Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po mar 10, 2008 12:26 pm

nejbolj so mi smešni ti wanabe ekologi, sami zase se pa verjetno niti ne zavedajo koliko onesnažujejo (pa niso tu samo plini, je še marsikatera druga stvar, zamislte se naprimer kolk el. energije vam gre v nič ko imate kako stvar brezveze prižgano, koliko vode brezveze porabite, koliko smeti pridelate...).
Nejboljš da si vsi ti "ekološki ljudje" namontirajo še filter za prdce lovit, pa bo svet res čist...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 10, 2008 12:36 pm

Energetik81 je napisal/-a:Zanimivo razmišljanje - če drugi onesnažujejo, bom pa še jest mal, kukr da še ni dost... :roll: In ko se boš peljal mimo ljudi, bodo ti z užitkom vdahnili strupeni CO in ostalo svinjarijo.
Sicer pa se na 1. sliki v glavnem kadi iz hladilnih stolpov elektrarne in to čista vodna para.. :idea:

zato pa je dimnik cist crn?an?
ti pa vrjetn vozs avto na elektriko pa vse recikliras an?...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po mar 10, 2008 1:02 pm

Ne govorim tuki o šparanju z energijo, ampak konkretno o zastrupljanju dihal. A sem slučajno kaj pisal o šparanju z energijo?
Zmotilo me je pa zato, ker stvar (kat) deluje, se jo serijsko vgrajuje v avte in je sorazmerno poceni - ne vidim razloga, da bi stvar poslabšal in ga odstranil.
In @zlabon, ni treba tuki o wanabe ekologih, ker to nisem. O energetiki in kemiji vem verjetno več kot ti in točno vem koliko onesnažujem in s čim.
Ja, recikliram in ločeno zbiram odpadke, ugašam porabnike elektrike, če jih ne rabim.
@abbe: ne vozim električnega avta
- 1. jih še ni poceni in
- 2. vem da bi proizvodnja, prenos, polnenje in izkoristek v elektromotorjih porabili več energije kot pri bencinarjih, zato zaenkrat raje vozim bencinarja.

Sicer smo pa zdej OT, pejmo nazaj na temo. Še enkrat - odsvetujem odstranitev kat.
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Po mar 10, 2008 1:22 pm

no katalizator gor al dol, mene zanima v glavnem premer cevi. Bi se kaj poznalo ce bi jo povecu z 45 na 55? pa 2 x 48 na koncu? pa recimo da bom obdrzal katalizator. kako je potem s srednjim loncem - pustim ali dol??

hvala za kaksen odgovor :)
Extreme N
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 10, 2008 1:36 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ne govorim tuki o šparanju z energijo, ampak konkretno o zastrupljanju dihal. A sem slučajno kaj pisal o šparanju z energijo?
Zmotilo me je pa zato, ker stvar (kat) deluje, se jo serijsko vgrajuje v avte in je sorazmerno poceni - ne vidim razloga, da bi stvar poslabšal in ga odstranil.
In @zlabon, ni treba tuki o wanabe ekologih, ker to nisem. O energetiki in kemiji vem verjetno več kot ti in točno vem koliko onesnažujem in s čim.
Ja, recikliram in ločeno zbiram odpadke, ugašam porabnike elektrike, če jih ne rabim.
@abbe: ne vozim električnega avta
- 1. jih še ni poceni in
- 2. vem da bi proizvodnja, prenos, polnenje in izkoristek v elektromotorjih porabili več energije kot pri bencinarjih, zato zaenkrat raje vozim bencinarja.

Sicer smo pa zdej OT, pejmo nazaj na temo. Še enkrat - odsvetujem odstranitev kat.

sj jst se s tabo strinjam sm ze enkrat prej v podobni temi napisau da je odstranitev kata lizatorja "upravicljiva" samo pri res extremnih predelavah motorja... ker v vseh drugih primerih je prirastek moci zanemarljiv.
ampak ce ga kdo hoce dat dol nj ga da k pa cmo.je tok velik bl neosvescehih ljudi ki s svojim pocetjem se bolj zastrupljajo ljudi,da se zarad teh par katalizarorjev ni splaca sekirat ker nebo nbene spremembe.
p.s. una slika tovornjaka pove velik,pa takh je velik.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 10, 2008 1:38 pm

extreme N je napisal/-a:no katalizator gor al dol, mene zanima v glavnem premer cevi. Bi se kaj poznalo ce bi jo povecu z 45 na 55? pa 2 x 48 na koncu? pa recimo da bom obdrzal katalizator. kako je potem s srednjim loncem - pustim ali dol??

hvala za kaksen odgovor :)

kar jaz vem katalizator najbolj ovira pretok plinou,tko da ce bos katalizator pustu nebo ksnga haska ce das vecji premer cevi
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Po mar 10, 2008 1:51 pm

Energetik81 je napisal/-a:Zanimivo razmišljanje - če drugi onesnažujejo, bom pa še jest mal, kukr da še ni dost... :roll: In ko se boš peljal mimo ljudi, bodo ti z užitkom vdahnili strupeni CO in ostalo svinjarijo.
Sicer pa se na 1. sliki v glavnem kadi iz hladilnih stolpov elektrarne in to čista vodna para.. :idea:









a mora vedno nekdo pametvat res ne gre brez tega ,poglej fanta zanima kako in kaj ,in tko je :!: :idea: tukaj ne potrebujemo komentarjev kaj bi blo pa onesneževanja in podobno ker tega je itak too much iz vseh pogledov štekaš :?:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po mar 10, 2008 1:55 pm

abbe je napisal/-a:p.s. una slika tovornjaka pove velik,pa takh je velik.
To je res. Take bi bilo potrebno izločiti iz prometa. :evil:

Ja tud jest mislm, da povečanje cevi ob katalizatorju ne bo bistveno vplivalo na pretočnost izpuha, ker je kat večja ovira.
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po mar 10, 2008 3:22 pm

Energetik81: ni to letel sam nate, sam sem že velik briht slišal na ta račun, sami so pa ubistvu še slabši. No če tako delate kot si napisal, potem pohvalno. Mi tudi vse odpadke ločujemo, varčujemo z el. energijo (ker to za sabo potegne toplogredne pline) in podobne stvari prijazne do "mother nature" :D
Drugače sem tudi sam razmišljal glede tega kolk jaz bolj onesnažujem, pa sem prišel do tega, da je to res kaplja v morje, dosti pa pove že dejstvo da poznam kar nekaj primerov ko so teste plinov na tehničnem opravili z odstranjenim katalizatorjem, z vrednostmi v mejah normale...
Sicer pa dost o tem ker sem že čist offtopic :oops:

Vglavnem odstranitev katalizatorja SE splača če imaš zabit kat. Če je katalizator dokaj nov se ga nesplača ven metat.
Sploh se pa splača za turbače, kjer katalizator povzroča dost backpressure-ja in s tem posledično zmanjšuje moč in negativno vpliva na lopatice turbine...
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris Po mar 10, 2008 3:25 pm

zlabon je napisal/-a:...

Vglavnem odstranitev katalizatorja SE splača če imaš zabit kat. Če je katalizator dokaj nov se ga nesplača ven metat.
Sploh se pa splača za turbače, kjer katalizator povzroča dost backpressure-ja in s tem posledično zmanjšuje moč in negativno vpliva na lopatice turbine...

Točno tak!
Slika
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Po mar 10, 2008 4:02 pm

no res uprasanje kaj je z mojim :D zvit in 118k km
bi ga blo za odpret :D:D
Extreme N
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po mar 10, 2008 5:54 pm

Vodna para od premoga, lol. Sem daleč od energetika, ampak tole se meni zdi kot termo elektrarna!
Daleč od tega da bi bilo to ok, če sosed onesnažuje, bom pa še js...
Dejte fantje ne prazne slame mlatit....Kjotski sporazum...velike cruiserke ki plujejo po morjih... velika večina ne-delujočih katalizatorjev v avtomobilih...

Dobro se ve, zakaj se odstrani katalizator...v prid predelave...torej??
RiDe hArD
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po mar 10, 2008 5:58 pm

bigturbo je napisal/-a:verjemite da se pozna pr mojmu gre sedaj to vse dol da bodo turbine lažje zadihale pa lonc malce bolj odpret in cev med prvim in zadnjim loncem zamenjati za debelejšo pa si na konju :twisted:


Glede na to kar imaš pod pokrovom, bi mu lahko kak custom exhaust prvošču, sploh če misliš delat kar si govoril.

Pri turbačih je to čisto druga pesem.

off na off:(

Energetik: Sorry, vse lepo in prav, tako je tudi treba (tudi jaz ločujem odpadke, in luč ne gori kjer me ni). SI si kdaj ogledal deponijo odpadkov??? Malo jih boli ..... za naše ločevanje odpadkov in jih lepo mečejo v isto luknjo. Samo toliko da ne boš živel v pravljici, pa tudi kaka predpotopna trola LPP-ja ni ravno balzam za tvoje dihalne poti!
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po mar 10, 2008 7:56 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Vodna para od premoga, lol. Sem daleč od energetika, ampak tole se meni zdi kot termo elektrarna!

Res si daleč od energetika, sicer bi vedel da imajo TE hladilne stolpe, kjer izhlapeva voda za hlajenje kondenzatorja. Poglej si zgornjo fotko tuki: http://www.te-sostanj.si/default.asp?id=54 in preberi opis spodaj. Ponavadi kažejo Warmerji (kot Al Gore) take fotke, ker zgledajo ubijalsko, vn se pa kadi čista vodna para... :lol:

Sicer se pa pogovarjajmo o katalizatorju, ker je tema o tem.

LP
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Po mar 10, 2008 8:07 pm

ze ko je tema o tem :)

a se da ugotovit ce je sesut katalizator? ne da bi ga odpiru? avta sicer ne dusi, vsaj obcutka nimam. je pa katalizator zvit ca slabe 2 cm pri strani.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po mar 10, 2008 8:30 pm

Če je fajn vdrt je lahko satovje poškodovano, čeprav pomojem je bolj samo zaščitni pleh pokrivljen, ali je tudi sam katalizator?
Drugače pa ga snameš dol in pogledaš skozi njega, se takoj vidi če je za zapacan, tudi po barvi satovja
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Po mar 10, 2008 8:39 pm

no bom to naredu ko ga peljem mehaniku. bomo vidli zakaj se gre. nisem ga dvignu da bi vidu. uglaunem ce je pleh gor, je tocno zraven kataalizatorja, ni samo kot enaa plosca spodaj. pomoje je tisto kar ohisje katalizatorja in je vdrto ja.
Extreme N
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To mar 11, 2008 5:14 pm

Energetik81 je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Vodna para od premoga, lol. Sem daleč od energetika, ampak tole se meni zdi kot termo elektrarna!

Res si daleč od energetika, sicer bi vedel da imajo TE hladilne stolpe, kjer izhlapeva voda za hlajenje kondenzatorja. Poglej si zgornjo fotko tuki: http://www.te-sostanj.si/default.asp?id=54 in preberi opis spodaj. Ponavadi kažejo Warmerji (kot Al Gore) take fotke, ker zgledajo ubijalsko, vn se pa kadi čista vodna para... :lol:

Sicer se pa pogovarjajmo o katalizatorju, ker je tema o tem.

LP


Saj sem ti že na začetku povedal :P , kam pa gredo vsi tisti kubiki premoga? Vsaka trda stvar ki gori, dela dim. Torej onesnažuje ozračje.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov