Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle So jun 14, 2008 12:22 pm

w!cked je napisal/-a:Je je res tak k si reku FEN je ampak uber mocen fen zamisli si svoj avto kot 100W sesalec in ko das tole gor si ga zamisli kot 1100W.Normalno da nebo butnal celih 20km ampak neki pa bo mors gledat da poleg samega zraka to sesa in vlece se dodaten zrak.
Po drugi strani tak svoh spet ni. Lahka se dobima ce si iz cela damo tole tole stvarco traja 5min pa grema brez nje od 0-100 pa pol namontirama pa z njo od 0-100 pa bos vidu kaka je razlika. Saj pri men na Golfu 1.6 se pozna.


pri atmosferskem motorju je v sesalnem kolektorju podtlak, zato da bi nastal nadtlak rabi kompresor kar nekaj kW

mogoče ti s tem fenom hitreje zaverglaš motor edino :lol:
 
Uporabniški avatar
Majand
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Če nov 15, 2007 6:29 pm

Napisal/-a Majand So jun 14, 2008 12:28 pm

Sem ze par let nazaj bral test v eni ameriski reviji in so ugotovil da ni popolno nobenega efekta. Itak pa ni logicno da bos iz 12v avtomobilske elektricne napeljave lahko poganjal par kilovatov mocn kompresor.
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= So jun 14, 2008 12:32 pm

Ja w!cked 8,8s do 100 maš...bravo

Mogoče da gre res samo potem moraš uporabljati tudi une tabletke k jih u kesel vržeš za povečanje moči (+5KM), pa nalepke po avtu (med 10-15KM odvisno od velikosti), neonke itak vidimo da prakticiraš (min. 8KM), pa jeklene feltne z roza nasprejanimi kraki gor (18KM pa pripomore to tudi k zmanjševanju teže), seveda ne sme manjkati še sharky (3KM) in pa hreščeči zvočniki ter šip do konca dol (seveda se jih odpira na roke ker štrom šipe bi povečale težo tega pa res nočemo) 12KM.

Torej če zračunamo nakoncu:

tvoj avto 1.6 golf 103KM
Tabletke u tanku 5KM
Nalepke (VEEEELIIIIKEEE) 15KM
Neonke 8KM
Jeklene roza feltne 18KM + weight reduction
Sharky 3KM
Zvočniki in podobno 12KM
+
eno tele za volanom
----------------------------------------------------------
Skupaj: 165KM :!:

jap po takšnem izračunu sem ugotovil, da ti vrjamem, da ima 0-100 8,8 sekund :lol:

Pa da bomo malo on topic, te surboti, furboti, zračni feni, nevem kaj use nebojo nikoli povečali moči še posebaj ne za 20KM :roll:
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me So jun 14, 2008 12:54 pm

ja moj peugeot ma tud 9 sek do 100..............................................................................................če ga ženem v dolino....
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ So jun 14, 2008 1:27 pm

w!cked je napisal/-a:Nevem js mam se par predelavic tak da je tam okol 8.8 do 0-100 pa me tud zanima ce je gdo za akcijo sprobamo pa natancn zmerimo.


A pred predelavo si meril 0-100 po ravnem, po predelavi pa iz triglavske severne stene dol?
Pa Golf verjetno še tam dol nebi dosegel takega pospeška, ker bi ga zjebala slaba aerodinamika. ;)

:roll:
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii So jun 14, 2008 1:31 pm

w!cked ...zdaj pa bolje da nehaš ker se ze sramotiš z takimi izjavami...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So jun 14, 2008 2:03 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:
w!cked je napisal/-a:Nevem js mam se par predelavic tak da je tam okol 8.8 do 0-100 pa me tud zanima ce je gdo za akcijo sprobamo pa natancn zmerimo.


A pred predelavo si meril 0-100 po ravnem, po predelavi pa iz triglavske severne stene dol?
Pa Golf verjetno še tam dol nebi dosegel takega pospeška, ker bi ga zjebala slaba aerodinamika. ;)

:roll:


powerfull ti zbije pospešek 3 sek ja :D jz pravm da maš pospešek 8.8 ja sam tja do ene 73 :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So jun 14, 2008 2:05 pm

iz področja tunning v področje zabavni kotiček ;)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So jun 14, 2008 2:59 pm

jst pa že tk vesel bil, kk bi jst v mojga polota montiru ko ma 1.0 motor :P bi mel potem mel pospeške iz 18sekund na 12:)

pa še mala malenkost....VW golf 4 z 1.6 motorjem in 8 ventilov
0-80=9.4s
0-100=13.9
Max:185km/h
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
-SPIDY-
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: So sep 02, 2006 7:33 am

Napisal/-a -SPIDY- So jun 14, 2008 3:35 pm

okej vidim da potem to res odsvetujete.... gre pa za začetek sam izpuh pa filter notr :) :D Kaj bi svetovali naprej? Kar se mašine tiče... pa ne mislim zdej nekaj ekstremnega.... recimo z vsem skupaj bi rad dbil cca 10 -20 konjev gor.

LP Jan
 
Uporabniški avatar
-=davor=-
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To feb 15, 2005 10:29 am
Kraj: Ptuj - Slovenske Gorice

Napisal/-a -=davor=- So jun 14, 2008 5:32 pm

kaj to je tista zadeva, ko je v aluminijastem ohišju ventilator od računalnika? :rofl
SlikaSlika
 
Hendrix
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Po sep 26, 2005 12:48 am

Napisal/-a Hendrix So jun 14, 2008 7:34 pm

Ah sej neki učinka je, sam ne velik, da bi blo vredno omembe, pa predrag je.
Na yotubu je en posnetek dveh hondašev, en mel v roki pihalec listja in cev spelano v motor, baje deluje. :lol:
 
miha_321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jun 07, 2008 1:26 pm

Napisal/-a miha_321 Po jun 16, 2008 4:40 pm

w!cked je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=IR855xRWMgw
Poglej pa se sam prepricaj 11 sekund je meu drugac k sm ga kupu ce gledas sm startu na 4 sekundi filmcka in ob 12i je ze blo mal cez 100. Pomeni 12-4=8sec tam nekje 8.7-9 sec od 0 do 100 sedaj.

Je je res tak k si reku FEN je ampak uber mocen fen zamisli si svoj avto kot 100W sesalec in ko das tole gor si ga zamisli kot 1100W.Normalno da nebo butnal celih 20km ampak neki pa bo mors gledat da poleg samega zraka to sesa in vlece se dodaten zrak.
Po drugi strani tak svoh spet ni. Lahka se dobima ce si iz cela damo tole tole stvarco traja 5min pa grema brez nje od 0-100 pa pol namontirama pa z njo od 0-100 pa bos vidu kaka je razlika. Saj pri men na Golfu 1.6 se pozna.


To ni nikol 8 sekund. Pr men gre kazalec pri s16 še enkrat hitrej do 100. Pa mam po tovarniških podatkih 8.2.

Pa ne blodim da mam zdej 4s k sm dal green filter notr. :)
Ti Spidi pa rajš avto zamenjaj. +20 konjev te košta 1000€+
Pa avto mora bit že v originalu narjen za take stvari da ga lahko tunaš. Kšni golfi 1.6 itd. z 150 konji gredo samo do prvega ovinka.
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po jun 16, 2008 7:19 pm

Mogoče kej tazga
Slika

al pa
Slika

ne pa to

Slika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po jun 16, 2008 10:36 pm

ali pa preprosti kupiš to:
Slika
(mal dražje je, je pa definitivno dobra naložba za pridobivanje konjičkov)
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ To jun 17, 2008 12:00 am

sam najbl legendarna prijava:
Vec zraka vec moci.

a za več bencina da bo mešanca bl bogata boš pa mujota z kantico bencina zravn fena zapakeru da bo not nalivu k bo fen pod full bustom pa en list da bo zlivu tkt k je treba, da boš lahko reku da si še 30 km gor dubu ker maš zmaperan tko k je treba??? ...
opažam da bi si mogl nekateri prebrt princip delovanja bencinskega motorja (tko atmosferskega kukr turbo)

l.p. Klemen
p.s.: res bi mogle take teme jit v zabavni kotičk :lol:
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab To jun 17, 2008 7:41 am

To pa so ja legendarne izjave :)
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To jun 17, 2008 7:59 am

res je nekje na netu objavljen članek v zvezi z sušilniki las :lol: in dejansko so popolnoma nekoristni in ne pomagajo k porastu moči motorja, tko da ni varijante, da z malo vpihanega zraka v filter dobiš 20 konjev, enostavno ni teorije............

tako kot so že drugi rekli, al kupit močnejši avto po možnosti z turbo puhalom in potem mogoča velika nadgradnja-(odvisno od avtomobila), ali pa konkretna predelava samega motorja in pa dodajanje turbine..............

lp...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To jun 17, 2008 8:27 am

_KL3_ je napisal/-a:sam najbl legendarna prijava:
Vec zraka vec moci.

a za več bencina da bo mešanca bl bogata boš pa mujota z kantico bencina zravn fena zapakeru da bo not nalivu k bo fen pod full bustom pa en list da bo zlivu tkt k je treba, da boš lahko reku da si še 30 km gor dubu ker maš zmaperan tko k je treba??? ...
opažam da bi si mogl nekateri prebrt princip delovanja bencinskega motorja (tko atmosferskega kukr turbo)


Pa ka a to vsi po vrst samo na pamet govorite? In kaj ni prov povedu? Dejstva so.. hladnejši zrak, manjša prostornina, več zraka. Torej po tvoji definiciji rabš v primeru da montiraš CAI remap računalnika? no prosim, skuliraj se. Več zraka gre v valj, pod večjim pritiskom ga bo stisnlo, se pravi lahko tukaj ven izpeljemo, da bo snov bolj eksplozivna, motor bo bolj odziven. In kar bo zaznalo večjo vsebnost kisika v izpuhu je lambda sonda. Le zakaj jo imamo? No skratka, zaznala bo prerevno mešanico in bo s pomočjo računalnika izračunala in dala ukaz injektorjem po večji količini goriva. To je vse.

Glede fena pa tako. Turbinske vetrnice se vrtijo pod enormnimi vrtljaji. Izpostavljene so mehanskim poškodbam, kljub temu da so precej aktivno mazane, kar ventilator ni. In turbinska vetrnica ima zelo majhen premer, saj bi dosegala prevelike G pospeške in bi jo ... no saj vemo kaj. Niti pod razno ni možno, da bi dobili s to plastiko kaj na moči.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost