

zakaj ni vzel ene glave pri meni pa jo pripravil, da samo zmeče skupaj in če je slabše samo menja ? S. se nekaj izmika ... že cel teden ga ni okrog ... - bomo še videli kaj in kako z njegovim T. Pozdravi Alexakopron je napisal/-a:Mad, pozdravljen. Veš, Alex še ni uspel preizkusit tvojo odmično, ker mora podret glavo dol z motorja in ima potem veliko dela z tesnilnimi obroči na pušah , in še služba ga zamudi cele dneve. Upam, da bo čim prej zmontiral, da vidimo razliko
. Lp, seee yaaa ...B & K
ker je avto tolk trd in se te neravnine prenašajo direkt na motor....to še men dela na razf. cesti pa mam serijsko mašinoŠtrubelj je napisal/-a:Glas ma ful jeznza konje pa, če ma avto 700 kil, jih je že 100 velik
samo najbrš jih ma več. Zakaj se pa sliši (ko pospešuje) da obrate kr trese neki (ne naraščajo enakomerno, ampak kar skačejo)?
... Osnova starta na 1.6 16v Gus blok injection z menjanimi bati in ojnicami - mislim da zaenkrat Alexu ne diši iti tako daleč ker bi samo za kose nabavit šel z denarjem čez 1.5 mio ... to ni več odpad varianta ... L.p. Madkopron je napisal/-a:GENESIS je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=PmkgZEArPi4&NR
Nice drag :P
Eeeej, kolk Ax-ov-Turbo je po svetu!!! V glavnem UK
... Šele zdej sem jih našel, po Youtube, en vozi 10,40s na 1/4 milje, če sem prav vidu
!!! Alex je kar mal zinu , jaz pa tud :P, Lp, B
če prav hočeš ti povem koliko je imel : kot govoriš ti je imel homologiran cestni po modelih - trivratni 10RE - 640 kg , 11TT 645kg,14TT 695 kg, SPORT 735 kg,GT 730 kg, 14 D TT 710 kg, kletka ni iz papirja in da se gor na prednje ohišje amortizerja z treh strani pleh zadaj se pojača nosilce od mosta in doda okrog kolone tudi kar nekaj pločevine gasilni aparat stoli pasovi varovalke pokrova motorja stikalo za baterijo povezave spodaj zgoraj med prednjimi boomerangi in amortizerjema alu zaščita pod motorjem - nikakor ni 550 kg dodaten hladilnik olja večji glavni zavorni cilinder močnejjši amortizerji to pa še prevarjena školjka si že dober če ne greš čez težo homologiranega vozila ... sicer danes res dobiš luči iz lažjih materialov šipe iz močnejšega plexija tanjše in lažje a za to vozilo se več ne splača...dobek je napisal/-a:po homologaciji, na cesto postavljen...pa ga sleci prakticno cele notranjosti...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov