Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 04, 2006 10:06 pm

... so že sejemski popusti, kot da bi PVC okna in vrata prodajali :D , ne pa znanje....
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Po sep 04, 2006 10:08 pm

eclipse_R je napisal/-a:avto gre na valje čist ta prvi, ko sploh še ni blo čipanja tistega motorja, da ugotovijo krivulje in potem s pomočjo valjev optimirajo.. pol naprej pa pač sam optimirajo vsak motor isto.. meritev pa plačaš ;) usaj kolkor sm jst bral o tem, je tako.

lp


Meni osebno se to zdi čist logično. Ko je prvi avto s tem motorjem optimiran na valjih in so narejene tudi vse ostale meritve obremenitev motorja (temperature izp.plinov,...) so v bistvu s tem posegom pridobljeni podatki s katerimi je možno optimirati program v vseh vozilih z istim motorjem. Razlika v moči med posameznimi avtomobili je zanemarljiva.
Postaviti STRANKIN avto na valje - meriti moč in zraven poskusno spreminjati parametre za dosego željene moči je precej riskantno početje saj izvajalec s svojim početjem stranki bolj težko zagotovi oz. dokaže dolgoročno kvaliteto predelave. Za tak dokaz ni dovolj samo izpisek meritve moči. Kvaliteto dokažejo zajeti podatki o temperaturi izpušnih plinov, maksimalni vrtljaji rotorja turbine, temperature ohišja turbinskega polnilnika, ... Kdor teh podatkov nima bolj težko dokaže svojo kvaliteto.

Popolnoma druga zgodba pa je optimiranje ekstremnih zadev. Tu pa bi bilo logično ,da se dela individualno za vsako vozilo posebej na merilnih valjih, ker ponavadi niti dva avta nimata popolnima istih predelav (turbina, IC, izpuh, šobe,...)

Lp,

P.S.: Tudi tovarna ne da vsakega avtomobila na merilne valje ampak delajo "štihprobe".Dovoljeno odstopanje moči od tovarniško deklarirane je celo do 6% v + ali - .
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 04, 2006 10:13 pm

... maksimalni vrtljaji rotorja turbine ? kako pa to v praksi izmeriš ?.... meni samo ni jasno če bo ta JohnDeer ali kaj že je , pasal v valje :D
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Po sep 04, 2006 10:28 pm

DrMr je napisal/-a:... maksimalni vrtljaji rotorja turbine ? kako pa to v praksi izmeriš ?.... meni samo ni jasno če bo ta JohnDeer ali kaj že je , pasal v valje :D


V bistvu dokaj preprosto:
če imaš školjčni diagram turbinskega kompresorja ( X os - masni pretok zraka in Y os - delta tlaka vhod in izhod turbine) lahko iz njega določiš vtljaje in varno območje turbine. Oba podatka lahko pridobiš iz originalnih senzorjev brez mehanskih posegov.

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch103.html
Iz tega diagrama se da razbrati še marsikaj drugega ...



Za bolj profesionalne zadeve pa obstjajo natančni merllniki vrtljajev, ki pa zahtevajo mehanski poseg v ohišje kompresorja.



Lp,
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 04, 2006 10:57 pm

... ko pa algoritem zataji, pa ti zlomi os turbine zaradi v trenutku počenega IC-ja, snete cevi, zablokiranega aktuatorja,... tudi na OE sistemu...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
*milla*
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne avg 27, 2006 10:09 pm

Napisal/-a *milla* Po sep 04, 2006 11:07 pm

a če maš avto v garanciji jo pol zgubiš če daš čip notr? ker neki razmišlamo o tem.pa kolk je realna cena za mazdo 6 2.0?
tnx
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Po sep 04, 2006 11:08 pm

sej se ne vidi da mas karkoli spremenjeno. ;)
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Po sep 04, 2006 11:27 pm

DrMr je napisal/-a:... ko pa algoritem zataji, pa ti zlomi os turbine zaradi v trenutku počenega IC-ja, snete cevi, zablokiranega aktuatorja,... tudi na OE sistemu...

To je drugo. Višja sila oz. napaka na sistemu.
Dejstvo je, da se os NE sme zlomiti zaradi napačnega programiranja max. dovoljenega tlaka oz. posledično prekoračenih max. rpm turbine.
Dandanašnje turbine so zaradi čimmanjše "turbo luknje" postale zelo majhne in posledično so pri visokih vrtljajih motorja (=velik masni pretok zraka) že na serijskih tlakih precej na limitu.

Lp,
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Po sep 04, 2006 11:28 pm

ga-ma je napisal/-a:sej se ne vidi da mas karkoli spremenjeno. ;)


si prepričan v svojo trditev ali ti dokažem nasprotno :?

vsaj za VAG grupo ti lahko 101% odkrijem in to z navadnim VAG-COMom brez da bi avto prižgal in se peljal...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 04, 2006 11:40 pm

seat je napisal/-a:No kolker sem jst slišal da RSR avto na valje samo na željo lastnika,seveda proti plačilu.Pri avtoelektroniki pa baje dajo na valje prej/potem ampak ne me za besedo držat,ker to je slišala/rekla.
drgač pa lenivec sorry za offtopic:
A se ti splača čipat za vsega 15KM


Za 15 ps se splača, ker strošek je min glede na pridobitev na moči... Za ta denar še zadnga lonca z homologacijo ne dobiš :lol: :lol:

Pa nej en zaklene to temo, k boste eni spet toplo vdodo odkril...
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc To sep 05, 2006 4:20 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:vsaj za VAG grupo ti lahko 101% odkrijem in to z navadnim VAG-COMom brez da bi avto prižgal in se peljal...


Big deal. Pelješ pred servisem ali uveljavljanjem garancije na RSR, ti nastavi na tovarniške parametre in je. Pri RSR-ju plačaš samo enkrat.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To sep 05, 2006 4:25 pm

CupraR je napisal/-a:
seat je napisal/-a:No kolker sem jst slišal da RSR avto na valje samo na željo lastnika,seveda proti plačilu.Pri avtoelektroniki pa baje dajo na valje prej/potem ampak ne me za besedo držat,ker to je slišala/rekla.
drgač pa lenivec sorry za offtopic:
A se ti splača čipat za vsega 15KM


Za 15 ps se splača, ker strošek je min glede na pridobitev na moči... Za ta denar še zadnga lonca z homologacijo ne dobiš :lol: :lol:

Pa nej en zaklene to temo, k boste eni spet toplo vdodo odkril...

pa tud zlo redko pridobiš le 15 km
pridobiva se 20-40km
kar je pa procentualno kar velik
lp
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent To sep 05, 2006 4:28 pm

Gobavc je napisal/-a:
VAG_mehatronik je napisal/-a:vsaj za VAG grupo ti lahko 101% odkrijem in to z navadnim VAG-COMom brez da bi avto prižgal in se peljal...


Pri RSR-ju plačaš samo enkrat.


enako tudi pri Senici in Avtoelektroniki :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To sep 05, 2006 5:02 pm

Kaj pa če želiš dat pred servisom dol in po servisu nazaj gor? Je zastonj al spet plačaš?
lp
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent To sep 05, 2006 5:11 pm

W|zz je napisal/-a:Kaj pa če želiš dat pred servisom dol in po servisu nazaj gor? Je zastonj al spet plačaš?
lp



za navadni servis je čist brez veze to delat. Le v primeru uveljavljanja garancije je pa priporočljivo (preventivno) dat na ORI. Vsaj mi tako svetujemo in to tudi delamo brezplačno.
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr sep 06, 2006 10:05 am

CarInvent je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Kaj pa če želiš dat pred servisom dol in po servisu nazaj gor? Je zastonj al spet plačaš?
lp



za navadni servis je čist brez veze to delat. Le v primeru uveljavljanja garancije je pa priporočljivo (preventivno) dat na ORI. Vsaj mi tako svetujemo in to tudi delamo brezplačno.


Pri krmilnikih generacije EDC16 se vsak vnos podatkov preko podatkovnega vodila (K-line ali CAN) beleži z t.i. Fingerprintom . Ta za vsako "flashanje" pa naj bo to na serijsko stanje ali tuning dvigne števec flashanja, vpiše ID številko naprave (flashtool) in zapiše tudi datum flashanja, če je le-ta prisoten na CAN vodilu (vozila, ki imajo v števcu poleg ure tudi datum).

Sedaj pa mi povejte, kako bo stranka za svoje skoraj novo vozilo ( za katerega npr. sploh še ne obstaja tovarniški update) na servisu razložila, da je bilo na njegovem vozilu izvedenih že npr. 8 vnosov podatkov in zadnji le en dan preden je prišel na servis? :shock:

Ti podatki so na voljo tudi v VAG-Comu ....

Torej se zadeva le ne povrne čisto v serijsko stanje. Izkušen mehanik bo to brez težav odkril.
Pa da ne govorimo o tem, da si EDC16 ves čas beleži maksimalne osnovne vrednosti (tlak CR, tlak turbine, količina goriva, temp. turbine pri vozilih z DPF,....) Zraven podatka se zabeležijo tudi "Freezeframe" podatki, ki vsebujejo trenutne vrtljaje motorja, hitrost in celo datum, uro in minuto kdaj se je to zgodilo. Te podatke pa lahko prebere samo tovarna z razvojnim testerjem. Če se pri kakšni sporni zadevi ECU pošlje na analizo v tovarno vam bolj malo pomaga tudi, če se zadeva povrne v kao serijsko stanje ....

Lp,



Lp,
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Sr sep 06, 2006 11:20 am

to je meni jasno, ni pa nobene pametne osnove za tvoje "ustrahovanje", ker v praksi ne prihaja do takih zapletov. Se pa strinjam in sem že v eni drugi temi enako napisal, da če bi tovarna hotela dokazat tuning, ima za ta namen dovolj dokazov in možnosti.
Praksa (vsaj v Slo.) je pa zaenkrat druga stvar.

pa za dodatek k temu kar si napisal, da se beležijo errorji in maks. vrednosti določenih parametrov - na ta način se lahko dokaže tudi prisotnost "power boxov" ki recimo povišujejo tlak v common railu, četudi jo odstraniš. Ampak, še enkrat praksa (vsaj v Slo.) je pa zaenkrat druga stvar.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov