Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr nov 29, 2006 5:08 pm

Rain je napisal/-a:se to me zanima: je priporocljivo nizat samo spredi ? ker navkljub temu, da je avto vodoravno na cesto, se zmeraj zgleda, kot da je zadaj nizji (guma je mal pod blatnikom)


saj za pugije je to zelo značilno, da nazaj visijo, saj to je res boljš, sam mal čudno zgleda. zdaj prav gledam P206 in skoraj vsak nazaj visi. gledal sem pa tudi pri sodelavcu pri xsari je tud mal razlike, sam ni tak očitno.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr nov 29, 2006 5:09 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:pri men je pa tako, da imam spredaj 4,5 cm zadaj pa 3 cm in mi sprednji konec odnaša ne zadnji. saj vem, da bo spet kdo napisal, da nakladam, ..... sam tako je :P zadnje gume kot nove.


Sej zadnji konec je že tako nižji od sprednjega ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr nov 29, 2006 5:15 pm

killah bee je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:pri men je pa tako, da imam spredaj 4,5 cm zadaj pa 3 cm in mi sprednji konec odnaša ne zadnji. saj vem, da bo spet kdo napisal, da nakladam, ..... sam tako je :P zadnje gume kot nove.


Sej zadnji konec je že tako nižji od sprednjega ;)


zdaj, ko je nižan sta kr oba enako, pri serijskem je pa res zadaj bolj, ampak za cliote so včasih pravili, da zadnji konc plava, sam sem bil istega prepričanje dokler nisem sam videl letnih gum, ko sem jih dol dajal.
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

A3m- akcija

Napisal/-a wiliamskis Sr dec 06, 2006 1:20 pm

Ker bi tudi jaz rad nižal avto, mi je tale akcija v A3m-u zelo všeč (ker velik prišparaš), pa da ne bom nove teme odpiral, bi vprašal katere fedre naj dam na Megana 98'- glede na to da bo drugo leto 9let star se mi zdi nesmiselno dajat gor ultrakakovostne fedre npr. eibach, H&R... Najraje bi vzel kar Apexe pa je mir, kaj menite vi??? A je mogoče že šel kdo montirat fedre gor pa v kolikšnem času so mu to naredl, ker jaz avto vsak dan rabim! Aja pa za kolk avto dol spustijo Apexi??
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr dec 06, 2006 1:33 pm

P206 ni nižji zadaj, problem je v tem, da je blatnik ful malo odrezan zadaj, spredaj pa ful, pa se optično zdi, da je zadaj nižji, vendar ni!
 
Uporabniški avatar
Cimpi
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: So feb 11, 2006 10:56 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cimpi Sr dec 06, 2006 1:56 pm

ZDravo
Ja mene tudi zanima ja za tele fedre H&R kolko je kaj cena? pa polek tega bi se amortizerje jaz vzel da bi oboje mel novo pa tako treba...
Lp
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Re: A3m- akcija

Napisal/-a stench Sr dec 06, 2006 2:23 pm

wiliamskis je napisal/-a: v kolikšnem času so mu to naredl, ker jaz avto vsak dan rabim!

Če bi bil takoj na vrsti za montažo, ti bi vzela nekje 40 min.
Pa glede kakovostnih firem, se ne ozirat na to koliko je avto star, če je nekaj kakovostno bo ostalo kakovostno

Drugo ti bodo pa drugi povedali.
Slika
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Sr dec 06, 2006 2:27 pm

Jst mam na meganu apex-e.

Jih bom zamenjal takoj ko bo kaj $$$.
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Sr dec 06, 2006 2:43 pm

Dr_S; Zakaj, a niso v redu fedri Apex, se preveč posedajo al kaj??? Pa za kolk spustijo?
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
denčo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če maj 25, 2006 6:57 pm

Re: A3m- akcija

Napisal/-a denčo Sr dec 06, 2006 3:16 pm

stench je napisal/-a:
wiliamskis je napisal/-a: v kolikšnem času so mu to naredl, ker jaz avto vsak dan rabim!

Če bi bil takoj na vrsti za montažo, ti bi vzela nekje 40 min.


POtrebno se je naročiti prej...apexi te pridejo okoli 35k...H&R pa 50+(cene nihajo od avta do avta vendar pa ne veliko..)

fantje so rekli da rabijo približno 2 urci med tem ko skočiš ti na kavo v bližni bar,se moraš pa seveda malo prej naročit kot sem napisal...akcija traja do 15.lp
Vsak avto, svojo pesem poje
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Sr dec 06, 2006 5:00 pm

Sem mal prej govoru po telefonu s predstavnikom a3m-a, pa mi je povedal, da montaža traja cca 2 uri, uredijo mi pa samo prednji konc, kjer Megan ima fedra, zadaj-torzijo si bom moral pa sam zrihtat... Torej cena je taka: Apex=28.000,00sit in H&R=39.000,00sit...., no zdej pa res ne vem kaj vzet :?: , al dodat še tistih 10 čukov pa imam pregovorno najboljše fedre ali tiste malo manj kvalitetne :?: :!: Dej povejte, prosim :?
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Sr dec 06, 2006 5:33 pm

Jaz bi ti odsvetoval apex. Vzem karkoli druzga. Mam na polotu, pa bodo šli v kratkem eibachi gor. Apex je res bolj podn. Čist pretrdo je za normalne ceste, posedu se je pa vsak fedr drgač.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr dec 06, 2006 7:25 pm

wiliamskis je napisal/-a:Dr_S; Zakaj, a niso v redu fedri Apex, se preveč posedajo al kaj??? Pa za kolk spustijo?


Kot prvo maš 5 let garancije, kot drugi ti lahk povem da po 3letih se niso usedl niti za mm več... Je pa res da so ponavad problemi pr težjih avtih.. Moj civic ma cca tono in ni pene...

In še 100tič, glede trdote, leg itd treba amortizerje uštimat... Tist k je kdaj že kej probal že ve kaj govorim...
 
Uporabniški avatar
denčo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če maj 25, 2006 6:57 pm

Napisal/-a denčo Sr dec 06, 2006 8:44 pm

wiliamskis je napisal/-a: Megan ima fedra, zadaj-torzijo si bom moral pa sam zrihtat... Torej cena je taka: Apex=28.000,00sit in H&R=39.000,00sit...., no zdej pa res ne vem kaj vzet :?: , al dodat še tistih 10 čukov pa imam pregovorno najboljše fedre ali tiste malo manj kvalitetne :?: :!: Dej povejte, prosim :?


meni tu nekaj ne štima...namreč za dva fedra je to strašno drago! glede na to da sem podal cene zgoraj in se razlikujejo samo za +,- 10k. Drugače pa raje uzami H&R in doplačaj razliko,zadovoln boš.
Vsak avto, svojo pesem poje
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Če dec 07, 2006 8:46 am

Apex-i mi niso fajn, ker ko zapelješ čez luknjo, namesto da bi prevozil, se odbiješ!

Se pravi preveč zabija in kar vse nekaj ropota tam pri kolesih.

Ko sem se vozil z avtom, ki ima gor Eibache, je vožnja po isti cesti pravi užitek. Lepo prevoziš luknjop, nič ne skače, nič ne ropota.

Kolk se je pa spustil pa ne vem. Aja pa noben od teh dveh avtov nima predelanih amortizerjev, pač original. Teža približno ista.
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Če dec 07, 2006 9:22 am

nevem kaj se vsem posedajo te APEX fedre sam jih imam v avtu 3,5 let in se mi niso niti malo posedle ,kolega jih ma v audi a6 nekje isto in prav tako se mu ni posedo niti malo ,je pa res, da so priporočljive za bolj lažje avte... Dr_S nevem to pa prvič slišim da avto z nižjimi fedrami skače :? sploh pa apex to ,da ti zabija čez luknje je čist normalno,ker so fedre same po sebi mehke,kar je pa značilnost APEXA.
Allways tuning
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če dec 07, 2006 9:22 am

R. Megan:
- vzmeti V-maxx: 17.860,00 SIT.
- vgradnja + nastavitev torzije + nastavitev optike + vsa dokumentacija za homologacijo = 14.400,00 SIT.
Skupaj: 32.260,00 SIT.

R. Clio II, Dci:
- vzmeti V-maxx: 35.425,00 SIT,
- vgradnja + nastavitev torzije + nastavitev optike + vsa dokumentacija za homologacijo = 14.400,00 SIT.
Skupaj: 49.825,00 SIT.
Zadnjič spremenil Nasty, dne Če dec 07, 2006 9:23 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če dec 07, 2006 9:23 am

Ej res je od amortizerjev odvisno..
Men z stock robo ko sm dal Apexe gor, je avto prov tečno zaplaval čez neravnine itd.. Niso bili problem iztrošeni amortizerji, pač pa enostavno ma civic premehke.. Po obdelavi pr Vugi se avto čisto drugače pelej.. Neravnine konkretno požre, avto se super drži ceste..

Je pa spet od avta odvisno, ker eni majo že v osnovi bolj športno podvozje.. Evo na Leonu 1.8T k mam Eibache, ni potrebne predelave, ker so serijski bilsteini že dost trdi-športni..Če bi dal iste na 1.4 verzijo, bi pa recimo mogu tut amortizerje menjat...

Ne zagovarjam Apexa (btw uzel sm ga samo zarad tega ker so bli edini fedri k nism rabu 3-4 mesce čakat :lol: ) sam iz izkušenj lahko iz prve roke potrdim kakšno razliko nardi boljši amortizer. Od guncanja do super lege...
 
Uporabniški avatar
alien-w
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po feb 09, 2004 1:24 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a alien-w Če dec 07, 2006 10:40 am

Jest sm ze gledu za mojga Getza Eibache, pa je fuuul drago use skupi:
57.790 pridejo fedri, pol pa se 12.000 montaza. :? Kje bi to kej cenej dubu?
Slika
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Če dec 07, 2006 10:58 am

alien-w je napisal/-a:Jest sm ze gledu za mojga Getza Eibache, pa je fuuul drago use skupi:
57.790 pridejo fedri, pol pa se 12.000 montaza. :? Kje bi to kej cenej dubu?


ebay.de ;)
jest bi tut za h&r mal pogledal :twisted:

Eibachi so zate 160€
http://cgi.ebay.de/Eibach-Pro-Kit-Feder ... dZViewItem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov