Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy Če sep 27, 2007 7:07 pm

No vsaj nekdo ki ve nekaj o tem. ;)
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če sep 27, 2007 7:43 pm

ezzy je napisal/-a:No vsaj nekdo ki ve nekaj o tem. ;)


sej sem prec vedu da teb gre za to da bo "leps uzigu pa bolj vleku v visokih".
ti, a to ze kupujes za pol ko bos dal 2.5k eurov za komplet predelavo na turbo?
:lol:

ShineR,
hoces rect ce v svojga bemflca namesto sveck, ki jih dobim na servisu za svoj avto vtaknem not iridium nevemkvax+ bo leps vzigu pa boljs vleku. dej res povej k me zanima.


edit:
evo, jest si bom tole kupu:
http://www.globaldenso.com/PLUG/power/features.html
to bo asfalt ven trgal :P
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy Če sep 27, 2007 9:33 pm

Jah, sprobat ni greh pravijo ne..

Ko bom spomladi ruknil turbo kit gor, bom pa definitivno sprobal, tole spodnjo svečko (BIC) pa bomo vidli kako pa kaj.

Drugač pa, saj ti jih neraiš kupit :D, vse dele kupi vsaj orig. pa je :P
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če sep 27, 2007 10:20 pm

juhica je napisal/-a:ShineR,
hoces rect ce v svojga bemflca namesto sveck, ki jih dobim na servisu za svoj avto vtaknem not iridium nevemkvax+ bo leps vzigu pa boljs vleku. dej res povej k me zanima.



ker motor pa imaš? in kaj je predelano, če je kej?

meni recimo se lepo pozna zamenjava toplotne vrednosti za 1 hladnejšo, sčasoma bo treba zamenjati še za eno ali dve. tuning full neposredno vpliva na take menjave
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe sep 28, 2007 9:49 am

ezzy je napisal/-a:Jah, sprobat ni greh pravijo ne..

Ko bom spomladi ruknil turbo kit gor, bom pa definitivno sprobal, tole spodnjo svečko (BIC) pa bomo vidli kako pa kaj.

Drugač pa, saj ti jih neraiš kupit :D, vse dele kupi vsaj orig. pa je :P


mal bl preber kaj je ShineR govoril, ce bos turbino gor tlacu al pa delu predelave se ti splaca tut tapravo sveco kupit in takrat ta taprava sveca ne bo tista ki je za tvoj sedanji motor ampak bos rabu sveco ki bo odgovarjala spremembam na motorju. bo slo zdej? ah, karkoli. kup iridium sveco za 1.8 92 kw motor pa jo natlac v 1.8 motor s turbino... :roll:
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Ne sep 30, 2007 3:41 pm

Mislim da tale debata o menjavi svečk z bolj kvalitetnimi oz. z svečkami z cim manjšim premerom elektrode ni tako napačna

potem ko gledas v čem se razlikuje tale svečka od normalne je nekako logično to kar pišejo in tudi prirastke kej drastične ne obljubljajo skratka 1-2% kar se mi zdi nekako realno za tako oblikovano svečko..

ali je to smislno pri avtu z 60km mislim da ne ker če hitro zračunaš boš prišel do zaključka da bo ta poseg pripomoral k prirastku 0.5km

zakaj je to smislno pri boljših oz močnejših motorjih ker pač procent pretvori v večje število dobljenih kojnov
pa seveda suma vseh teh performance partov ala sportni filter svečke izpuh pripelje kr do nekega obcutnega povečanja moči

zakaj pač to ne vgrajuje sam proizvajalec tega avta ..
moreš se zavedati da pri vsakem avtu je ena izmed bolj velikih postavk cena dela oz. kosa in preprosto se ne splača dati za svečko toliko več ce je prirastek oz izboljšanje toliko malo... zato pač raje dajo slabše svečke pa naprimer z prisparanem denarjem naredijo drazji ulitek sesalnega kolektorja ali kej podobnega in z tem pridobijo več moči

na ta račun pa profiterajo prizvajalci teh performance partov pač

kateremu avtu pa bi to najbolj pomagalo hmmm

tukaj je odvisno od spektra v katerem območju avto deluje
če ima avto fsi oz twinport ali kaj podobnega ima v inzjih obratih in obremenitvah zelo redko mešanico (samo okoli svečke nej bi bila dovolj dobra za vžig) in dokaj visoko kompresijo tam definitivno pomaga močnejša iskra pri vžigu kot posledica naj bi avto malo bolj hitro speljal :)

pri močnih motorjih ala turbo itd...
visoka obremenitev visoka dinamična kompresija povzroči da porebuješ višji naboj ali pa manjši naboj na manjši površini zato da iskrica preskoči med neko razdaljo ... ce imaš manjšo elektrodo je potrebni naboj manjsi (kondenzator) in tudi za nasledno iskro je porebno manj časa
da se akumulira ustrezni naboj tako da tukaj profitiras ker imaš manj oz nimas missfirejov
pol je pa še tukaj srednja delovna temperatura in tukaj pa tališče iridiuma igra vlogo ker jo ne pretopi tako hitro
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
xc70 2.5t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So nov 11, 2006 3:42 pm

Napisal/-a xc70 2.5t Po okt 25, 2010 6:40 pm

a mi zna povedat kdo a se čut kaka razlika med svečko ngk iridium laser in ngk platinum laser...
avto ima turbo motor mislite da se bo poznalo na pospeških če vzamem iridium laser namest platinum laser...
volvo cross country 2.5T AWD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov