Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...

ali nam poveča športni filter moč?

Glasovanje se je zaključilo dne Ne sep 17, 2006 11:52 am

Da
24
36%
ne
43
64%
 
Skupaj glasov : 67
 
F22_Raptor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne maj 14, 2006 1:45 am
Kraj: maribor

Napisal/-a F22_Raptor Po avg 28, 2006 3:07 pm

je nimam. ne za ispuh ne za filter. en policaj me je jebal za ispuh... mote bit homologiran. neka 2 jurja je da ti ga vpiše v kartonček se mi zdi. za filter pa ni obvezno. baje se ga ne vpisuje v kartonček...
tak da...
malo še poglej po starih objavah o homologaciji
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Po avg 28, 2006 3:13 pm

Športni filter se vsekakor pozna na moči in porabi / seveda mora biti pravilno nameščen in izdelan za tvoj tip vozila in ne kr neki / ...Zato pa ga je potrebno tudi homologirati ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 28, 2006 3:21 pm

Poklič na LPP, ga ne rabiš več...
Pa ne prbijat, poraba je ista, treba pa fajn poštimat da se kej pozna na odzivnosti na moči ne boš nič dobil (oz 1-2 konja ne boš opazu)
 
F22_Raptor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne maj 14, 2006 1:45 am
Kraj: maribor

Napisal/-a F22_Raptor Po avg 28, 2006 3:30 pm

CupraR je napisal/-a:Poklič na LPP, ga ne rabiš več...
Pa ne prbijat, poraba je ista, treba pa fajn poštimat da se kej pozna na odzivnosti na moči ne boš nič dobil (oz 1-2 konja ne boš opazu)


jas morn rečt da pri mojem se pozna. tak ko je orginalni filter gor naret mi je slabo blo. z športnim pa je vse odprto. motor mi lažje diha. tak da morem rečt da se pozna. orginal mi je ful dušil mašino. bok ne daj pa da je blo 30 stopinj +. te sn pa tak bil adijo. motor je ži tak bil dušen pol pa je še vroči luft vpihoval ko nor... :evil: :evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
shaq32
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne apr 10, 2005 1:15 pm
Kraj: NM

Napisal/-a shaq32 Po avg 28, 2006 4:19 pm

CupraR je napisal/-a:Poklič na LPP, ga ne rabiš več...
Pa ne prbijat, poraba je ista, treba pa fajn poštimat da se kej pozna na odzivnosti na moči ne boš nič dobil (oz 1-2 konja ne boš opazu)


res? od kdaj pa to?
upam da maš prov :P
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Po avg 28, 2006 4:27 pm

Tudi jaz imam te informacije da ga ne rabis vec sam niso pa preverjene...hudo :twisted: ..
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 28, 2006 5:59 pm

MA kkšn mesec že sigurno... Jih je pamet srečala da pol cliotov itak na donit filtrih dela :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Po avg 28, 2006 6:33 pm

A sam cliotov ;)
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
masteroftuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne avg 13, 2006 1:34 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a masteroftuning Po avg 28, 2006 6:44 pm

ma kdo mogoče kako sliko? kako namestit filter na clio 1
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 28, 2006 7:23 pm

BlažB je napisal/-a:A sam cliotov ;)
Lp


Dobr veš kaj sm mislu...
 
F22_Raptor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne maj 14, 2006 1:45 am
Kraj: maribor

Napisal/-a F22_Raptor Po avg 28, 2006 8:08 pm

masteroftuning je napisal/-a:ma kdo mogoče kako sliko? kako namestit filter na clio 1


to pa idi h kakemo mehaniki pa ti porihta za mali dnar.
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI To avg 29, 2006 8:26 am

CupraR je napisal/-a:Poklič na LPP, ga ne rabiš več...
Pa ne prbijat, poraba je ista, treba pa fajn poštimat da se kej pozna na odzivnosti na moči ne boš nič dobil (oz 1-2 konja ne boš opazu)


Preden kaj napišeš se raje prej prepričaj 8)
To kar sem napisala drži in tudi filter je še vedno potrebno homologirati in ne zavajaj ljudi na forumu....ql
Za filter pa raje ti pokliči na LPP g. Vrtačnika ali pa g. Lovca pa da ne boš presenečen ko boš dobil odgovor ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To avg 29, 2006 11:10 am

Kje pa mislš da sm dobil to informacijo, torej kdo zdej zavaja.....
 
Uporabniški avatar
shaq32
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne apr 10, 2005 1:15 pm
Kraj: NM

Napisal/-a shaq32 To avg 29, 2006 11:16 am

:pop:
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To avg 29, 2006 12:14 pm

jst mam na cliotu 1.4 energy weber 36/36 fergazer. Z vgradnim špornim filtrom se je poznalo na zadnjih 300-400 obratih da je višje potegnil, namesto da se je končalo na 6600 je vleklo do 7000. Na končni se je filter v kombinaciji z dovodom hladnega zraka poznalo za 10 km/h...smo testirali z g-techom.

zakaj? simpl odgovor, serijsko ma clio posodo ki je ovalna in ima dvojni vhod (torej ovalna cev ki ima loputo za dovod toplega zraka, in če se tista zadeva vzame ven in spelje direkt hladen zrak gor se pridobi s športnim filtrom ki je bolj prepusten nekaj odzivnosti.

P.S. za 1.4e z monotronic vbrizgom ne vem kako deluje, jst sm mel 1.4e fergazer.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
shaq32
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne apr 10, 2005 1:15 pm
Kraj: NM

Napisal/-a shaq32 Sr avg 30, 2006 7:51 am

da ne odpiram nove teme...
sem se odločil da tud jaz nabavim športni filter...
torej kaj priporočate, gre za vozilo Chevy Kalos 1.4 16v..

nekako sem si ogledal Green filtre pri RSR-u
WIND in STORM modela...
priporočate to?
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Sr avg 30, 2006 8:22 am

Sej vbistvu nima veze ker filter vzames, no od skuterja glih ne bo pasu, ce ti pase na cev bo ze taprav teli green so baje dobra zadeva, vazna je montaza filtra, da imas speljan hladen zrak cene nisi nic naredu.
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
masteroftuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne avg 13, 2006 1:34 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a masteroftuning Sr avg 30, 2006 9:23 am

croma_man je napisal/-a:jst mam na cliotu 1.4 energy weber 36/36 fergazer. Z vgradnim špornim filtrom se je poznalo na zadnjih 300-400 obratih da je višje potegnil, namesto da se je končalo na 6600 je vleklo do 7000. Na končni se je filter v kombinaciji z dovodom hladnega zraka poznalo za 10 km/h...smo testirali z g-techom.

zakaj? simpl odgovor, serijsko ma clio posodo ki je ovalna in ima dvojni vhod (torej ovalna cev ki ima loputo za dovod toplega zraka, in če se tista zadeva vzame ven in spelje direkt hladen zrak gor se pridobi s športnim filtrom ki je bolj prepusten nekaj odzivnosti.

P.S. za 1.4e z monotronic vbrizgom ne vem kako deluje, jst sm mel 1.4e fergazer.


bi lahko povedo za kolko se je povečala poraba goriva ? in če bi lahko malo posliko kako si namestil športni filter.
hvala za odgovor.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr avg 30, 2006 9:34 am

poraba? ne vem, ker sem ga konstantno gonil ko kristusa...ni pa šlo prek 10 nikoli, pa ni bla to edina predelava na mojem avtu.

Slike, kaj češ vidit če je filter zaprt v posodo :lol: :lol:
the brand with the three stripes :)
 
masteroftuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne avg 13, 2006 1:34 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a masteroftuning Sr avg 30, 2006 9:53 am

keri športni filter te maš da je zaprt v posodo ? pa kje si dobil ta fergazer?
kira cev je te za dovod toplega zraka tista daljša al krajša?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov