GENESIS je napisal/-a:Če odkirto povem, mi najbolj diši 1.8 16V od R19, ma kdo kakšne izkušnje s to mašino v petki??? Sm meu turbaka vse lepo in prov, sam mi gre na živce, k je treba skos na mestu ohlajat, vzdrževanje je drago pa tud za tak avto se morš ornk spoznat, ker skos neki zajebava..
... ohlajaš ga ko si ga pred tem pržu če se ti ne da si montiraš pač Turbo timer in ti ga hladi dokler temperatura na turbini ne pade brez ključa ko si ti že doma sicer pa če ga ti voziš zadnjih par km na manjših obratih se sam ohladi ... Ko narediš enkrat generalko na tem motorju kar nekaj časa ne bi smel imeti problemov če ga voziš z občutkom motor pa kakršenkoli boš dobil je dobro ko ga imaš enkrat zunaj odpret pretesnit menjat ležaje in ga nastavit menjat tipala z novimi menjat oljno pumpo cevi sklopko ... ker te takoalitako pride dražje čez nekaj časa ker boš imel dvojno delo pa še ne boš bil siguren vanj . Ti avti so dragi in če ga želiš imeti moraš pač biti pripravljen na stroške sicer to ni avto zate, ker če boš šparal na delih ga tudi vozil ne boš dolgo ... tistega AX-a GT ki si imel bi si moral porihtat ker je primerljiv z petko po vsem razen po porabi in vzdrževanju - nimaš cenejše rakete od ax-a pa tudi ni zahteven in da se ga spravit z konji precej gor za minimalni vložek ... Vsi taki športni stari avti ki so bili narejeni predvsem za zlorabljanje te bodo kar nekaj stali ker jih nihče ne prodaja ko so ok pa tudi že imajo poln prtljažnik zgodovine - oziroma so iztrošeni skoraj do konca ... Posvetuj se z Matijo Gtt ti bo on povedal koliko kaj stane ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...