Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager To apr 15, 2008 8:07 pm

Če boš nek serijski avto kot je punto povišal, moreš vedit da podvozje kljub temu ni narejeno za vožnjo po brezpotjih. Res da bo višji in da boš brez skrbi vozil čez kamne in hribčke, ampak tu so še amortuzerji ki niso narejeni za stalne udarce in vibracije, potem so še končniki ki ne vzdržijo pa roke in podobno. Podvozje dobi luft in potem moraš menjat vse čpo spisku če se hočeš vozit normalno, kar pa je spet strošek. montaža šus plate pod motor je več kot priporočljiva.
Najprej napiši koliko denarja si pripravljen odštet za avto.
Jaz ti priporočam recimo subaruja (legacy, leone) katerega lahko brez skrbi vzdigneš v višave in kljub temu neboš imel problemov saj je podvozje kvalitetno narejeno.
Če boš že kupil osebni avto katerega boš zvišal, glej da ima kvalitetno podvozje in karter čim višje.
Še vedno pa je bolj pametno da kupiš avto, kateremu že v osnovi slaba cesta ne dela preglavic. Suzuku Jimmy, Daihatsu Feroza, Toyota Rav4, Lada Niva, Opel Frontiera... sevada tukaj zavisi koliko si pripravljen odštet denarja.
L.P.
Drager
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr apr 16, 2008 8:54 am

vitara in samuraj od suzukija sta tudi tukaj nekje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
raggadyman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To apr 15, 2008 8:28 am

Napisal/-a raggadyman Sr apr 16, 2008 1:50 pm

DRAGER hvala, izčrpno in dejansko kar sem hotu. Pa če se še midva dalje pomenma...Študiru sem da bi kupil Fiat Punto II. , Renault Clio II, Rover 214 ali Opel Corsa I. Nekje do cene 2500EUR MAX.!!! Vem, da je mal ampak bo mogl bit. Zdej je pa ravno tu vprašanje katerega se da naučinkovitejše dvignat. Najlepš bi zgledu ROVER ampak klinc lepota jst se morem prpelat na šiht :? Pa še baje je za en klinc avto :cry:

Bi pa rad da je osebni avto, ker terenca ravno ne bi mel kr tak. D bi blo tud za po cesti pa da pije nekot normalno. Zato osebnega.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr apr 16, 2008 1:58 pm

Za 2500 evrov dobiš že zelo dobro ohranjeno ferozo ali vitaro. Feroza je bolj trda in mnogo bolj vzdržljiva kot vitara, ampak po cesti se z njo cijaziš, ker za več kot 110km/h ni za vozit. Vitara je pa za po cestah in po terenu malo premehka.
Old subarus never die, they just get faster!
 
vlk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To sep 05, 2006 10:21 am

Napisal/-a vlk Sr apr 16, 2008 2:22 pm

Kupi katro...... 8) 8)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr apr 16, 2008 3:43 pm

Jz ti priporočam mal večjo zadevo in sicer starega subaru legacy-ja, na subaru forumu pa je tema kako se avto, ki je že v osnovi kar visok še dvigne za 3cm. Ima pa še reduktor in res pride povsod.
Before:

Slika

After: (3cm +)

Slika
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr apr 16, 2008 8:55 pm

poglej CITROEN XANTIA na avto.net

z klimo za 1000€
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
zipi!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po mar 31, 2008 2:24 pm

Napisal/-a zipi! Sr apr 16, 2008 11:01 pm

:shock:
Zadnjič spremenil zipi!, dne Ne dec 07, 2008 9:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
HOČEM TVOJ UH', MUAHAHAHA http://www.reverbnation.com/zmusic
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr apr 16, 2008 11:51 pm

Ti še jaz enkrat povem - navadni avti - posebno malčki - so v smislu obrabe podvozja poddimenzionirani, predvsem zaradi cene, tudi teže in prostora. Celotno podvozje je večinoma narejeno na knap, noben del ne zdrži več sto tisoč km normalne vožnje, narejeni so za normalne ceste in za manjše obremenitve (bolj penzionistična vožnja). To pomeni, da boš ob vožnji po takih luknjah vsakih par mesecev menjal kakšen končnik, pa feder, pa amortizer, pa volan, stabilizator itd. Da ne ponavljm o "občutljivosti" malih avtov na dvigovanje, saj ti je to nekdo že dobro razložil! (Tudi hidravlični Citroeni niso namenjeni stalni dvignjeni vožnji po luknjah - takrat močno otrdijo, vožnja je težavna (bum bum) in nevarna za vse dele podvozja - to je bolj za parkrat letno plezanje čez ovire ali previs v garažo. Če pa imaš ob luknjah še klanec z blatom ali snegom, ti bo dvignjen hidravličar kopal, saj se (otrdena) kolesa skoraj ne prilagajajo več podlagi)
Računica se hitro prevesi proti majhnim avtom z dosti popravili/okvarami!

Če imaš res tako hude luknje, da ga moraš dvigat, se ti to (punto, polo, rover itd) nikakor ne splača in moraš obvezno kupit nekaj, kar je že v osnovi predimenzionirano, saj je narejeno za terensko vožnjo in torej večje obremenitve. In taki so manjši terenci, ki jih predlaga Nebivedu (tudi Panda 4x4) in večina med njimi rabi pri normalni vožnji komaj kak liter več. Tudi zdržljivost motorjev pri predlaganih malih terencih ni nek faktor, dobiš tudi poceni dele (večinoma). Tudi če ti kaj crkne (si pozabil, da Japonci malo crkujejo in mnogo zdržijo?), boš enkrat popravil in imel dosti časa mir, kar bo na koncu gotovo ceneje (in z manjšo izgubo časa).
Z "jajčki" boš pa non stop na servisu in optiki. Res to hočeš?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če apr 17, 2008 6:28 am

zipi! je napisal/-a:Hja sm mal gledu pa nekot ne vem. Itak vitara ubija je kul pa vse sam za tak gnar so same neke '92 letnice. Mam filing da bi lih zej crknala. Pa še 150000 km v povprečju. Terenc se mi zdi mal tvegano za tak keš kupit kr ka pa je 2500 za terenca :(


Za ta denar ne moreš pričakovati več. Jaz bi na tvojem mestu vzel ferozo letnik 1990 ali vitaro s 16V mašino letnik 1994. Oba avtomobila lahko popravljaš sam, deli so zelo poceni in mehanika je primitivna, ampak preverjena.
Sam imam doma oba in vitaro in ferozo. Je pa tako, da moja feroza ima 18 let pa na podvozju ni nobenih problemov, končniki so še prvi, pa nimajo namena crknit. Stanejo pa recimo za ferozo ali vitaro vsi štirje amortizerji od KYB (kajaba) malo čez 200 evrov (210 sem dal za ferozine, 216 pa za vitarine). Pa roke so recimo take, da bi pri cliotu ali puntotu lahko 3 gume gor držale in ne ene - zato tudi ti avtomobili toliko zdržijo. Feroza je recimo predimenzionirana, ker ima samo šasijo(podvozje na katero je obešena školjka) iz debelostenskih cevi dimenzije 100X60mm, edina dva terenca, ki imata še tako močno podvozje sta patrol in defender, oba pa tehtata 2x več od feroze.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zipi!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po mar 31, 2008 2:24 pm

Napisal/-a zipi! So apr 19, 2008 4:37 pm

8)
Zadnjič spremenil zipi!, dne Ne dec 07, 2008 9:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
HOČEM TVOJ UH', MUAHAHAHA http://www.reverbnation.com/zmusic
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ So apr 19, 2008 4:49 pm

tebi se pa res ne da nič dopovedat :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So apr 19, 2008 6:32 pm

Sam bi rekel da terenec letnik 1992 ima danes manj problemov kot katerikoli clio ali punto letnik 2000.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 So apr 19, 2008 7:14 pm

js mam berlingota pa je ful visok na vsak pločnik kamot sam če maš vlke klance bi blo bolje da maš 4x4 drugače pa avto poceni vzdrževanje pa poraba mala tk da priporoćam lp
 
Uporabniški avatar
Mindflash
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To sep 19, 2006 6:27 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mindflash Pe dec 05, 2008 9:11 pm

zipi! je napisal/-a:Itak sn takoj za vitaro, ker je zakon avto. Pa še 'terenc'. Sam je pa pr avtih, ki so tak stari vprašljiv motor. Da ga 'šfaufam' skoz mi pa res ni sploh, če crkujejo lagri, pumpe in na sploh umira srce avta. Pr nakupu to vedet je pa že kr umetnost saj zame k nisn lih nek hud avto stručko. Da ne govorim o hin kuplungah in prenosih itd. Zato je vprašanje kak bi služla 92 vitara. Vem da je vzdržljiva sam 16 let je ogromna doba.

Ma bom mogu neki poštudirat da bo. Če ne bom pač klijiča al pa puntiča zlamu hitrej kot pričakovano vmes pa že za novga našparu. Itak je sraje nablolj zima. Tam pa tud 16 letn avto zataji. Recimo... :? ;)

Bom pa vsaj eno colo večje gume dal gor. Upam da se pridobi kak cm s tem?!?? :lol:


Že celo temo ti izkušenejši uporabniki dopovedujejo, da to kar ti hočeš storiti ni smiselno. Sam obenem priznavaš, da se na te stvari ne spoznaš preveč, a še vedno delaš po svoje... kaj še čakaš, kupi si svojega Cliota in bomo vsi zadovoljni.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe dec 05, 2008 9:39 pm

Mindflash: ne zameri, ampak glej datume teme :) So na to temo mal pozabili.
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Pe dec 05, 2008 10:18 pm

ne kupuj Roverja 214, je nikakav, moj je star enajst let pa ma samo 243.000 prevoženih pa nič kaj skor noče crknit :) :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Mindflash
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To sep 19, 2006 6:27 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mindflash Pe dec 05, 2008 10:29 pm

Scorp84 :oops: ... namesto novih objav sem pregledoval teme, ki mi jih je ven vrgel iskalnik in tako je nastal moj post. :-P
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov