Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 2:44 pm

Misak je napisal/-a:in ne skrbi, mama bo vedno vedela kdaj prideš domov :lol:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



CupraR: tisto z rezervno gumo in orodjem bom upošteval ja, zice bom pa za enkrat še kr notr pustu da še koga lahko kam peljem :) :) Kaj si mislu s podvozjem? amortizerje?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 2:56 pm

Tako je, porihtaš amortizerje, fedre, ojačš podvozje (stabilizator oz strut bar), boljše zavore (dovolj že boljše ploščice), dobre gume..

Če ne drugega bo avto bolj vodljiv in hitrejši skoz ovinke.. Moč ni vse 8) 8) Po AC zna vsak b****r gas dat in peljat..
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 3:05 pm

ja sej men se negre za max speed... imava isto mišljenje vidim :)

kaj pa predlagate kje bi to nabavil? jst mal gledam na a3m, kiss tuning... ?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 3:42 pm

Čist odvisno kolk mislš vložit.
Dobra in pocen varjanta je tršanje amortizerjev+fedri. Fedre kot so KW, H&R; eibach, vogtland, Koni dobiš pri nas povsod (iskanje uporab) 8)

Pol maš seveda varjanto nabavt komplet amortizerje in fedrov oz celo nasatvljivo podvozje. Tukaj so pa seveda cene +400EUR..

Zavore: boljše ploščice (EBC itd) oz daš večje prednje čeljusti+diske od kkšne močnejšega Opla..

Stabilizatorji: spet se pozanimat če ima kkšna Corsa GSI močnejše in da po možnosti pašejo bp. Če ne ima kkšn H&R zihr kej na zalogi..

Razne strute dobiš od OMP-ja, oz ti ga kkšn naredi :D

Glede na to da imaš Opla priporočam mal surfanja po ebay.de.. Sigurnos e dobi miljon robe..

Aja. glede pospeškov itd. V primeru da ima katera Corsa (oz Opel) krajši menjalnik, je tut to varjanta da se menja, seveda se morš prej pozanimat pri nekom ki točno ve kaj paše in kaj ne (kkšn servis itd-..). Oz kkšn tuj Opel forum (nemčija) 8)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne jul 29, 2007 4:13 pm

preveč denarja se ti ne splača ,daj drug auspuh,drug filter pa to je to avto bo imel mace drugačen zvok,vse ostalo je too much dnarja pa ne bo bistvene razlike
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 7:40 pm

CupraR je napisal/-a:Si mal naiven?? 90% takim avtom ostane isti motor vpisan v prometni..


ah daj no... če maš 1.4 pa pol zamenjaš 2.5 V6 bo v prometni pisal 1.4? pa ne govorim za npr. corso ampak za avto ki ima prostor za tako mašino... in keri motor boš plačal po polici zavarovanja če maš not 2.5? mislim da ne glih 1.4, tudi če so na avtu zalepljene take številke...ane? a test pa vsekakor morš nardit in tam ti pol verjetno povejo, da to pa ni isti motor ane gospod? in pol verjetno greš na homologacijo kjer ti vpišejo da maš 2.5 v6 itd...

če pa ni tako, pol pa je nekdo tuki malo nor.... a sem jaz ali pa država... :D
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 7:44 pm

A pa še neki: vem da hočeš hudo izgledat pa bit cool (in ostale šminkerske fore)... sam med 50 in 55 konji ni velke razlike, tak da ne pričakuj da boš z 5 konji 200 kmh po AC hitel...a veš

PS: zdaj me bojo pa opelaši raztrgal živega............ :D :D :D :D :D :D :D ha jebiga!
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- Ne jul 29, 2007 7:59 pm

stari nima 50konju ampak 95 :twisted: :twisted: pa povedu sm že da zarad mene ni treba da gre 200... mam rajš da ma mal bolš pospešk...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 8:01 pm

alexmazda je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Si mal naiven?? 90% takim avtom ostane isti motor vpisan v prometni..


ah daj no... če maš 1.4 pa pol zamenjaš 2.5 V6 bo v prometni pisal 1.4? pa ne govorim za npr. corso ampak za avto ki ima prostor za tako mašino... in keri motor boš plačal po polici zavarovanja če maš not 2.5? mislim da ne glih 1.4, tudi če so na avtu zalepljene take številke...ane? a test pa vsekakor morš nardit in tam ti pol verjetno povejo, da to pa ni isti motor ane gospod? in pol verjetno greš na homologacijo kjer ti vpišejo da maš 2.5 v6 itd...

če pa ni tako, pol pa je nekdo tuki malo nor.... a sem jaz ali pa država... :D


Ker del mojega vprašanja ti ni jasno. NE piš nekaj na pamet če nimaš pojma o stvareh. Kokr sm ti napisal, veliko takih ki menja motor, sploh ne homologira novega motorja in mu v prometni še vedno piše prvotni motor. Kar se upošteva tudi pri registraciji.. Bo šlo??
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 8:22 pm

kako pa lahko pol nardiš tehničnega? se pravi potisneš € unmu da vpiše neki drugega kot pa je v resnici? kako nardiš izpuhe, če se ne ujemajo z motorjem 1.4?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 8:28 pm

KAj pa vpisuje na tehničnem?? Samo pogleda ti številko karoserije :? A teb vsakič novo prometno izdajo al kaj?.
Za pline je pa dovolj da so pod normami, pa če je to 1.0 al pa 4.2. Mislš da ma vsak avto svoje norme :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 8:44 pm

CupraR je napisal/-a:KAj pa vpisuje na tehničnem?? Samo pogleda ti številko karoserije :? A teb vsakič novo prometno izdajo al kaj?.
Za pline je pa dovolj da so pod normami, pa če je to 1.0 al pa 4.2. Mislš da ma vsak avto svoje norme :lol: :lol:


saj nisem reku da mi jo. komu pa jo? naprimer te ustavijo policaji pa ti rečejo da sumijo da avto ni a testiran. te pospremijo na tehničnega in se po tvoje zgodi kaj?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 8:58 pm

Ko policaj poda sum ti odvzame tablice. To je to.. Pol je pa na tebi da greš na tehničnega in dokažeš da se motijo in greš na postajo po tablice. Policaj te nima kej na tehničnega vozit, če so komu to naredili si je sam kriv ker ne pozna zakona..
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 9:03 pm

in zakon se glasi?

in kako dokažeš da se motijo ko pa vidijo da v avtu ni nameščen enak motor kot piše na prometnem dovoljenju?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 9:05 pm

Sej sm ti napisal. Poda sum da avto ni tehnično brezhiben oz da stvari niso homologirane, vzame tablce, napiše kazen bivših 100.000. Pol je pa na teb da dokažeš.
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 9:19 pm

nisi odgovoril na moje vprašanje. ne prvo, ne drugo.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 9:23 pm

Si pismen?? Sm ti napisal kaj lahko naredi.
Nikjer ne piše da te mora osebno peljat na izrednega tehničnega..
ZVCP maš pa na netu in si jih preber
Tehnični pregled nardiš pa lih tako kot si ga prej ko so ti ga podalšali. MAš izpis da vse štima in to je to..
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 9:39 pm

jst te pa sprašujem kako dokažeš na tehničnem, da je 2.5 v6 motor ki ga imaš v avtu v resnici kao 1.4 literski?

mislim da vsak ki se kaj razume na avtomobile in motorje ter hkrati dela na tehničnem pregledu verjetno loči mlinček od 2,5 literske mašine, če ne zaradi drugega pa zaradi napisa, ki je v aluminiju, ane?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne jul 29, 2007 9:42 pm

Tako kot nardiš tehničnega če niso plini ustrezni. Znajdeš se.. Da ti to že takoj ni jasn in je blo treba celo temo zasmetit..
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Ne jul 29, 2007 9:46 pm

znajdeš se. vau! ko boš naslednjič odprl temo na forumu, ne sprašuj folka za mnenje, znajdi se!

LP :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov