Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas To avg 07, 2007 12:33 pm

Zanimivo je da tudi na tisith dirkalnih variantak ko so diski plavajoči in imajo centre iz ergala gre v k...... tam ne poči sam disk ampak sponka ki drži disk z centralnim delom iz ergala. zato fantje in punce ne zapravljat ogromne vsote za reči ki ne sodijo na cesto. Je pa še nekaj ni vse v zavornih diskih. Običajno je večj apovršin azavorne ploščice in več batna čeljust bolje kot večji disk. Predvsem se ful pozna zamenjava orig. zavornih cevk z pletenimi sploh pa pri starejših avtomobilih.

Roesch ne dela reklame, ker očitno vsi vedo za njihovo kvaliteto. Ko sme bil vnjihovem skladišču je toliko diskov da se ti zmeša. tudi njihove čeljusti so zelo zanimive 6 batne. program z akeramične diske je tud ful zanimiv vendar cenovno težko dostopen i nsploh odsvetovan za civiclno vožnjo pa ste lahko ne vem kaki norci za volanom. :twisted:


evo moje roesch vr2
Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To avg 07, 2007 12:43 pm

Še ceno pa lokacijo napiši. ;)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To avg 07, 2007 1:00 pm

Samo zakaj si potem ti kupil navrtane diske?
-Moti me v njihovem on-line katalogu, da tam piše da so pakne neke ED 3600 pakne pa le VR2 diski. Kje pa naj potem vidim ali lahko dobim VR diske pa XC-4 pakne pa XCC-7 pakne?

Drugače pa je moja izkušnja da če je nekaj dobro se o temu veliko piše; še posebej poforumih med uporabnikih - zato me čudi da ni na googlu ničesar pametnega.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas To avg 07, 2007 3:57 pm

ko boš. oziroma če boš kdaj spoznal lastnike ti bo takoj jasno kaj i nkako. so zelo na izi, skulirani d ani res. Za cene itd PM vendar po 25 avgustu

jaz sem kupil navrtane ker vem kako rabim avto in če s ezadeva ne goni kot..... zdržijo več kot preveč. poleg tega sm jih dobil po zelo ugodni ceni tkao da,,,
sprva sem hotev vr2 za spredaj in vr za zadaj, vendar vr za zadaj jih ni bilo so bili smao vr2 tako da sem te vzel.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 07, 2007 4:06 pm

pinjas je napisal/-a:ko boš. oziroma če boš kdaj spoznal lastnike ti bo takoj jasno kaj i nkako. so zelo na izi, skulirani d ani res. Za cene itd PM vendar po 25 avgustu

jaz sem kupil navrtane ker vem kako rabim avto in če s ezadeva ne goni kot..... zdržijo več kot preveč. poleg tega sm jih dobil po zelo ugodni ceni tkao da,,,
sprva sem hotev vr2 za spredaj in vr za zadaj, vendar vr za zadaj jih ni bilo so bili smao vr2 tako da sem te vzel.
enkart sem kupil njihove ploščice ki so jih v Elaborare hvalili pa so bile povprečne recimo slabše kakor so bile prejšnje - Mintex ker ko so se diski segreli so spuščale (Fading) ... tipa ploščic se ne spomnem so bile pa na Tarox G 88 diskih avto Polo 6 n ... Ko daš večje čeljusti bi moral dat tudi večji zavorni cilinder včasih smo dajali tudi servo polmon od dizla ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To avg 07, 2007 9:41 pm

Jaz sem svoje Roesch kupil pri Sinterju v Ljubljani.

Lahko pa poiščeš tudi uporabnika tega foruma - miha krapez pa mu posljes PM, pa se bosta kaj zmenila.
Slika
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench To avg 07, 2007 9:56 pm

Ker nimam ABS-a na bravotu me zanima kaj bi pridobil pri bremzanju, če bi dal na prva kolesa (zadaj so itak bobni) te navrtane in narezane (Seveda večje) diske z drugimi ploščicami in seveda poslednično večjimi čeljustmi.
Koliko pride okvirna cena tega? cca 500€?

Da vidim ali se splača za to varčevat.
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To avg 07, 2007 11:09 pm

Večji diski običajno pomenijo tudi zamenjavo čeljusti, kar zadevo precej bolj zakomplicira in podraži.

Jaz sem za svoj komplet, 2 sprednja diska premera 280mm, 2 para sprednjih ploščic in boljše olje dal približno 300€ brez dela. Zamenjava pa je pri popoldancu dobrih 20€.
Ko sem se zanimal za večje diske, sem se pozanimal tudi za čeljusti, ki bi jih lahko dobil za precej ugodnih 300€, a to že podvoji ceno zamenjave, zato se za večje diske nisem odločil. Bi pa bila seveda razlika še bolj očitna.

Tudi če nimaš ABSa pridobiš veliko. Diski in ploščice se kasneje pregrejejo in kasneje pride do t.i. fade out efekta, kjer se zaviralni učinek hitro zmanjšuje. Ko so diski ogreti, se poveča koeficient trenja med ploščicami in diskom in je zato zaviralni učinek ob enakem pritisku na zavorni pedal večji, občutek je pa, kot da ploščica prav zagrize v disk. Seveda pa moraš biti potem pri višjih hitrostih še bolj pazljiv, da ti kolesa ne zablokirajo.
Glede na to, da imaš zadaj bobne, ki se še hitreje pregrejejo kot diski, se mi investicija v večje diske spredaj ne zdi smiselna, sploh če lahko sklepam na manj močno mašino, glede na to, da nimaš ABSa. V tem primeru bi zamenjal sprednji komplet ob priliki, ko bo treba menjati ploščice (in diske), prej pa ne.

Sam sem se za zamenjavo odločil, zaradi povečane moči motorja za 35 KM in zaradi izrabljenih sprednjih diskov in ploščic. Diski so imeli približno 160 kkm, ploščice pa gotovo več kot 65kkm. Pa tudi cenovne razlike med original im boljšimi aftermarket zavorami praktično ni bilo.
Slika
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Sr avg 08, 2007 2:09 pm

Motor ima 100 konjev, ploščice so pa trenutno nove in menjane pred4k kilometri. Diske bo treba menjat čez čas.

Torej za moj primer isti premer diska, samo bolj hudo varianto

hvala
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 08, 2007 2:40 pm

Pod 200hp je po mojem mnenju nesmiselno menjati zavore za večje, sicer swap ima velike prednosti, a je tudi strošek dosti večji v primerjavi z dobrimi tipskimi aftermarket zavorami, zavorne moči pa tudi ne moreš izkoristiti kot se zagre, saj avto počasi dosega večje hitrosti...jaz bom najverjetneje posegel kar po EBCjevem kompletu z redstuff ploščicami.

ŠE ENO POMEMBNO VPRAŠANJE:
Koliko so pomembne zadnje zavore, glede na to, da se večinoma vozim sam ozr. z enim potnikom?
Kolikor vem je večina moči spredaj, kaj je z razdelilnikom zavorne moči, če se ne menja zadnjih zavor? Te največkrat delujejo, ko je avto naložen, kar je pri meni bolj izjemoma...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če avg 09, 2007 6:10 pm

stench je napisal/-a:Motor ima 100 konjev, ploščice so pa trenutno nove in menjane pred4k kilometri. Diske bo treba menjat čez čas.

Torej za moj primer isti premer diska, samo bolj hudo varianto

hvala




ne splača se sam strošek boš mel po nepotrebnem 100ps nima smisla,razen če hočeš da se vidi oz.se boš ti bolje počutil k boš imel boljše diske,to je pa tudi nekaj,ampak gkledfe zaviranja jih ne potrebuješ razmisli...
biturbo SKN Project CT3 50
 
Mavr0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 01, 2005 11:51 pm

Napisal/-a Mavr0 Če avg 09, 2007 7:18 pm

skratka zanima me - ali se splača vzet vr2 v primerjavi z vr modelom? kajti luknjice so luknjice...vzdržljivost pa tud mora biti večja od 40k km, če izhajamo, da serijski komplet zdrži 60.000km, potem ob istem načinu vožnje ... mora ta kpl tudi ali??

Dr. zavore - Sinter d.o.o.
in seveda
ROESCH BRAKE page

a mam prav=? :?
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Pe avg 10, 2007 8:45 am

odvisno od stila vožnje. če gledaš na vzdržljivost potem nimaš težke noge:) zato ti priporočam VR model, ki bo prav tako super predvsme če vzameš njihove ploščice.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe avg 10, 2007 9:52 am

Jest mam tur Roesch na svojem in so bomba. Mogoče ko so mrzle malo slabše primejo, vendar še vedno bolj kot pa serijske, ko se pa segrejojo pa... :twisted:
Vzel sem VR2 diske, carbon-ceramic ploščice, AP Racing olje in me je prišlo cca. 300€. Po 3000km diski ne kažejo nobenih znakov obrabe, pa ne bremzam k po jajcih (glede na to da sem na drugem avtomobilu menjal po 45k km diske in ploščice). ;) Če mene kdo praša, se splača ;)
Pa še nekaj o EBC. Na drugem avtomobilu imam njihove diske in greenstuff ploščice. Po 1.000km je površina na diskih postala vsa zrajsana, kot da bi z njimi naredil že 10.000km. Primejo isto dobro kot original. Po vrhu vsega pa še cvilijo - ko bi vsaj za kaj imeli :roll: . Kolega ima EBC navrtane diske, redstuff ploščice...diski so napokali. Pa ni to edini primer, katerega poznam. Jest bi mal premislu o tem EBC-ju na vašem mestu, ker cena pa niti ni tako ugodna oz. so dragi za tisto kar ponujajo.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Pe avg 10, 2007 10:00 am

no praV TO sem hotel povedati. EBC IN ROESCH vporabljata totalno drugačno zmes za diske. Luknje na roesch diskih so že narejene ko so diski vliti, pri EBC pa jih vrtajo naknadno
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe avg 10, 2007 12:19 pm

pinjas je napisal/-a:no praV TO sem hotel povedati. EBC IN ROESCH vporabljata totalno drugačno zmes za diske. Luknje na roesch diskih so že narejene ko so diski vliti, pri EBC pa jih vrtajo naknadno
Res je ;) EBC ima samo nakazane luknje, Roesch pa ima prevrtane oziroma je odlitek ;)

OT: A pol si ti tist k je testiral na honda forumu?
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Pe avg 10, 2007 12:25 pm

nism nič testiral. Sem smakupil in videl da so dobri. Noben mi ni znal nč povedat ko sem spraševal. Po obisku enega TRACK DAY-a v italiji ADRIA sem n akoncu dneva malo pošpegal po zavorah na različnih avtih in videl kje smo.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe avg 10, 2007 12:25 pm

Nope tisti je uzel kompet za 6G VTI-ja, on ima CTR..
 
Mavr0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To nov 01, 2005 11:51 pm

Napisal/-a Mavr0 So avg 11, 2007 2:50 pm

Jaz bom definitivno vzel VR2 spredaj+zadaj kpl; pa tud po vsem kaj sem videl in smo tudi predebatirali, se EBC ne more primerjat z VR2, kaj šele ploščice med sabo...

Lp ;)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So avg 11, 2007 5:07 pm

Teorija in praksa sta dva popolnoma različna pojma.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov