Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po okt 15, 2007 10:15 pm

če ti bo mogoče pomagalo pri odločitvi...
mogoče piše tudi kaj o kvaliteti, lomih itd. samo neznam italijansko...
http://nejko87.moj-album.com/album/9781380/?os=9781662

recimo tle maš h&r
Slika

tle maš te vogland
Slika
Zadnjič spremenil Nejko87, dne Po okt 15, 2007 10:22 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po okt 15, 2007 10:17 pm

hotu sm povedat to, da se te zadeve ful splaca iz nemcije ali velike britanije narocat ker se dost cenej skos pride. sam me pa jezi ce se mi kdo smeji v glavo neupraviceno.


sm pa zdele preveril in se za renaulte pr spax ne dobi blazilcev, samo fedre..

koni ma pa tole:
http://www.koni-suspension.co.uk/tsearc ... ane%20Koni
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To okt 16, 2007 8:50 am

Voith;
1. "....amortizer = blazilec + fedr .."
2. "... bi mela f1 isti fedr k jugo, pa nima. ma silikonkarbonske fedre in te so tut za v avto najbolsi in seveda . .."

Žilica mi ne da miru, zato moram tole malo pokomentirat:
1. amortizer = blažilec, in ne tisto kar ti opisuješ.
2. prosim te, če lahko razložiš kakšni so "silikonkarbonski fedri".

Saj ne vem, a resno to misliš, kar napišeš, ali si res tak levak.

Vsekakor je najboljša varianta vzeti kompletno podvozje enega proizvajalca. Je tovarniško usklajeno.
Čeprav tudi amortizerji ene in vzmeti druge znamke ni faljena kombinacija.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 16, 2007 10:09 am

ok zajebal niso silokon-karbonski ampak so krom-silikonski (Chrome Silicon)

pisi v google 'chrome silicon springs' in ti bo stric google razlozil.

zakaj na strani amortizer.si, kayaba ipd. omenjajo amortizerje in blazilce v istem stavku? a ni to mal nesmisel? zakaj vsak mehanik pod amortizer dojema komplet del, sestavljen iz blazilca in vzmeti? kako se po tvoje rece komplet sestavljenem delu, ki je sestavljen iz blazilca, lezaja in vzmeti?
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To okt 16, 2007 11:30 am

Spet te moram popraviti: ne krom-silikonsli ampak krom-silicijevi.
Vidim, da te tale stric google mal zajebava.

Zakaj omenjene strani omenjajo blažilce in amortizerje v istem stavku, ne vem.
Jaz še nisem srečal mehanika, ki bi blažilec dojemal, kot komplet amortizerja in vzmeti. Verjemi mi, pa že 12 let uvažam, prodajam, .... športne vzmeti, športne amortizerje (blažilnike) in kompletna športna podvozja.
Kompletno športno podvozje zajema: amortizer oziroma blažilec in vzmet. Včasih še udarne gumice, ki preprečujejo, da bi amortizer "zabilo", oziroma poškodovalo. Ležaj amortizerja, je pa tako ali tako v veliki večini vgrajen originalen. Pri takoimenovanih gewindah, je pa ležaj amortizeja lahko priložen kompletu.

Iz slovarja slovenskega knjižnega jezika:
blažilnik: teh. priprava za blažitev sunkov in dušenje nihanja.
amortizer: teh. priprava za blažitev sunkov in dušenje nihanja.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 16, 2007 12:35 pm

Jerry@BMW forum je napisal/-a:Zarometu lahko reces tudi reflektor, pa je vcasih pravilno, vcasih pa ne. Ceprav gre za eno in isto stvar, je razlika je v mestu vgradnje oz. kontekstu navedbe. Ravno tako lahko amortizerju reces blazilec, a le v laicnem, pogovornem jeziku, nikoli pa ne v strokovni literaturi. Pri slovenscini za to dobis pet, pri strojnih elementih cvek -razumes? :)

Za laike je tvoja in Perotova definicija cisto dovolj natancna, za strojnike pac ne. Za to se res ne rabimo kregat, ker smo si vsi pac pravilno zapomnili tisto, kar smo nekje prebrali. Je pa razlika, ali preberes v SSKJ, ali pa v ucbeniku za strojne elemente :rolleyes:


ni smiselno, da bi se v več virih ponavljali obe besedi v enem stavku ali stavčnih zvezah. to je kot bi v petih stavkih 5x omenil bormašino in 4x vrtalni stroj.

prejsnji izraz sem pa zamesal ceramic-carbon in chrome-silicon in sem zdruzil silicon in carbon skupaj sam to je bil typo, da nau pomote. sm tut js dal kr neki amortizerjev cez roke in jih nekaj tudi uvozil tko da nisi lih v nekem elitnem klubu..

kar se tice podvozja bi spet lahko debatirali, namrec podvozje niso samo amprtizerji pac pa so se stabilizatorji, roke, zglobi in razne gumice.. v primeru ne-samonosne karoserije je podvozje komplet poden avta..
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To okt 16, 2007 12:58 pm

Sedaj se pomiri in še enkrat preglej vse v vezi materiala iz katerega so vmeti za F1.
Vidim, da si pomešal vse stvari med seboj.

Nikoli nisem rekel, da sem v kakšnem elitnem klubu. Prepričan pa sem, da vgradnja preko 100 kompletov vzmeti (če omenim samo njih), v enem letu, niti ni tako malo. Zadnjih nekaj let se ukvarjamo s uvozom, prodajo in vgradnjo samo podvozij.O teh zadevah se lahko pogovarjava do nezavest, če te je volja. No, uvažamo tudi ALU platišča.

Vidim, da ko naročaš kompletna športna podvozja, ti pošljejo v kompletu še roke, končnike, zglobe, stabilizatorje, gumice,..... Stvari so ti ušle iz rok, zato že iščeš "dlako v jajcu". Nam proizvajalci podvozij pošljejo tisto, kar sem ti napisal, da se smatra pod športno podvozje, ne pa "komplet poden avta".
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 933
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar To okt 16, 2007 1:08 pm

dskrab je napisal/-a:Nabavi H&R ali pa Eibach pa boš zelo zadovoljen. Se splača dat malo več. Zraven pa obvezno zamenjat ali obnovit amortizerje, da bo učinek tako kot mora bit.


Se strinjam s tem, osebno sem vzem pri Amortizerju eibache+amortizerje je še zrihtal in sem zelo zadovoljen.

LP
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 16, 2007 1:08 pm

torej imamo dve vrsti športnega podvozja?

športno podvozje in športno podvozje?

eno ima samo dirkaške ali kvazidirkaške amortizerje, drugo pa ima komplet vse komponente dirkaške?

kako sem lahko to spregledal... :shock:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To okt 16, 2007 4:43 pm

Podvozij je več vrst, ne samo dve. Tisti, ki vsaj malo vejo za kaj gre, ne sprašujejo takih stvari.

Če ne veš kaj bi rad in kaj kakšna stvar pomeni, oziroma zakaj se le-ta uporablja, te lepo prosim, da najprej premisliš kaj sploh želiš.

Če želiš kaj več informacij pošlji PM, sem(smo) pa tudi dosegljiv(i) na tuning@esvet.net.
Lepo se imej.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 16, 2007 5:38 pm

ma tocn vem kaj hocem. hocem koni M030 in to ze imam tko da hvala.
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko To okt 16, 2007 6:40 pm

Voith je napisal/-a:ok zajebal niso silokon-karbonski ampak so krom-silikonski (Chrome Silicon)

pisi v google 'chrome silicon springs' in ti bo stric google razlozil.

zakaj na strani amortizer.si, kayaba ipd. omenjajo amortizerje in blazilce v istem stavku? a ni to mal nesmisel? zakaj vsak mehanik pod amortizer dojema komplet del, sestavljen iz blazilca in vzmeti? kako se po tvoje rece komplet sestavljenem delu, ki je sestavljen iz blazilca, lezaja in vzmeti?


Zadevi (o kater sprašuješ) se reče vzmetna noga. ;)
Ti mehaniki ki vidijo razliko med blažilcem in amortizerjem majo o tem lih tulk pojma ko ti!
Mislim da avtor teme ni spraševal kaj si želiš ti met, oz kaj maš...

Avtorju priporočam eibach sportline.
Razmišlej v smeri gewnide...
'Ko voli nek' izvoli...
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc To okt 16, 2007 6:53 pm

Sportline znižajo avto preveč in bi s tem izgubil njegovo uporabnost (40/60 če se ne motim), hočem ga pa znižat spredaj in zadaj enako, da ohranim linijo. Poleg tega pa ima Megan zelo zaprte blatnike in bi s takim nižanjem spravil celotno zadnjo gumo pod njega, to mi pa vizualno ne sede. Gewinde so s5 tok keša, pa še nimam namena kaj štelat, če pa že bi, bi mogu pa vsakič na optiko. Razmišlam pa resno o tršanju amortizerjev. :)
Slafko, sm pa videl tvojga Polota na dojče forumu. Felge mu pašejo k ata na mamo. ;)
 
miha15
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Če okt 11, 2007 5:00 pm
Kraj: škofja loka

Napisal/-a miha15 To okt 16, 2007 7:26 pm

sam apex ne!!!
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To okt 16, 2007 7:27 pm

Bawc je napisal/-a:Sportline znižajo avto preveč in bi s tem izgubil njegovo uporabnost (40/60 če se ne motim), hočem ga pa znižat spredaj in zadaj enako, da ohranim linijo. Poleg tega pa ima Megan zelo zaprte blatnike in bi s takim nižanjem spravil celotno zadnjo gumo pod njega, to mi pa vizualno ne sede. Gewinde so s5 tok keša, pa še nimam namena kaj štelat, če pa že bi, bi mogu pa vsakič na optiko. Razmišlam pa resno o tršanju amortizerjev. :)
Slafko, sm pa videl tvojga Polota na dojče forumu. Felge mu pašejo k ata na mamo. ;)
Prvo kot prvo, za tvoj avto sploh ne obstaja sportline verzije vzmeti (45-50/30) ampak le pro-kit (30/30). Drugo pa ti lahko iz lastnih izkušenj povem da tud sportline ni nevem kolk trdo, je pa za začetek dobra varianta, sploh če hočeš kasneje še kej več, kar pa narediš z dobrimi amortizerji oziroma "blažilci" ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 16, 2007 7:48 pm

miha15 je napisal/-a:sam apex ne!!!


U kombinaciji z tršimi amortizerji?? Zakaj že ne??
Spet basni o posedanju, pa čeprav se ne??
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Ne okt 28, 2007 12:41 pm

Sem nabavu H&R Sportsprings (-35mm), zdej me pa zanima kolk bi se v resnici poznalo, če bi dal tršat amortizerje na performancih pa kolk bi bla vožnja zaradi tega manj udobna. Avto ima 110k km, amortizerji so še taprvi, bi bil mogoče že čas za menjavo?
Za vse odgovore se vam spet vnaprej zahvaljujem. :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne okt 28, 2007 1:00 pm

Prcej se pozna, vožnja bo pa kvečejmu še bolj udobna kot z stock in z znižanima vtom, ker ti bo lepše neravnine požiralo..
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Pe nov 09, 2007 5:54 pm

Še enkrat bi rabil vašo pomoč. :?
Zadnič sm pelal avto k Turnšku, zamenal so mi vzmeti pa stršal amortizerje za 20%. Avto so spustil na tla, da bi vidli kakšna je linija. Avto je bil spredaj res nižji za skoraj obljubljenih 35mm. Majstr pogleda pa pravi, da on na mojem mesti neb nč torzije premikal, ker bi avto znal pol glisirat. Nameru je, da je avto zdej spredaj nižji za 17mm kakor zadaj, sam to se men ne zdi logično.
Kje se sploh meri linija avtomobila (od oka je bl po češko delat :? )? Se slučajno na unmu nosilcu pod pragovi? Pa še vprašanje za lastnike znižanih meganov in poznavalce... Za kolk sploh zniža avto en zob na torziji (prvi zob)? Vam slučajno kaj grabi pol, če ga naložite (prtljažnik in potniki zadaj)? Vam avto visi nazaj med vožnjo?
Najlepša vam dala za odgovore. :)
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Pe nov 09, 2007 7:38 pm

Meri se od roba blatnika do tal.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost