Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 21, 2006 8:44 am

nebivedu je napisal/-a:A s itole dobil od saaba? Linije so take - iz mašine olje do turbine iz turbine vroče olje na hladilnik olja, iz hladilnika ohlajeno olja nazaj na motor.


Mislim da je res od saaba.

1. slika: sklepam da je to odvod olja iz turbine do mašine.

Kaj sta pa drugi dve sliki, (2. slika ma 2 kovinski cevki); (3.slika ma pa eno kovinsko
cevko ki se jo prišraufa na turbino).

Sem mislil da je dovod olja samo en tuki so me pa tiste dvojne cevke čist zmešale.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 21, 2006 10:45 am

Probaj vprašat nekoga, ki ima saaba turbo. Mislim da ti bo največ znal povedat - jst sm mojega prodal že par let nazaj, pa ne vem kako ima to poštimano. Vem da dve cevi gresta sigurno na hladilnik za olje. drugi dve pa sta iz mašine in nazaj vanjo.

Mogoče sta za olje celo tisti dve, ki sta skupaj na sliki 2.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 21, 2006 2:42 pm

Hvala nebivedu

Se še komu kej sanja kaj bi loh ble te cevke?


L.P.
Sport
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash Če sep 21, 2006 5:31 pm

Zakaj ne odpreš in vidiš, kaj je spodaj..........tam ko sta obe cevki skupaj!! Lahko da je ena za vodo in ena za olje, ker se vidi, da je to "zgornji" del turbine!! Spodaj pa sta različno odvoda...... poglej kaj je tam in boš vedel katera je za kaj!!

Glede priklopa je pa tako.......moj ima recimo hladilnik ojla in iz njega speljano cev v turbino in iz turbine proti karterju...na kratko opisano!! Ker predno se olje ogreje, ga greje voda, ko se zagreje, ga voda ohlaja!! Sicer pa mislim, da ti neboš potreboval oljnega hladilnika!! Vsaj zaenkrat ne......

Glede "napajanja" - mazanja turbine z oljem pa preglej in poskusi tam na senzorju za olje......moral bi biti dovolj velik pritisk ven iz njega in ni potrebe po vrtanju v blok!! Senzor pa lahko vrneš, tako, da uporabiš T kos!! povratek ojla pa v karter, kjer bo potrebno naredit luknjo in vstavit priključek v/na njega.......

Glede vode, ker pač imaš takšno turbino, pa boš moral poiskati ali narediti da ti bo vodo potiskalo skozi turbino tudi takrat, predno se bo termostat odpru in bo voda zakrožila po sistemu preko termostata in voda naj bi ohlajala turbino, da je neboš ogreval.....odvod od turbine pa se naj bi vračal v hladilnik vode, da se ohlaja!! Toliko nakratko!! Pa veliko iznajdlivosti........sicer pa učiš se takrat ko sam nekaj delaš ;)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če sep 21, 2006 10:15 pm

good answer
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Pe sep 22, 2006 7:05 am

Glede "napajanja" - mazanja turbine z oljem pa preglej in poskusi tam na senzorju za olje......moral bi biti dovolj velik pritisk ven iz njega in ni potrebe po vrtanju v blok!! Senzor pa lahko vrneš, tako, da uporabiš T kos!! povratek ojla pa v karter, kjer bo potrebno naredit luknjo in vstavit priključek v/na njega.......


Kak senzor za olje ? (nimam števcev niti za pritisk, niti za temperaturo olja)

Zakaj ne odpreš in vidiš, kaj je spodaj..........tam ko sta obe cevki skupaj!! Lahko da je ena za vodo in ena za olje, ker se vidi, da je to "zgornji" del turbine!! Spodaj pa sta različno odvoda...... poglej kaj je tam in boš vedel katera je za kaj!!


Spodaj k sta odvoda sem pogledu cevke in sta obe znotraj mastni kod bi se po njih
pretakal olje.

Zaenkrat hvala jo bom razdru, pa pogledu.

L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash Pe sep 22, 2006 6:50 pm

sport je napisal/-a:Kak senzor za olje ? (nimam števcev niti za pritisk, niti za temperaturo olja)


Imaš!! Ko daš kontak se prižge lučka olja!! Torej samo najdi tisti mali senzor na motorju...........maš za temp. vode in potem je ponavadi v bližini za olje!! Najdeš, odklopiš in vidiš ali je ali ni.......lučka pove vse.............drugače pa le dobro poglej ali pa vprašaj koga, ki ve za tvoj tip motorja in ti bo povedal.......ponavadi jih ni težko najdit!! ;)

Spodaj k sta odvoda sem pogledu cevke in sta obe znotraj mastni kod bi se po njih
pretakal olje.

Zaenkrat hvala jo bom razdru, pa pogledu.

L.P.


Ja spodaj.........poglej one dve ko sta skupaj!!in boš videl katera je za kaj!! Mastno, ja mastno..............poglej katera je voda..............oziroma poglej, pa se bo potem reklo kakšno na tole....
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Po okt 02, 2006 10:38 am

Zdej sem razdru turbinco in sta te dve cevki rahlo rjavi spodaj, se pravi
da sta za vodo
Slika

Drugi dve sta pa od olja.

Zdej me pa zanima če morem nujno spelat vodo v turbino ali dela tudi brez?


L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 02, 2006 10:51 am

Če nočeš, da se ti olje zapeče in ti zarad tega turbina crkne, jo boš moral tut z vodo mal hladit, tko da vodo kr spelji na turbino.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Po okt 02, 2006 10:55 am

A pol lahko naredim posebi rezervoarček pa električno črpalko?
Ali bo zadostovalo?


L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 02, 2006 11:17 am

sport je napisal/-a:A pol lahko naredim posebi rezervoarček pa električno črpalko?
Ali bo zadostovalo?


L.P.


To boš mogel pa sam stestirat. Vedi pa da se turbina segreje lahko tok, da zažari, če jo orenk goniš, kar pomeni da ima lahko orenk temperaturo - tko da pazi na materiale rezervarčka in črpalke.

Pa rezervarček bi bil najboljši kr kot hladilnik(kiler), da hladi vodo, pa še kak ventilator gor, pa še kak števc za temperaturo gor priklopljen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Po okt 02, 2006 11:45 am

Rezervor mam u mislih ene 5 lirtov potem pa direkt na hladilnik(manjši).
Pomoje bi moglo delovati.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 02, 2006 11:48 am

sport je napisal/-a:Rezervor mam u mislih ene 5 lirtov potem pa direkt na hladilnik(manjši).
Pomoje bi moglo delovati.


Pomoje je najboljša varianta da gre iz rezervarja na turbo iz turbine pa v manjši kiler.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov