Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To feb 20, 2007 1:56 pm

U jebemti, tega pa res nisem videl...ja če je tolk konjušnice, pol pa kapo dol pa brez zamere :oops:

Samo vseeno se mi zdi butasto imet piskač...a ni škoda avta da pritiskaš v obrate da boš slišal piskanje? ;)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To feb 20, 2007 5:44 pm

Si pomislil da je piskač mogoče ravno zato, da ti obrati ne uidejo v blokado ampak prestaviš ravno v najboljšem trenutku. Pri avtu o katerem je govora se prestave izredno hitro vrstijo ena za drugo in je težko biti pozoren na cesto in na obrate naenkrat.

Glede na to da računalnik stalno dobiva podatke o obratih motorja iz senzorja, bi jaz iz tega izhajal za piskača.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To feb 20, 2007 9:13 pm

alanq4 je napisal/-a:Si pomislil da je piskač mogoče ravno zato, da ti obrati ne uidejo v blokado ampak prestaviš ravno v najboljšem trenutku. Pri avtu o katerem je govora se prestave izredno hitro vrstijo ena za drugo in je težko biti pozoren na cesto in na obrate naenkrat.

Glede na to da računalnik stalno dobiva podatke o obratih motorja iz senzorja, bi jaz iz tega izhajal za piskača.




Prvo prestavo pri polnem štartu zavrti v manj kot 2 sekundah, druga pa se mi po občutku zdi, da traja še manj.



Glede piskača pa grem jutri k enemu avtoelektričarju in bomo videli kaj bo še on predlagal.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk To feb 20, 2007 9:50 pm

Kaj pa dar sluha?
Jaz še vedno na uha menjam, tudi, kadar se mi malo "strže" ;) Mašino je treba tako ali tako ves čas poslušat, že zato, da veš kaj se z njo dogaja, če bo pa nekaj piskalo, pa reakcijski čas , pa pritiskanje sklopke, pa menjanje, paspuščanje sklopke... Za rižoto bo krasno :D
Ma kaj vam je ljudje, piskače noter, da veš kdaj prešaltat....
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 21, 2007 7:10 pm

Jaz za avte do tam 200/250 konjev tudi na uho šaltam, višje od tega pa bi zelo rad videl da bi mi kdo pokazal in naučil.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost