AXioN je napisal/-a:I give up. Pomojem ni junaka, ki bi imel toliko denarja v sloveniji, da bi se lotil predelave navadne 1.8 mašine predelat v 300km +.
Ne se sekirat tako pač je...ne da se jim dopovedat
CiCn je napisal/-a:AXioN je napisal/-a:I give up. Pomojem ni junaka, ki bi imel toliko denarja v sloveniji, da bi se lotil predelave navadne 1.8 mašine predelat v 300km +.
Ne se sekirat tako pač je...ne da se jim dopovedat
kr3mn1 je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnovaker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..
kdaj si pa ti menjal glavno gred pa blok pri upgradu? navaden motor ma slabše bate, manjše sornike v batih, tanjše ojnice, slabše ležaje v gredi.... poleg tega oljna pumpa druga, glava narejena za turbaka in ne za atmosferca, sis kolektor ni treba nujno menjat, izpuh tudi ne.
tm en podrt 1.8t stane 500 evrov, 300 konj pa 1.8 20V ne bo videl nikol, ga prej raztrga v bloku.
AXioN je napisal/-a:cicero, vsa čast, si dobro pomedel v tej temi.
sam nisem nek tjuner, kremnija pa zagovarjam zato, ker sem ze videl kak njegov produkt, in vem da se dec spozna na motorja in turbine, tako kot se zagre.
pa ce se vrnem k temi, se vseeno sem mnenja, da je veliko ceneje dobit turbo motor, ce se enostavno zamenja avto, najbrz avtorju teme ne lezijo ravno turbine, injektorji in razne gredi na tleh po delavnici.
Nikoli pa nisem rekel da se ne da. mogoce kaksni nemci bi se se lotili take zadeve, k so ravno prav odbiti, slovencek s svojim pocipanem tdi-jem, pa mislim, da ne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov