Ha, ha, ha , ,,,...Pugi je napisal/-a:novi valarji, k bojo teli polomleni





Ha, ha, ha , ,,,...Pugi je napisal/-a:novi valarji, k bojo teli polomleni
... Super . Silvo daje motor notri ... do sobote bi moralo bit pol se pripeljemo gorkopron je napisal/-a:Še niiiiiič ... Čakam še vedno na valje. Se mi že dozdeva, da se Branetu škoda zdi umazat valje zame
![]()
![]()
. Menda bo ju3, kot je rekla njegova žena ... upam da tokrat že reees ... Mad, btw, Alex je rekel, da bo sodeloval z nami v onem T-projektu od Silvestra , cool .
... Mehanskih 15 ... elektronika nič sploh no vsekakor je nekaj čeprav sem mislil da bo vsaj 10 več - v Izoli je Igor Vošinek delal Ibizo TDi iz 90 na 125 kmkopron je napisal/-a:Nooo, končno smo potem izmerili v Petek "uboge-shirane" konje moje kante pri Senici. No, ni jih bilo veliko, zato pa navora malo več.
Rezultat ; 105,9 Hp / 3450 rpm, 262 Nm / 2550 rpm pri 1,35 ( 1,4 ) Bara, in 190 B-šobah . Šli pa smo vse do 4600 rpm, vendar je bil glavni padec moči nad 4125 rpm . Po mojih hitrih izračunih, bi moral iti vsaj na 2,5 - 4,0 Bara za normalno moč. Za-to, pa bo že potrebna turbina od Tdi 2,5 V6 Variabilka . In ta bo šla v 1,9 Tdi , za nad 100 Hp/l , katerega pripravljam za naprej. Sicer bi še vedno vztrajal na istem motorju, vendar je glavni razlog glasnost delovanja, ker imam obrabljene cilindre+bate, in samo1- stopenjski vbrizg
ops: ( predvžig ). Sem pa opazil, da se tudi Cicero izobražuje na Tdi-club-forumih
. Tam imajo res marsikaj pametnega, čeprav oni majstr "Stingray" noče pokazati vsega
, ker, pravi , da se boji , da bi kopirali njegove izdelke
. Trenutno pa delam na predelavi izpušnega kolektorja za v tdi, ker bi rad dal turbino nad menjalnik, tako kot Alex , oddaljeno vsaj 0,5 m , za toplotno zaščito . Potem pa sledi še predelava sesalnega kolektorja . Upam, da bodo še kake slike ratale
. Škoda, da nimam posnetkov iz meritve, ker je snemalec Sandi zaspal :P . Seee Yaaa , čaw, Boštjan + Kopron Team
je bil že tik pred tem, da ga butne notri - 1.4 i - prvo smo pobrali elektroniko dol montirali fergazer in je dal gor razdelilec in ga predelal na mehanskega pol šele je opazil, da ne bo šlo ker je nekompatibilen z menjalnikom - tisti gus blok ki sta ga z zadnjič Alexom gledala - sedaj gleda en moj motor in ga bo dal notri upamo do konca tedna - na žalost dela non stop in ostane malo volje po 12 urah na dvigalukopron je napisal/-a:Ne, jaz sem štartal iz TD, 75 Hp in 150 Nm , tko da mehanskih 30 , sicer pa sem tudi jaz pričakoval enih 10 več. Edino me malo navor rešuje
. Če bi imel EX-kolektor kot je treba, bi imel okrog 130 HP
. Drugič bo bolje
... Btw, a je Silvano že zamenjal motor ? Lp, B
kopron je napisal/-a: Rezultat ; 105,9 Hp / 3450 rpm, 262 Nm / 2550 rpm pri 1,35 ( 1,4 ) Bara, in 190 B-šobah .
... Zvon že paše gor samo ta motor ima dve luknje drugje kakor menjalnik od Puga 205 1.4 ne splača se nam zvonec predelovat je ceneje menjat vse skupaj pa še doma je en K2A že komplet z menjalnikom samo za brcnit noterDrMr je napisal/-a:... na TU paše vsak MA menjalnik, pa če je TU gus ali alu...
_BANDIT_ je napisal/-a:kopron je napisal/-a: Rezultat ; 105,9 Hp / 3450 rpm, 262 Nm / 2550 rpm pri 1,35 ( 1,4 ) Bara, in 190 B-šobah .
Matr, pa tolk prahu je blo v luftu, kolk je zadeva huda, pa če se ne motim, so padle primerjave z Edotovim Audijem, da bi skor morala bit uštric itd itd...
No ja, sej teli konji se res skor lahko primerjajo z Edotovim Audijem, ampak le z enim od petih cilindrov![]()
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov