Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe jan 05, 2007 12:02 am

... vsi 8 v 1 in 6 v 1 PSA kolektorji so z visoko vsebnostjo volframova, zato pa so toliko vredni in ponavadi tudi dolgo držijo...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jan 05, 2007 12:33 am

Mad je napisal/-a:... daj cev 55 mm do konca in gor na konec magnum 100 od Supersprinta dobiš ga tudi rabljenega dostikrat ponujanega na E-bay in v Elaborare pod oglasi drugače pa karkoli daš ki ima 55 presek cevi skozi in skozi ne bo napačno tudi Zarra samo bo tulil Magnum ima bolj zadušen top zvok do 4500 in pol se zaradi hitrosti in pritiska plini kar iztisnejo ven ;) Lep zvok kot Messerschmit med padom :P :P :P na dveh avtih sem ga imel in če se bo dalo bom spet kupil ta izpuh ... L.p. Mad


hmm...kaj brez srednjega lonca??to bo grmelo ko strela :bonk ...si zmesan? nocem imet traktorja, da se bodo pol vsi za mano obracali...hehe :)
rad bi da ima na visokih obratih mocen zvok...od 3k naprej ;)
aja...elaborare...morem it po januarskega...doro da si me spomnu ;)
ej kaj ce pa bi srednji lonec odprl in naredil neki podobnega kot je zadnji lonec, lih da mi malo utisa izpusni sistem (da dam not preluknjano cev in okoli kak dusilni materjal ala steklena volna, kako spuzvo al kej podobnega)? al je srednji lonec cisto drug sistem?
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe jan 05, 2007 12:56 am

Evo če ti bo kej pomagalo, tako sem se jaz lotil svojega izpuha, amaterski izdelek, ki pa lepo zapoje in tudi sam avto kar konkretno diha
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=31391&postdays=0&postorder=asc&start=20 Nekje na sredi strani so slike, zvari so grdi ker so narejeni s co2 (moral bi biti argon) ampak držijo in tudi v cev mi ni nič steklo :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe jan 05, 2007 9:39 am

kako narediti dobro pretočen izpuh, ampak še vedno dokaj tih (mogoče malo glasnejši kot je serijski)?
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe jan 05, 2007 10:58 am

Pomojem je najboljša rešitev čimvečji lonci (čimdaljši in velik premer ohišja za več polnila), ki potem absorbirajo več zvoka, in pa kako dobro polnilo.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe jan 05, 2007 12:46 pm

alanq4 je napisal/-a:Pomojem je najboljša rešitev čimvečji lonci (čimdaljši in velik premer ohišja za več polnila), ki potem absorbirajo več zvoka, in pa kako dobro polnilo.

katero pa je najboljše polnilo? ti si uporabil kar žičnate gobice za pomivanje posode. a se steklena volna bolje ali slabše obnese?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 05, 2007 3:39 pm

mloncar je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Pomojem je najboljša rešitev čimvečji lonci (čimdaljši in velik premer ohišja za več polnila), ki potem absorbirajo več zvoka, in pa kako dobro polnilo.

katero pa je najboljše polnilo? ti si uporabil kar žičnate gobice za pomivanje posode. a se steklena volna bolje ali slabše obnese?
... Čisto samo stekleno volno ne dajaj ker ti jo bo stolklo ven ! - da se takoj okrog cevi jekleno volno tako fino v plasteh kot predivo dobro jo oviješ okrog in okrog do 1 cm pol natlačiš stekleno volno in stisneš kolikor jo je max mogoče notri zatlačit da ni lufta, ker pol ti jo drobi ko zavariš če si uporabil jekleno žico za varit ali elektrodo naredi v zadnji steni končnika na najnižji točki eno luknjico 1 mm premera da ti voda od kondenza gre ven če ne boš kmalu popravljal ... Jaz sem uporabljal tudi lonce od starih dizlov ker so podobne izvedbe in imajo velike premere cevi pol odrežeš cev na koncu in daš en lep inox končnik namesto nje - prešpricaš var in ostanek izpuha z črno barvo za temp. obstojnost in imaš Remus ... glas je dober in stvar deluje ... Opel Rekord 2.3 , Omega 2.3 TD mogoče ker je podoben motor v praksi pa ne vem kak je lonec ... pri Rekordu letnik 82 je zelo podobne velikosti kakor od AX-a in gre lepo skupaj ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jan 05, 2007 6:47 pm

jah se bo treba ulezt pod avto in videt, kako velik lonec lahko sploh dam pod avto da ne bo 20-30 cm strlel izpod avta, ker bo nizan, tko da nebi rad da mi se iskrice mece izpod avta, tko kot v filmih...hehe ;)
LP pa hvala vsem za nasvete... ;:)
Slika
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So jan 06, 2007 12:11 pm

alanq4 je napisal/-a:Evo če ti bo kej pomagalo, tako sem se jaz lotil svojega izpuha, amaterski izdelek, ki pa lepo zapoje in tudi sam avto kar konkretno diha
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=31391&postdays=0&postorder=asc&start=20 Nekje na sredi strani so slike, zvari so grdi ker so narejeni s co2 (moral bi biti argon) ampak držijo in tudi v cev mi ni nič steklo :D



brez srednjega lonca bi bil avto preglasen?
ali ti ni všeč kovinski zvok, pa si dal zato srednji lonec?
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So jan 06, 2007 3:51 pm

Jaz sem delal z dvema loncema zato da ne bi bilo preveč glasno, ker je bil avto še za na cesto. In res se pod malim gasom avto lepo tiho pelje, ko ga pa zahodim pa zapoje :twisted:
Zdaj bo avto samo še za kake evente in me že matra da bi snel srednji lonec, ker potem lepo rohni in poka med prestavljanjem :D

@ Mloncar

Jaz sem dal RF gobice zato ker so večne, ne vem kako se v srednjem loncu kjer je zelo vroče obnese kako drugo polnilo. So pa te gobice izredno mehke in dobro absorbirajo zvok.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jan 06, 2007 11:02 pm

... Srednji lonec ni dušilni lonec podoben je športnemu njegov namen je da plin odda temperaturo lahko ga daš ni pa nujno to je zahteva ekologije ne projektanta ... Vsi kompleti npr: grupa N, ki za cesto ni homologirana v cenikih Supersprinta so brez ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne jan 07, 2007 12:59 am

Ja pri večini avtov je direkten in ne duši kaj dosti.
Sem gledal od Devita izpuh na pežoju za dirke, je imel direkt cev do zadaj in en športni lonec na koncu.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po jan 08, 2007 11:55 pm

mloncar je napisal/-a:kako narediti dobro pretočen izpuh, ampak še vedno dokaj tih (mogoče malo glasnejši kot je serijski)?


a ni tako da se že s samim večjim Ø cevi zmanjšaš glasnost?
mogoče bo nebivedu povedal več :?

drugače pa imam na svojem supersprint kolektor -> ravna cev -> original zadnji lonec :D
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jan 09, 2007 12:07 am

Nejko87 je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:kako narediti dobro pretočen izpuh, ampak še vedno dokaj tih (mogoče malo glasnejši kot je serijski)?


a ni tako da se že s samim večjim Ø cevi zmanjšaš glasnost?
mogoče bo nebivedu povedal več :?

drugače pa imam na svojem supersprint kolektor -> ravna cev -> original zadnji lonec :D
... Kaj je v levčku 1.3 i ali 1.6i 8 v ? - to tvoje (izpuh) niti ni slaba kombinacija ... Enkrat sem za enim vozil po AC iz Lj mimo Brezovice in sem ga malo izzival - si bil ti ? :D pol si zavil v Vrhniki ven menda je bilo v času Celjskega Sejma ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To jan 09, 2007 12:22 am

1.6i 8v
nevem če sem biu, možno...
Slika

:oops: :P :P :P
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jan 10, 2007 11:27 pm

Nejko87 je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:kako narediti dobro pretočen izpuh, ampak še vedno dokaj tih (mogoče malo glasnejši kot je serijski)?


a ni tako da se že s samim večjim Ø cevi zmanjšaš glasnost?
mogoče bo nebivedu povedal več :?

drugače pa imam na svojem supersprint kolektor -> ravna cev -> original zadnji lonec :D


ej in kak je zvok? tko sm tui js mislu da bi pac dal zadnjega original in caw....brez nic vec.....kko se obnese?

a drugace s stalisca izpusnih plinov je to ok al ni dobra ideja da sm brez srednjega lonca? kaksne so slabosti in prednosti??


ej alanq4 ti si imel inox cevi ne....(ok 60k je kr neki kesa ;)) pa me zanima s cim si jih varil...kaj z varilnim na elektrodo bi slo? al se jih da vsaj zapikat, tko da mi skupaj stoji, pa bi pol nesu enemu dobremu varilcu da mi s pravim varilnim zavari?
drugace si lepo naredi tvojo zadevo ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr jan 10, 2007 11:42 pm

jah obnese...
mogoče sem zgubu malo navora na nizkih(po odstranitvi cat), pridobu pa na visokih...
glas je pa... newem men je uredu, u prostem teku malenkost glasnejši, potem pa bolj...
ko zaviraš z motorjem - brenči
ko pa enakomerno voziš in pa pospešuješ pa "pljuva" :D
neznam opisat
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jan 11, 2007 5:28 pm

no js bom ju3 sel uprasat kake premera dobil inox cevi in kolena pa bom pol vidu kko in kaj..
ej s cim se da varit inox? ali pa samo zapikat da stoji skupaj?
a se bi dalo prirobnico, ki se prisraufa na izpusni kolektor, zavarit na inox cev??

ej ananq4 dej malo razlozi postopek kako si naredil ohisje lonca....uno notranjo cev mi je jasno, si pac upognu eno naluknjano plocevino.....in tudi tisto cev okoli ki pride...ampak kko si pa naredil vhod v lonec in izhod??

LP pa hvala vsem za pomoc ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če jan 11, 2007 6:07 pm

Varil sem s co2 aparatom in rosfrej žico, bolje je če imaš namesto co2, argon plin ali pa mešanico krisal, saj manj pljuva pri varjenju.
Teoretično gre tudi z elektro aparatom in elektrodami za rosfrej, ampak praktično ti zna delati luknje sploh če bo debelina cevi 1,2mm ali manj.

Za srednji lonec fi 129mm (en čudn standard) , sem dobil že narejene pokrove (zaobljene) za drugi lonec, ki je malo večji zunanji fi 140mm, pa sem naredil pokrove iz 1,2mm RF pločevine. Notranja cev je s samimi gobicami fiksirana v center toliko da sem zavaril pokrove gor in potem čez luknjo zapikal še samo cev v notranjosti da se ne premika.

Aja pa če boš rabil to naluknjano pločevino me kontaktiraj na ZS za kak € ti jo dam kolikor rabiš. Sem moral kupiti 2 kvadratna metra plato saj je ne režejo :roll:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jan 12, 2007 9:13 am

Evo zdaj sem bil tam kjer prodajajo kovine....in imajo premer inoxa 50, 54 in 60, ki bi meni prisle se mi ziv v upostev....samo f***..en tekoci meter cca 5k.. :( +kolena..katastrofa drago....a jeklenih cevi se mi ne izplaca dajat a? kaj meniste..kaka je razlika med inox in jekleno? da inox ne rjavi a izgled pa itaq ne igra vloge, ker pod avto se ne bo nihce valjal poleg mene ;) poliran inox pa itaq ne pride v upostev...maybe na koncu..hehe


ej alanq4 koliksno debelino cevi si imel ti?..mislim stene cevi....2mm? al je to prevec?

a se da na inox zavarit jeleno plosco za prisraufat na kolektor?

hmm..pa se eno question...kaj ce naredim srednji lonec v takem stilu kot imas ti...ki je kot sportni lonec....in pol kupim se zadnjega sportnega, tko da imam papirje in imam oba lonca gor tako da se bo dalo vse homologirat in bo vse original? a je to good idea??

LP pa hvala za pomoc ;)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: iron in 28 gostov