1.4 al pa 1.8 al pa kaj tajga da ma pol 16V pa večtočkovni vbrizg, pol pa gre :P
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
drej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe avg 25, 2006 5:22 pm
Kraj: nm

Napisal/-a drej So avg 26, 2006 12:09 pm

ne vem...k ni 1.8 že mal preveč?? k bi pasal sploh pod haubo??
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So avg 26, 2006 12:35 pm

pod pokrov 5ke gre tudi 2.0 16V mašina iz RSa ;)

1.4 8V Energy mašina je imela fergazer (80KM), nato enotočkovni vbrizg (80KM oz 75 v Cliotu Ph.3 - drugačna glava....), v cliotu 98+ pa večtočkovni vbrizg (75KM). 1.6 8V (K7M) mašina iz megana pa je imela 4 točkovni vbrizg. križanje 1.4 8V mašine s 16V glavo ne dvomim, da bi obrodila kaj sadov, kajti vprašanje če sploh glava paše na blok od 8V, tako, da se bolj splača kr 1.4 16V motor kupit (če bi se za ta motor odločil).

za vgradnjo 1.4 energy mašine v 5ko pa potrebuješ: komplet motor, cevi za vodo od cliota/19ke + ekspanzijska posoda, modul vžiga in senzor obratov/vžiga, prvo koleno izpuha od 1.4 ali 1.2 mašine... to je na hitro vse. predelat je pa potrebno sprednji nosilec na mašini in pa izpuh (mal pošvasat), drugih večjih moifikacij pa ni!
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion So avg 26, 2006 1:03 pm

Samo pol 5ka leti ko mini formula z kaki 1.4 16V, potem pa še ta motor malo predelaš in to je to. Nora 5ke, upam, da bo kak video, če bo kdo to naredil :lol:
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC So avg 26, 2006 1:12 pm

en tu se je dolgo vozo z petko pa 1.8 16v motor od cliota not ... tak da ni panike da nebi pasalo.
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So avg 26, 2006 1:15 pm

pri 5ki s 1.8 16V motorjem je v motornem prostoru zelo malo placa in je kr problem vse notr dobit!

poznam pa enga, ki ima v 5ki 1.4 8V (dobrih 80KM) :lol:
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC So avg 26, 2006 1:28 pm

Fant ki je montiral 1.8 pravi da ni problema.
Slika
 
Uporabniški avatar
drej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe avg 25, 2006 5:22 pm
Kraj: nm

Napisal/-a drej So avg 26, 2006 3:28 pm

no potem pa že iščem veselo 1.8 če dobim kako pametno, če ne pa 1.4.16v :D
 
Uporabniški avatar
drej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe avg 25, 2006 5:22 pm
Kraj: nm

Napisal/-a drej So avg 26, 2006 3:31 pm

1.4 energy sm našu za 35k..to je 8v ne?
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker So avg 26, 2006 3:58 pm

mašina že... pa se ti zavedaš kok treba kle enih ojačitev za tako mašino. k ti bo vse vtrgalo k je petka še za 60km prešvoh narjena (sm jo meu in vem!). pol treba še bremze nove pa še en kup drugih stvari pride zravn če se češ kukr tok varno vozt. res je da bo šlo, sam prašanje kok cajta bo šlo brez da bi se razletu.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So avg 26, 2006 4:19 pm

drej je napisal/-a:1.4 energy sm našu za 35k..to je 8v ne?

ja

pa še to.. ..katerokoli mašino boš dal notr, ti priporočam, da menjša zavore (čeljusti in diske) s zavorami od GTT!
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC So avg 26, 2006 4:19 pm

Vse je v glavi.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov