Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So jun 21, 2003 7:12 pm

Pero je napisal/-a:mogoče si me narobe zastopil.
Sigurno je par uporabnikov ki so dejansko predelali svoje avte, večina jih pa ni in piše kar so nekje slišali....

Sam nisem nevem kakšen strokovnjak za tuning, čeprav vem z osnove in sem za sebe (malo) predelal par avtov.

Prva stvar mi je bila pa vedno povečevanje navora in iskoristka ne pa obratov. Za moje pojme je najpametneje zamenjat motor, ker je to izredno preprosta stvar, dobi se drastično več navora itd... potem se gre pa lahko tuning.

Vsaj moje mnenje je tako.

kdo je kaj rekel o vecanju navora...
vecas konje.... in to dobis z obrati !
V8 POWER
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY So jun 21, 2003 8:15 pm

:D jaz sem moj prejšni motor predeloval ali tunal začel sem pri glavi , odmični,batov,nato pa sem izračunal da SE NE IZPLAČA,premalo za preveč denarja pa še mašina ne bi bila tolko trpežna :? vse skupaj prodal in kupu močnejšo mašino,katera ima več konjev,večjo kubaturo,dosti večji navor in najpomebnejše več batov :twisted: naredu homologacijo :con in zdaj se veselo vozim :vrum
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Hvala vsem

Napisal/-a JohnyR Po jun 23, 2003 6:54 am

Hvala vsem za vaše komentarje in predloge.

Iz vsega povedanega mi je jasno, da je res najboljša odločitev menjava motorja za vsaj 1,4, čigar cena iz razbitega avta ne nanese pretiranih stroškov, homologacija je pa okol 6000 SIT. Seveda blagi tunning sledi ( konusni filter, izpuh ).

Še enkrat hvala.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To jul 01, 2003 10:47 am

eh povrtas blok za cca 4mm pa mas 1.5 l :) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 01, 2003 3:07 pm

U tej temi se predvsem strinjam z gvx-om. Gre za veselje in neko zadovolstvo ki ga maš pri tem.Jaz sem tudi en čas razmišljo o menjavi motorja(slabega bi nadomestil z močnejšim) Sam pr men je tko:močnejš motor+homo me pride skoraj enako al pa celo več ko pa da tega stunam.Itak pa u tem športu al hobiju al kakorkol bi se temu reklo ne gre za denar (no smo omejeni z njim) ampak gre za veselje.Sej rečmo ko pa gre kdo na morje in plača 100 jurjev za 7 dni pa nobenmu ni težk dat. Eni pač raj u avte vlagamo.Kaj mormo ljudje smo si različni.Ampak za moje pojme(se opravičujem če bom koga prizadel) menjava motorja z močnejšim ni tuning.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric To jul 01, 2003 3:11 pm

lisko1 je napisal/-a:...menjava motorja z močnejšim ni tuning.


S to izjavo se ne bi mogel bolj strinjat :!:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jul 01, 2003 6:17 pm

fric je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:...menjava motorja z močnejšim ni tuning.


S to izjavo se ne bi mogel bolj strinjat :!:


Se kr sam tudi spodi podpisem!
Matr ej vse vlozim v avto, pocasi se za pir nebo :P , sicr pa uglavnem da je veselje pol pa bo slo skoz!
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Re: Hvala vsem

Napisal/-a fastfury To jul 01, 2003 7:40 pm

Iz vsega povedanega mi je jasno, da je res najboljša odločitev menjava motorja za vsaj 1,4, čigar cena iz razbitega avta ne nanese pretiranih stroškov, homologacija je pa okol 6000 SIT. Seveda blagi tunning sledi ( konusni filter, izpuh ).

A je to sigurn, da lahko brez problema zamenjaš motor in homologiraš zadevo, ne bi reku, da ti tko na izi (6000 sit) homologirajo motor z večjo prostornino?!?
P.S. kaj pa sklopka, prestavna razmerja,... a si sigurn da paše na tvoj 1.2?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 01, 2003 8:09 pm

Emmmmm z menjavo motorja je tko:Če u slabš avto oziroma v avto ki je mel prej slabš motor not daš močnejš motor moraš menjat vse kar pač paše k temu motorju.Zdej če je menjalnik isti pol ok. Če so bremze iste pol ok.Če so nosilci isti pol ok.Če pa nč ne štima pa je treba vse skupi zamenjat.Dejansk morš iz avta z 1.2 motorja nardit avtek ki ma 1.4 motor
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To jul 01, 2003 8:27 pm

ne samo nosilci, posledicno so tud notranji blatniki pri nekaterih enakih modelih z razlicnimi motorji drugacni
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 01, 2003 11:52 pm

Ja sej sem reku da morš nardit točn tak avtek ko zahteva močnejš motor.Pa če to pomen da more bit močnejš avto serijsko nižji morš pa še to porihtat.Tak ko sem reku točn tak avtek more bit po predelavi ko da bi serisjski s tako mašino bil.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 02, 2003 10:25 am

R5 1,1 ali 1,2 ali 1,4 ali 1,7(oznaka mašine c408(c409 je že isti kot turbo)) imajo vsi iste karoserije in ista podvozja(diski, bobni, nosilci za izpuh...)
R5 1,7 (c409) in R5GTTURBO, pa imata karoserijo isto, samo prvi diski so zamenjani z dvojnimi zračno hlajenimi in zadnja prema ima dodatno ojačitev ter namesto bobnov ima diske zadaj. Posledično so tudi trši amortizerji. Drugih razlik ni. Tudi za 3 nosilce motorja imajo vse školjke na istih mestih luknje.

LP
Nebivedu
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Pe jul 04, 2003 12:33 am

Najprej prav lep pozdrav!
Po dolgem casu se spetvkljucujem v ta forum, in ko je ravno govora o cliotih bi se jez svoj loncek poln vprasanj postavil...

Imam clia letnik 94 oprema rt masina 1.4 in 75hp...
Razmisljam o 100hp ali vec ce bo mogoce...
Pripravljen sem vlozit velik truda in veliko casa vec mesecev ali let...
Kaj mi svetujete... Za kasne denarje in kdo lahko to naredi... (tel. st ali naslov)
Naprimer menjava motorja za 1.8 + tunnanje
predelava tega motorja, avspuha, ...
turbina + potrebne stvari da bi masina vzdrzala

(kaj se avto potrebuje ko se mu moc poveca iz 75hp na 110hp: Trso karoserijo, ojacitve, drugacne gume, bremze, podvozje, ... ???? <=se to me zelo zanima)

Lepo prosim ce se komu da to na dolgo in siroko razlozit bi mi velik pomenlo!! Da potem jaz premislim katera varjanta se mi najbolj splaca!

P.S. Se en problem: Nikoli nisem imel priloznosti "sravfati" avta, toda to si zelo zelim a nazalost ni moznosti... Sem iz idrije in tukaj je ogromno tunnasev (rally, yugeci), a noben nima casa da bi se lahko jaz z njemu ukvarjal... Zastonj bi pomagal druge avte sravfat pa nic :( Ce je kdo kje tu blizu in se lahko ponudi bi bilo zelo lepo

No zaenkrat bo dovolj :)

LP Iztok
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS So jul 12, 2003 5:53 pm

ccc :roll:
fantje niste resni.... Če mate preveč dnarja ga dajte meni...
Drugače pa pamet v roke :rofl
predelava take mašine ne bo dala preveč konjev stala bo pa ogromno, pa še vprašanje je koliko bo motor prenesel, zato vam vsem svetujem da grete na najbližnjo bencinsko črpalko po karto italije in GASA po močnejši motor...
recimo namesto Clio 1.2 Vzameš Clio 2.0 :o
moje mnenje je da vas bo to najceneje pršlo, pa še mašina ne bo toliko trpela...
LP.
:vrum
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS So jul 12, 2003 5:58 pm

Hja Iztok stvar je taka, da te noben majster ne bo gledal zraven in odgovarjal na tvoja nešteta vprašanja med delom... kaj šele da bi te učil.... :roll:
Jst ko se spravm kej delat še sebe težko prenašam... :lol:
drugače pa ti želim veliko sreče....
LP
:vrum
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov