Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če avg 23, 2007 8:40 pm

mloncar je napisal/-a:kakšne so cene koni oz bilstein amortizerjev? seveda za R5 GTT :D
... Matija kaj DeCarbon Monotube so ti preslabi ? Bilstein so nekje med 420-440 eur cca. L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe avg 24, 2007 7:50 am

Mad je napisal/-a:
mloncar je napisal/-a:kakšne so cene koni oz bilstein amortizerjev? seveda za R5 GTT :D
... Matija kaj DeCarbon Monotube so ti preslabi ? Bilstein so nekje med 420-440 eur cca. L.p. Mad

To sem samo informativno vprašal.

Doma imam HR vzmeti, amortizerje bom dal pa Vugi obnovit in tršat (je najcenejši, pa dost ljudi je zadovoljnih s njim).
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe avg 24, 2007 9:11 am

sej za avte okrog 800 kg so taka podvozja obnovljena in stršana super, sam ko pa maš nekje 1200+ pa rabiš konkretno delujoče podvozje, drugače se lahko posloviš od križa in začneš izolirat vse plastike ki jih bo začelo trgat.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Pe avg 24, 2007 11:39 am

Jaz sem pred kratkim dal tršat in krajšat hod amortizerja in sicer zadnja dva pri AMORTIZERJU.Razlika je zelo velika.Zadnji del je sedaj dosti bolj miren in ni pozibavanja kot prej.Kako dolgo bojo pa držali pa bom videl.V glavnem za enkrat sem več kot zadovoljen.Nasljednjič peljem še sprednja dva na tršanje in krajšanje.
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Pe avg 24, 2007 2:50 pm

Sam se dal nižat (H&R ) plus obnovit sprednja 2 amortizerja na Cliotu,ker sta bla zadnja 2 ok pred časom k Rudolfu pa moram priznat ,da je res kvalitetno naredo ,dal mi je tudi leto dni garancije na obnovitvene amortizerje, zdaj pa bom vido kak dolgo bodo držali :D
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
tmtslash
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Sr mar 14, 2007 4:13 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a tmtslash Pe avg 24, 2007 5:37 pm

Zodd je napisal/-a:meni je amortizer (turnsek) spustil avto kar vkljucuje da je prestavil salcki spredaj odrezal nekaj fedra (APEX) zadaj vse 4 amortizerje pa obnovil skrajsal in strsal avto je kot gokard drzi se res izjemno dobro jasno da je zelo trd sem pa zelo zadovoljen z njegovim delom avto je nizji za 7.5 cm


kolk si placo ce lahko zvem?
pa se eno vprasanje...mam cliota 2001 letnik, pa me zanima, kaj vse morn nardit da bo avto nizji pa da se bo v ridi bol drzo? je dovolj sportno vzmetenje? al je treba se kaj trsat ipd. stvari o cemer se pogovarjate tule?
kere fedre svetujete? ter priblizne cene ce mi lahko povete!
P.S.: ma kdo kake izkusnje z Inter alloy fedrami? (prodaja jih avto stil)?
hvala vsem
Bolš je drazja kvaliteta, ko pa poceni kvantiteta :)
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz So avg 25, 2007 10:40 pm

Jaz sem imel pri Vugi stršane amortizerje v kombinaciji z eibachi. Avto je bil trd ko p*****a, na lepi cesti sicer super, na slabi pa katastrofa. Avto je bil neudoben, volan živčen, pri zaviraju je poskakoval kot zmešan. Po dveh mesecih sem ga peljal nazaj in mu rekel naj ga povrne v originalno stanje. Vožnja je bila potem bistveno boljša, čez par mesecev, pa sem kupil komplet Koni sport in čeprav je 4x dražji od Vuginega dela, sem po prvi vožnji z njimi ugotovil zakaj. Pa v osnovi nisem bil nezadovoljen z Vuginim delom, samo enostavno se ne more primerjati s kompletom dobrih amortizerjev.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 26, 2007 1:05 am

Loopz je napisal/-a:Jaz sem imel pri Vugi stršane amortizerje v kombinaciji z eibachi. Avto je bil trd ko p*****a, na lepi cesti sicer super, na slabi pa katastrofa. Avto je bil neudoben, volan živčen, pri zaviraju je poskakoval kot zmešan. Po dveh mesecih sem ga peljal nazaj in mu rekel naj ga povrne v originalno stanje. Vožnja je bila potem bistveno boljša, čez par mesecev, pa sem kupil komplet Koni sport in čeprav je 4x dražji od Vuginega dela, sem po prvi vožnji z njimi ugotovil zakaj. Pa v osnovi nisem bil nezadovoljen z Vuginim delom, samo enostavno se ne more primerjati s kompletom dobrih amortizerjev.
... Res je a odvisno tudi kaj želiš in koliko sredstev imaš na razpolago ... recimo 20% tršani amortizerji ohranijo udobje in so malo trši od originala kar pa se že pozna pri vožnji če imaš še kake Eibach ali podobne vzmeti gor ... 40 % tršanje originalnih pa postane nevozno do konca ... tudi zdržijo manj ker nimajo tako trde konstrukcije kakor recimo Koni Bilstein Spax ... vsekakor boljši pa so obnovljeni kakor prazni in izrabljeni ali celo poškodovani amortizerji ... in če tvoj budget pač ne dosega možnosti teh amortizerjev pač jemlješ to kot nek kompromis ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Po avg 27, 2007 5:14 pm

dajte mi rect kako je eibach 30mm na bmw ali je znosno po luknjah ali kako vase izkusnje!!

hvala
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po avg 27, 2007 8:32 pm

To verjetno misliš na PRO-KIT od Eibach-a. Dejansko s temi fedri avto ni nič trši, samo manj se nagiba v ovinkih zaradi nižjega težišča, tako da ni strahu da bi bil avto nevozen ;) Od Eibach-a sportline se pa pozna tudi po luknjah, je pa kljub temu vozen ;)
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej To avg 28, 2007 12:52 pm

Ja eibach pro kit

Ja to me zanima kak pa kaj,ker sem mel apex pa sem bil razocaran avo je bil kot traktor!!
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To avg 28, 2007 5:58 pm

Apex...:lol:

Eibach je neprimerno boljši ;) ...pa še eno priporočilo...poglej najprej na ebay predno te olupijo pri amrtizerju ;)
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Sr avg 29, 2007 10:58 am

Ma ves me je rudolf mb naasankal z apex!!!

no amak problem je v tem da nebom mogel homologirat ali kajl ce kupim pri e bay
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Sr avg 29, 2007 5:34 pm

Moraš vedet kaj kupuješ preko ebay, pazi da ima TUV certifikate če ne raje ne kupuj, sicer pa nevem zakaj si sploh kup apex če ga vsi na tem forumu popljuvajo :? moraš vedet ,da vsak avto bo trd z nižjimi fedrami.
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

vem

Napisal/-a sergej Če avg 30, 2007 7:56 am

Zakaj ker je bilo to takrat v mb za dobit pa vem da je trd ampak ne tolk!!
Pa za homologacijo ni blo blema pa to je že kar nekaj let nazaj.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če avg 30, 2007 10:05 am

obrnit ekakor hočete, čez kupljenih amortizerjev kot so KONI, BILSTEIN, KW, .... ji ni. sicer res da n alažjihavtomobilihkot so clio , polo in ostali se en splača. vendar pri težjih avtomobilih je vzmetenje dost bolj zakomplicirano.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če avg 30, 2007 11:09 am

FreaK_22 je napisal/-a:Moraš vedet kaj kupuješ preko ebay, pazi da ima TUV certifikate če ne raje ne kupuj, sicer pa nevem zakaj si sploh kup apex če ga vsi na tem forumu popljuvajo :? moraš vedet ,da vsak avto bo trd z nižjimi fedrami.
Za eibach se dobi na njihovi uradni strani papirje...smo dol potegneš...tako kot pri večini firm ;)
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Če avg 30, 2007 5:41 pm

Nevem ne preverjam tolko teh strani, vem edino ,da FK nima te objave gor ter na RTIju vsaj do sedaj niso spustli brez tehničnega potrdila o ustreznosti vgrajenih vzmeti v avtu ,ki je zato poblaščen A3M ;)
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz So sep 01, 2007 1:17 pm

Mad je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:Jaz sem imel pri Vugi stršane amortizerje v kombinaciji z eibachi. Avto je bil trd ko p*****a, na lepi cesti sicer super, na slabi pa katastrofa. Avto je bil neudoben, volan živčen, pri zaviraju je poskakoval kot zmešan. Po dveh mesecih sem ga peljal nazaj in mu rekel naj ga povrne v originalno stanje. Vožnja je bila potem bistveno boljša, čez par mesecev, pa sem kupil komplet Koni sport in čeprav je 4x dražji od Vuginega dela, sem po prvi vožnji z njimi ugotovil zakaj. Pa v osnovi nisem bil nezadovoljen z Vuginim delom, samo enostavno se ne more primerjati s kompletom dobrih amortizerjev.
... Res je a odvisno tudi kaj želiš in koliko sredstev imaš na razpolago ... recimo 20% tršani amortizerji ohranijo udobje in so malo trši od originala kar pa se že pozna pri vožnji če imaš še kake Eibach ali podobne vzmeti gor ... 40 % tršanje originalnih pa postane nevozno do konca ... tudi zdržijo manj ker nimajo tako trde konstrukcije kakor recimo Koni Bilstein Spax ... vsekakor boljši pa so obnovljeni kakor prazni in izrabljeni ali celo poškodovani amortizerji ... in če tvoj budget pač ne dosega možnosti teh amortizerjev pač jemlješ to kot nek kompromis ... L.p. Mad



Hjah, moji so bili stršani za cca 20%, če bi bili 40% si sploh ne upam predstavljati kako bi izgledalo. Moram reči, da sem se po kakem mesecu s takim avtom že kar malo težko usedel v avto, ker sem vedel da me čaka neizprosen boj z luknjami, še vožnja po avtocesti je bila dokaj mukotrpna (pač ni tako ravna kot izgleda na prvi pogled), dejansko se je obnašanje avtomobila na cesti poslabšalo.

Ampak kaj hočeš, vsaka šola nekaj stane. Sicer je pa že Vuga sam povedal, da on lahko sicer z amortizerjem naredi marsikaj, ampak to ne bo to. In imel je prav. ;)
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Če sep 20, 2007 1:19 pm

živjo! Da ne bom nove teme odpiral, bi kar tu vprašal nekaj v zvezi z Amortizerjem...
Namreč v ponedeljek sem zmenjen, da pridem šalčko na sprednjih amortizerčkih spustit, pa me zanima, za koliko maximalno se jo da spustit- koliko mora imet guma (kolo) še lufta? Ali je za ta predelava potrebna dodatna homologacija in koliko računa za ta poseg, ker sem ga pozabil vprašat :oops:
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov