croma_man je napisal/-a:bigturbo je napisal/-a:uh to pa bo letelo a te lahko samo nekaj vprašam zakaj si ne umisliš kakšne toyote Supre za drag u nemčiji se zdj ena prodaja z 850ps ??????
in ti ponosni nosilec štirih krogov to rečeš? 4x4 is the only way up
W|zz je napisal/-a:Ufuu, super projekt, bom vsekakor spremljal. To imaš namen čez zimo že dokončat?
Srečno : )
Pugi je napisal/-a:greddy je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:
Upam, da se bo še kdo od ostalih opogumil in predstavil projekte malo bolj - Kadunc, greddy, Ribič,.. Cicero, ostali
Čestitam, za predstavitev projekta, obljubim, da se bom potrudil in tudi sam začel novo temo...slik je ogromno, ampak, urediti vse skupaj, bo verjetno trajalo nekaj časa...Kakor koli ze, z zanimanjem bom spremljal tale thread, upam, da se caf, ribič, krof, kadunc in ostali hitri avtomobili pojavijo tukaj..No upam, da nisem uzalil koga, ne smem pozabit na Zup racing, kjer imajo fantje tudi zelo hitre avtomobile...oz kakrsna koli konkretna predelava bi bila dobrodosla za javno objavo...
Mogoče predlagam moderatorjem, da kreirajo sekcijo "konkretne predelave " (oz nekaj v tem stilu), ker mesati teme z sportnimi filtri in takimi projekti, ki ga predstavlja edo ni isto.Verjamem, da bi se marsikdo opogumil predstaviti svoj projekt, ampak če se v vsaki drugi temi pojavlja vprasanje, kater sp. filter da vec konjev se ti zdi smesno mesati jabolka in hruske v istem kosu...Upam, da so moderatorji razumeli, kaj predlagam, oz kaj zelim s tem povedati...
Naši avti so zaenkrat v alfa stanju, tako da bodo predstavitve bolj spomladi, ko se bodo zadeve začele vozit po cesti. Je pa ful dobr vidt da se v SLO dela taprave projekte.
Mislm da bom kr na tem mestu pohvalu Audi, ker kakorkoli vzameš, teli avti so res narejeni tko kot je treba. Ni mi jasno kako serijski quattro in menjalnik zdrži take napore. Js sm moj menjalnik zlomu že s 75HP nitrojem. j**eš francoze
Edo, odličn projekt - mešanica klasike z visoko tehnologijo... Tud pri nas gremo v te vode vendar iz drugih imperialističnih držav.
bigturbo je napisal/-a:uh to pa bo letelo a te lahko samo nekaj vprašam zakaj si ne umisliš kakšne toyote Supre za drag u nemčiji se zdj ena prodaja z 850ps ??????
TH Performance je napisal/-a:Ma to nebu zmesta islo. Nema sanse da se to upali prije 2009. :P
Uribobo je napisal/-a:Oooooo to pa je divja zadeva.
Še Walter Röhrl je reku:" Bei dem Auto, bisst du mit dem denken, prakisch schon zu langsam".
JEREMIJA79 je napisal/-a:Uribobo je napisal/-a:Oooooo to pa je divja zadeva.
Še Walter Röhrl je reku:" Bei dem Auto, bisst du mit dem denken, prakisch schon zu langsam".
Pol se je pognal po strminah...http://www.youtube.com/watch?v=kQnTkV0hA9E
Tole so res bili dirkalni avtomobili
rs2 je napisal/-a:TH Performance je napisal/-a:Ma to nebu zmesta islo. Nema sanse da se to upali prije 2009. :P
No fantje, kolikor vidim je ta novo pridruzeni uporabnik Hrvoje(zvani HIC) iz Zagreba, kateri ima tudi ogromno izkusenj v tuniranju avtomobilov, tko da ga lahko napadete, če bo kdo rabil kak nasvet okrog elektronike ali kaj drugega.
Decko je zastopnik za Autronice - računalnike (standalone) in jih tudi vgrajuje in mapira.
Seveda ker sem se za S1 odločil, da bo vozil z Autronicom in ga imam že doma, je moral mal senfa dodat.![]()
I Hic, ovo če da upali brzo a ti samo spremi neku konkurenciju ili moraju slovenci opet dominirati druge godine...
No prvi info za S1(motor):
- elektronika bo Autronic (Australija) (bom prilepil sliko, kdor tega se ne pozna - zvecer)- ena boljših elektronik na svetu, katera ti npr.omogoča:
- kontroliranje pritiska turbine (zelo dobro deluje)
- logiranje vseh parametrov kot so AFR, EGT, tlak, predvzig, temperature vode, temperature vstopnega zraka, pozicije lopute za gas, ....
- anti lag
- traction control
- launch contorl, flat shift
- autotune
- nastavitev tlaka turbine po prestavah
- jasno nastavitev predvziga in zmesi
- razne kompenzacijske mape ala če je zunaj vroče, mrzlo ipd...
- v povezavi z se eno napravo kontrolira klenkanje in odvzema po cilindru ki je zaklenkal
- lahko podpira motor z do 16 cilindri
- lahko podpira sekvencionalno 8 injektorjev in 8 tuljav
- ima še 8 dodatnih pvm izhodov, kateri se uporabljajo za kontrolo ala nitro, water injection,...
- ima 3 analogne vhode
-............
VELIKO, če ima kdo kako strokovno vprašanje naj vpraša kar Hica.
Bom zvecer se mal slik prilepil...
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov