Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če avg 28, 2003 12:12 pm

Pero!

Bravo. Z malo besedami si povedal to, o cemer jaz nakladam!

Bom pa se nekaj vseeno dodal. Proizvajalci olj bijejo tezak boj. Na eni strani imajo cene baznega olja in potrebnih aditivov + proizvodne stroske za ustrezen standard, na drugi strani pa trzno ceno. Vmes so stroski REKLAME. Zato multinacionalke svoja olja praviloma izdelujejo na spodnji meji standardov, neodvisni proizvajalci (kolikor jih sploh je) pa se dokazujejo s kvaliteto. S tem pa nocem reci, da so no-name olja boljsa od znanih znamk. Niti pod tocko razno.

Duke
 
Uporabniški avatar
SaS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: So jun 26, 2004 8:33 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SaS Ne jun 27, 2004 12:32 pm

DUKE na katero šolo si ti hodil, strojno, upam da ne!

Stvar je sledeča:

Valj (cilinder) je končno izdelan z posebnim postopkom imenovanim honanje. Z honanjem se na površini valja izdelajo mali risi, ki morajo biti zato, da se v njih nabere oz. ohranja olje, ki služi mazanju, hlajenju... skratka da mašina ne zariba. To so zelo male količine olja!

Na ista mesta, kot olje, se prime tudi teflon in zagotavlja manjše trenje površin in s tem posledično nižjo temperaturao, boljšo mazanje, manjšo porabo...

V avtomobilih z par 1000 km se sicer ti risi zgladijo ampak se poveča zračnost med valjem in batom in tudi batni odročki izdelujejo male rise (ti so v smeri gibanja in zato slabši) v katerih se pravtako zadržuje olje - teflon!

Teflon natančneje PTFE je popolnoma neaktivna substanca in nekakor ne reagira (se veže) z mineralnimi, sintetičnimi olji, tudi ne z drugimi snovmi, ki so lahko prisotne v motorju (voda,...) tako da ne mora nastati zdriz!

Oni ki pa je mel zdriz v motorju pa je verjetno uporabljal kake kombinacije dodatkov za olja in je prišlo do kemične rekcije!

Zakaj proizvajalci olj ne dodajajo teflona,... v olja? Seveda dodajajo, vendar so to specialna olja (hidravlika,...) v avtomobilskih oljih tega ni, ker bi olje imelo daljšo življensko dobo in ga ne bi bilo potrebno menjavati vsakih 15-20k km oz. enkrat letno (zaradi staranja olja, če ne naredite 15-20k km) zaradi tega bi znižali prodajo in povečali stročke (teflon je drag)!

V F1 pa vsekakor uporabljajo olja oz. dodatke, ki vsebujejo teflon, ... vendar so tisto bistveno boljše kvalitete in jih sigurno ne moreš kupiti kar na črpalkah!
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po jun 28, 2004 2:19 pm

Po skoraj enem letu se javiš in potem "odgovoriš". Glede mojega strojnega faksa... a te vprašam če je slovenščina tvoj materin jezik?

ZDRŽLJIVOST OLJ - komercialni vidiki prodaje olj in razvoja motorjev, ki dovoljujejo menjavo na 100 ali 120.000 km, so znani. Taki motorji so v vsakdanji uporabi in tudi taka olja so že dolgo na tržišču, dosegljiva vsakomur.

ZDRIZ - ta ne nastaja zaradi kemične vezave olja in PTFE! nastaja zato, ker se delci PTFE, ki so razpršeni v olju, zaradi tlaka in temperature oprimejo površin v motorju tako, da nastane zelo tanek nanos. Ta nanos se ustvarja (tudi) na steni valja. Batni obročki pa ta nanos strgajo s stene. Ti odtrgani delci so kosmiči, ki potem plavajo v olju in z njim potujejo po motorju. Najdemo jih na površini oljnega čistilca in ker so težji od olja, tudi v delih motorja, kjer olje kroži z manjšo hitrostjo.

ŠE ENKRAT - tokrat zadnjič in dajmo zaključit s to temo - PTFE da, vendar le za določen namen. DA za hidravliko, DA za nekatere transmisije in NE za motor z notranjim izgorevanjem. Če že kaj, potem od čvrstih maziv MoS2 ali pa med EP (extreme pressure) in AW (anti wear) aditivi, nekateri halogenirani ogljikovodiki.

Howgh!
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po jun 28, 2004 2:41 pm

duke nimaš prav glede teflona.V določenih primerih že, vendar je več vrst teflona.To kar ti govoriš gre za lahki teflon.Kaj pa je v QMI, je pa težki teflon.Težki teflon se zapeče v mikroskopsko majhne luknje v steni valja.Batni obroček tako drsi na površini konic stene valja, teflon pa pomaga da ob hitrih hodih batni obroček obdrži čimmanjši raztezek in tako tudi manjše trenje.Je težko razložiti, moral bi narisati.

Lahki teflon pa nič ne koristi,ampak ostane samo v olju,in se ne zapeče v kovino, vendar tudi nič ne škodi kot ne hasni.Problem pri uporabi teflona nastane ,samo če so delci teflona večji kot so luknje npr.: na mestu pri pušah,gredi da lažje pride zraven olje.V QMI so ti delci tako majhni, da se te luknje ne morejo nikakor zamašiti.Težki teflon ostane v kovini tudi po menjavi olja.So testirali motor z QMI in brez QMI, v neodvisnem laboratoriju in je z QMI bila pri 400k KM obraba v mejah izdelave v tovarni.Šlo je za nissanov motor.

QMI ni dodatek k olju ampak teflonsko zaščitno sredstvo ki se zapeče počasi (po par tisoč KM)v kovino.Zato ko je proces končan,moraš doliti isto količino olja kot je bilo notri vlitega QMI.
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Če maj 05, 2005 10:54 am

nekdo pravi, da obročki drgnejo po teflonu in ga strgajo dol.
saj se teflon tudi na obročke prime,ne? povsod, kjer je trenje in vročina.
jz nisem mel takih negativnih izkušenj z qmi, ne v avtu z navadnim oljem, ne v motorju z ful sintetiko.
pa tudi to ne drži, da ob menjavi olja ta dodatek izteče.ostane tam, kjer je treba.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Če maj 05, 2005 2:37 pm

jaz sem uporabljal qmi, pa sem imel same dobre lastnosti.Kolega ga je uporabil tudi na motorju, pa ko smo razdrli motor se je videlo da je notri oprijet teflon v kovino in ni šel ven ob menjavi olja, on je bil tudi zadovoljen pa bolj gladko je tekel motor.
 
Uporabniški avatar
P206S16
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne apr 03, 2005 12:10 pm
Kraj: lj

Napisal/-a P206S16 Ne maj 08, 2005 11:24 am

Najboljša stvar kar je nekoč obstajalo (ne vem če se še dobi) je bila SKORPION LUBRICANTS - uvoznik je bil g.Akrapovič, uporabljal se je v Nasi, ampak dobile so se zelo majhne količine. Cena je bila za 100ml mislim da več kot 10 jurjev. Prodajal pa je Linde mpa v Lj. Ampak ga je zelo težko dobiti!

Neuradna inf: nekateri predelovalci motorjev/avtomobilov so zadevo vlivali v motor in gibljive dele ki medsebojno tvorijo trenje, da je bil prirastek moči (na dinamometru) večji.

Lp
leti...leti.... S16
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne maj 08, 2005 10:11 pm

za to stvar mi je en pravil da je nekdaj imel v avtu in se je začela dol luščiti tam pri preko 100k prevoženih kilometrov.Tako je rekel ,nevem.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po maj 09, 2005 12:42 pm

Jst sm Qmi vlil v motor ene 25k km nazaj, zdj mi pa mehanik prav da morm batne obročke menjavat! Ne vem zdj al je to zard tega dodatka al je kej druzga, drgač sm meu tut motor up že not ene 40k km nazaj pa ni blo večjih problemov.

čudn se mi zdi da to tok pozn se zgodi če je sploh to razlog za menjavo!

Drugače a mislte da lahko se rešm menjave obročkov in na kakšn način (je kašno mazilo, dodatek k bi pomagu?)

Gre pa za 1896 ccm, TD motor od VW-ja (brez direktnega vbrizga)

Thx!
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Po maj 09, 2005 1:09 pm

Jaz bi pa rad vedel, od kod DUKE in Sas toliko vesta. Kaj sta po stroki in s čim se ukvarjata?

Oba sta poučno in strokovno opisala zadevo, jaz pa ne vem, kateremu naj verjamem. Kaj sta po stroki in s čim se ukvarjata? Sam imam dobre izkušnje z Motor UP, zdaj sem kupil (ne pa še uporabil) QMI. Po vajinem "preklanju" pa me je strah v avtomobilski motor vliti še kaj drugega kot predpisano olje.

A bi lahko opalili eno anketo?
 
Chapyy-H
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To feb 01, 2005 11:06 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Chapyy-H Po maj 09, 2005 1:16 pm

Jst mam motor up notr ze 20000 km pa mi mašina še veno lepo dela (naj povem da je ta motor zelo pogosto v rdečem polju), pa tud mislm da je to zelo uredu zadeva sem jo že uporabu 6 let nazaj k je pršu vn tale "čudež" in vam povem da sm se vozu (ponesreči) z suho palčko nč olja, pa mi motor ni zaribu, sem ga dal na pregled k mehaniku pa je reku da kej tacga še ni vidu.... Skratka zaključek, če mate radi svoje konjičke jim prvoščite dobr olje in kar se tiče motor up-a zadeva dela 100% preverjeno... :P
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Po maj 09, 2005 1:24 pm

Kolega je meu z QMI Liqui Molly probleme (ma dizelski motor) in mu je serviser reku naj raj Motor Up sproba in tako je naredu in zdj nima problemov ze 1 leto!!! Sam pa teh dodatkov raje ne uporabljam, raje dam vec na kakovostno olje!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po maj 09, 2005 10:09 pm

liquid molly in QMI sta dve različni zadevi. :D :D :D
 
Gost
 

Napisal/-a Gost To maj 10, 2005 8:41 pm

Chapyy-H je napisal/-a:Jst mam motor up notr ze 20000 km pa mi mašina še veno lepo dela (naj povem da je ta motor zelo pogosto v rdečem polju), pa tud mislm da je to zelo uredu zadeva sem jo že uporabu 6 let nazaj k je pršu vn tale "čudež" in vam povem da sm se vozu (ponesreči) z suho palčko nč olja, pa mi motor ni zaribu, sem ga dal na pregled k mehaniku pa je reku da kej tacga še ni vidu.... Skratka zaključek, če mate radi svoje konjičke jim prvoščite dobr olje in kar se tiče motor up-a zadeva dela 100% preverjeno... :P


Heh, ni nujno da ti ni zaribala mašina zarad tega dodatka. Jst sm mel v mašini enkrat manj kot 1l olja od treh, kolkor bi jih moglo bit. Pomoje tm okol 0.7l. Pa mi tud ni mašina zaribala. Sm mel pa res velko srečo :jao:
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr maj 11, 2005 4:05 pm

Js sm mal fotra povprašal o tem, ker je on te dodatke že dodajal v avtomobile in v prejšnjega je pri 100kkm dodal teflon in potem drugo dozo pri 180kkm. Pri 210kkm je razdrl karter in cev je bila vsa zamašena z nekim zdrizom. Tko da nekaj mora bit na tem. Prej je pa dodajal not kr olje z dodatkom molibden disulfida in je reku da ni blo teh problemov vidnih...
Jaz bom verjetno nalil k sebi kar ta "liqui moly" olje z dodatkom al kaj je že.
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Sr maj 11, 2005 4:58 pm

prejsnji teden sem mel stealtha na servisu in smo dodal ta qmi not. Presenetljivo mašina ni zaribala, tko kot me je mehankar strašil :) Pojavila se je pa zmanjšana poraba bencina, motor pa leše in tiše teče. Zaenkrat...thumbs up 8)
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe mar 20, 2009 11:14 am

kako pa je z oljem liqui moly, ki vsebuje MOS2?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 20, 2009 12:36 pm

imilet1 je napisal/-a:kako pa je z oljem liqui moly, ki vsebuje MOS2?


Jst ga uporabljam že par let, pa avto nima nobenih problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
ap
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr nov 18, 2009 8:06 pm

Napisal/-a ap So nov 28, 2009 10:38 pm

Najprej en lep pozdrav vsem forumašem :)

Mene pa zanima, če je že kdo preizkusil QMI Tekoče Tesnilo – Liquiseal ( http://qmi.si/izdelki.html#6 )
Zanima me, če to res prepreči puščanje olja iz motorja, ker bi potreboval za starejše vozilo, kjer generalna motorja ne pride v poštev, ker bi bilo predrago. Problem je v tem, da je blok motorja iz dveh delov in če bi razdrl motor bi bilo smiselno narediti še generalno zato bi poizkusil s tem.

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 29, 2009 9:35 am

ap je napisal/-a:Najprej en lep pozdrav vsem forumašem :)

Mene pa zanima, če je že kdo preizkusil QMI Tekoče Tesnilo – Liquiseal ( http://qmi.si/izdelki.html#6 )
Zanima me, če to res prepreči puščanje olja iz motorja, ker bi potreboval za starejše vozilo, kjer generalna motorja ne pride v poštev, ker bi bilo predrago. Problem je v tem, da je blok motorja iz dveh delov in če bi razdrl motor bi bilo smiselno narediti še generalno zato bi poizkusil s tem.

LP


Glede na to da je blok iz dveh delov, potem je verjetno prebito tesnilo...Tole pa po moje ne deluje kot tesnilc ( tisti ki se ga vlije v karter) ampak samo poveča elastičnost semeringov....Torej če pušča kak semering potem pogojno da, če pa pušča tesnilo potem pa se bojim , da ni pomoči....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost