Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če mar 11, 2004 6:08 pm

TITan je napisal/-a:To vse vem, ampak na lahkem avt je kdaj prov drek če ti iz prostega teka, ko pohodiš skos celo prvo vrti kolesa (pa ne lih save). Problem je ker pri 5500 obratih motor "umre" originalno. To se reši z bolj prepustnim izpuhom (1 lonc, skoz katerga vidiš direkt pa katalizator), s bolšim (in krajšim) dovodom hladnega zraka (doma narejen airbox z CAIom + večji sesalni loputi od Golf 2 GTI, ki jih še iščem) in seveda z odmično. Normalno so šporne odmične drage pa zoperne za normalno vožnjo, ta "G" odmična je pa lih prov da avto vleče do tistih 6000-6500 obratov brez drugih modifikacij.

Ma kdo kako sesalno loputo od G2 GTI 8v za prodat?


Al pa če ne prbiješ prvo v podn...
Je dost cenej verjem!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jan 11, 2010 10:52 am

Kolko moči al pa specifične moči bi dala recimo 220 stopinjska sesalna odmična na 16V/4 motorju?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 11, 2010 12:07 pm

Dobro je vedet o kaksnem motorju je govora. In kaksni odmicni.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Po jan 11, 2010 12:14 pm

Meni je šel avto na skunk2 pro2 odmičnih konkretno bolje na spodnjih obratih proti prej, avto je brez vtec-a pokazal 201-203 hp. Tud zvok v leru mi je bil nekaj posebnega 8) . http://www.youtube.com/watch?v=TtoYU9aoCr0
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Po jan 11, 2010 12:54 pm

220 stopinjska odmična se mi zdi malo mila še za serijski atmosferski motor. Verjetno gre za turbača?
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jan 11, 2010 1:15 pm

robi1000 je napisal/-a:220 stopinjska odmična se mi zdi malo mila še za serijski atmosferski motor. Verjetno gre za turbača?


Ma roverjev vvc motor imal sesalno odmično z kotom med 220° in 295°, variabilno. Pa me zanima, koliko malo je 220 stopinj.

http://www.sandsmuseum.com/cars/elise/thecar/engine/vvc2.pdf
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Po jan 11, 2010 1:51 pm

Precej malo. Običajno imajo malce bolj športne različice atmosferskih motorjev kote odpiranja sesalne odmične nekje med 235 in 260 stopinjami. Pri VTECU ali podobnih sistemih se to spreminja in je nekako tako kot bi imel več profilov odmičnih, vsako za svoje območje obratov. Čeprav moram reč, da so dostikrat stopinje, ki jih navajajo proizvajalci odmičnih gredi zavajajoč podatek. Dve odmični gredi imata lahko enak kot odpiranja, pa se bo motor čisto drugače obnašal, če ju zamenjamo. Bistven je sam profil odmične, kako hitro odpre ventil in na kakšen dvig. Tako da kote malo z rezervo jemlji, ker je nekako tako kot navedbe proizvajalcev kolikšna je poraba njihovih avtomobilov...
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 11, 2010 7:34 pm

Citroen saxo vts (TU5J4 1.6 16v)? Ufff...kje začet. :D Odvisno kaj si želiš in kolk si pripravljen vložit v to.
Na serijskem sesalnem kolektorju si malo omejen, od c2 vts je že veliko boljši. Na nekje 145hp se da pridt brez da povečaš kompresijo, samo trpi navor v nižjem območju vrtljajev.
Na okoli 200hp se da pridt z kompresijskimi bati, odmičnimi, itb-ji, večjimi ventili, dobrim izpušnim kolektorjem itd. Cena je pa...hmm...visoka. Samo je pa filing nepopisen ko ga zavrtiš do 9k obratov.
Najprej povej kok si pripravljen odštet. Za ene 3k bi se dal neki že narest, s tem da so samo odmične okoli 750€ (odvisno za katere se odločiš).

Pa en filmček kako to gre (cca. 200hp): http://www.youtube.com/watch?v=V4LpqpQ0k9c
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Po jan 11, 2010 7:49 pm

Ja ne me jebat kir posnetek. :shock: :lol:
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Po jan 11, 2010 8:12 pm

in tale avto ma lih 650-700kg z voznikom...itak da mora it za 200ps...lepo se pa vrti... =)

145ps iz 120ps...za to masino...?? 25ps je kar velik prirastek, samo za odmicne...ne brat vsega kar pisejo...in tole je zgornja meja za te odmicne, s to razliko da je zraven dodelano se kaj...mogoce izpusni, sesalni ??
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 11, 2010 8:15 pm

Itak, da dodas se odprt izpuh, po moznosti se ene dober sportni izpusni kolektor.
Ponavadi gre to v kompletu. Da je izkoristek novih odmicnih cimboljsi.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Po jan 11, 2010 8:21 pm

saj vsi vemo to...gre sa za princip, in tema je o odmicnih, koliko je dejanskega prirastka le teh...in to v navezi ne dajo samo odmicne, ki se ponvadi gibljejo nekje med 10ps do max 15ps...pol pa se izpuh ene 10ps, pol pa si na 145ps...precej je laikov, ki pol to berejo po forumih in kar v pogovoru butnejo, ja ta zadeva da pa 25ps+ na osnovo...kar ni res...

in to da je sauger drag tuning poznam sam, ker sam delam na tem...malo km, za veliko denarja...uzitek pa je...ko ga vrtis do 7500rpm v mojem primeru, hondasi se vec...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Po jan 11, 2010 8:31 pm

@drmocar: odličen link si dal :tomidelej: ..res tale 106.ka leti k zmesana :D
..sam sem razmislju o menjavi odmičnih in jih tudi v prihodnosti imam v planu zamenat,samo ker to potegne se nekaj stvari za sabo,npr.:iz.kolektor,re-map,pa se kj bi se naslo ;) ..gre se pa za isti avto samo je 8v in ne 16v(na zalost) :D ..tko da @AIRbrush posvetuj se z @drmocar-om(jih je se par kle na forumu,ki poznajo te mlincke),čeprau ga osebno nepoznam,vem da zna streči takim stvarem ;)

Lp!
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Po jan 11, 2010 8:41 pm

drmocar je napisal/-a:Pa en filmček kako to gre (cca. 200hp): http://www.youtube.com/watch?v=V4LpqpQ0k9c


:shock: :shock: :woohoo :shock: :shock: Kaka vožnja ... svaka čast :)

LP
Matej
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 11, 2010 9:26 pm

dominic je napisal/-a:in tale avto ma lih 650-700kg z voznikom...itak da mora it za 200ps...lepo se pa vrti... =)

145ps iz 120ps...za to masino...?? 25ps je kar velik prirastek, samo za odmicne...ne brat vsega kar pisejo...in tole je zgornja meja za te odmicne, s to razliko da je zraven dodelano se kaj...mogoce izpusni, sesalni ??
cca. 700kg brez voznika.

Odmične gredi ne dajo skor nič oz. nič brez optimizacije, pa še motor lahko uničiš če je afr previsok. Nikjer nisem napisal da dajo samo odmične gredi 25hp. To je iluzija. Pa bolj kot pretiravaš z dvigom pri odmičnih (še posebej dvig na zgornji mrtvi točki), bolj bo avto spodaj brez moči/navora, še posebno na "serijskem" motorju.

Te stvari se nikoli ne seštevajo med sabo. Samo odmične, kot sem že rekel ne dajo skoraj nič, pravtako izpuh in pa sesalni del, višja kompresija itd. Vse te stvari v kompletu z optimizacijo vbrizga in vžiga pa dajo lahko kar zajeten prirastek. Pozabi ti na 10hp z izpuhom, pa je lahko cel, od glave motorja nazaj.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Po jan 11, 2010 9:35 pm

seveda...poleg tega sem spada sam remap ECU...drugace tako, ali tako ni nic iz tega...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
fleko
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne jan 13, 2008 4:42 pm

Napisal/-a fleko Po jan 11, 2010 9:36 pm

Mene pa zanima kaj morš gledat pri odmičnih (karekteristika)
pa tut kakšna odmična more bit za navor na nižjih/višjih in za moč na nižjih/višjih
sprašujem pa nasplošno za atmosferca
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 11, 2010 9:53 pm

Daljsi kot je duration bolj so za visoke obrate . Ampak to je samo en del. Vazno je se prekrivanje ventilov. Pri motorjih s samo eno odmicno tega ne mores regulirat. Z dvema odmicnima lahko spreminjas kote odpiranja sesalnih ventilov in posebej izpusih ventilov z nastavljivimi jermenicami.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
fleko
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne jan 13, 2008 4:42 pm

Napisal/-a fleko Po jan 11, 2010 10:01 pm

Kaj pa glede hoda ventilou in hitrost odpiranja
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 11, 2010 10:47 pm

V osnovi daljsi kot je hod ter hitreje se odpirajo bolj je za visoke obrate.
Vsak proizvajalec odmicnih ti bo rade volje svetoval primerno odmicno gred, ce mu napises kaj bi rad naredil z motorjem. Ter naprimer kaksno kompresijsko razmerje imas v motorju. Vse je povezano.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov