Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po mar 12, 2007 12:34 pm

nebivedu je napisal/-a:Če imaš navadno lamelo, samo da je "zelena", je vse enako kot če bi imel nekarbonsko.


not true. zdrži večje obremenitve + to kar si ti reku, da jo lahko zakuriš in ko se ohladi bo spet vse ok :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po mar 12, 2007 12:36 pm

Koliko casa ti ze drzi? Sem slisal ze par pripomb, da tud tele "zelene" lamele niso bogve kaj, kar se tice vzdrzljivosti. Me samo zanima koliko resnice je na tem (ali je spet le "rekla-kazala").
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po mar 12, 2007 12:41 pm

kar se kilometrine tiče je res nimam dolgo časa... moram pa povedat da še nisem slišal kkšnih slabih stvari o njej pa se je o tem že velikokrat debatiralo, tisti k vejo kako pa kaj, jo priporočajo - seveda če ustreza potrebam oz. setupu avtomobila...

tko ali tako pa kar se mene tiče mi je čisto vseeno ali zdrži full časa ali ne, ker jo bom zaradi tuninga tako ali tako moral menjat relativno v kratkem :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 12, 2007 12:49 pm

ShineR je napisal/-a:navadna? športna? lol... vsaka zelena (karbonska) lamela je "športna", fora je samo v tem ali pustiš celo (lep krog) ali pa se ti naredi 3-/6-/12-peresno, tiste so pa full na hard (po možnosti je še brez vzmeti) kar se speljlevanja tiče in to so tiste ki "cukajo" in delajo manjše probleme ko avto uporabljaš za mestno vožnjo :)


Tole pa ni res ni vsaka lamela iz karbona športna. To je skor tko kt da bi reku, da je vsak avto s športnim filtrom kr že športen avto.
Imaš navadno lamelo z vzmetmi in karbonsko prevleko in imaš togo(športno) lamelo brez vzmeti. In z navadno lamelo z vzmetmi se da vozit tako kot z originalno brez karbona. S športno pa po mestu ne boš dost vozil, če pa boš, bodo pa gume cvilile na vsakem semaforju.

Jst imam zdej že kr nekaj časa novo sklopko(enih 10.000km) pa nobenih problemov ne na terenu in ne na cesti.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po mar 12, 2007 1:04 pm

nebivedu je napisal/-a:Tole pa ni res ni vsaka lamela iz karbona športna. To je skor tko kt da bi reku, da je vsak avto s športnim filtrom kr že športen avto.
Imaš navadno lamelo z vzmetmi in karbonsko prevleko in imaš togo(športno) lamelo brez vzmeti. In z navadno lamelo z vzmetmi se da vozit tako kot z originalno brez karbona. S športno pa po mestu ne boš dost vozil, če pa boš, bodo pa gume cvilile na vsakem semaforju.


aja? a pol je obnovljena lamela, prevlečena s karbonom še vedno kr navadna lamela?

in po tvoji definiciji se pol športne in navadne sklopke med sabo razlikujejo samo v vzmeteh, pač jih ima ali pa ne?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 12, 2007 1:14 pm

ShineR je napisal/-a:aja? a pol je obnovljena lamela, prevlečena s karbonom še vedno kr navadna lamela?


Kaj pa je navadna lamela če je oblečena v karbon - ratala že kr športna al kaj?

ŠE vedno je to navadna lamela, samo zdrži mnogo več in tut če jo zakuriš, ti je ni treba menjat, ker ko se pohladi spet deluje(do neke mere)

ShineR je napisal/-a:in po tvoji definiciji se pol športne in navadne sklopke med sabo razlikujejo samo v vzmeteh, pač jih ima ali pa ne?

Razlikujejo se v mnogo stvareh, vendar je največja razlika med togo in vzmetno lamelo ravno v tem, da ima vzmetna lamela vzmeti. Še vedno pa to ne pomeni, da ne more bit športna lamela tudi z vzmetmi.

Ampak ker je tukaj gor preveč ljudi, ki nima pojma kaj to lamela sploh je in je v živo še niso vidl in je tudi ne bodo, ker v času ko bodo oni tiste njihove škatle s 1100 ali 1400ccm razbil, ne bodo menjal, dons ponoč po branju tega prispevka, bodo imel pa mokre sanje, sem napisal, da je toga pač športna, vzmetna pa malo bolj vzdržljiva "navadna" lamela. Večina jih niti ne ve zakaj so te vzmeti v lameli.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po mar 12, 2007 1:30 pm

nebivedu je napisal/-a:Kaj pa je navadna lamela če je oblečena v karbon - ratala že kr športna al kaj?

ŠE vedno je to navadna lamela, samo zdrži mnogo več in tut če jo zakuriš, ti je ni treba menjat, ker ko se pohladi spet deluje(do neke mere)


no ja no, navadna lih ni a ne, ker je druga masa čez, sam to hočm povedat. drgač pa pod kaj bi ti pol recimo SPEC clutch kite ali pa kej od ACT-ja kjer dobiš (peresne ali pa tudi ne) lamele z vzmetmi? to navadne lamele definitivno niso...

res pa je kukr si napisu da če se res poenostavi zadeve je recimo tko kot si ti napisu ampak meni taka definicija res ne zadostuje :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 12, 2007 1:35 pm

ShineR je napisal/-a:no ja no, navadna lih ni a ne, ker je druga masa čez, sam to hočm povedat. drgač pa pod kaj bi ti pol recimo SPEC clutch kite ali pa kej od ACT-ja kjer dobiš (peresne ali pa tudi ne) lamele z vzmetmi? to navadne lamele definitivno niso...

res pa je kukr si napisu da če se res poenostavi zadeve je recimo tko kot si ti napisu ampak meni taka definicija res ne zadostuje :)



Poglej, v sloveniji laufa najbolj tkole, greš v štacuno kupiš kit komplet sklopke (lamela, potisni ležaj in košara), potem pa neseš lamelo k sinterju in ti naredi iz nje karbonsko. Te lamele so še vedno navadne lamele, le zdržijo malo dlje.

Tisto, kar pa je zate, je pa čisto druga zadeva in je za na a.com brezvezna, ker večina mulcev tukaj gor sploh ne ve, kje se nahaja sklopka, še manj pa kako zgleda, da bi ti jo pa opisal ali pa celo povedal kako deluje, pa lahko samo sanjava.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po mar 12, 2007 3:55 pm

... imam tudi od Sinterja gor pol ko sem zakuril originalno in 50 % njenega delovanja izgleda takole : 3500 vrtljajev v prvi prestavi in spustiš do konca pol pa vsekaš po plinu kot opica :P pa skozi kake zajebane ovinke druga brutalizirana do konca in ko dajaš v tretjo malo počasneje spuščaš :P pa je že šla čez 20000 km odkar je gor avto je 4x4 in ima okrog 1650 kg ;) mislim da boljše reklame ne rabi ... pa tisti ki so z obale vedo za kaj gre :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po mar 12, 2007 4:31 pm

jst mam tud kartonsko :noro pa mam zdej športn avto :vc
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Po mar 12, 2007 4:34 pm

Mad je napisal/-a:... imam tudi od Sinterja gor pol ko sem zakuril originalno in 50 % njenega delovanja izgleda takole : 3500 vrtljajev v prvi prestavi in spustiš do konca pol pa vsekaš po plinu kot opica :P pa skozi kake zajebane ovinke druga brutalizirana do konca in ko dajaš v tretjo malo počasneje spuščaš :P pa je že šla čez 20000 km odkar je gor avto je 4x4 in ima okrog 1650 kg ;) mislim da boljše reklame ne rabi ... pa tisti ki so z obale vedo za kaj gre :P L.p. Mad

...izjemoma ni poterebno, da si z obale, da veš za kaj gre... :lol:
:tomidelej: Mad :pray:
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po mar 12, 2007 5:28 pm

Karbonska lamela ali organska. Če želiš imeti lamelo s karbonskim nanosom je večja verjetnost da ti bo prej zdrsela saj ima karbonski nanos manjši koeficient trenja kot organska... Torej kaj je prednost karbonske mase. Prednost je ta da če ti pri nerodnem speljevanjo oz če držiš previsoke obrate sklopko preobremenjuje se pri karbonski masi zaradi ogljika ne bo pregrela in uničila saj ima veliko višje tališče kot organski material. Vendar je slabost karbona ta da je trši in ima manjši koeficient trenja to rešujejo z več peresnimi lamelami. Zakaj več peresna lamela prime bolje je razvido iz enačbe Sila trena= koeficient trenja x sila na podlago. Se pravi če manjšamo površino posamezne lamele bolj točkovno pritiskamo na vztrajnik in s tem z večjo silo. Seveda s tem povzročimo da posamezni premaz na peresu bolj trpi in pa tudi sklopka hitreje zagrabi zato se za street varijante še vedno doda vzmeti da ne preobremenjujemo menjalnika... No toliko na kratkem kar vem jaz...
Aja pa še to za keramične oz karbonske sklopke se uprablja tudo temu namenjen vztrajnik ki ima na vrhu ploščo po katerem drsi taka sklopka in se to ploščo menja saj jo karbon obrablja vendar pridobimo s tem nekaj več trenja.
Moj vztrajnik zgleda takole
Slika
menja se pa tisti črni obroč...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po mar 12, 2007 5:53 pm

Hemingway: to si naredil pri Sinterju?
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po mar 12, 2007 6:14 pm

Kaj to? Ne nč ne delam pri sinterju še za enkrat.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S To mar 13, 2007 5:17 pm

@cr33p

To NI sklopka. to je vztrajnik, na katerega pride lamela.
Hemy je samo napisal razliko med karbonsko in organsko lamelo.

Na sliki je dal primer vztrajnika, ki je narejen za uporabo karbonske lamele, ker ima vztrajnik dodatno zadevo ( tisto črno) na katero pride lamela in omogoča boljše trenje.
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p To mar 13, 2007 5:55 pm

No sej, zanimalo me je, ce mu je ta vztrajnik sinter tako "dopolnil", al se to da kje kupit?
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To mar 13, 2007 6:13 pm

To je aluminijast vztrajnik firme clutch masters cena je okol 400 ameriških dolarjev...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p To mar 13, 2007 6:39 pm

Hvala za info. Torej rabim tudi tak vztrajnik, ce hocem met "zeleno" cf sklopko?
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To mar 13, 2007 6:40 pm

Jaz ne bom mel zelene sklopke sploh....
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 14, 2007 2:46 pm

Lahko samo rečem, da sem slišal, da tudi sinterjeve sklopke ne zdržijo več kot tri močne štarte in začno drset. Vsaj pri družinskem prijatelju se to dogaja.


Na drugi strani pa autodeltina karbonska sklopka zdrži 10 močnih štartov brez problema in nasploh ne kaže bilokake utrujenosti nikoli. V obeh primerih gre za enako predelavo in porsta moči z 250 konjev na cirka 365.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov