Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Tu_Nera
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:10 pm

Napisal/-a Tu_Nera Če nov 15, 2007 12:52 pm

wa fak ej kdej bojo slikce da se vidi to
Slika :ewil:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če nov 15, 2007 2:26 pm

croma_man je napisal/-a:
bigturbo je napisal/-a:uh to pa bo letelo a te lahko samo nekaj vprašam zakaj si ne umisliš kakšne toyote Supre za drag u nemčiji se zdj ena prodaja z 850ps ??????


in ti ponosni nosilec štirih krogov to rečeš? 4x4 is the only way up ;)



Kje si ti vidu tapravga dragsterja na 4 pogon?
Slika
 
Carter002
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So nov 10, 2007 5:52 pm

Napisal/-a Carter002 Če nov 15, 2007 4:59 pm

Super, še ena izmed (redkih) tem, ki jo bom z veseljem prebiral.

Tud mene zanima kakšni so načrti z motorjem, podvozje, zavore itd.

In lepo je vidit take projekte v tako majhni državici kot je Slovenija :D In kapo dol pred vsakim, ki vse to še javno predstavi.

Edo teb pa želim čimmanj požrtih živcev pri sestavljanju avtomobila in da avto čimprej spraviš na ceste, predvsem pa da bo stvar kar se da kvalitetno narejena (v kar ne dvomim, sodeč po tvoji bivši rs2-jki).

Glede pogona...tud sam mislim da v takih primerih je nekak najbolj primeren štirikolesni pogon, glede na to da je treba na cesto spravit tako veliko število lipicancev :) Pomaga, sigurno pomaga.
 
Hondi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So avg 30, 2003 3:10 pm

Napisal/-a Hondi Če nov 15, 2007 9:29 pm

sem vedel da ne bosta zdržala "tiho" :)

najprej pohvale za "pravi" projekt - če pa bo kak kablček za zalotat.....
SlikaV tretje gre rado, v četrto pa JanezSlika
 
turbo_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po maj 15, 2006 7:10 pm
Kraj: dolenja trebuša

Napisal/-a turbo_boy Če nov 15, 2007 9:32 pm

zverina ta prava ni kej=)
tuners 4ever=)
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Pe nov 16, 2007 9:09 am

Ma to nebu zmesta islo. Nema sanse da se to upali prije 2009. :P
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 16, 2007 9:34 am

W|zz je napisal/-a:Ufuu, super projekt, bom vsekakor spremljal. To imaš namen čez zimo že dokončat?
Srečno : )


Upamo da, sej plani so bli ze prej, sam smo se z vsem drugim ukvarjal sam s tem ne...
Ampak zdej ko sem bil na SEMI sem spet dobil malo volje, pa se zima je in turbaki letijo.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 16, 2007 9:39 am

Pugi je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
Upam, da se bo še kdo od ostalih opogumil in predstavil projekte malo bolj - Kadunc, greddy, Ribič,.. Cicero, ostali


Čestitam, za predstavitev projekta, obljubim, da se bom potrudil in tudi sam začel novo temo...slik je ogromno, ampak, urediti vse skupaj, bo verjetno trajalo nekaj časa...Kakor koli ze, z zanimanjem bom spremljal tale thread, upam, da se caf, ribič, krof, kadunc in ostali hitri avtomobili pojavijo tukaj..No upam, da nisem uzalil koga, ne smem pozabit na Zup racing, kjer imajo fantje tudi zelo hitre avtomobile...oz kakrsna koli konkretna predelava bi bila dobrodosla za javno objavo...

Mogoče predlagam moderatorjem, da kreirajo sekcijo "konkretne predelave " (oz nekaj v tem stilu), ker mesati teme z sportnimi filtri in takimi projekti, ki ga predstavlja edo ni isto.Verjamem, da bi se marsikdo opogumil predstaviti svoj projekt, ampak če se v vsaki drugi temi pojavlja vprasanje, kater sp. filter da vec konjev se ti zdi smesno mesati jabolka in hruske v istem kosu...Upam, da so moderatorji razumeli, kaj predlagam, oz kaj zelim s tem povedati... ;)



Naši avti so zaenkrat v alfa stanju, tako da bodo predstavitve bolj spomladi, ko se bodo zadeve začele vozit po cesti. Je pa ful dobr vidt da se v SLO dela taprave projekte.

Mislm da bom kr na tem mestu pohvalu Audi, ker kakorkoli vzameš, teli avti so res narejeni tko kot je treba. Ni mi jasno kako serijski quattro in menjalnik zdrži take napore. Js sm moj menjalnik zlomu že s 75HP nitrojem. j**eš francoze :)

Edo, odličn projekt - mešanica klasike z visoko tehnologijo... Tud pri nas gremo v te vode vendar iz drugih imperialističnih držav.


Menjalniki audija res zdrzijo (s tastarimi imam izkusnje) veliko. Ce samo pogledam mojega od rs2, ki ima za sabo 300.000+km in ga nismo popolnoma nic obnavljali, pa je izdrzal vse mogoce - predvsem navora za izvoz (smo poleg vsega se nitrirali za banjo luko), pa starte z 7500rpm in spust trojne sklopke,... Pa se vedno dela kot putrcek.
Upam da tudi vi naredite kako besno masino, ki se bo zadrla od prevec kubikov tolk, da se nam bojo hlace tresle.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 16, 2007 9:41 am

bigturbo je napisal/-a:uh to pa bo letelo a te lahko samo nekaj vprašam zakaj si ne umisliš kakšne toyote Supre za drag u nemčiji se zdj ena prodaja z 850ps ??????


Supre ravno niso moje podrocje. Smo audi power al nismo?
Kot drugo pa mi daje zadovoljstvo, da smo sami neki naredili, ki dela in daje rezultate, predvsem pa zadovoljstvo ko ga prbiješ do daske.
Pa 4x4 sem navajen... RWD ni zame.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 16, 2007 9:42 am

Hondi je napisal/-a:sem vedel da ne bosta zdržala "tiho" :)

najprej pohvale za "pravi" projekt - če pa bo kak kablček za zalotat.....


Boš ti še lotal... brez brige.
Mal sva mogla d... zamešat, se že predolg nič ne dogaja.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 16, 2007 10:17 am

TH Performance je napisal/-a:Ma to nebu zmesta islo. Nema sanse da se to upali prije 2009. :P


No fantje, kolikor vidim je ta novo pridruzeni uporabnik Hrvoje(zvani HIC) iz Zagreba, kateri ima tudi ogromno izkusenj v tuniranju avtomobilov, tko da ga lahko napadete, če bo kdo rabil kak nasvet okrog elektronike ali kaj drugega.
Decko je zastopnik za Autronice - računalnike (standalone) in jih tudi vgrajuje in mapira.
Seveda ker sem se za S1 odločil, da bo vozil z Autronicom in ga imam že doma, je moral mal senfa dodat. ;)
I Hic, ovo če da upali brzo a ti samo spremi neku konkurenciju ili moraju slovenci opet dominirati druge godine... :shock:

No prvi info za S1(motor):
- elektronika bo Autronic (Australija) (bom prilepil sliko, kdor tega se ne pozna - zvecer)- ena boljših elektronik na svetu, katera ti npr.omogoča:
- kontroliranje pritiska turbine (zelo dobro deluje)
- logiranje vseh parametrov kot so AFR, EGT, tlak, predvzig, temperature vode, temperature vstopnega zraka, pozicije lopute za gas, ....
- anti lag
- traction control
- launch contorl, flat shift
- autotune
- nastavitev tlaka turbine po prestavah
- jasno nastavitev predvziga in zmesi
- razne kompenzacijske mape ala če je zunaj vroče, mrzlo ipd...
- v povezavi z se eno napravo kontrolira klenkanje in odvzema po cilindru ki je zaklenkal
- lahko podpira motor z do 16 cilindri
- lahko podpira sekvencionalno 8 injektorjev in 8 tuljav
- ima še 8 dodatnih pvm izhodov, kateri se uporabljajo za kontrolo ala nitro, water injection,...
- ima 3 analogne vhode
-............

VELIKO, če ima kdo kako strokovno vprašanje naj vpraša kar Hica.

Bom zvecer se mal slik prilepil...
Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe nov 16, 2007 11:31 am

človek vsaka čast za začetek tega projekta :shock:
kaj bo rekel Edi Grubelič na to :lol:
Upam da vam čimprej uspe to zverino na cesto spravit :D

aja pa dajte čimprej slike gor :P
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Pe nov 16, 2007 11:49 am

sj rs2 je edi grubelič :lol:
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe nov 16, 2007 12:47 pm

S|icKeR je napisal/-a:sj rs2 je edi grubelič :lol:


:oops: :oops: :oops: :oops: nisem vedel in se vljudno oproščam, :oops: :oops:

edi kaj pa bo z ta starim audijem?kdo ga bo vozil oz. še bo aktualen kdaj na dragih?

če rabiš šoferja kakega mogoče zdaj ko maš 2 avta :oops: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe nov 16, 2007 12:51 pm

edi bi šlo v tega audija 2 taka motorja namestit?
ker sem videl že npr. opel corso z dvema 2.0 16v turbo motorjema enkrat na motorvision na DSF-kanalu,en motor s 300KM spredaj eden zadaj,nekako je imel oba menjalnika povezana,itd.
vem da mam bujno domišljijo bi blo možno naredit spredaj pa zadaj kaki motor :P
sliši se prizadeto pardon :oops: samo bi pa trgalo ....... :twisted:
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe nov 16, 2007 12:55 pm

andrej86 je napisal/-a:če rabiš šoferja kakega mogoče zdaj ko maš 2 avta :oops: :lol: :lol:


fant si ze vozil ti 600+ ?... se jaz si nebi v taksni "meri" upal pa imam 300
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Pe nov 16, 2007 1:07 pm

Oooooo to pa je divja zadeva.
Še Walter Röhrl je reku:" Bei dem Auto, bisst du mit dem denken, prakisch schon zu langsam".
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Pe nov 16, 2007 1:16 pm

Uribobo je napisal/-a:Oooooo to pa je divja zadeva.
Še Walter Röhrl je reku:" Bei dem Auto, bisst du mit dem denken, prakisch schon zu langsam".


Pol se je pognal po strminah...http://www.youtube.com/watch?v=kQnTkV0hA9E
Tole so res bili dirkalni avtomobili :bow
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Pe nov 16, 2007 1:20 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
Uribobo je napisal/-a:Oooooo to pa je divja zadeva.
Še Walter Röhrl je reku:" Bei dem Auto, bisst du mit dem denken, prakisch schon zu langsam".


Pol se je pognal po strminah...http://www.youtube.com/watch?v=kQnTkV0hA9E
Tole so res bili dirkalni avtomobili :bow


Legendarni Pikes Peak.....zakon.

Tale je tud dobr. Na začetku sam gledaš kdaj bo kakeka gledalca zapel ob cesti.

http://www.youtube.com/watch?v=XEDSNbxqZgA
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe nov 16, 2007 1:49 pm

rs2 je napisal/-a:
TH Performance je napisal/-a:Ma to nebu zmesta islo. Nema sanse da se to upali prije 2009. :P


No fantje, kolikor vidim je ta novo pridruzeni uporabnik Hrvoje(zvani HIC) iz Zagreba, kateri ima tudi ogromno izkusenj v tuniranju avtomobilov, tko da ga lahko napadete, če bo kdo rabil kak nasvet okrog elektronike ali kaj drugega.
Decko je zastopnik za Autronice - računalnike (standalone) in jih tudi vgrajuje in mapira.
Seveda ker sem se za S1 odločil, da bo vozil z Autronicom in ga imam že doma, je moral mal senfa dodat. ;)
I Hic, ovo če da upali brzo a ti samo spremi neku konkurenciju ili moraju slovenci opet dominirati druge godine... :shock:

No prvi info za S1(motor):
- elektronika bo Autronic (Australija) (bom prilepil sliko, kdor tega se ne pozna - zvecer)- ena boljših elektronik na svetu, katera ti npr.omogoča:
- kontroliranje pritiska turbine (zelo dobro deluje)
- logiranje vseh parametrov kot so AFR, EGT, tlak, predvzig, temperature vode, temperature vstopnega zraka, pozicije lopute za gas, ....
- anti lag
- traction control
- launch contorl, flat shift
- autotune
- nastavitev tlaka turbine po prestavah
- jasno nastavitev predvziga in zmesi
- razne kompenzacijske mape ala če je zunaj vroče, mrzlo ipd...
- v povezavi z se eno napravo kontrolira klenkanje in odvzema po cilindru ki je zaklenkal
- lahko podpira motor z do 16 cilindri
- lahko podpira sekvencionalno 8 injektorjev in 8 tuljav
- ima še 8 dodatnih pvm izhodov, kateri se uporabljajo za kontrolo ala nitro, water injection,...
- ima 3 analogne vhode
-............

VELIKO, če ima kdo kako strokovno vprašanje naj vpraša kar Hica.

Bom zvecer se mal slik prilepil...
Lp


To je prava zadeva, vse ostalo so kompromisi..Tudi jaz bom sel na Autronic SM4.Morm zdele malo Hica povprasat, kako je s časom, ker bi počasi moral kravo zalaufat, recimo kaki base map bi prav prisel.:lol: ...Glede SEME sem slišal, da ste šli, matr, če bi blo kej placa, bi sou takoj zravn verjetno je kej za videt...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov