Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr jun 20, 2007 9:26 am

A res noben ne ve, kdo se pri nas bavi s takimi stvarmi? :evil:
Konkretno sprašujem!
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr jun 20, 2007 9:28 am

Eazy-O je napisal/-a:Kok konjskega 1.9 tdija pa maš, dejvi? Za biturbo sicer ne vem, lahko se pa menda nardi kaj drugega? Odivsno kaj maš trenutno.


130
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Sr jun 20, 2007 10:20 am

130 konjski TDI je tudi v Fabii RS... Če je to isto, kolikor vem se da čipat na 160 konjev pa... Sam mal.

http://www.rsrmotorsport.com/optimiranje/audi.php

130 HP / 285 Nm -> 160 HP / 360 Nm (za 5 stopenjski menjalnik)

Cena je, kakršna je, mislim pa da majo še popust za skupine pa avto klube...
Slika
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Sr jun 20, 2007 10:54 am

Na suxu mas eno debato o tuningu tdi-ja no ja mogoce bo kak mož se kaj napsial tu na to temo :D .. tak po spominu .. vecja turbina, injektorji cip pa par malenkosti pa si blizu 200hp .. preizkuseno ze v praksi.
Slika
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jun 20, 2007 10:59 am

to vsekakor kot je reku blazi :D sm v take posege mors res vedt kaj delas kr drgac bo vae slo k vragu.potem rajsi daj sm cip notri
 
Uporabniški avatar
neyc
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Sr nov 27, 2002 3:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a neyc Sr jun 20, 2007 12:40 pm

SonyML je napisal/-a:Dizla biturbota še nism vidu, drugač pa če si pristaš Audija, RS4 pa si zmagu :)


2.7 V6 biturbo hdi v C6 pa 407 :oops:
Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr jun 20, 2007 1:39 pm

eni nevejo kaj govorijo ....

ja tko kot je neyc reku... citroen ima že BiTurbo motorje ...HDi (sam sem že vildel mašino od njega ....sicer sam plastike ampak bom tut kdaj kaj zamenjal verjetno ker delam na PSA servisu
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 20, 2007 2:22 pm

drsokodj je napisal/-a:eni nevejo kaj govorijo ....

ja tko kot je neyc reku... citroen ima že BiTurbo motorje ...HDi (sam sem že vildel mašino od njega ....sicer sam plastike ampak bom tut kdaj kaj zamenjal verjetno ker delam na PSA servisu


A HDI je biturbo motor?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jun 20, 2007 2:27 pm

HDI ni biturbo, biturbo je HDI 2,7 in HDI 2,2 - oba se uporabljata tudi v Jag-ih in Land Roverjih (tu za sedaj samo 2,7) in kakšnem Fordu.

Del testa o biturbo motorju v Citroenu C 5 2,2 HDI
Siol.net je napisal/-a:A biturbo motorji so bili doslej predvsem bencinci, tokrat pa govorimo biturbo dizlu.
In v praksi? Med pospeševanjem smo imeli usta do ušes. Avta nikoli ne zmanjka, igli na merilnikih hitrosti in vrtljajev se vrtita prav "konkretno", a vselej enakomerno. Avto pospešuje brez kakega zaganjanja, nikoli ne "sune". Zadeva se zelo obnese, ko je treba koga prehiteti - ponavadi je pri dizlih težava, da delujejo v zelo ozkem območju in je treba veliko prestavljat, da motor obdržiš v tistih vrtljajih, ki vlečejo. Pri tem dizlu je razpon občutno širši, seveda pa ne tolikšen kot pri kakem bencincu, ki se lahko zavrti še za dva jurja višje
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Sr jun 20, 2007 2:37 pm

130km bnencinc in 130 diesel prijatelj moj verjami da te bencinc pihne!
Res je da diesel "tdi" res ma bolše pospeške ampak TDI! Se pravi s turbino!
V večjih obratih -hitrostih pa verjami da še je dizel vedno slab!
Daj ti v bencinca turbino pa boš videl kaj se dogaja!
Verjemi da sem že nekaj avtomobilov vozil in predobro vem karteri kak potegne!
Make my day
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jun 20, 2007 2:51 pm

5cho je napisal/-a:ja kle je novička:
http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=703


Novička je bila objavljena cel teden dni prej že tu
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 211#849211


dejvi je napisal/-a:A res noben ne ve, kdo se pri nas bavi s takimi stvarmi? :evil:
Konkretno sprašujem!


Ti to ne da mislit? Nihče na svetu se ne ukvarja s takimi predelavami - oz morda kak ekstremen tuner za desetine tisočev evrov. Poleg kompletne predelave in vgradnje z raznimi finimi nastavitvami je treba preprogramirat računalnik za upravljanje motorja - in to ne z nekim čipom ali programom, ker teh sploh še ni - treba je najti odličnega računalničarja + mehanika + lab za merjenje (torej kar cel tim?). Lahko si misliš, koliko bi ti vrhunski strokovnjaki stali za na novo napisat program za fino nastavljanje delovanja in usklajevanja obeh turbin. Ni izvedljivo - bo pa. A do takrat bo že VW dal ven BTDI.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr jun 20, 2007 4:18 pm

OK fantje. Dali ste mi kar nekaj informacij.

Kokrovč - se mi cedijo sline... :tomidelej:

Se bom pozanimal kako je s tem in sporočim.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Sr jun 20, 2007 8:23 pm

Ce si resen in si pripravljen odstet nekaj denarja kontaktiraj uporabnika cicero, sem preprican da ti bo pomagal z kakim nasvetom, pa tud z nabavo kakega materiala.
Je mož na mestu in vsak dan vozi podoben stroj.
Odkrivanje tople vode je bedarija, z nekimi twinturbo poizkusi .. ce majo fantje zadeve ze nastudirane in preizkusene.
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Sr jun 20, 2007 9:16 pm

mislim, da je tale s tvojim motorjem.. meni tunat dizle ne vem no.. da maš pol tako dimno zaveso za sabo, da še kako prometno povzročiš zarad tega..

http://www.youtube.com/watch?v=KEiXlD9YdmE

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jun 20, 2007 11:29 pm

Dobro no samo s totim tuji ni vse vreji več da tak dimi. Men niti en od treh ki so bli čipani ni pol tolk skadil. Pretiravali nebomo. :lol: Če pa je zgonjen avto, tisto pa niti se ne rabimo pogovarjat kak zgleda. :?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jun 24, 2007 9:40 pm

dejvi je napisal/-a:A res noben ne ve, kdo se pri nas bavi s takimi stvarmi? :evil:
Konkretno sprašujem!

Ja, seveda, bi skoraj pozabil, da smo še mi konkretni ...
torej, mislim, da je to več ali manj strel v prazno, čeprav , ... morda dve variabilni T2-size , vzporedno ,z dvema kolektorjema, .... no, to bi že šlo - za ta motor .
Torej, dalo bi se zmeniti, seveda, recimo za kake 3K EUR, tko, na hitro rečeno ( brez nepredvidenega ).
Vendar spet vprašanje, koliko bi pridobil .
No, nekaj navora bi sigurno ostalo, ker ga pri navijanju dizlov čez določeno mejo potem začne zmanjkovati , ker začne delovati podobno kot bencinar ( nad 150 HP/L ) . To bi pridobili le zaradi učinka "hitrejšega zavrtenja" manjših rotorjev turbin, zaradi manjše teže posameznih vetrnic.
In, spet je še vprašanje, 2 sistemov ;
Turbini - vzporedno , ali zaporedno ?! :!:
Torej, pri zaporedni vezavi pridobiš na tlaku polnenja , pri vzporedni pa ... ? ...
Se pravi, da se lahko zmenimo za kak manjši experiment z novima izpušnima kolektorja za dve Variabilni Turbini - vzporedno, dekomprimiranjem, večjimi šobami + črpalko z večjim batkom, predelavo sesalnega kolektorja, + drugo odmično, + čip, + ( sklopka ) + vse kar še potegne za sabo , + ...
toliko za razmislek , za sedaj, ;)
+ lep pozdrav,
by Boštyx + Kopron's team , Si
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Po jun 25, 2007 8:49 pm

Kopron, hvala za konkreten odgovor. Tako, kot si že sam naštel, vem kaj vse to za sabo potegne, tako da za enkrat v kratkem zaradi same cene nimam tega v planu, pač finance, ki jih trenutno ni na pretek oz. jih potrebujem za druge stvari. Dve turbini za tako mašino s štirjimi cilindri, ne prideta v poštev, jih mora biti vsaj šest, da bi bil neki efekt! Sem pa izvedel, da je možno potegnit ven iz tega motorja od 210 - 245 PS z najmočnejšo turbino, ki se lahko vgradi v to mašino, to je GT20. Poleg tega pride zraven še intercooler + sklopka + zavorni sistem + čipanje + nekaj ostalih predelav. Cena pride od 2500-5000 €, ven pa pride zverina. Saj to niti ni nevemkak denar za takšne performanse, še več - je razmeroma poceni. Kaj pa danes dobiš pametnega za tak denar? Enkrat v prihodnosti pride tudi to!
LPD
Zadnjič spremenil dejvi, dne Po jun 25, 2007 9:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Napisal/-a Boych Po jun 25, 2007 9:11 pm

Cenejša vendar žal ne toliko efektivna rešitev pa je že zgoraj omenjeno čipanje:
Iz zdajšnih 130KM in 285(310) Nm Navora dobiš 165KM in 405Nm navora pri Competence Chiptuning-u.

Lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 26, 2007 6:35 am

dejvi je napisal/-a:Kopron, hvala za konkreten odgovor. Tako, kot si že sam naštel, vem kaj vse to za sabo potegne, tako da za enkrat v kratkem zaradi same cene nimam tega v planu, pač finance, ki jih trenutno ni na pretek oz. jih potrebujem za druge stvari. Dve turbini za tako mašino s štirjimi cilindri, ne prideta v poštev, jih mora biti vsaj šest, da bi bil neki efekt! Sem pa izvedel, da je možno potegnit ven iz tega motorja od 210 - 245 PS z najmočnejšo turbino, ki se lahko vgradi v to mašino, to je GT20. Poleg tega pride zraven še intercooler + sklopka + zavorni sistem + čipanje + nekaj ostalih predelav. Cena pride od 2500-5000 €, ven pa pride zverina. Saj to niti ni nevemkak denar za takšne performanse, še več - je razmeroma poceni. Kaj pa danes dobiš pametnega za tak denar? Enkrat v prihodnosti pride tudi to!
LPD

Ja, v redu, le malo si pretiraval, z onimi šestimi turbinami na 4 cilindrcu, ker sem podobno že sprobal, in sem navor izgubil skoraj do nule. Torej, prevelika turbina = isto kot preveč turbin - za dizla = učinek "čipanja na dol" . Samo pri bencnarju pride v poštev več + veliko večje turbine, ker se rad zavrti . Dizel pa precej energije porabi za kompresijo, zato se tudi noče vrteti . Torej, z malo večjo variabilno turbino pri dizlu pridobiš. Z preveliko navadno pa precej več izgubiš , sploh navora ;) .
Pa vso srečo pri izboljšavi, ( predelavi ) , kakršnikoli že , ... ;)
Lp, by Boštyx + Kopron Team , Si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jun 26, 2007 7:10 am

kopron je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:Kopron, hvala za konkreten odgovor. Tako, kot si že sam naštel, vem kaj vse to za sabo potegne, tako da za enkrat v kratkem zaradi same cene nimam tega v planu, pač finance, ki jih trenutno ni na pretek oz. jih potrebujem za druge stvari. Dve turbini za tako mašino s štirjimi cilindri, ne prideta v poštev, jih mora biti vsaj šest, da bi bil neki efekt! Sem pa izvedel, da je možno potegnit ven iz tega motorja od 210 - 245 PS z najmočnejšo turbino, ki se lahko vgradi v to mašino, to je GT20. Poleg tega pride zraven še intercooler + sklopka + zavorni sistem + čipanje + nekaj ostalih predelav. Cena pride od 2500-5000 €, ven pa pride zverina. Saj to niti ni nevemkak denar za takšne performanse, še več - je razmeroma poceni. Kaj pa danes dobiš pametnega za tak denar? Enkrat v prihodnosti pride tudi to!
LPD

Ja, v redu, le malo si pretiraval, z onimi šestimi turbinami na 4 cilindrcu, ker sem podobno že sprobal, in sem navor izgubil skoraj do nule. Torej, prevelika turbina = isto kot preveč turbin - za dizla = učinek "čipanja na dol" . Samo pri bencnarju pride v poštev več + veliko večje turbine, ker se rad zavrti . Dizel pa precej energije porabi za kompresijo, zato se tudi noče vrteti . Torej, z malo večjo variabilno turbino pri dizlu pridobiš. Z preveliko navadno pa precej več izgubiš , sploh navora ;) .
Pa vso srečo pri izboljšavi, ( predelavi ) , kakršnikoli že , ... ;)
Lp, by Boštyx + Kopron Team , Si


Kopron, si kdaj videl renault 5 MAXI?
1527ccm in 450+KM, ter pogon na zadnji par koles. Kako to da tam niso zgubili navora ob taki mali kubaturi in moči (več kot 300HP na liter prostornine)?

Samo nakladanje!
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov