back to basics:
pretok zraka pri avtu brez kompresorja bi preveč povečal upor oziroma dejansko bi se zmanjšalo polnenje v cilindre in nebi odtehtalo pridobitve z znižanjem temperature.
Pri turbotu je drugačen problem, ker se stisnjen zrak (od turbine) segreva in se bolj pozna delovanje hladilnika, večja je tudi razlika med toplim stinjenim zrakom in temperaturo zraka iz okolice ki hladi hladilnik...
Dovajanje O2 ali N2O brez dodatnega bencina samo pokvari idealno razmerje goriva in zraka (priblišžno 14-1). Torej...
Oljni hladilnik ne vpliva na moč in ni koristen razen za avte ki se extremno segrevajo. Toplo olje bolje maže kot hladno, ampak vse eno ne sme preseč določenih temperatur...Za normalen avto se hladilnik ne rabi.
drugače pa porabi navadni 2000 ccm motor pri 6000 obratih na minuto približno 100 litrov zraka na sekundo (če se nisem zmotil pri računanju) pa probajte to stlačit čez hladilnik, ali pa probajte najti ventilatorčke ki bodo ustvarili nadtlak
