CupraR je napisal/-a:Poklič na LPP, ga ne rabiš več...
Pa ne prbijat, poraba je ista, treba pa fajn poštimat da se kej pozna na odzivnosti na moči ne boš nič dobil (oz 1-2 konja ne boš opazu)
CupraR je napisal/-a:Poklič na LPP, ga ne rabiš več...
Pa ne prbijat, poraba je ista, treba pa fajn poštimat da se kej pozna na odzivnosti na moči ne boš nič dobil (oz 1-2 konja ne boš opazu)
croma_man je napisal/-a:jst mam na cliotu 1.4 energy weber 36/36 fergazer. Z vgradnim špornim filtrom se je poznalo na zadnjih 300-400 obratih da je višje potegnil, namesto da se je končalo na 6600 je vleklo do 7000. Na končni se je filter v kombinaciji z dovodom hladnega zraka poznalo za 10 km/h...smo testirali z g-techom.
zakaj? simpl odgovor, serijsko ma clio posodo ki je ovalna in ima dvojni vhod (torej ovalna cev ki ima loputo za dovod toplega zraka, in če se tista zadeva vzame ven in spelje direkt hladen zrak gor se pridobi s športnim filtrom ki je bolj prepusten nekaj odzivnosti.
P.S. za 1.4e z monotronic vbrizgom ne vem kako deluje, jst sm mel 1.4e fergazer.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov