Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Pe jul 06, 2007 10:02 am

Dober dan mojster, kje se srečamo, sem te po avtu spoznal:) Pa da še jaz malo povem: Bilo je veliko tipov TD motorjev v golfih 2. Takih z navadno bosch črpalko in 155bar šobami, ter takimi z tlačilko ki je že imela tlačno dozo za doziranje goriva in 150 bar šobe, kasnejši letniki so imeli že vodno hlajeno turbino in 80KM, kar je več kot 1,9TD motor ki so ga imeli glfi 3. Mislim da so imeli 4 različne tipe turbin, če ne še več...

Ravno včeraj sem ponovno razkopal še en motor ki sem ga nekomu demontiral oz. menjal in na koncu vidiš kakšne so posledice če so ljudje preveč ˝brihtni˝, počen bat in blok, dvojni robovi na bloku....tooo much pritiska:)

PS kopron: če še rabiš cvičnvelo jo zdaj lahk dobim.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe jul 06, 2007 12:59 pm

Aaaaaaa, mojster Gregaaa , lep pozdrav :) ( le kje si hodil do sedaj :lol: ). Ja, sem potem našel on cvišn' velo, v "ta novi" delavnici :roll: . Prodal pol z jermenico vred za 20 EU 8) .
Ja, sedaj imam novi plan, nekako tako kot oni Nemec, ki je na starega 1,6 D zmontiral skupni vod,( ali neko reč ) , ... čeprav bi on lahko dobil več kot samo 110 HP ;) , vendar je tudi to nekaj ( za začetek ) ;) .
Ravno včeraj sem se dajal z Lukanom ( spet ) :evil: :twisted: :P :oops: 8) .
Se pa je resda Opel precej potrudil takrat z onimi OPC vozilci , ko je imel čez 100 Hp / L pri Dizlu ;) .
No, dandanes je precej blizu tudi BMW, pa še SAAB se je tudi precej potrudil ;) .
Vendar jim še manjka, marsikaj , ... ;)
No, pa se še vidimo kaj , ( morda danes, če imaš kaj časa ) , da kakšno ( stunano ) rečemo + naredimo :P 8) , ker imam še neko vprašanje zate, glede onega menjalnika, kar sva že govorila :roll: .
No, se slišimo potlej ( kdaj ), a ne , :roll: ...
+ lep pozdrav, iz duhovnih nižav, čaw 8)
by Boštyx + Kopron advanced team , Si
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Pe jul 06, 2007 5:34 pm

Ohoj. Hja z lukanom sem pa jaz govoril v torek, me hočejo na vsak način zvabit na šolanje za popravilo CR (skupni vod) sistemov :lol: Pišuka dobro si unovčil gred.

@Tado, zate mam pa odlično turbino kkk k24 ki bi odlično pihala v tvoj kolektor :lol:

samo na žalost kot so ti že povedali to nebo dolgo šlo, saj je razlika med navadnim SD in TD kar velika. lp

@kopron, ko bo pa kaj časa se pa kaj oglasim da kako rečemo. lp vsem
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jul 07, 2007 8:10 am

gregaVW je napisal/-a:Ohoj. Hja z lukanom sem pa jaz govoril v torek, me hočejo na vsak način zvabit na šolanje za popravilo CR (skupni vod) sistemov :lol: Pišuka dobro si unovčil gred.

@Tado, zate mam pa odlično turbino kkk k24 ki bi odlično pihala v tvoj kolektor :lol:

samo na žalost kot so ti že povedali to nebo dolgo šlo, saj je razlika med navadnim SD in TD kar velika. lp

@kopron, ko bo pa kaj časa se pa kaj oglasim da kako rečemo. lp vsem

Grega, ne preveč strašit fante, ker , saj veš, - precej je delovanje ( vzdržljivost )odvisno tudi od načina vožnje ;) .
No, se čujemo kaj , 8) ...
Lp, by Boštyx
 
Tado85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:43 pm
Kraj: Oplotnica

Napisal/-a Tado85 Ne avg 05, 2007 12:20 pm

Dobra debata. Sem zelo zadovoljen z mnenji večine. Veselilo bi me tudi, če bi kdo bil pripravljen pokazat kako zgleda mašina od gtd-ja (najboljše od) golfa 2 ali pa 3.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne avg 05, 2007 1:12 pm

Slika

? Ali si ker del bolj specifično mislil?
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne avg 05, 2007 1:40 pm

kopron je napisal/-a:Se pa je resda Opel precej potrudil takrat z onimi OPC vozilci , ko je imel čez 100 Hp / L pri Dizlu ;) .
No, dandanes je precej blizu tudi BMW, pa še SAAB se je tudi precej potrudil ;) .
Vendar jim še manjka, marsikaj , ... ;)

Novi BMW 2.0 dizel že ima 100+ Hp/L, novi FIAT-ov 1.9 ima čez 200 Nm/L, vendar sta oba twinturbo.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Ne avg 05, 2007 1:53 pm

tit kaj maš to slučajno od greasecara convertion kit notri????
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne avg 05, 2007 5:00 pm

Nebi vedu. Slika je bila preko googla tukaj najdena:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804
Slika
 
Tado85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:43 pm
Kraj: Oplotnica

Napisal/-a Tado85 To okt 09, 2007 11:04 pm

Nisem še hotel prekiniti debate. Ima kdo mogoče še kakšne napotke kako se zadeve lotim še kako drugače, kako pridobim kakšnih 10 - 20 konjev čim ceneje?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 09, 2007 11:26 pm

Tado85 je napisal/-a:Nisem še hotel prekiniti debate. Ima kdo mogoče še kakšne napotke kako se zadeve lotim še kako drugače, kako pridobim kakšnih 10 - 20 konjev čim ceneje?
... ja kot sem že nekomu pred časom napisal : poznam mehanika iz Kopra, ki ti bo vgradil vse potrebne kose not v motor in jih ima mimogrede že doma (intercooler turbino karterin ostalo)... L.p.
Zadnjič spremenil Mad, dne Po apr 13, 2009 9:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 20, 2007 11:04 am

Ker je lih govora o 1.6D motorju in turbinah.......Sam zdej delam skupi 1.6 motor.......In po pregledu motorja ima na strani seslanih kolektorjev ogromno placa ( če odstraniš original kolektorje). Pod kolektorji je oljna črpalka, ki ima že pripravljeno za odvzem olja ( al za turbino al za kaj drugega ampak ima original prek blendo in pa tudi že narjeno komplet za odtok olja iz turbine..... na črpalki je blenda pritrjena z dvema vijakoma, pol nazaj v karter gre pa cev, ki je v originalo iz kondenzatorja olja z iberlaufa). Torej bi se to kamot dalo ponucat za turbino? Samo kolektorje in turbino bi mogu dobit? Hlajene bate z oljem ma že v originalo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
jernej1976
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če jan 12, 2006 5:24 pm
Kraj: lj - turjak

Napisal/-a jernej1976 So jan 26, 2008 9:23 pm

no jst pa sem lastnik enega izmed teh motorjev v golfu 2..... 1.6GTD intercooler ki ima 59KW oz. 82Km... in me zanima kot navaja 'kopron' koliko bi pridobil ce bi dal v ta motor odmicno gred od golfa 3 - 110Km bi se kaj se poznalo ali niti ne toliko ? ? ? ?

bom pa dal zdele spomladi se turbinco dal lepo postimat ki me pride okoli 300evrckov pri Beja - Medvode...



lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 27, 2008 10:41 am

No odgovora še sedaj nisem dobil.....zbiram pa že kose za predelavo.....glede uničenja motorja me ne skrbi tok....ker je bolj experimentalne narave poleg tega mam na zalogi še rezervni motor :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Ne jan 27, 2008 10:54 am

kopron je napisal/-a:
Izkoristek se ne ( ne more ) poveča(t), bolj odziven,uporaben, zmogljiv postane le z variabilno Turbino, precej pa pomaga le še izpušni kolektor, ki pač mora biti prave oblike , vse ostalo je brez pravega učinka ;) 8) .
Lp,
by K + B


Kopron, ti bi pol mogel vedet, če računalnik iz dizla brez variabilne zna krmilit tudi variabilno turbino?
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Tado85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:43 pm
Kraj: Oplotnica

Napisal/-a Tado85 Po apr 13, 2009 8:25 pm

Seos druščina. Nisem se še lotil predelave oz. dodelave motorja, sem pa spet motiviran, da se lotim projekta. Sploh ko gledam posnetke iz youtube kakšne pospeške je mogoče doseči z 1.6 td.

http://www.youtube.com/watch?v=-79bD4HNHY0

http://www.youtube.com/watch?v=3AHriCwrWnY
Ta posnetek vem, da je ekstrem oz. fake-možno, da to ni več le 1.6td temveč vsaj 1.9tdi.
Zanima me vaše mnenje.

Se strinjam, da je vzdržljivost odvisna od načina vožnje, zato se sploh ne bojim tuninga mojega motorja, ki ima 160 000 prevoženih km, v povprečju ta motor zdrži preko 300 000. V naslednjih 50k km mislim, da motorja ne morem uničit tudi če mu moč povečam za 100% , ker enostavno avta nimam za zjebat kot nekateri (ne nameravam vlačit špur, žgat gum, navijat obratov do skrajnih mej). Moč rabim samo za prehitevanje, ki je včasih lahko z 50konjički kar nevarno.

LP
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po apr 13, 2009 8:40 pm

lisko je napisal/-a: Samo kolektorje in turbino bi mogu dobit? Hlajene bate z oljem ma že v originalo....


Imam, kar iščeš , dam poceni 8)
 
Tado85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:43 pm
Kraj: Oplotnica

Napisal/-a Tado85 Po apr 13, 2009 8:46 pm

Tukaj je moj mail:
tadej_klancnik@hotmail.com

Kdorkoli ima kaj uporabnih izkušenj, znanja in potrebnega materiala naj me prosim kontaktira.
 
Tado85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:43 pm
Kraj: Oplotnica

Napisal/-a Tado85 Po apr 13, 2009 8:53 pm

Zanima me več o variabilnih turbinah. Verjetno bi tu potreboval polek vsega navedenega še ustrezno elektroniko, ki spreminja tlak v odvisnosti od vrtljajev ali...

To bi znal biti kar precejšen strošek?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 15, 2009 7:12 am

jernej1976 je napisal/-a:no jst pa sem lastnik enega izmed teh motorjev v golfu 2..... 1.6GTD intercooler ki ima 59KW oz. 82Km... in me zanima kot navaja 'kopron' koliko bi pridobil ce bi dal v ta motor odmicno gred od golfa 3 - 110Km bi se kaj se poznalo ali niti ne toliko ? ? ? ?

bom pa dal zdele spomladi se turbinco dal lepo postimat ki me pride okoli 300evrckov pri Beja - Medvode...



lp


Ja, 110 tdi ima že pravo odmično, ker 90tdi ima še vedno zanič . ( napačni koti odpiranja ventilov ).

Pozna pa se ful pri navoru, ker sem tudi sam to menjavo najprej naredil pri svojmu dizlu .
Namreč, sem že dolgo prej vedel, ko sem meril odmične, da moram to najprej zamenjat, če hočem kaj več od avta .

Lp + Dp + #
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov