Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Sr jan 10, 2007 2:21 pm

potem pa kupi komplet (60/40) pa rešiš vse tegobe(imel Seleš na sw-ju in je u nulo)

če boš spuščal več kot 35 mm obvezno menjati vzmeti!!!

ali pa zamenjaj avto pa ne boš imel teh problemov(tako kot jaz) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lep pozdrav!!
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr jan 10, 2007 4:07 pm

nejko307;
saj se avto v vsakem primeru zniža z vzmetmi. Ne glede, a to za 35mm, ali 60/40mm.
 
Uporabniški avatar
pery
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe dec 30, 2005 12:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a pery Sr jan 10, 2007 5:11 pm

Nasty je napisal/-a:nejko307;
saj se avto v vsakem primeru zniža z vzmetmi. Ne glede, a to za 35mm, ali 60/40mm.


ou kaj delas v kasni taki firmi ki dobavlja fedre al kako?kok pridejo h&r -35mm,za megane ph1?(96-99)
Slika Slika Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr jan 10, 2007 9:00 pm

pery;
ponudbo imaš na PM.
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Sr jan 10, 2007 9:03 pm

[quote="nejko307"]potem pa kupi komplet (60/40) pa rešiš vse tegobe(imel Seleš na sw-ju in je u nulo)

če boš spuščal več kot 35 mm obvezno menjati vzmeti!!!

ali pa zamenjaj avto pa ne boš imel teh problemov(tako kot jaz) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lep pozdrav!![/quote
On je ziher mislo, da menjat amortizerje pri -60, kar ima prav, sam pol se bol splača gewinde nabavt.
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Sr jan 10, 2007 10:44 pm

Nasty je napisal/-a:nejko307;
saj se avto v vsakem primeru zniža z vzmetmi. Ne glede, a to za 35mm, ali 60/40mm.


ja vse kakor.. samo pri spuščanju 35mm menjaš samo fedre..(strošek cca 150 e.), pri večjem spuščanju(cca 60mm) moraš pa menjati cel komplet fedre+vzmeti(amortizer) , ker je original amortizer premahak(lahko pride do zabijanja......


lp
 
Uporabniški avatar
*alko*
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Če nov 23, 2006 6:58 pm
Kraj: Slov.konjice

Napisal/-a *alko* Sr jan 10, 2007 10:46 pm

sem imel apex pa so ble vredu !!!se niso nč posedle
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če jan 11, 2007 6:42 am

nejko307;
približno 11 leto ljubiteljsko malo pomagam (kolikor mi dopušča služba) pri prodaji športnih vzmeti, podvozij,...nekaterim podjetjem (uvoznikom) pri prodaji le-te opreme.Tako, da so mi te stvari zelo poznane.

Še info za tebe: ni vzrok zabijanja premehek amortizer, ampak batnica amortizerja. Ker se vgradijo krajše vzmeti, "postane" batnica amortizerja predolga. Spremeni se hod gibanja. Zato pride do zabijanja. ;)

Za vse na tem forumu (upam, da administratorji ne bodo brisali) informacija:
ker se ne oglašam redno na forumu, bi prosil, da vsi, ki jih zanimajo določene stvari glede dodatne opreme pišejo na mail tuning@e.Svet.net. Konec meseca januarja bodo končane tudi web strani. Do takrat pa so dosegljivi le preko zgornjega maila. Tam vam bodo povedali cene vzmeti, zavor, filtrov,.....

HVALA vam in administratorjem za razumevanje.

Še to.
Večino svoje ponudbe so združila štiri SLO podjetja, ki že nekaj let (vsaj 10 let) uvažajo dodatno opremo. Temu primerne bodo tudi cene. Tudi izkušnje glede celotnega prodajnega programa so velike. Poudarek bo na športnih podvozjih, zavorah, filtrih, izpuhih in ALU platiščih. Nekaj malega bo tudi aero dodatkov.
"Največje SLO tuning hiše" ne bo v tem "združenju".

Še naslov: www.tune-drive.com
Zadnjič spremenil Nasty, dne Ne jan 14, 2007 9:00 am, skupaj popravljeno 5 krat.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če jan 11, 2007 7:54 am

Vsi ki ste napisal da so apexi šrot me prov zanima kok od vas je mel dejansko te fedre.
Mel sem jih gor več kot 4 leta + zdele mi je avto stal pol leta pa se niso še nič posedli.

Mam pa zdej na drugem avto H&R fedre pa so občutno mehkejši kot apexi.



L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če jan 11, 2007 11:31 am

jst mam na bmwju apexe gor in ni primerjave z npr. eibachi (kvaliteta primerljiva z H&R), ki so na nissanu. drgač sem pa imel tudi na bivši hondi eibache, bratranec pa na enakemu avtomobilu apexe, tko da se je dal lepo primerjavo naredit & guess what, spet se je skritiziral apexe. Le-ti imajo pač napačn postopek izdelave oz. ohlajanja vzmeti pri izdelavi - namesto da bi počakali da se lepo počasi sami od sebe ohladijo, jih potopijo v vodo in tako prisilno ohladijo v zelo kratkem času. zaradi tega potem nastajajo vsi te problemi.

res pa je da zdej zaradi tega ne pokajo/izgubljajo prožnost/se posedejo/itd. vsi apex fedri, najdejo se tudi primerki, ki jim popolnoma nič ne manjka in so ok :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če jan 11, 2007 1:27 pm

Razlika je načinu proizvodnje.
Nemška industrija (H&R, Eibach, ....) navija vzmeti hladne.
Nizozemska pa predvsem vroče.
Pri hladnem navijanju se izboljšajo mehanske lastnosti - tudi višje nosilnosti.
Pri vročem so pa mehanske lastnosti nižje.

Nemška uporablja kvalitetnejše materiale. Tudi debelejšo "žico".
Nizozemske vzmeti so večinoma tanjše - material je cenejši.

Za debelino žice smo naredili meritve. Za primer smo vzeli vzmeti za P. 206.
Merili smo H&R, Lowtec, FK in .... rumene vzmeti iz Nizozemske. Slednje so bile 1,5mm tanjše. Prve tri v razliki 0,3 mm.
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Če jan 11, 2007 7:13 pm

sport je napisal/-a:Vsi ki ste napisal da so apexi šrot me prov zanima kok od vas je mel dejansko te fedre.
Mel sem jih gor več kot 4 leta + zdele mi je avto stal pol leta pa se niso še nič posedli.

Mam pa zdej na drugem avto H&R fedre pa so občutno mehkejši kot apexi.



L.P.
Tu se ne gre za posedanje ampak kvaliteti vožnje, apex je za take, ki jim je važno samo, da je avto nizek. Posede se pa čist vsaka vzmet, ene bolj ene manj. Drugač pa sem imel v audiju H&R. pol v drugem audiju apex, nato pa sem dal v ibizo spet H&R, ker je vožnja s slednjimi neprimerljivo boljša, čeprav ne bi imel nič proti, če se bi še malo posedle.
 
Uporabniški avatar
SEAT motorsport
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:12 pm

Napisal/-a SEAT motorsport Če jan 11, 2007 7:23 pm

coffa06 je napisal/-a:
sport je napisal/-a:Vsi ki ste napisal da so apexi šrot me prov zanima kok od vas je mel dejansko te fedre.
Mel sem jih gor več kot 4 leta + zdele mi je avto stal pol leta pa se niso še nič posedli.

Mam pa zdej na drugem avto H&R fedre pa so občutno mehkejši kot apexi.



L.P.
Tu se ne gre za posedanje ampak kvaliteti vožnje, apex je za take, ki jim je važno samo, da je avto nizek. Posede se pa čist vsaka vzmet, ene bolj ene manj. Drugač pa sem imel v audiju H&R. pol v drugem audiju apex, nato pa sem dal v ibizo spet H&R, ker je vožnja s slednjimi neprimerljivo boljša, čeprav ne bi imel nič proti, če se bi še malo posedle.


potrjeno!
mam na ibizi apex... mislim d je bla to samo začetniška napaka in je ne bom ponovil!
jst bi izbral brez pomisleka H&R
www.a-jereb.si JEREB RACING!!!
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če jan 11, 2007 8:31 pm

mam na hondi komplet H&R vzmeti in amortizerje in sem več kot zadovoljen ;)
pr sprednjih gumah ne morem dat prsta med gumo pa blatnik 8) zadi dam pa lih en prst umes :lol:

avto je pa trd ko kamen :lol:
....
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Če jan 25, 2007 2:41 am

samo v vednost :D

APEXi je japonska tunerska firma

APEX je pa firma z vzmetmi

zelo podobno ampak nimajo nič skupnega!
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 10:52 am

APEX fedri so za en velik K.imam jih že 6 LET avto je vedno bol pri tleh.skup se je sesedu najman 2cm ze.Astra je GSI in ima prednji odbijač zdaj originalen gor pa je avto 4cm od tal.Gume pa pod blatniki.Že da lepo zgleda ali lega je v totalnem K.Če nabavim nabavim res H&R.Nikol več apex.Je pa res da se pri določenih avtomobilih ne sesedejo..
OPEL je AVTO
 
Uporabniški avatar
jadam007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Pe jan 19, 2007 8:41 pm
Kraj: celje

Napisal/-a jadam007 To jan 30, 2007 11:00 am

če boš spuščal toliko 60/40mm pol menjaj vse kr drgač te bo nabijal k se bo armotizer preveč skp stisnu! amortizerjev ti ni treba menjat tam do nekje 35mm! :? :?
 
Uporabniški avatar
flip-flop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jan 30, 2007 8:46 pm

Napisal/-a flip-flop To jan 30, 2007 9:54 pm

ja imam 60/40 na tigri APEX federe i mogu reci da sam i više nego zadovoljan...
h&r je jako dobra opcija... neces pogrijesiti...
*** show's the finger ***
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep To jan 30, 2007 11:02 pm

Kwa pa kj pravte še za EIBACH v primerjavi z APEX in H&R ???
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
flip-flop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jan 30, 2007 8:46 pm

Napisal/-a flip-flop To jan 30, 2007 11:12 pm

bsheep je napisal/-a:Kwa pa kj pravte še za EIBACH v primerjavi z APEX in H&R ???


jako dobra firma tj proizvod... nije za baciti... ajmo reci u rangu sa h&r...
*** show's the finger ***
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost