Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Če sep 14, 2006 7:30 am

kromfelna je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:kakorkol, ce bi se tole prestrihal pa mogoce mal licarsko popedenal bi biu ful lep avto. men osebno je bolj usec kot audi 80 kupe recimo ;) .


Pa res!


Drži!
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če sep 14, 2006 2:27 pm

Kje ste se spet našli ? Kaj bi to lahko bilo ? Kaj bi to lahko bilo, če že 2 dni pošiljam privatna sporočilca Monsdteredu, z linki od AX-T by A. , ker mi je zaklenil peskovnik . No, pa kaj bi se obremenjeval še z tem, pustimo to zdaj . Toooreeej, to je naš Slovenski avto, eden od 19 kosov, kolikor je bilo narejenih . Ničkaj posebnega, le od daleč izgleda kot raketa na kolesih .( od blizu raje ne glej ) Motor je pač "traktorski" , (hitler) Golf GTD , povrtan na 1,9 ccm , z interkulerjem, povečanim predvžigom, črpalko od F.Tipo-1,9 , zmanjšano CR=19,0 :1 , direct exhaust , manjša turbina , povečan navor, keramična sklopka(ki še vedno drsi) in okrog 115 (podhranjenih) konjev pri 1,3 Barih ( včasih tudi več barov ) .Na valje grem takoj ko "zrihtam" sklopko. Glede dodelave šasije ni toliko časa za dokončanje , zato gre vseskupaj počasi , ker se še gradi še hiša +delavnica . Glede teže, ima za poliester preveč , ker so predebele stene , in ima čez 950 KG . Prej , ko je bil notri še fiat 1,4 ( brez turbine) je imel avto 880 KG, in od takrat je še zaflikana luknja na havbi ( ta velika ) . Sicer sem lani že en tak motor uničil, ker se je odvila motorna gred na glavnih ležajih, in vse skupaj je dol treščilo :oops: Dasiravno sem se lani prevozil po morju od Ploč do Hvara , brez najmanjših problemčkov :!: . Zato mi ni jasno zakaj je oni rekel , da je to nepremičnina :roll: ? No, letos sem bil z njim pri Črnogorski meji, Cavtat, Dubrovnik, Ploče, Makarska , Omiš, Split, Zadar ( zgrešil njihove drage ), Pag, itd ... In to brez problemov, razen tega , da mi je razneslo neko staro cev za H2O . Pa vse to na 1,45 Bara . No, kakorkoli , konji rastejo, v kratkem pa grem na plin, kot sem že omenil na nekem drugem forumu :idea: . Samo moram se še dokončno odločiti, kateri bo, ali bo Propan/Butan , ali pa NO2 :roll: . Ampak verjetno bo Propan, ker dobiš tišje/mehkejše delovanje + takojšno porast moči do 40 % :idea: . Sicer je bolj nevaren, zaradi zadušitve če kaj spusti, in vnetljivosti ob trkih, ampak to je zasilna rešitev, dokler motorja ne predelam na TDI, ker mi manjka še nekaj materiala :( . Potem bom itak šel na NOS, ker je manj nevaren :idea: . Do tedaj paa... ;) Aja, izdelovalec teh strojev pa je bil Roman Sušnik, prej doma iz Krašnje, sedaj živeč v Rovah pri Radomljah . Povrhu je to še bratranec od mojega očeta . Izdelovati jih je začel že v zelo mladih letih, še za časa Jugoslavije, in so potem romali čez pol Balkana . pri nas naj bi bilo registriranih okoli 7 komadov . Itak , da sem že pol življenja hotel imeti ta avto, ko sem ga še gledal izpred srednje šole v Domžalah. No, in potem mi ga je končno Bog dal , hvala . ( 2 kosa za isti denar :lol: ). Vendar bom verjetno naredil novega iz Inox, ker mi ta konstrukcija že rjavi, iz Alu pa ni varno :idea: . No, medtem sem šasijo okoli motorja še ojačal, za potencialne konje . Ojačal sem še vrata za proti trkom . Aja, glede voznih lastnosti, pa lahko rečem, da so bile vrhunske :idea: , pravi Go-cart, dokler se mi ni nekaj zluftalo in sedaj mi bolj pleše po cesti kot Alexov AX :( :( . Pomenjal sem že roke, končnike, pa še vedno ni tako kot je bilo :oops: . Treba bo zamenjati še volansko letev in obnoviti sprednje amortizerje, zadnje imam že nove :idea: . Potem pa se bo videlo kaj bo. Moram it nazaj delat zdaj :(
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 14, 2006 4:22 pm

hm... nisem se dobil nobenega pm-a. Ce zelis odpri novo debato o ax-u ker tista ni za nikam.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če sep 14, 2006 8:39 pm

Hja, sej , a mislš de znam :oops: ? Pa kako nisi dobu, sej sem ti okrog 10 X poslal :roll: :!: :roll: ? Se mi zdi, da si se nekam skril /potuhnil :( .No, se vidi kam kaže moja nesposobnost, zgleda da tudi P.S. ne znam več pošiljati :bonk . Aja, pa še pozabu sem napisat, da sem se zelo čudil, kako je tam neki slovenec iz nekih rovt uspel sestaviti avto z vrhunskimi voznimi lastnostimi , ko sem spravil mojega RoBoss-a na cesto :idea: . Ker kaj takega , da bi se tako držalo, ob tako dobri stabilnosti še nisem doživel, pa sem vozil že marsikaj dobrega ;) . Seveda je tu precej zaslužen tudi Turnšek, ki je spravljal skupaj vzmetenje :idea: . Bi rekel, da ima več kot pol zaslug :idea: . Gume pa sem takrat imel Nokian, ki tudi niso bile povprečne, ampak nadpovprečne, ker je šel avto kot "klop" po ovinkih, kot po tračnicah, tirih :shock: . No, ampak , kot vse dobro tu na zemlji enkrat mine , je tudi to minilo , ker se mi je zdrla volanska letev :( . Od takrat ta avto ni več isti , ker se pelje podpovprečno slabo :( . Btw, Alexu je crknila bencinska črpalka ;) . Jo je že zamenjal, vendar pravi, da potrebuje močnejšo , ker še vedno ni dobro :!: . Avta še vedno zmanjkuje v visokih vrtljajih, potem pa še začne sekat in pokat :roll: . Je že nevarno, da si uniči bate :( . Upam, da čimprej zrihta svoj izstrelek :idea: . Še vedno si nisva na jasnem, kaj bova počela v SG :oops: , če prideva :roll: . Mogoče bova samo gledalca ;) , mogoče tudi dirkača 8) , ali pa nas sploh ne bo :roll: . Treba bo še pregledat to ta novo turbino, katero sem mu zrihtal , KKK . Jaz pa moram tudi še dokončat variabilno ;) , katero pripravljam za v mojega RoBoss-a , za hude navore :idea: .Zaenkrat, pa lahko rečem :roll: , da imam slabo "stunan" avto :P . Zdej moram rajši nehat, čene bo kdo reku, da sem mu preveč ekrana zasedu :lol: , bye ...we'll be back 8) ...
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Če sep 14, 2006 11:13 pm

Kaj naj rečem.
Kot avtor te teme, se ti zahvaljujem za pojasnila in ti želim veliko sreče pri nadaljnih predelavah. :)

Sem se pa ponovno kar nekaj stavkom nasmejal. :EE
 
Uporabniški avatar
stomic
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: Če avg 31, 2006 11:49 pm
Kraj: H-town

Napisal/-a stomic Če sep 14, 2006 11:39 pm

Mene pa to še zanima, resno! :P :pop: :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Pe sep 15, 2006 2:24 am

Ti obširni teksti s temi smile-iji me spominjajo na slabo okrašeno smrekico. Prvo smrekico sem prebral, druge ne. Mogoče drugič, ko bo veni padal sneg.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe sep 15, 2006 8:22 am

No, evo, saj sem vedel, da preveč pišem ... :idea: ... Nejko 87 , ko praviš, da si orodjar , ko rečeš, da ne morem ravnati gredi turbin , kaj pa porečeš na to, da imamo pri nas doma, v naši firmi Kopron d.o.o. Kamnik mašine za merjenje do pol tisočinke natančno ? Jaz sem sicer Slab strojni tehnik, ampak če se komu zdi , da nekaj vem, potem povem, da mi šola ne pomeni skorajda nič . Ja, naš direktor, ( moj tuzemski oče) je enkrat od neke firme v TAM-u privlekel tako ogromno mašino od Carl-Zeissa . In to naj bi bil Zeiss-ov merilni stroj, do 0,0005 mm natančnosti . Ampak turbine merim na druge pajkl-geplne . Kopron team je slab team, kljub temu pa se dogajajo vsakovrstne neverjetne stvari tam , seveda z Božjo pomočjo . Trenutno smo na terenu , kjer se tuna stroj z 69400 NM navora . Aja, Alex je klical, da nebi rad imel filmčkov+slik gor na netu, zaradi policajev . Ali nama lahko kdo kaj svetuje glede tega problema ? Sicer so posnetki že gor, ampak vseeno ...so zakriti do sedaj . Hvala.
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky Pe sep 15, 2006 8:42 am

Pa ka je s tabo kopron?!? :roll: Men se zdi da ti na polno bluziš :!:
Kje na netu pa so tej posnetki?!?
Pol mi jih pa pošl na PM, da saj vidim kak to gre!Ne bom nč polcajom kazu :P
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe sep 15, 2006 9:08 am

A si dobil privatno sporočilo ? No, a ti je zdaj kaj bolj jasno za katere probleme se gre ? Upam še, da sem pravilno prepisal naslov strani, da ti je uspelo najti strani na netu. So pa še druge slike gor + ostali posnetki, če hočeš ti lahko napišem še za te , vendar ne zdele, ker me že pogrešajo, iščejo, kličejo za delat .
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 15, 2006 11:39 am

ma dej nehi že...

kje dobiš te bolane tlake s turbino od GTDja, ki razpade če jo že mal bolj grdo pogledaš.


dej Glader gor pa maš takoj 150 konjev al kako že gre to pr teb ;)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 15, 2006 11:44 am

predelu boš motor na TDI?

dej nam razkrij še to skrivnost? a ti sploh veš kaj je TDI?
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Pe sep 15, 2006 12:41 pm

Jst pa prav uživam :lol: :lol: :lol:

MacGyver.press

LP mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe sep 15, 2006 12:51 pm

Da, prav si prebral, naredil bom direktni vbrizg na starega hitlerja . Če ne bom prej dobil že kar cel motor :idea: . Pa kaj je to takega, glej, glavo imam že ( od 90), odmično tudi( od 110), samo še bate z ojnicami dobim (od 90) in šobe od 110( 90 so prešvoh ), turbina in kolektorji grejo pa itak stari gor, in zmečem skup , in to je to . Itak vse paše , sem že vse preveril 100 krat . Glede tlakov turbine pa tudi jaz vem, da ni dobro iti čez 1,2 bara, z T2 iz lastnih izkušenj, pa tudi pri Beja d.o.o. so mi to svetovali . Zato tudi nisem že šel :idea: zdavnaj :idea: . Sicer je šlo z T2 na 2,2 bara, vendar le par mesecev , potem pa v smeti ;) . Ravno zato bom šel na plin, da bom z nižjimi tlaki dobil več moči ven, če bo le šlo :roll: . Pripravljam pa še tudi variabilno turbino za gor, za max navore :tomidelej: .
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Pe sep 15, 2006 1:06 pm

:vc

Jou, jaz bom dol pado. :cry

Kaj vse človek nesliši...

Praviš da mate firmo, pa se s tako mrcino okol furaš? :lol:

2nd: če tvoja D mašina že tako gre pol pa res mora Alexov ax tako iti da glava peče. :EE

Predlagam da te enkrat zapeljem malo... :mrgreen: če pa počakama ene pol leta pa itak :noro
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 15, 2006 1:19 pm

kopron je napisal/-a:Da, prav si prebral, naredil bom direktni vbrizg na starega hitlerja


kako boš to predelal?

stari moj to sta dva čist totalno drugačna motorja, to ne gre...batov ne boš not spravu, poglej samo vrt. pa gib...povrtat 1.6D na 1.9D je taka basa da adijo, ojnice od TDIja ne grejo na gred od 1.6Dja, a si kdaj kej pogledal okrog bosch pumpe pri TDIju pa pri Dju, seznorji, računalnik-1.6D ima tolko elektronike kot kočija, pedali.


dej prosim ne fantaziraj


kopron je napisal/-a:Itak vse paše , sem že vse preveril 100 krat . Glede tlakov turbine pa tudi jaz vem, da ni dobro iti čez 1,2 bara, z T2 iz lastnih izkušenj,


tega pa rajš ne bom komentiral
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Pe sep 15, 2006 1:29 pm

Kaj pa če je res vse tako enostavno. Doma narediš direktni vbrizg, potem še mamin sesalec predelaš v kompresor. Zakaj potem še ne narediš iz dizla bencinca? Dizl motorji so veliko bolj precizno delani, tako da če bi prek spustil bencin, bi to moralo leteeet!!
 
Uporabniški avatar
CiCn
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Sr maj 26, 2004 9:20 pm
Kraj: Zlata Sredina

Napisal/-a CiCn Pe sep 15, 2006 2:36 pm

Da vas pomirim! Od alex-sa ax sem vidu, in morm reč, da ni vse lapanje u prazno, in da ga res zmetava po cesti kot avto na ledu..
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe sep 15, 2006 3:33 pm

Vedno eni in isti izgovori glede videa.. :lol:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe sep 15, 2006 3:40 pm

A moram še teb dat extra link , al kaj ?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: nejc1 in 12 gostov