Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Matrix
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:31 pm

Napisal/-a Matrix Pe avg 31, 2007 2:34 pm

abbe je napisal/-a:
Vasc0 je napisal/-a:
Matrix je napisal/-a:
Vasc0 je napisal/-a:Prosil bi še za kak komentar kar se tiče 1.8turbo motorjev pa čipanja :P


Čipanje pri 1.8T je zelo smiselno. Če želiš doseči še bolj optimalen rezultat (nad 200KM...) bo potrebno še menjati par malenkosti... za kar pa je RSR strokovnjak.



recimo kaj bi bilo potrebno menjat???? :?:


vecja turbin a,vecji injektorji,vecji ic pa preprogramiranje racunalnika.


150KM 1.8T gre tudi brez večje turbine na 200KM. Zamenjat pa je potrebo recimo diverter valve, sesalno koleno turbine, tlačni regulator, custum izpuh...
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Pe avg 31, 2007 10:32 pm

aha... pošteno :) 8)

bom vido kaj mi bodo v ponedeljek na RSR povedali =)

upam da bo lahko čipal oz da bo prestal pregled :evil:
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po sep 03, 2007 7:42 pm

dans sem bil na čipanju pa je avto priklopil na rač in mu ni zaznalo turbo polnilnika...

matjaž mi rekel da je napaka na loputi za zrak pred motorjem...

baje je neki senzor v loputi odpovedal tak da turbina ne polni motorja z več kot 0,3bara


se mogoče kdo spozna na te stvari pa bi mi razložo oz. potrdil njegovo izjavo??


audi a4
1.8T motor

letnik 97
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Po sep 03, 2007 7:46 pm

0.3 bara je pa res malo. Pa nisi med vožnjo sam opazil nobene razlike?
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po sep 03, 2007 7:53 pm

ko sem ga kupil je šlo fajn... pol pa dal 18col gor pa mislo da se zarad tega tolk pozna...

sploh si pa nisem mislil da bi blo zarad tega...

zato me pa zanima če bi lahko blo to ker če ni je bvz denar proč metat ker tisti del pride 400€ =(
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po sep 03, 2007 8:06 pm

Matjažu je za zaupati in verjemi,da te ni na****
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po sep 03, 2007 8:09 pm

saj ne pravim da me je naj****

sm pozanimat se hočem če mel kdo enake probleme ker itaq bom moral novo kupit če je to.. sm da se nem za bvz spustil v to pol pa da slučajno ni to kaput :)

drgač pa za njega vem da je neki maher... vsi hvalijo ne :P
 
Matrix
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:31 pm

Napisal/-a Matrix Po sep 03, 2007 8:51 pm

Vasc0 je napisal/-a:ko sem ga kupil je šlo fajn... pol pa dal 18col gor pa mislo da se zarad tega tolk pozna...

sploh si pa nisem mislil da bi blo zarad tega...

zato me pa zanima če bi lahko blo to ker če ni je bvz denar proč metat ker tisti del pride 400€ =(


Poskusi dobiti kje rabljeno, če je možno. Ker za 400€ dobiš že celo rabljeno turbino.
Drugače pa lahko Matjažu zaupaš...
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 7:20 am

ja saj...

zdaj mi bo kolega zrihtal eno rabljeno da sprobamo če bo razlika...

ker pomojem bi morala biti napaka na luft-messeru če že turbina ne dela z določenimi bari ...

sm vseeno... bomo vidli kaj bo ko bomo loputo zamenjali
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To sep 04, 2007 8:04 am

Jaz mislim da senzor pretoka zraka nima nič veze z turbino, on odčita oz izmeri koliko zraka je bilo vsesanega v motor in temu primerno pol računalnik izmeri količino vbrizganega goriva...
Kaj pa, ste kaj pogledali cevi od turbine-iC-Motor, da nebi kje bile preluknjane ali preperele, da bi ti tam pritisk zraka uhajal, in pol je posledica da turbina ne polni kot je treba, ker se tlak izgubi preden pride do motorja, in pol boost senzor zazna tak tlak kot je in pol se tudi na računalniku vidi da ja tlak nižji kot je treba. Preveri tole preden greš kaj menjavat...
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 8:18 am

IC je ok--- nima nobenih poškodb...

je pa očistil loputo pa je rek da vseno ne zazna računalnik...

http://www.agthompsonfamily.com/vw/ThrottleBody25.jpg

to je ta zadeva, saj ma neko elektroniko poleg pa da bi se naj tam nekaj zamastilo al neki takega
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 8:21 am

All gasoline engines have a throttle valve to control the volume of intake air. The amount of fuel and air that goes into the combustion chamber regulates the engine speed and, therefore, engine power. The throttle valve is linked to the accelerator (gas pedal). The throttle valve is a butterfly valve that usually consists of a disc mounted on a spindle. The disc is roughly circular, and it has the same diameter as the main air passage in the throat or "venturi". In a carburetor, the throttle valve is usually located at the bottom of the carburetor, between the jet nozzle and the intake manifold. The throttle spindle is connected to the accelerator in such a manner that when the pedal is depressed, the valve opens. When the pedal is released, the valve closes. Fuel injected engines use throttle valves to regulate engine power, even though the fuel is also regulated through the injectors.


to na netu našo...
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 8:25 am

Internal combustion engines

In a petrol internal combustion engine, the throttle is a valve that directly regulates the amount of air entering the engine, indirectly controlling the fuel burned on each cycle due to the fuel-injector or carburetor maintaining a relatively constant fuel/air ratio. In a motor vehicle the control used by the driver to regulate power is sometimes called the throttle pedal or accelerator.

The throttle is typically a butterfly valve. In a fuel-injected engine, the throttle valve is housed in the throttle body. In a carbureted engine, it is found in the carburetor.

When a throttle is wide open, the intake manifold is usually at ambient atmospheric pressure. When the throttle is partially closed, a manifold vacuum develops as the intake drops below ambient pressure.

Usually the throttle valve is mechanically linked with the throttle pedal or lever. In vehicles with electronic throttle control, the throttle valve is electronically controlled, which allows the ECU greater possibilities in reducing air emissions.

Because Diesel internal combustion engines use compression ignition, they do not need to control air volumes or mixture (indeed this would be undesirable). Thus they lack a butterfly valve in the intake tract, and do not have a throttle. They instead regulate engine power by directly controlling the quantity of fuel injected into the cylinder during the power stroke.
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 8:26 am

kolkor zastopim to, je res da meri to pretok zraka in pošilja podatke na rač...

rač pa potem regulira pritisk in moč turbine :)
 
Uporabniški avatar
Jasminko
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Ne avg 18, 2002 3:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jasminko To sep 04, 2007 10:31 am

jst sm mev podobn primer na smartu. zamenjal so mi ta senzor za zrak (cena 70 eur) ampak to ni to.
glih dons je tm, in bojo še mal pogledal.
baje so ga dal na tester in je pokazal da je senzor zanič. na tujih forumih sm dubu informacijo da gre za problem s trubino.
no fora je v tem da so mi turbino zamenjal februarja letos :)
po menjavi turbine nism niti opazu tega, ker pri normalni vožnji deluje normalno, se tud odpre do 1 bar, ampak če pa držiš gas pa pol začne tlak padat (niha med 0,7 in 1) - posledično avto cuka.


lp
jasmin
Slika
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 10:58 am

kaj pa loputo pretoka zraka so ti menjali?

da bi bil problem v tem...


ker men so tudi rekli na poršeju da naj nebi bil problem v senzorju
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 11:05 am

http://www.johnnylightningperf.com/shop ... ng_MAF.gif

tebi so mogoče to menjali?

merilec pretoka zraka...

za moj avto stane tui cca. 70€
 
Uporabniški avatar
Jasminko
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Ne avg 18, 2002 3:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jasminko To sep 04, 2007 11:18 am

teško bi reku če je to to, ker mi dela niso pokazal.
pa itaq se ne spoznam na te zadeve :)
vem da je omenju senzor zraka :)
lopute ni nič omenju, je pa avto zdej pri njih, tko da upam da ugotovijo kaj bi blo narobe.
k zvem, sporočim :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To sep 04, 2007 11:20 am

:D ok

upam da ti bodo čimprej popravli pa da bo avto šel kot mora...

jaz pa še bom malo po netu iskal kaj bi lahko blo pr meni =(


upam da je pr meni res loputa zraka kriva... ne pa kaki turbo ker pol so pa že prevelki stroški =(
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 To sep 04, 2007 1:11 pm

Nebi rad bil pameten, ker ne vem točno kako ma ta motor narjen, ampak TDI ima regulator tlaka, ki v navezi z računalnikom krmili membrano, ki potem odpira/zapira turbino. Lahko da je tu napaka, ker ko je kolegu zajebaval ta regulator, je imel tudi le 0.3 bara tlaka. Je pa to takšna škatlica cca 3x5 cm, na katero gredo tri cevke, ena iz tlačnega dela, ena iz sesalnega dela ter ena iz membrane turbine.

Malo preglej okolico motorja. Pri TDi-ju je privijačen na požarno steno.
Zadnjič spremenil Bosko001, dne To sep 04, 2007 2:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost