Voith je napisal/-a:o fak sam ste pa naredl iz te teme eno godljo.
a sm gor lepo pastal odlicno resitev k se niti ni tok draga za ksnga k resno razmislja o tem.
vodni ic je mega resitev pa se ni to draga in lahk jih nastepas umes kokr mas placa.
pa gor je en napisu da se ic ne segreje.. ce se nebi grel pol nebi bil hladilnik.. fak logika pa taka
Spidojc je napisal/-a:Voith je napisal/-a:o fak sam ste pa naredl iz te teme eno godljo.
a sm gor lepo pastal odlicno resitev k se niti ni tok draga za ksnga k resno razmislja o tem.
vodni ic je mega resitev pa se ni to draga in lahk jih nastepas umes kokr mas placa.
pa gor je en napisu da se ic ne segreje.. ce se nebi grel pol nebi bil hladilnik.. fak logika pa taka
mah jest v tole tvojo, če prov zastopm, bl dvomm, voda je vseno segreta in nevem kolk kej ohlaja tole cev
pinjas je napisal/-a:za hlajenje z vodo ima STI model rezerar vode zadaj takod a se ta en greje v motornem prostoru, za plinsko hlajenej bi bila potrebna bombola, vednar je težko dobiti majhne velikosti, drugi rpoblem pa je montaža v motorni prostor, ...
ma kdo kaj izkušenj glede bombol, velikosti, možnost polnenja??
Pavel_P je napisal/-a:Kaj pa water/methanol system? To se tut neki voda pa to šprica, ne? Sam da gre v mašino? Pa je tudi hlajenje + dodatni konji.... Je kdo že naredil to?
R 34 GT-R je napisal/-a:Pavel_P je napisal/-a:Kaj pa water/methanol system? To se tut neki voda pa to šprica, ne? Sam da gre v mašino? Pa je tudi hlajenje + dodatni konji.... Je kdo že naredil to?
Tukaj gre za hlajenje samega izgorevalnega prostora, voda+methanol se vbrizga na bate da jih pohladi, da se ne stopijo, gre bolj za varnostni ukrep, ne pa za kakšen prirastek moči.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov