Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jun 10, 2008 10:43 pm

Kaj pa water/methanol system? To se tut neki voda pa to šprica, ne? Sam da gre v mašino? Pa je tudi hlajenje + dodatni konji.... Je kdo že naredil to?
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 10, 2008 10:43 pm

Voith je napisal/-a:o fak sam ste pa naredl iz te teme eno godljo.

a sm gor lepo pastal odlicno resitev k se niti ni tok draga za ksnga k resno razmislja o tem.

vodni ic je mega resitev pa se ni to draga in lahk jih nastepas umes kokr mas placa.


pa gor je en napisu da se ic ne segreje.. ce se nebi grel pol nebi bil hladilnik.. fak logika pa taka :)

mah jest v tole tvojo, če prov zastopm, bl dvomm, voda je vseno segreta in nevem kolk kej ohlaja tole cev :?
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jun 10, 2008 11:22 pm

Spidojc je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:o fak sam ste pa naredl iz te teme eno godljo.

a sm gor lepo pastal odlicno resitev k se niti ni tok draga za ksnga k resno razmislja o tem.

vodni ic je mega resitev pa se ni to draga in lahk jih nastepas umes kokr mas placa.


pa gor je en napisu da se ic ne segreje.. ce se nebi grel pol nebi bil hladilnik.. fak logika pa taka :)

mah jest v tole tvojo, če prov zastopm, bl dvomm, voda je vseno segreta in nevem kolk kej ohlaja tole cev :?


Ce dvomis v tole pa poglej kako je narejeno hlajenje icja pri toyoti celici - 3sgte.
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Sr jun 11, 2008 12:18 am

Slika

a je to to?
če je to to men zgleda navadn IC
če pa to ni to mi pa prosim pokaž ;)
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr jun 11, 2008 9:17 am

spidojc...to je motorod navadne turbo celice ( je res da je 3s-gte), ampak sam imam v carlos sainz izvedbi IC ki je vodno hlajen, sam nažalost nimam slike.....
evo je pa tak http://www.nagasakijdmmotors.com/catalo ... resize.jpg
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Sr jun 11, 2008 9:26 am

no no zanimov tema se razvija. mislil sem razpršilec vode ali co2 ja ne pa vodno hlasjen intercooler. V najslabšem primeru se pa da intercooler spredaj in je.

injektorji mislim d abi dellai tudi z distilirano vodoo, seveda na 3-4 emsec ebi jih bilo treba pregledat in očistiti če so zaspacani.
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Sr jun 11, 2008 10:00 am

@TOYOTA
pismo je mejhna slika,sam če sm prov dojev tut čez tole zrak piha
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr jun 11, 2008 10:12 am

spidojc....
ja seveda piha tudi zrak, samo v primerjavi z zgornjo sliko( na tisti sliki je zračno hlajen), ne tej ki sem jo dal je pa vodno + zračno, je pa res da imam na subaruju imprezi,kot ste že napisali ic spray ki mi pošprica ic ...in mislim da je kar dobro rešeno, kaj pa kakšen tekoči led al kaj je že tisto ali helij....
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr jun 11, 2008 10:12 am

spidojc....
ja seveda piha tudi zrak, samo v primerjavi z zgornjo sliko( na tisti sliki je zračno hlajen), ne tej ki sem jo dal je pa vodno + zračno, je pa res da imam na subaruju imprezi,kot ste že napisali ic spray ki mi pošprica ic ...in mislim da je kar dobro rešeno, kaj pa kakšen tekoči led al kaj je že tisto ali helij....
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jun 11, 2008 10:40 am

pinjas je napisal/-a:za hlajenje z vodo ima STI model rezerar vode zadaj takod a se ta en greje v motornem prostoru, za plinsko hlajenej bi bila potrebna bombola, vednar je težko dobiti majhne velikosti, drugi rpoblem pa je montaža v motorni prostor, ...

ma kdo kaj izkušenj glede bombol, velikosti, možnost polnenja??


Tukaj in tukaj si lohk prebereš zlo zanimive stvari. Glede na te podatke se pri največjem boostu zrak segreje na 150°C+. Torej če gor pošpricaš vodno meglico, voda izpareva in s tem vzema toploto zraku v intercoolerju. Tko da po mojm je lohk rezervoar tud v motornem prostoru. CO2 in ostalo je po mojm velik dražje in bolj komplicirano.
Aja, pa nekak bi moral to vodno pumpo vezat na pritisk turbine ali pa temperaturo zraka, da ne bi kar ves čas špricalo ampak samo takrat, ko bi T zraka narasla nad določeno temp.

lp
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Sr jun 11, 2008 11:05 am

Energetik81 je napisal/-a:Aja, pa nekak bi moral to vodno pumpo vezat na pritisk turbine ali pa temperaturo zraka, da ne bi kar ves čas špricalo ampak samo takrat, ko bi T zraka narasla nad določeno temp.

lp


to mas na tipko, pa po potrebi
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jun 11, 2008 11:23 am

Sej je čist enostavno - daš termostikalo na IC, mu nastaviš željeno temperaturo in ga zaporedno vežeš na pumpo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jun 11, 2008 6:26 pm

Pavel_P je napisal/-a:Kaj pa water/methanol system? To se tut neki voda pa to šprica, ne? Sam da gre v mašino? Pa je tudi hlajenje + dodatni konji.... Je kdo že naredil to?


Tukaj gre za hlajenje samega izgorevalnega prostora, voda+methanol se vbrizga na bate da jih pohladi, da se ne stopijo, gre bolj za varnostni ukrep, ne pa za kakšen prirastek moči.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr jun 11, 2008 6:55 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:Kaj pa water/methanol system? To se tut neki voda pa to šprica, ne? Sam da gre v mašino? Pa je tudi hlajenje + dodatni konji.... Je kdo že naredil to?


Tukaj gre za hlajenje samega izgorevalnega prostora, voda+methanol se vbrizga na bate da jih pohladi, da se ne stopijo, gre bolj za varnostni ukrep, ne pa za kakšen prirastek moči.

I want m@d p0w3r y0! Great!
Some have been able to go as agressive as: 3 more PSI, 5 more degrees timing, and 12.5-1 a/f without detonation and safe EGTS!!!!!!!! That is not the common setup though. Most knowledgeable people will recommend something around this : 2-3 more PSI boost, 3-4 more degrees timing, depending what your car will take without det, and a/f's around 11.7-1. On a "stage 2" (Em and turboback) STI, gains are typically around 20-25whp and 25+ft/lbs of torque. Combine 20whp, 25ft/lbs of tq and a safer running car, and you can start to see why this is such a great mod.

aha, štekam, torej sam water/meth ne doda konjev, lahko pa povečaš moč motorja na drug način in preprečiš riziko, z uporabo tega sistema?
ok.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če jun 19, 2008 9:37 am

RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To jun 24, 2008 8:47 pm

najboljša izbira je intercooler od Golf V GTI (ima površino kot navadni hladilnik za vodo) glede hlajenja ga pa lahko podpreš z ventilatorjem, ki je vezan na električno temperaturno stikalo (stikalo med IC in kolektorjem)
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jun 24, 2008 8:52 pm

drsokodj je napisal/-a:najboljša izbira je intercooler od Golf V GTI

Dvomim da je kej prov posebnega. Potem raje od S3, če že... :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 24, 2008 8:56 pm

Pavel_P je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:najboljša izbira je intercooler od Golf V GTI

Dvomim da je kej prov posebnega. Potem raje od S3, če že... :)

sta oba enako velioka pa tdi-ji majo tut tko velkega so vsi ic-ji enaki pri teh motorjih.
s3,gti,tdi,tsi
Ni vse res kar napišem
 
ribic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po nov 12, 2007 7:44 pm

Napisal/-a ribic To jun 24, 2008 9:19 pm

Tole je ic od s3
Priponke
ic.jpg
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 24, 2008 9:22 pm

aha letnik 2000.poglej malo za novejse letnike(kot golf v gti,ker ga je un gor omenu)
vsi ki sem jih prej nasteu imajo isto katalosko stevilko.
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov