Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe apr 13, 2007 12:27 pm

MacTron je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Tebi že, tistemu v kerega se boš pa zaletel pa najverjetneje ni vseeno!
:/:o:/ :ne :nae


a bi ti lahko povedau svoje stalisce okol teh stiskaceu?povj mi zakaj so nevarni?jst ne vem glih velik o tem.


stiskaci sami po sebi niso nevarni... nevarni so pa ucinki stiskacev ( torej tiste
dva ovoja na vzmeti) kjer lahko tudi povzroci da skoci iz "salce" - amortizerja
Pri sp. vzmeteh je tocno preracunano koliko ima lahko giba (hoda) itd...

seprav bi na ksnmu ovinku al pa na ksni bol luknjasti cesti zarad zartezanja lahko fedr vn z salcke padu.no to ni dobr,sploh pa ne posledice.kaj pa mi svetujes ti da bi narediu da bi ga spustu se za 1-2cm?neke sm zasledu da se da dobit globje šalčke?
 
Uporabniški avatar
bajs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne mar 18, 2007 7:53 pm

Napisal/-a bajs Pe apr 13, 2007 12:33 pm

kako zgledajo te "stiskači"
kšno slikco bi prosu
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Pe apr 13, 2007 2:13 pm

če so vzmeti simetrične, bi jaz raje pol navoja odrezal in naredil novo ležišče.

pa ne zdaj skakat v luft vsi, ki tumpate, da je to nevarno. to je bistveno manj nevarno kot stiskači vzmeti. oz. sploh ni nevarno v kolikor je vzmet, ko je vpeta v amortizer oz. nihajno roko, v najbolj raztegnjenem položaju še vedno trdno vpeta v zgornjo in spodnjo šalco.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe apr 13, 2007 2:23 pm

jua ampak problem je v tem da ce jo skrajsas za pou navoja potem nebo vec trdo vpeta v zgornjo in spodnjo salico!!
vsaj pri meni zadnje nebi ble vpete,ze zj so na meji neke.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Pe apr 13, 2007 2:34 pm

če ne bodo trdo vpete jih ne reži in tudi ne stiskaj, ker učinek je isti...krajša vzmet.
rešitev je, da zamenjaš amortizerje za krajše oz. obstoječe skrajšaš, ampak s tem jih llahko tudi uničič, ker ne bodo več pravilno delovali....sicer je odvisno od tipa in vrste amortizerja.
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri Pe apr 13, 2007 2:43 pm

teh 80 eur ko stanejo dile stiskalci, dodaš k iztržku, ki ga dobiš ko prodaš rabljene vzmeti(obstoječe) in kupiš -60mm vzmeti... dosti bolj varno..
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe apr 13, 2007 2:56 pm

Za -60 vzmeti je treba menjati amortizerje, ker serijske zabije do konca oz. v drugi skrajnosti vzmet lahko pade iz salcke ko je amortizer do konca raztegnjen.
Sprednje blazilce neses k amortizerju ali vugi ali komu drugemu in naj ti skrajsa batnico ter prestavi salcko 1cm nizje pa bo uredu.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
schwinni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr apr 11, 2007 2:15 pm

hmm

Napisal/-a schwinni Pe apr 13, 2007 5:25 pm

Sam tolk....stiskače sem imel na GVXU in poleg tega niso dovoljeni. So pa nevari-vsaj takšne kot imam še jaz v glavi. Jaz osebno jih ne bi dal več na avto, ker je potem res bolje odrezati športne vzmeti.
BTW: čas vzmeti -60mm trpi amortizer, režeš- trpi amortizer, stisneš na tolk- isto trpi :)
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko Pe apr 13, 2007 7:31 pm

Kk pa to dejansko zgleda?
Ma kdo kako sliko al pa kak link, oziroma kk se temu sploh reče?
'Ko voli nek' izvoli...
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd Pe apr 13, 2007 9:47 pm

vidim da mas isti problrem kot jaz 4 cm mi ni bilo zadosti zato sem se posluzil druge razmeroma poceni opcije:

avto sem peljal k Amortizerju (turnsek drago)
in je enostavno: spredaj je prešvasal šalcko, zadaj nekoliko odrezal fedra, vse 4 amortizerje obnovil skrajsal in strsal. voila avto je sedel za dobrih 7.5cm in je popolnoma varen in homologiran tak da ni panike cena dobrih 500 euro, se vedno ceneje kot pa da bi kupil naprimer nastavljive... 2k euro ? iz izkusenj povem: lega se popravi nenormalno avto je kot gokard luknje pobira super in je zmozen mnogo vecjih hitrosti v ovinkih u glavnem full bolje se vozi...

sta pa tudi 2 problema:

1: avto je trd, zelo trd :) meni je to vseeno, sopotnikom ni bognedaj da mas otroke ker jim bos polomu hrbte, na nasih cestah se ti bo avto veckrat zelo zasmilil

2: ker je lega mnogo boljsa, bremzanje se popravi vsaj tak filing mas bos nehote vozil hitreje... mnogo hitreje sam se moram cisto skoz kontrolirati ker vozim v popvprecju 20 vec kot prej kar hitro znese 100 kjer je omejitev 50 tak da to je tud slaba stran
 
Uporabniški avatar
PiMpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Ne apr 30, 2006 9:07 am
Kraj: MARIBOR

Napisal/-a PiMpi Pe apr 27, 2007 6:41 pm

meni pa se zgodilo to. kolega pripelje avto k meni in mi reče naj mu fedre odrežem oko mu jaz za en rink bek odrežem in mu skup nardim vse blo ok avto lepo zgledal vse hehe pol pa tip pride čez 2tedna da bi rad da mu ga še bol dol pustim še za en rink -bol mu jaz pravim da ne bo vredi večjo željo je mel :lol: ok mu nardim :lol: :lol: potem pa šok fedra je plesala med zgorno pa spodno šalčko :? pol sem hvala bogu našo doma neko fedro da se lahko odpelo pa finta da fedra sploh ni bla ista in ni pasala v šalčko pa se še ded zaj vozi pa se mu jebe-mislim ne morem vrjet da še je celi :? :? tak da če že delate kaj takega po pameti prej se pozanimat kak pa kaj :!:
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe apr 27, 2007 6:45 pm

PiMpi je napisal/-a:...ni pasala v šalčko pa se še ded zaj vozi pa se mu j**e-mislim ne morem vrjet da še je celi :?


verjetno mu je tudi vseeno za ostale udelezence v prometu... o tem smo ze govoril
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov