Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Če maj 17, 2007 1:24 pm

no, to mi ravno odgovarja ker hočm met še "uporaben" avto in ne čist pr tleh..
pumojm najbolš it v kšno Italijo na kakšen odpad po fedre al kaj vi mislte...?
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če maj 17, 2007 5:37 pm

jah mad skoraj da imas prav..
samo kaj ce je pa komplet avto pri tleh se pa se bolje drzi ceste al ne??

ostali pa meni se sploh ne gre kako avto zgleda ampak homcem da drzi cesto...kaj mi bo ce bo lep vsem...js pa prvi dan zletim z ovinka?? :)
LP
Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če maj 17, 2007 10:16 pm

Angleži pravjo da zadaj ni dobro ga preveč spuščat
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če maj 17, 2007 10:24 pm

drmocar je napisal/-a:Angleži pravjo da zadaj ni dobro ga preveč spuščat


pa ga bom dvignu spredi pa zadi...pa bo off road :):) bo drzalo vse skale ;)

by
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So maj 19, 2007 8:09 am

Dariooo je napisal/-a:jah mad skoraj da imas prav..
samo kaj ce je pa komplet avto pri tleh se pa se bolje drzi ceste al ne??

ostali pa meni se sploh ne gre kako avto zgleda ampak homcem da drzi cesto...kaj mi bo ce bo lep vsem...js pa prvi dan zletim z ovinka?? :)
LP
... Nižji kot avto je bolj nizko je težiče avtomobila učinek se še dodatno poveča če se da gor distančnike - seveda do ene normalne meje ker če distančnik je prevelik - več kot 25 mm je to za ležaje in kolesno vpetje precej obremenjujoče in na robu varnosti ... če še spredaj malo nategneš premo naprej da za 10 mm spraviš z podlaganjem vilice na zadnjem delu kolo iz ležišča - se pri Citroenu tako spremeni lega da ne prepoznaš več avtomobila - v ovinku se kolesa ne kipajo kakor prej in dobiš pravo malo formulo ... seveda ni samo to - predelati moraš še nosilec, ki je vpet na volanski zglob ... naklon kolesa dobiš tako, da zgoraj privariš podložko na pločevino kjer je vpet amortizer in to 1-3 mm proti notranjosti avtomobila pol podložko prevrtaš, da bo imel vijak naslon in tako dobiš nagib okrog 1.5 stopinje na kolesu ... z tem boš popravil zamik naprej (prehitevanje) in odpre se prema v smeri vožnje za 3 mm sicer bi ti jedlo gume samo z notranje strani ... verjetno jih tudi malo bolj bo vendar lega toliko odtehta vse skupaj da se kar splača porabiti malo gume ... zadnji del beži ker je ožji doda se distančnika 9 -11 mm pol avto postane nevtralen ... mislim, da boljše lege kot jo imajo ti avti (AX, Saxo, 106)še nisem nikjer srečal (izven 4x4 pogona)!... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost