Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
W_Golf
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Pe mar 23, 2007 9:28 pm

Napisal/-a W_Golf Če nov 22, 2007 12:15 pm

Gobavc je napisal/-a:Takole bom povedal. Če imaš možnost raje vzami 105 konjskega. Ker tile Champion oz. Si variante z 90 konji imajo slabše materiale (ležaji, vztrajnik, menjalnik....) Vem zato, ker sem sam bil lastnik takega vozila (in parkrat uveljavil garancijo) ter ga po nasvetu Matjaža(RSR), ko mi ga je "odčipal" prodal. Izbira je pa še vedno tvoja ;)


Nakladaš...
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc Če nov 22, 2007 3:48 pm

:oops: :oops: Sorry. Drugače mislil, kot natipkal. Matjaž mi ni svetoval prodaje avta, temveč mi je razložil vse kar se tiče uporabljenih matreialov. Naj ga pokličejo tisti, ki mi ne verjamejo. Pa poznam vsaj dva, ki sta prodala 90KM Golfa zaradi tega.
JAz sem s tem debato zaključil. Tip je vprašal, jaz sem mu podal menje in izkušnjo. Izbira je njegova.
 
Uporabniški avatar
Čamo89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Po nov 12, 2007 10:06 am
Kraj: Ljubljana center

Napisal/-a Čamo89 Če nov 22, 2007 4:05 pm

Upam da govorimo o Golf V :idea: Ne rečem da nimaš prou, sam ni mi jasn, da so zarad 15 kojnou tolk slabši materijali :!:
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc Če nov 22, 2007 4:29 pm

MkV seveda. če govoriva o izvedbah Si oz. Champion. Zakaj misliš, da RSR ne optimira 90 konjske mašine na isto moč kot 105 konjske? Poglej, najbolje bo če pokličeš Matajža in ga samo povprašaš o razliki. Tudi jaz nisem verjel, dokler ni bilo težav.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 22, 2007 5:24 pm

Gobavc je napisal/-a:MkV seveda. če govoriva o izvedbah Si oz. Champion. Zakaj misliš, da RSR ne optimira 90 konjske mašine na isto moč kot 105 konjske? Poglej, najbolje bo če pokličeš Matajža in ga samo povprašaš o razliki. Tudi jaz nisem verjel, dokler ni bilo težav.

...nekaj sem jaz tudi nasluhnil o tem prav za ta "si" paket - pri "conforline ali trendline" pa tega ni..samo skoraj ne morem verjet(tako kot je predhodnik zgoraj napisal, se je to pri "tasu" delalo)....kot sem že napisal imam 90 konjskega "conforline" čipanega od prvega dneva, sedaj 33 tisoč - dejansko nobenih problemov, kajti z letom 2006/2007 so te težave z "tresočimi vztrajniki" odpravili...
P.S. zaključek: je "švabom" ostalo teh slabših delov na zalogi, pa hajd gremo jih "slovenčkom" uturit pa en paket (SI) izmislit, pa šrot dat not, da ne bomo glih v smeti zmetal te dele.........samo kot že rečeno je probleme imel tudi turan, passat in audi(v manjši meri) sam sem tudi imel "lukov" vztrajnik v roki(iz turana), sem videl, da ga je praktično "izmaličilo"v zamenjali so ga s "sachovim" ter dali 2 leti garancije in avto lepo teče še danes, ko ima 100 tisoč(menjava je bila opravljena na 40 tisoč) je pa 2.0 čipan na 170 konjev.....
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc Če nov 22, 2007 7:18 pm

Bom napisal samo večje težave (avto je bil letnik '05 (mod. '06)- sahcsov vztrajnik). Pri 4 osebah v avtu je pri 2500-3000 obratih nabilo obrate, avto ni vlekel nikamor. Matjaž je rekel, menjaj lamelo z karbonsko(sklopka slaba pri teh modelih). Vztrajnik v tretji prestavi tresel grozno (ne vedno, če sem pošten). Ležaj na sprednjem kolesu sem menjal že pri 17k kilometrih. Mejalnik je rahlo tresel v območju največjega navora (ko sem pohodil) plin). Sklopka je pri vožnji v koloni škripala (preveč navora), da me je bilo sram pred ostalimi....Pa še kaj bi se našlo. Ko je bil avto spet serijski teh težav NI BILO!
Avto je bil prodan z 40 tisoč kilometri.
Zaključek? Golf TDI ja, vendar ne Si ali Champion. Žal.
 
Uporabniški avatar
Čamo89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Po nov 12, 2007 10:06 am
Kraj: Ljubljana center

Napisal/-a Čamo89 Če nov 22, 2007 8:45 pm

Vztrajnik je pa tud mene zaj... pr golfu 1.9TDI(105KM) letnik 2003.
Bom še mal povprašu okol pa bomo vidl ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 22, 2007 10:38 pm

Gobavc je napisal/-a:Bom napisal samo večje težave (avto je bil letnik '05 (mod. '06)- sahcsov vztrajnik).
.

Kako veš, da je bil sahcsov vztrajnik?
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc Če nov 22, 2007 11:25 pm

Ko sem uveljavljal garancijo za ležaj, sem jih prosil če preverijo kateri vztrajnik imam. Ne dam pa roke v ogenj da je Sachs (lahko so me nahecal :? )
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Ne nov 25, 2007 6:25 pm

Ko sem jaz kupoval novega golfa v sem prodajalca vprašal malo o razlikah med SI in sportline,In mi je med drugim rekel,da so v sportline vgrajeni kvalitetnejši materiali.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po nov 26, 2007 8:00 am

SIMY001 je napisal/-a:Ko sem jaz kupoval novega golfa v sem prodajalca vprašal malo o razlikah med SI in sportline,In mi je med drugim rekel,da so v sportline vgrajeni kvalitetnejši materiali.


Pod te "kvalitetnejše" materiale mogoče spada boljše oblazinjenje na sedežih, ostalo je pa več ali manj enako. Jst osebno ne verjamem da so različni materiali notr, sej vemo kako VAG grupa špara, obvolanske ročice so enake v golfu al pa v octaviji in takih stvari je malo morje. Še celo pri tiguanu so si sposodil armaturko od golfa plus, pa da bi zdej znotrej enga modela delal različne komponente.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov