Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To dec 11, 2007 3:43 pm

Še vedno se mi zdi čudno glede certifikatov.
Enako kataloško številko ima lonec za BMW E39 in F. Punto in O. Tigra.
Vsi imajo enake dimenzije loncev. Avtomobili imajo pa različno kubaturo motorjev, ki vpliva na velikost premera cevi.
Vsi imajo pa certifikat. ??????

E39 520i (berlina)
Year: 2001 - UP
Part #: 14827
Description: Single Wall, Angle Cut
5.72cm Inlet 10.16cm Diam. Tip
17.78cm Tip Length
12.7cm x 20.32cm Oval Body
35.56cm Muffler Body Length


PUNTO 55 (55hp)
Year: 10/93 - 1999
Part #: 14827
Description: Single Wall, Angle Cut
5.72cm Inlet 10.16cm Diam. Tip
17.78cm Tip Length
12.7cm x 20.32cm Oval Body
35.56cm Muffler Body Length


TIGRA 1.4 16V (90hp)
Year: 1994 - UP
Part #: 14827
Description: Single Wall, Angle Cut
5.72cm Inlet 10.16cm Diam. Tip
17.78cm Tip Length
12.7cm x 20.32cm Oval Body
35.56cm Muffler Body Length
 
outsider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To feb 24, 2004 11:20 pm

Napisal/-a outsider To dec 11, 2007 8:57 pm

učiri montiral lonec magnaflow na bravota...zravn dobil papirje potrebne za homologacijo!
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Sr dec 12, 2007 5:04 am

super za tebe ko imajo papirje za tvoj tip avta za mojega jih ni :cry:
Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr dec 12, 2007 10:13 am

Potem imajo pa EU web stran narejeno površno (tako, kot se za italijane spodobi).
 
Hendrix
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Po sep 26, 2005 12:48 am

Napisal/-a Hendrix Po feb 04, 2008 4:52 pm

Sem novi lastnik MagnaFlow-a in ker vem, da marsikoga zanima, kako pa kej, naj opišem moj primer;

Imam Peugeot 1.1 XS 44kw/60hp enojni izpuh 10cm premera. Zvok v prostem teku je malce nižji, zadeva zadoni(vsaj v kabini) od 2.500rpm pa vse do 4000rpm, izredno doneč zvok. Pri hitrem odvzemanju plina rahlo rohni oz. poka. 8) Dal bi mu pa en minus in to je, pri višjih obratih +5.000rpm ni tako glasen, kot sem pričakoval. Mogoče če bi zunaj stal, bi slišal dejansko stanje.

Skratka zadovoljen uporabnik, aja še cena 220€ z montažo, TUV dobil zraven. Jutri me čaka obisk LPP-ja.

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov