nebivedu je napisal/-a:Če imaš navadno lamelo, samo da je "zelena", je vse enako kot če bi imel nekarbonsko.
not true. zdrži večje obremenitve + to kar si ti reku, da jo lahko zakuriš in ko se ohladi bo spet vse ok

nebivedu je napisal/-a:Če imaš navadno lamelo, samo da je "zelena", je vse enako kot če bi imel nekarbonsko.
ShineR je napisal/-a:navadna? športna? lol... vsaka zelena (karbonska) lamela je "športna", fora je samo v tem ali pustiš celo (lep krog) ali pa se ti naredi 3-/6-/12-peresno, tiste so pa full na hard (po možnosti je še brez vzmeti) kar se speljlevanja tiče in to so tiste ki "cukajo" in delajo manjše probleme ko avto uporabljaš za mestno vožnjo
nebivedu je napisal/-a:Tole pa ni res ni vsaka lamela iz karbona športna. To je skor tko kt da bi reku, da je vsak avto s športnim filtrom kr že športen avto.
Imaš navadno lamelo z vzmetmi in karbonsko prevleko in imaš togo(športno) lamelo brez vzmeti. In z navadno lamelo z vzmetmi se da vozit tako kot z originalno brez karbona. S športno pa po mestu ne boš dost vozil, če pa boš, bodo pa gume cvilile na vsakem semaforju.
ShineR je napisal/-a:aja? a pol je obnovljena lamela, prevlečena s karbonom še vedno kr navadna lamela?
ShineR je napisal/-a:in po tvoji definiciji se pol športne in navadne sklopke med sabo razlikujejo samo v vzmeteh, pač jih ima ali pa ne?
nebivedu je napisal/-a:Kaj pa je navadna lamela če je oblečena v karbon - ratala že kr športna al kaj?
ŠE vedno je to navadna lamela, samo zdrži mnogo več in tut če jo zakuriš, ti je ni treba menjat, ker ko se pohladi spet deluje(do neke mere)
ShineR je napisal/-a:no ja no, navadna lih ni a ne, ker je druga masa čez, sam to hočm povedat. drgač pa pod kaj bi ti pol recimo SPEC clutch kite ali pa kej od ACT-ja kjer dobiš (peresne ali pa tudi ne) lamele z vzmetmi? to navadne lamele definitivno niso...
res pa je kukr si napisu da če se res poenostavi zadeve je recimo tko kot si ti napisu ampak meni taka definicija res ne zadostuje
Mad je napisal/-a:... imam tudi od Sinterja gor pol ko sem zakuril originalno in 50 % njenega delovanja izgleda takole : 3500 vrtljajev v prvi prestavi in spustiš do konca pol pa vsekaš po plinu kot opica :P pa skozi kake zajebane ovinke druga brutalizirana do konca in ko dajaš v tretjo malo počasneje spuščaš :P pa je že šla čez 20000 km odkar je gor avto je 4x4 in ima okrog 1650 kgmislim da boljše reklame ne rabi ... pa tisti ki so z obale vedo za kaj gre :P L.p. Mad
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov