Kje ste se spet našli ? Kaj bi to lahko bilo ? Kaj bi to lahko bilo, če že 2 dni pošiljam privatna sporočilca Monsdteredu, z linki od AX-T by A. , ker mi je zaklenil peskovnik . No, pa kaj bi se obremenjeval še z tem, pustimo to zdaj . Toooreeej, to je naš Slovenski avto, eden od 19 kosov, kolikor je bilo narejenih . Ničkaj posebnega, le od daleč izgleda kot raketa na kolesih .( od blizu raje ne glej ) Motor je pač "traktorski" , (hitler) Golf GTD , povrtan na 1,9 ccm , z interkulerjem, povečanim predvžigom, črpalko od F.Tipo-1,9 , zmanjšano CR=19,0 :1 , direct exhaust , manjša turbina , povečan navor, keramična sklopka(ki še vedno drsi) in okrog 115 (podhranjenih) konjev pri 1,3 Barih ( včasih tudi več barov ) .Na valje grem takoj ko "zrihtam" sklopko. Glede dodelave šasije ni toliko časa za dokončanje , zato gre vseskupaj počasi , ker se še gradi še hiša +delavnica . Glede teže, ima za poliester preveč , ker so predebele stene , in ima čez 950 KG . Prej , ko je bil notri še fiat 1,4 ( brez turbine) je imel avto 880 KG, in od takrat je še zaflikana luknja na havbi ( ta velika ) . Sicer sem lani že en tak motor uničil, ker se je odvila motorna gred na glavnih ležajih, in vse skupaj je dol treščilo

ops: Dasiravno sem se lani prevozil po morju od Ploč do Hvara , brez najmanjših problemčkov

. Zato mi ni jasno zakaj je oni rekel , da je to nepremičnina

? No, letos sem bil z njim pri Črnogorski meji, Cavtat, Dubrovnik, Ploče, Makarska , Omiš, Split, Zadar ( zgrešil njihove drage ), Pag, itd ... In to brez problemov, razen tega , da mi je razneslo neko staro cev za H2O . Pa vse to na 1,45 Bara . No, kakorkoli , konji rastejo, v kratkem pa grem na plin, kot sem že omenil na nekem drugem forumu

. Samo moram se še dokončno odločiti, kateri bo, ali bo Propan/Butan , ali pa NO2

. Ampak verjetno bo Propan, ker dobiš tišje/mehkejše delovanje + takojšno porast moči do 40 %

. Sicer je bolj nevaren, zaradi zadušitve če kaj spusti, in vnetljivosti ob trkih, ampak to je zasilna rešitev, dokler motorja ne predelam na TDI, ker mi manjka še nekaj materiala

. Potem bom itak šel na NOS, ker je manj nevaren

. Do tedaj paa...

Aja, izdelovalec teh strojev pa je bil Roman Sušnik, prej doma iz Krašnje, sedaj živeč v Rovah pri Radomljah . Povrhu je to še bratranec od mojega očeta . Izdelovati jih je začel že v zelo mladih letih, še za časa Jugoslavije, in so potem romali čez pol Balkana . pri nas naj bi bilo registriranih okoli 7 komadov . Itak , da sem že pol življenja hotel imeti ta avto, ko sem ga še gledal izpred srednje šole v Domžalah. No, in potem mi ga je končno Bog dal , hvala . ( 2 kosa za isti denar

). Vendar bom verjetno naredil novega iz Inox, ker mi ta konstrukcija že rjavi, iz Alu pa ni varno

. No, medtem sem šasijo okoli motorja še ojačal, za potencialne konje . Ojačal sem še vrata za proti trkom . Aja, glede voznih lastnosti, pa lahko rečem, da so bile vrhunske

, pravi Go-cart, dokler se mi ni nekaj zluftalo in sedaj mi bolj pleše po cesti kot Alexov AX

. Pomenjal sem že roke, končnike, pa še vedno ni tako kot je bilo

ops: . Treba bo zamenjati še volansko letev in obnoviti sprednje amortizerje, zadnje imam že nove

. Potem pa se bo videlo kaj bo. Moram it nazaj delat zdaj
