Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec Po jul 07, 2008 10:23 pm

no pa da še jaz tukaj napišm... gre se za isti motor 1.4 16v... v cliotu 2007
avto gre normalno..cca6200 obratov na blokadi.. tut peta se zvrti do konca cca. 190 hitrost po števcu...vendar je avto zelo glasen na prostem teku.. napram 1.6 16v motorju je prav hrupen.. avto ruži kot kakšen dragster samo z malo tišjim tonom....in na servisu je rekel tip, da je to normalno...
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Po jul 07, 2008 10:25 pm

_Pancho_ ne vem zakaj imam občutek, da govorimo o istem servisu. Sam ne bom povedal imena , ker nisem tip ki rad kritiziram. Če po tvoji sliki si tisti, ki ima moder clio rs in se voziš iz Ankarana na Elektro Koper potem vem kateri si ker te večkrat srečam zjutraj po poti ko grem v službo. Če vam povem kaki so bili prvi izgovori ko sem povedal , da avto ne gre kot bi moral jit. Prvi je bil ta, da je krivo to, da tankam 95 oktanski bencin, ko sem se zasmejal na izjavo je bil že drugi razlog, da so krive večje feltne. Imam pa 185/55/16 renault feltne, original so 185/65/14 potem ko sem rekel da to ni šans da zmanjša toliko pospešek in končno, je prišel euro 4. Bom poskusil poklicat drugi servis za mnenje.Tisto s čipanjem pa sem mislil samo da vidim kaka je krivulja, čipa ne mislim dajat ker mi gre 4 letna garancija to morejo na pooblaščenem servisu rešit.
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Po jul 07, 2008 10:39 pm

Pojdi na servis v Lucijo, direkt do mehanika (z brki srednjih let in ga malo povprašaj o napakah, ki se pojavljajo na 1.4 16v motorjih). Če bom utegnil, bom šel jaz ta teden.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 To jul 08, 2008 6:03 am

Danes zjutraj mi ni dalo miru in sem šel gledat prospekte ter videl krivuljo moči in navora za moj motor. Največji navor je imel na 4.200 obrati ter največjo moč na 5800. Zjutraj ko sem šel v službo pa se je zgodilo nepričakovano. Motor sem ene 7 km vozil normalno prestavljal sem na 4.000 obratih nato sem zavil na hitro cesto dal v drugo ter hitro prišel na 4.000 obratov ter se odločil da bom avto teral da vidim do koliko obratov mi pride ene 2 sekundi ni hotel jit več kot 4.000 nato je začel pospeševati ter prišel na 6.000 obratov, nato prestavim v 3jo ter motor se zavrti v rdeče polje na 6.200 prvič vidim da se na mojem avtu zasveti rdeča lučka pomeni da sem v rdečem polju nato dam v 4 in spet pridem na 6.000 obratov hitrost pa je zavidljivih 145km/h. Kasneje poskusim še enkrat v 2 ter 3 ji in motor pride brez težav na 6.000. Če bi mi kdo drugi to razlagal mu nebi verjel. Uglavnem motorju se je kot utrgalo zdej pa res zgleda da ima tistih 98 KM. Hvala vsem za pomoč če ne drugo zdej veste kako se mora obnašat renaultov 1.4 16v motor.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To jul 08, 2008 8:26 am

sej dejansko je logicno da 16v motor do 3500-4000 obratov je mrtev, sele pol pozivi, ker se odpre druga polovica ventilov in sele pol zazivi vse konje, to je se bolj izrazito pri bolj svoh motorjih da pod 3500-4000 obrati so cisto mrtvi, torej mores motor terat nad 3500-4000 obrati da gre kam....pa sel pol ne bo neki ful letel, glede na to da je avto relativno tezek za tak motor.... ;)
tko da ti samo nizaj....ne visat prestav ;) hihi

LP
Slika
 
denis099
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 745
Pridružen: Po apr 21, 2008 7:00 pm

Napisal/-a denis099 To jul 08, 2008 8:55 am

to so pa renaultovi motorji. v več temah kjer sem pisal o slabosti novejših renaultovih motorjev sem biu izvan kot neumen, budalo itd.. Zdj pa tisti, ki so vedno zatrjevali kakšni dobri so renaultovi motorji( nebivedu, DR. M3 itd itd..) ne napišejo nič. novejši motorji tako dci kot očitno tudi bencinarji so nekje v zlati sredini oziroma še manj. glede tvojega problema pa mislim da gre za napako teh motorjev. tudi sam sem že slišal, da ta motor ne "gre" nikamor.
se popolnoma strinjam z nekom, ki je prej napisal, da na servisu renault pametujejo in da morš sam ugotovit prej napako drugače ti kr neki "menjanjo" pa nič ne zamenjajo računajo pa za pou avta.
raj bi kakega fiat grande puntota vzeu al pa kj japonskega, ne pa renaulta.
lp
denis
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To jul 08, 2008 8:59 am

denis099 in kje je kak argument?? že spet mlatiš prazno slamo.
 
denis099
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 745
Pridružen: Po apr 21, 2008 7:00 pm

Napisal/-a denis099 To jul 08, 2008 9:04 am

DaDek je napisal/-a:denis099 in kje je kak argument?? že spet mlatiš prazno slamo.



a znaš brat al ne?? argumentov je ceu kup(boris22) da motor tko dolgo ni deloval tako kot bi moral. večjega argumenta pa res nevem kje dobit
denis
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S To jul 08, 2008 9:05 am

Pri tvojem modusu je lahko napaka v izpušnem sistemu ( zabasan katalizator)
ali pa kakšen injektor okvarjen ( ker motor ne dobi dovolj bencina, ga ECU ni poganjal v višje obrate ...)

Če je zdej začelo delati, super. Upam samo da ni bila narejena kakšna večja škoda do sedaj, ker si ga skoz priganjal....
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jul 08, 2008 9:10 am

boris22 je napisal/-a:Evo sem našel graf na katerem se točno vidi kje je limitator in če prav vidim je to točno na 6.000 obratov. S čipom se pridobi 9 KM cena 448 eurov. Me prav zanima če se kaj takega da dobiti v Sloveniji. Najbolj idealno bi bilo da bi npr. rsr imel tak čip bi izmeril pri njih moč pred posegom ter po zamenjavi čipa in bi takoj videl po krivulji kakšno bi bilo stanje, edina slabost je da bi izgubil garancijo. Test dobite tukaj
http://www.bullpower.nl/chiptuning/powe ... _98pk.html


Tale graf je napacen. Kot sem ti napisal, imas original dosti vec kot 100 nm navora pri 6000 rpm. Tle na grafu pa jih kaze manj ko 100. Mogoce so dali graf od 1.4 75km.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To jul 08, 2008 9:10 am

denis099 je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:denis099 in kje je kak argument?? že spet mlatiš prazno slamo.



a znaš brat al ne?? argumentov je ceu kup(boris22) da motor tko dolgo ni deloval tako kot bi moral. večjega argumenta pa res nevem kje dobit


pa maš občutek da bo avtorju teme tvoj odgovor pomagal k bolšjim pospeškom, ali je to še ena tema več kjer zdraviš svoje anti renault komplekse?
 
denis099
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 745
Pridružen: Po apr 21, 2008 7:00 pm

Napisal/-a denis099 To jul 08, 2008 9:56 am

DaDek je napisal/-a:
denis099 je napisal/-a:
DaDek je napisal/-a:denis099 in kje je kak argument?? že spet mlatiš prazno slamo.



a znaš brat al ne?? argumentov je ceu kup(boris22) da motor tko dolgo ni deloval tako kot bi moral. večjega argumenta pa res nevem kje dobit


pa maš občutek da bo avtorju teme tvoj odgovor pomagal k bolšjim pospeškom, ali je to še ena tema več kjer zdraviš svoje anti renault komplekse?


glej js sm samo napisu kar je dejansko res, ti si pa prvi napisu da kao mlatim prazno slamo, torej tud tvoj odgovor ni nič pomagal avtorju teme. napisu sm samo, kar so že vsi ugotovil in nič drugega.
lp
denis
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS To jul 08, 2008 10:47 am

boris22 je napisal/-a:Danes zjutraj mi ni dalo miru in sem šel gledat prospekte ter videl krivuljo moči in navora za moj motor. Največji navor je imel na 4.200 obrati ter največjo moč na 5800. Zjutraj ko sem šel v službo pa se je zgodilo nepričakovano. Motor sem ene 7 km vozil normalno prestavljal sem na 4.000 obratih nato sem zavil na hitro cesto dal v drugo ter hitro prišel na 4.000 obratov ter se odločil da bom avto teral da vidim do koliko obratov mi pride ene 2 sekundi ni hotel jit več kot 4.000 nato je začel pospeševati ter prišel na 6.000 obratov, nato prestavim v 3jo ter motor se zavrti v rdeče polje na 6.200 prvič vidim da se na mojem avtu zasveti rdeča lučka pomeni da sem v rdečem polju nato dam v 4 in spet pridem na 6.000 obratov hitrost pa je zavidljivih 145km/h. Kasneje poskusim še enkrat v 2 ter 3 ji in motor pride brez težav na 6.000. Če bi mi kdo drugi to razlagal mu nebi verjel. Uglavnem motorju se je kot utrgalo zdej pa res zgleda da ima tistih 98 KM. Hvala vsem za pomoč če ne drugo zdej veste kako se mora obnašat renaultov 1.4 16v motor.


Lepo da je zdaj okej. Verjetno se je kje zamašilo kaj od lahkotne vožnje prvih nekaj 100 km in zato mogoče ni šlo tako. Sam pazi, da ko ga gonis da ga lepo segreješ spet. Vsaj ene 10min normalne vožnje, ker ko je števel za vodo na sredini je lahko olje še čist hladno. Olje rabi dosti več...

Drgač pa, kolk je meni znano 1.4 16v čist okej motorji. V cliotu tudi ne letijo tako slabo.

P.S. moderatorji a lahko banate Denisa prosim? Resnično samo nabija poste brez konstruktivnih mnenj in ni popolnoma nč koristen forumu, kvečjemu nekoristen in nadležen.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To jul 08, 2008 11:09 am

No, izgleda da se bo zadeva uredila, ampak ker sem imel cliota II z istim motorjem, naj ti natrosim par modrovanj:

Renaultov 1.4 16v motor je kar fajn žverca in mali avtomobili (clio) z njim kar fajn letijo oz. bi morali. Sicer je z motorjem nekaj narobe.
Sedaj pa tako:

- Pozabi sicer na primerjave s TDIji. Čeprav so na papirju iste cifre glede KM, je 1.9 TDI pač povsem druga liga kot katerikoli non-turbo bencinar 1.4 do 1.6 prostornine (pa nima veze, 8v ali 16v).

Ampak kar si sicer opisal glede obnašanja tvojega avta, to res ni normalno, moral bi s to mašino precej bolj leteti.

Prvi korak: TAKOJ ZAMENJAJ SERVIS. Ko si napisal stvari kot
- "so mi rekli, da tester ni nič pokazal in da žal, ker auto mora ustrezati normativom euro 4, da je zadušen in ne bo šel nikoli boljše kot zdej. "
- "Na servisu pa so mi rekli, da je avto zamorjen, ker mora ustrezat euro 4 in da se bo treba s tem sprijaznit, ker oni ne morejo nič narediti če tester ne javlja napak."
- "prvih 1000 km ni šel več kot 115 km/h pa je še slabše vlekel. Sem klical na renault, so rekli, da je to normalno in da se bo sam odblokiral pri 1000 km, če se ne motim."
- "je krivo to, da tankam 95 oktanski bencin, ko sem se zasmejal na izjavo "

Tole zgoraj je prav grozljivo, kakšne nakladancije.
Itak da se mora zavrteti do 6000 obratov - morda v 5. prestavi ne, v 4. pa pomojem kar ja, v 3. pa absolutno in brez debate.
Glede prvih 1000 km - takrat moraš mašino utekat in pazit na obrate, ampak prvič slišim da bi imela kako notranjo blokado do 1000 km - pomojem so to hude buče.
Je pa res da po prvem obdobju previdnega utekanja moraš postopno čimprej mašino navaditi na visoke obrate.

Nekdo je omenil vžigalne tuljave - ja, lahko da je to. To je menda šibka točka točno teh 1.4 16v renault motorjev. To mi je rekel majter na servisu Real v LJ, ko sem pripeljal cliota, taktaz starega 2 leti in pol. Najprej je nekaj tednov nenormalno veliko pil (liter ali dva več kot poprej), potem pa začel svinjsko cukati, nikamor ni šel in prižigal opozorilno lučko. Šla je tuljava ali po domače cinšpula (so mi takoj zamenjali vse štiri v garanciji in potem je bilo OK).

Če imaš avto v garanciji, torej takoj na en bolj sposoben servis pa da ti menjajo tuljave, če bo še problem.

Sicer pa še to - ko si omenjal težave v klancih: moj clio je s to mašino vse klance na avtocesti KP-LJ in nazaj prevozil v 5. prestavi brez težav (v vrhniškega v smeri proti KP je iz 120-130kmh ob dodatnem gasu v 5. celo še solidno pridobival hitrost).
Tako da se ne sprijaznit z lenobnostjo mašine, 1.4 16v pomojem bi moral solidno šibat, čeprav ima tvoj avto dobrih 100 kg težji od cliota.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To jul 08, 2008 11:17 am

dal v drugo ter hitro prišel na 4.000 obratov ter se odločil da bom avto teral da vidim do koliko obratov mi pride ene 2 sekundi ni hotel jit več kot 4.000 nato je začel pospeševati ter prišel na 6.000 obratov,
Da še tole zgoraj komentiram: to mi ni prav nič všeč. Ta motor ima max navor pri 3750 obratih in ravno tam in malo več najbolj skoči. Posebej v drugi mora iz 4000 obratov dobesedno podivjat ko dodatno stopiš po gasu, in to v momentu, nimaš kaj čakat 2 sekundi. Tole ni v redu.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
denis099
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 745
Pridružen: Po apr 21, 2008 7:00 pm

Napisal/-a denis099 To jul 08, 2008 11:23 am

[quote="Dariooo"]sej dejansko je logicno da 16v motor do 3500-4000 obratov je mrtev, sele pol pozivi, ker se odpre druga polovica ventilov in sele pol zazivi vse konje, to je se bolj izrazito pri bolj svoh motorjih da pod 3500-4000 obrati so cisto mrtvi, torej mores motor terat nad 3500-4000 obrati da gre kam....pa sel pol ne bo neki ful letel, glede na to da je avto relativno tezek za tak motor.... ;)
tko da ti samo nizaj....ne visat prestav ;) hihi

Dariooo, vidim da si eden redkih ki se tukaj spoznaš na motorje, pa bi te uprašal ali je to tudi normalno pri bravotu 1.6 16v? tam nad 3500 obratov začne res ful dobr pospešvat prej je pa bolj len kot ne. napisu si da se druga polovica ventilov odpre šele nad temi obrati a pol se pravi da če se voziš tam do 3000obratov delajo sam 8 ventilov?? hvala za odgovor.

lp
denis
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To jul 08, 2008 12:23 pm

denis099 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:sej dejansko je logicno da 16v motor do 3500-4000 obratov je mrtev, sele pol pozivi, ker se odpre druga polovica ventilov in sele pol zazivi vse konje, to je se bolj izrazito pri bolj svoh motorjih da pod 3500-4000 obrati so cisto mrtvi, torej mores motor terat nad 3500-4000 obrati da gre kam....pa sel pol ne bo neki ful letel, glede na to da je avto relativno tezek za tak motor.... ;)
tko da ti samo nizaj....ne visat prestav ;) hihi

Dariooo, vidim da si eden redkih ki se tukaj spoznaš na motorje, pa bi te uprašal ali je to tudi normalno pri bravotu 1.6 16v? tam nad 3500 obratov začne res ful dobr pospešvat prej je pa bolj len kot ne. napisu si da se druga polovica ventilov odpre šele nad temi obrati a pol se pravi da če se voziš tam do 3000obratov delajo sam 8 ventilov?? hvala za odgovor.

lp


punca moja ima bravo 1.6 16v 100 konjev se mi zdi da ima...in sem jo vozil prejsnji teden (ok tui motor je malo zalenjen) ampak sele nad 3700 zacne vlect, to ti je 16v....ima vecjo moc v visjem obmocju vrtljajev.Sam sem imel Corso C 1.8 16v GSI in sele pri ~3700 je zacela cupat, pod temi obrati pa je avto sel kot nek ki ima 50-60 konjev, pac 16 ventilca mores gonit.

ker tudi recimo motorji ne....so 1000 kubikov in imajo 160 konjev (ja nimajo navora, ker so lahko, da bi dali take motorje v avte) ampak tam so vrtljaji 18.000 obratov in vec.Tako se dobiva na konjih, da vecas vrtljaje (sej so tudi druge opcije).


LP
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To jul 08, 2008 12:29 pm

denis099 je napisal/-a:obratov je mrtev, sele pol pozivi, ker se odpre druga polovica ventilov in sele pol zazivi vse konje,

.....daj mal razmisli kaj napišeš, oz. če nimaš pojma, potem raje bodi tiho...moj sin, ki ima 11 let in je to prebral, se še sedaj "vala" po tleh od smeha....
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To jul 08, 2008 1:38 pm

Dariooo je napisal/-a:... ker se odpre druga polovica ventilov in sele pol zazivi vse konje...

LP


Kakšne bedarije eni kvasite :shock:
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
denis099
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 745
Pridružen: Po apr 21, 2008 7:00 pm

Napisal/-a denis099 To jul 08, 2008 2:26 pm

sašo5 je napisal/-a:
denis099 je napisal/-a:obratov je mrtev, sele pol pozivi, ker se odpre druga polovica ventilov in sele pol zazivi vse konje,

.....daj mal razmisli kaj napišeš, oz. če nimaš pojma, potem raje bodi tiho...moj sin, ki ima 11 let in je to prebral, se še sedaj "vala" po tleh od smeha....


mislim da bi mogl tebe moderatorji eliminirat iz foruma in ne mene!!! js sm lepo uprašu daria neki in sploh ne tebe,sploh pa takih komentarjev ne rabim. moderatorji odstranite sašo5
denis
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost