
Konkretno sprašujem!
drsokodj je napisal/-a:eni nevejo kaj govorijo ....
ja tko kot je neyc reku... citroen ima že BiTurbo motorje ...HDi (sam sem že vildel mašino od njega ....sicer sam plastike ampak bom tut kdaj kaj zamenjal verjetno ker delam na PSA servisu
Siol.net je napisal/-a:A biturbo motorji so bili doslej predvsem bencinci, tokrat pa govorimo biturbo dizlu.
In v praksi? Med pospeševanjem smo imeli usta do ušes. Avta nikoli ne zmanjka, igli na merilnikih hitrosti in vrtljajev se vrtita prav "konkretno", a vselej enakomerno. Avto pospešuje brez kakega zaganjanja, nikoli ne "sune". Zadeva se zelo obnese, ko je treba koga prehiteti - ponavadi je pri dizlih težava, da delujejo v zelo ozkem območju in je treba veliko prestavljat, da motor obdržiš v tistih vrtljajih, ki vlečejo. Pri tem dizlu je razpon občutno širši, seveda pa ne tolikšen kot pri kakem bencincu, ki se lahko zavrti še za dva jurja višje
5cho je napisal/-a:ja kle je novička:
http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=703
dejvi je napisal/-a:A res noben ne ve, kdo se pri nas bavi s takimi stvarmi?![]()
Konkretno sprašujem!
dejvi je napisal/-a:A res noben ne ve, kdo se pri nas bavi s takimi stvarmi?![]()
Konkretno sprašujem!
dejvi je napisal/-a:Kopron, hvala za konkreten odgovor. Tako, kot si že sam naštel, vem kaj vse to za sabo potegne, tako da za enkrat v kratkem zaradi same cene nimam tega v planu, pač finance, ki jih trenutno ni na pretek oz. jih potrebujem za druge stvari. Dve turbini za tako mašino s štirjimi cilindri, ne prideta v poštev, jih mora biti vsaj šest, da bi bil neki efekt! Sem pa izvedel, da je možno potegnit ven iz tega motorja od 210 - 245 PS z najmočnejšo turbino, ki se lahko vgradi v to mašino, to je GT20. Poleg tega pride zraven še intercooler + sklopka + zavorni sistem + čipanje + nekaj ostalih predelav. Cena pride od 2500-5000 €, ven pa pride zverina. Saj to niti ni nevemkak denar za takšne performanse, še več - je razmeroma poceni. Kaj pa danes dobiš pametnega za tak denar? Enkrat v prihodnosti pride tudi to!
LPD
kopron je napisal/-a:dejvi je napisal/-a:Kopron, hvala za konkreten odgovor. Tako, kot si že sam naštel, vem kaj vse to za sabo potegne, tako da za enkrat v kratkem zaradi same cene nimam tega v planu, pač finance, ki jih trenutno ni na pretek oz. jih potrebujem za druge stvari. Dve turbini za tako mašino s štirjimi cilindri, ne prideta v poštev, jih mora biti vsaj šest, da bi bil neki efekt! Sem pa izvedel, da je možno potegnit ven iz tega motorja od 210 - 245 PS z najmočnejšo turbino, ki se lahko vgradi v to mašino, to je GT20. Poleg tega pride zraven še intercooler + sklopka + zavorni sistem + čipanje + nekaj ostalih predelav. Cena pride od 2500-5000 €, ven pa pride zverina. Saj to niti ni nevemkak denar za takšne performanse, še več - je razmeroma poceni. Kaj pa danes dobiš pametnega za tak denar? Enkrat v prihodnosti pride tudi to!
LPD
Ja, v redu, le malo si pretiraval, z onimi šestimi turbinami na 4 cilindrcu, ker sem podobno že sprobal, in sem navor izgubil skoraj do nule. Torej, prevelika turbina = isto kot preveč turbin - za dizla = učinek "čipanja na dol" . Samo pri bencnarju pride v poštev več + veliko večje turbine, ker se rad zavrti . Dizel pa precej energije porabi za kompresijo, zato se tudi noče vrteti . Torej, z malo večjo variabilno turbino pri dizlu pridobiš. Z preveliko navadno pa precej več izgubiš , sploh navora.
Pa vso srečo pri izboljšavi, ( predelavi ) , kakršnikoli že , ...![]()
Lp, by Boštyx + Kopron Team , Si
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov