Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po apr 07, 2008 4:17 pm

... vse se da naredit ... če le ne boš poslušal raznih strokovnjakov, ki dosti znajo pa nič ne naredijo - ker se po njihovem kao ne splača ... tak je moj ... http://www.moj-album.com/uredi/maxss/11 ... s=11442714 in še : http://www.youtube.com/watch?v=rDshroi6bvU

Moraš pa spustiti kompresijsko razmerje !In to lahko narediš ali z dviganjem "podlaganjem" glave z debelejšimi tesnili ali spuščanjem bata (ekscentrična puša z katero premakneš bat nižje ali najboljša varianta z menjavo batov za take, ki so za Turbo vgradnjo ....za Peugeot motorje uporabljajo najraje Wossner bate ... pol greš na odpad in z enega odsluženega turbo avtomobila pobereš elektroniko kable in senzorje pri tem pa gledaš, da je približno istih karakteristik (2.0) ter pobereš vsa tipala vse senzorje map bobine itd ter montiraš na svoj motor ... ugradnja turbine in intercoolerja je najmanjši problem bolj zajebano je to spravit v normalen in varen proces da boš imel vse parametre pokrite (kompresijsko razmerje , razmerje goriva in zraka in predvžig ... ter hladilniki ... večji voda - dodatni olje ...) Pri tvojem avtomobilu bi edini resnejši problem predstavljal nabit prostor v motornem delu ( premalo prostora) ... L.p. M.
Zadnjič spremenil Mad, dne Po apr 07, 2008 8:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Napisal/-a Bezi Po apr 07, 2008 6:31 pm

Mad ti si car! :shock: Respecta man! A to je bil drugač 75 konjski saxo? Zei jih ma pa? :?:
Dont drink and drive, just smoke and fly :D
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po apr 07, 2008 8:36 pm

Bezi je napisal/-a:Mad ti si car! :shock: Respecta man! A to je bil drugač 75 konjski saxo? Zei jih ma pa? :?:
ja ... sam jaz nisem car - car je Boštjan :) ... to je bil 75 in sedaj ima okrog 180 ... 1.5 bar gremo pa naprej cilj je : moj : da bi zdržal 2 Boštjan pa hoče 2.5 bar ... bomo videli kaj bo iz tega mutanta izpadlo ... ju3 dobi drugo benz pumpo pol gremo naprej ... L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 30, 2008 9:57 pm

Lep pozdrav iz duhovnih nižav ( nekoč višav) , po dooolgem času .
Ja, črpalko smo zdaj zamenjali z Bosch 6,5 bars' ( 700 HP ) .
Danes smo izdelali še extra sklopko za " overtorque" . 8) . Ceelo popoldne je šlo za to , uhh .
Vgradnja (montaža) čiiim prej ( morda že ju3, za praznovanje dela z delom ( ne z nedelom))
;)

( kot je rekel oni tam ... vse pod 2 Bara = NA )

Do tedaj (naslednjič) , pa, ... lep pozdrav , čaw

by Boštee + Kopron upper team Si + Maxx Uncatchable + # + ...
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Sr apr 30, 2008 10:32 pm

upam da ste poskrbeli za zavore.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če maj 01, 2008 6:35 pm

dr.sah je napisal/-a:upam da ste poskrbeli za zavore.


... Mislim da da pa še : za križne povezave rok ter spodnja in zgornja (dodatni vezavi amortizerjev ZG in rok SP) pa večji zavorni cilinder Saxo 16v, sprednji diski ploščice in čeljusti od 205 GTi - kot so na 106 Rallyju hlajeni ... zadnji most tudi ima druge stabilizatorin obe torzije (106 Rally) ... pa fedri so nižji trši pa še amortizerji so Bilstein B8 ... zadnji most od 1.6 16v sem pa dal na AX-a ker bo prej končan ... nabavljam pa še en most samo so redki in dragi kot žafran na žalost ... aja pa zavorne cevi so teflonske oplaščene od CTF-a in olje dot 4+ ... 380 stopinj ...gume 185/55R14 na alu platiščih z 11 mm distančnikih. ... ko dobim most od saxa ali 106 - bom dal diske še na tega ... L.p. M.

ax ... na žalost je slikano z telefonom ... glih tako za vzorec ... na AX-u so gor spredaj komplet diski in čeljusti od Pug 306 2.0 16v - 266 x 20.5 mm zadaj 247 x 8 mm za Saxo bom dobil kasneje ...
Priponke
DSC00006.JPG
DSC00016.JPG
DSC00021.JPG
DSC00015.JPG
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah So maj 03, 2008 7:45 am

sicer so mi všeč take predelave, in z malo konji se da pričarati lep užitek v vožnji in pospeševanju na račun male teže.
Morate pa vedeti, da je AX podoben potujočem kartonu, kar pomeni da v primeru trka ne bi bilo dobro za zdravje potnikov. Tega se morate zavedati.

Ste pa se potrudili, vsa čast.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So maj 03, 2008 7:55 am

caboose je napisal/-a:kupi S16 masino od 306, atmosferc 2.0. Zamenjas pa mas 167bhp. Sam ne me vprasat kam bos dal menjat :P Masino dobis za cca 600€, remot te bo koštal okoli 1000€, poleg pa bi priporočal še menjalnik iz istega avta (6st) in nobe bremze vsaj spredaj, pa kak strut bar da ti ne prepotegne česa. Vseskupi okol 3k€ :)

Če si pa res zagret, pa dobiš tudi T16 mašine, ki so 2.0t in izpljunejo okoli 190-200bhp. Ampak so dokaj redke, in boš dal za mašino + remont okoli 2k€. Pri taki moči v tak malem avtu pa bi že skoraj rabu kakšne aftermarket amortizerje, kar pomeni cca 600€ strošek poleg - ker bi stock verjetno kr hitro izdahnili hehe :P Ko pa maš enkrat T16 mašino not, pa lahko tud večjega polža not ... sam polž te stane dodatnih 2-3k€, pa če potem pelješ vseskup na chipanje mas nekih 250bhp od oka :P pa za kakšne 6-7k€ si tud lažji :)

Od oka je 250 PS premalo... :twisted: Ta avto (že stock) je imel overboost funkcijo. Poln pritisk plina je povzročil porast moči iz 147 kw na 159 kw in 225 PS (za 45 sek).
Mašine se lahko dobijo ganz nove... videl nekje na netu :P To pomeni muchos dineros...
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII So maj 03, 2008 10:53 am

kaj pa trokiranje na saxo ju ste sedaj odpravili al se ne
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So maj 03, 2008 4:48 pm

dr.sah je napisal/-a:sicer so mi všeč take predelave, in z malo konji se da pričarati lep užitek v vožnji in pospeševanju na račun male teže.
Morate pa vedeti, da je AX podoben potujočem kartonu, kar pomeni da v primeru trka ne bi bilo dobro za zdravje potnikov. Tega se morate zavedati.

Ste pa se potrudili, vsa čast.



... Mi se zavedamo vsega ... in - vemo tudi zakaj ... to je že x-ti za povrstjo ne spomnem se vseh GT-ja sem imel dva, ene tri 1.1 - ki so pol doživeli Swap z 1.4 motorčki za enim sta vozila Sierrator pa tudi Blakozar predzadnji - 4 vraten Bordo rdeč ... naj povesta onadva, imel sem enega GTi-ja in še tega ... Avto ima poljekleno pločevino če malo pojačaš tam kjer je potreba predvsem sprednji del je nenormalno vodljiv lažje se izogiba oviram in z podvozjem kot je moje zeelo dobro drži cesto ... mislim, da razen roll cage-a in špere imam vse tako kot ima ta, ki se je prejšnji mesec prodal iz Trsta v Zagreb za 7500eur ima pa isti motor kot je moj - 1.4 ! : http://www.youtube.com/watch?v=2TuId6nnJsg

Voznik je Daniele Trani , ki pa je tudi lastnik AX-a Sport 1.6 ki ga je vozil na isti dirki Denis Savič : http://www.youtube.com/watch?v=8UHV-LBJ ... re=related

Ta Ax ima pa 1.6 motor na 4 fergazarjih TU5J 8 ventilov in izmerjenih 178 km !

Ko smo že pri tem o kartonu ... si povedal tudi Medvedu ki ima Fičo turbo, da na žalost vozi na kartonu ? P.s. 100 x raje grem v zid z mojim avtom kot recimo z petko Turbo !!! L.p. Max


L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Ne maj 04, 2008 6:18 pm

niti nisem podal slabega mnenja, zgolj hotel povedati da bodite previdni, ker je pleh krheh. Pri tistem hudem fičku ni nič drugače.
Z katerim bi rajše šel v steno, mislim da je to nepotrebno.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne maj 04, 2008 6:34 pm

dr.sah je napisal/-a:niti nisem podal slabega mnenja, zgolj hotel povedati da bodite previdni, ker je pleh krheh. Pri tistem hudem fičku ni nič drugače.
Z katerim bi rajše šel v steno, mislim da je to nepotrebno.
... Včasih gre kdo od nas tudi do prodajaln kot so Bar Metal in podobne pa kupimo kak kos 5 mm debele pločevine kak profilček ki ga razrežemo preoblikujemo in ga kam privarimo - ker to avtu pomaga da poveže določene točke ... zato se več ne zvija in preprečuje da se ne razpade pri obremenitvah ter mu doda določeno trdnost ... pa kak kotnik kje povarimo pa kak dodaten varček potegnemo, kaj dodatno zapikamo ... Tisti Ax, ki ga je prejšnji lastnik vozil okrog in ta - ki ga vidiš na sliki imata kar nekaj razlik v strukturi v podvozju kar ju ne loči samo po varnosti temveč tudi po performansah, ki jih imata ... recimo, da je narejeno prav ker če ne - bi motor z temi konji kmalu iz karoserije naredil prežveček z katerim bi se bilo nevarno in težko voziti ... je pa res, da če se kam po nesreči zatolčeš je pol sigurno bolje kupiti novo školjko, kakor pa to ravnati ... a to me ne zanima ... L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 08, 2008 8:57 am

Še en filmček o tem kako napreduje projekt : http://www.youtube.com/watch?v=7In5vI8IknE
Projektu se je pridružil še Mitja ki je z seboj prinesel , zmontiral in nastavil elektroniko :) ... L.p. M.
Priponke
IMG_0534.jpg
IMG_0531.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Ne jun 08, 2008 1:06 pm

Super Mad,a se že voziš? :D Od katerega avta pa je hladilnik?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 08, 2008 1:19 pm

sharp je napisal/-a:Super Mad,a se že voziš? :D Od katerega avta pa je hladilnik?


... Je že vozen samo imamo še par stvari za dat gor da ga Mitja lahko nastavi - glavo za boljši pretok - z ventili 39 sesalni 31 izpušni bolj špičasto odmično gred da bo vrtel do 7000 (sedaj 6300) in map 3.5 bar senzor absolutnega tlaka, ki pride jutri če bo vse posreči... Hladilnik ? To bi moral vprašat Koprona ... po izgledu bi rekel od Ford Escort-a pustil sem mu proste roke in sam ustvarja vse - od dela na avtu je moje samo podvozje in zavorni sistem, ki pravijo da je v redu :D Mitja je navdušen rekel je, da se pelje suvereno in v ovinku deluje nevtralen do meje zdrsa ki pa je zelo visoka in hkrati avto drsi bočno cel tako da ga z lahkoto nastavljaš skozi ovinek :) L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Ne jun 08, 2008 1:32 pm

To pa verjamem,da nisi šparal na bremzah in povozju. :D Posnemi od 0-100km/h ko bo avto zrihtan.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 08, 2008 1:43 pm

sharp je napisal/-a:To pa verjamem,da nisi šparal na bremzah in povozju. :D Posnemi od 0-100km/h ko bo avto zrihtan.


... Pride pride ... ko vse nastavimo prav in dokončno bo Lončar naredu en posnetek zaenkrat je samo poskusno - da ga ne pozabite :P L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Ne jun 08, 2008 4:22 pm

Mater, pri 4500 se mu strga.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC Ne jun 08, 2008 6:43 pm

Tisti fičo ima par metrov "odvečnih" cevi v kabini, na leto naredi 500 kilometrov pa še to na dirkališču ali za promet zaprti cesti.

Fantje ne sekirajte se za tuj pleh.

Drugače pa kr veselo tunajte še naprej.

lp
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Ne jun 08, 2008 8:41 pm

Malo bom zmotil. Sicer se pogovarjate o turbini ampak mene bolj zanima vgradnja kompresorja v TDI-ja. Gre za mali VAG-ov TDI 1.4, ki bi mu rad odpravil turbo luknjo. K razmišljanju me je spodbudil 1.4 bencinski izdelek iste firme ......
Morda kdo tozna ta dva motorja bolj natančno?
903cc
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov